Itseään toistavaa

H4786568

Mmistä johtuu että apulannan biisit ovat alkaneet toistamaan itseään. Toni villitsee pikkutyttöjä ja maalaisia.
Huoh.

9

1021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi toi

      apulanta on päässyt levyttämään tollaista sontaa.Täysin kahjo bändi,joka vois lopettaa kokonaan.

      • !!!

        en oo kyl samaa mieltä. sehän on hyvä bändi!


      • itseironian?

        Mielestäni Apulanta on aivan loistava bändi. Niiden musiikki kuulostaa helpolta, mutta ei avaudu noin vain. Parasti bändissä on heidän aivan posketon huumorinsa.

        Tuollaista Apulannan sarkasmia ja ironiaa ei ikävä kyllä ole suomalaisten helppoa tajuta. Ajattele, jo bändin nimikin on Apulanta. Siinähän on jo pointti sinällään.


    • meitsi

      Siis miten niin on alkanut toistaa itseään? Mitä tarkoitat tuolla?
      On totta, että Apulannan tyyli on muuttunut kymmenen vuoden aikana melko paljon ja yhä useampi biisi hieman rauhallisempi ja jossa on melko vakaviakin käsittelevät sanat.
      Muistan Tonin joskus sanoneen: "Kaikki biisit on erilaisia, mutta kaikki kuullostavat silti Apulannalta". Tuo on mielestäni täysin totta.
      Tottakai musiikki villitsee pikkutyttöjä. Se ei ole mikään ihme. Niinhän on ollut jo usean vuoden ajan monenkin bändin keskuudessa.
      Mutta uuden tuotannon mukana on tullut myös iältään vanhempia faneja. Sekä niitä, jotka joskus ennen ovat kuunnelleet Apulantaa, mutta lopettaneet kuuntelemisen. Mielestäni bändi on onnistunut jos sen kuulijakaarti on laaja ja ikähaitari suuri. Eikä se tee musiikkia vain tietylle ikäryhmälle.

      • "Muistan Tonin joskus sanoneen: "Kaikki biisit on erilaisia, mutta kaikki kuullostavat silti Apulannalta". Tuo on mielestäni täysin totta. "

        Aivan totta tuo ja Apulannan musiikki on muuttunut 10 vuoden aikana silti sitä kuuntelee niin vanhoja kun uusiakin biisejä
        Monia hyviä biisejä Ei nykyään osaa edes valita mitä sitä apulannan tuotannosta kuuntelisi :/

        mahtavia biisejä on PALJON!

        Apulanta-Hetki

        Mulle on aikapaljon biiseissä sanotukset tärkeintä
        Mutta en oo vieläkää kyllästyny kuuntelemaan apulantaa ja innokkaasti Ilosaari rokkia oottelen et pääsen kattomaan apista =)


        Kyllä bändi on onnistunut ja toivottavasti vielä jatkaavat =)


      • hyvin
        Doopie kirjoitti:

        "Muistan Tonin joskus sanoneen: "Kaikki biisit on erilaisia, mutta kaikki kuullostavat silti Apulannalta". Tuo on mielestäni täysin totta. "

        Aivan totta tuo ja Apulannan musiikki on muuttunut 10 vuoden aikana silti sitä kuuntelee niin vanhoja kun uusiakin biisejä
        Monia hyviä biisejä Ei nykyään osaa edes valita mitä sitä apulannan tuotannosta kuuntelisi :/

        mahtavia biisejä on PALJON!

        Apulanta-Hetki

        Mulle on aikapaljon biiseissä sanotukset tärkeintä
        Mutta en oo vieläkää kyllästyny kuuntelemaan apulantaa ja innokkaasti Ilosaari rokkia oottelen et pääsen kattomaan apista =)


        Kyllä bändi on onnistunut ja toivottavasti vielä jatkaavat =)

        vois lopettaa heti!!!!!!


      • hyvin kirjoitti:

        vois lopettaa heti!!!!!!

        vain mielipide kymysys siis kysymys
        itse ainakin tykkään apulannan biiseistä
        niin vanhoista että uusista


      • mmm
        hyvin kirjoitti:

        vois lopettaa heti!!!!!!

        Niin, se on mielipide kysymys. Minun mielestä on monta surkeaa bändiä, mutta en halua että ne lopettaa, koska jotkut muut tykkää niistä. Kässäätkö? Ei aina tarvitse pyöriä vaan oman navan ympärillä!


      • Jag heter Homo Robin
        mmm kirjoitti:

        Niin, se on mielipide kysymys. Minun mielestä on monta surkeaa bändiä, mutta en halua että ne lopettaa, koska jotkut muut tykkää niistä. Kässäätkö? Ei aina tarvitse pyöriä vaan oman navan ympärillä!

        MITÄ V**TUA?? Haluuksä jäbä kuunnella jotain Justin Biiberii tai "homo" Robinii joka s****nan kerta kun avaat radion?? Kyllä niitten JA monien muiden mukaanlukien Lady Gaga, Shakira yms. pitäis painuu HELLVETTIIN JA ÄÄKIÄ!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1532
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      656
    9. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    10. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    Aihe