Olen tässä viime aikoina seurannut keskustelua Sportpugissa, kuten:
http://www.sportpug.com/cgi-bin/YaBB.cgi?board=YleinenKeskustelu;action=display;num=1037274790
http://www.sportpug.com/cgi-bin/YaBB.cgi?board=YleinenKeskustelu;action=display;num=1037174479
http://www.sportpug.com/cgi-bin/YaBB.cgi?board=YleinenKeskustelu;action=display;num=1037272486
Musta tuntuu nyt, että tässä teilataan yhtä miestä aika turhan takia! Muutenkin sensurointi tuntuu boardilla olevan yleistä.
Onko tämä siis yhden naisen/miehen show tämä keskustelualue? Eli onko ihan oikein, että yksi boardin tietävimmistä ja asiallisimmista kavereista poistetaan koska hänen mielipiteensä eivät ole olleet yhtä hallituksen jäsenen kanssa?
Ihmettelenpä vaan? Olisiko siis tilausta puolueettomalle Peugeot-klubille, jossa pidettäisiin vähän matalempaa profiilia ja keskityttäisiin asiaan - eli Peugeotteihin ja jossa muutenkin vähän rennompi fiilis.
Sportpug
129
32792
Vastaukset
- oranki
Huoh, tämä homma rupee näyttää sportpugin johdon puolesta apinaorkesterilta. Ja kun sirkusta vie itsekäs apina niin paskahan valuu aina alaspäin ja satsilla.
- ?
Mitä tää JuhaS14 oli sitte tehny, että muilta meni herneitä nokkaan? (mä en jaksa lukea kaikkia noita.)
- Pugisti
Lähinnä esittänyt omia mielipiteitään ihan asiallisesti ja perustellusti, pistänyt vielä oman nimensä alle, mun käsityksen mukaan ihan avulias ja tosi mukava jannu.
Tosin laukoi tuolla hieman totuuksia eräästä henkilöstä, ihan hyvä juttu mun mielestä, moni puhuu selän takana, mutta harvalla sanoa suoraan mitä ajattelee, paljasti myös (viesti poistettiin), että eräs hallituksen jäsen valehtelee räikeästi.
Huoh, usko alkaa mennä. :(- Pate
eli voiko joku selventää kenet juha käräytti ja mistä asiasta??
kiitos! - ?
Itseasiassa jaksoinhan mäkin sen viimein lukea. Sen siitä saa kun moderaattoreiksi pääsee niin helpolla.
- mullonisokone
no jos yks tyyppi bannaa omasta tahdostaan erimielisyyksien takia vastaajan kanssa ni eiköhä tää kerro jo jotai täst sivustost.. eikös noita ylläpitäjiä ole kummiskin sen verran että hekin voisivat ottaa kantaa tähän asiaan? mitä väärää vastaaja on tehnyt? ollut erimieltä jostakin asiasta ja voi olla vaikkapa oikeassa.
- volkkaristi
ensimmäinen ajatus tuli mieleen oli että onko bmw myynyt lisävarusteensa (kusi-imuri asennetaan auton kattoon) pösölle.. tuntuu joillaki nousevan joku keltainen neste päähän jos joku tulee vähäänkään neuvomaan että miten oisit voinu toimia
ja miks h*lvetissä sitä ei voi tunnustaa jos on jotain tehny (noi bannit esimerkiksi) siis täähän on aivan lapsellista että joku bannataan jos se sanoo oman mielipiteensä... vittu tarviiko kaikkien olla aina samaa mieltä??? kysyn vaan
entä se jos joku kysyy japanilaiseen autosta informaatiota pösö kanavalla ja jos viesti menee uudella tyypillä väärään paikkaan niin heti ruvetaan leikkimään hitleriä... lapsellista jos ei osaa siirtää sitä viestiä vaikka off-topic listalle ja mainita siinä joka sen siirtää että olet tämän sivuston moderoija ja siirsin tämän viestin tänne koska minun mielestä se kuuluu paremmin tänne ku tuonne...
Ps OLETTEKO KOSKAAN KUULLU HYVISTÄ TAVOISTA????
VAI ONKO MEISTÄ KAIKISTA SUOMALAISTA TULOSSA KUSIPÄITÄ???- Ilkka
.
- Joukahainen
Niin tai näin. Minusta jos yhdistys perustetaan ja se halutaan pitää siistinä ja uskottavana. Niin hallituksen pitää olla mys puhdas. Jos yksikin hallituksen jäsen valehtelee tai muuten vain luikoilee niin se vie koko hallituksen uskottavuuden joka taas johtaa siihen että yhdistys ei pysy kasassa. Tätä ilmiöö on nyt jo nähty ko sivuilla ja minusta asialla olisi tehtävä jotain.
Ylipäätään koko SP sivujen tuohu on ylenpalttisen sisäsiittoista. Omia mielipiteitä ei kunnioiteta vaan hakutaan samantien pystyyn. Sama aloittelijat joilta usein eksyy viesti väärään paikkaa, pitäisi opastaa foorumeiden käytössä eikö tuomita heti syvimpään lokaan.
Mutta nämä ovat taas minun mielipiteitäni joílla ei arvoa kauheesti ole. Mutta jos ulkopuolinen saa HUONON kuvan SP:n toiminnasta niin millasta siellä sisällä oikein on. En tohdi edes ajatella.
-Joukahainen- - Nevi
Niin juttuhan tuppaa oleen se että Dena/Sanna aina hermostuu jostain todella turhasta aiheesta. Mielestäni Sanna pitäs jättää hallituksesta pois niin sekin toimis paljon paremmin. Itse olen seurannut todella aiheettomia Sannan riitelyitä #caraudio kanavalla. Mutta jos Sanna taas heitetään ulos hallituksesta niin se varmaan tekee itsemurhan eikä ymmärrä että siit tehdään normaali käyttäjä kaikkien muiden normaalien käyttäjien takia.
- Nevi
Lähinnä kaikkihan yhtyivät sportpugissa mielipiteeseen "DX on perseestä"... oli sitten huumoria taikka ei. Sanokaapa Denalle irkissä että pösö on verrattavissa anaalitappiin niin tulee kick ja bän ja nuijasta ja hyvä ettei venäjän mafia perään.
- Joukahainen
Jotenkin on aina ollu sellanen kuva tuosta SP:n toiminnasta että vetäjät on jotain 15v kakaroita jotka vasta rupee tajuumaan että onhan sitä elämää muuallakin kuin omissa karvoissa. Enkä nyt tarkoitia fyysistä ikää.
SP voisi ottaa mallia muista autokerhoista miten kannattaa käyttäytyä...
Mutta jos puheet pitävät paikkansa että koko SP on yhden lutkan huora niin eikö asialle voisi tehdä jotain ja aika helposti vielä...? - Pera
Joukahainen kirjoitti:
Jotenkin on aina ollu sellanen kuva tuosta SP:n toiminnasta että vetäjät on jotain 15v kakaroita jotka vasta rupee tajuumaan että onhan sitä elämää muuallakin kuin omissa karvoissa. Enkä nyt tarkoitia fyysistä ikää.
Mutta jos puheet pitävät paikkansa että koko SP on yhden lutkan huora niin eikö asialle voisi tehdä jotain ja aika helposti vielä...?tuo kyseinen Juha Söderholm taitaa olla jo legenda! alue poistettiin vaikka hemmo ei edes pystynyt sinne mitään kirjoittamaan ja homma alkoi hänestä. eli pienikin ihminen taitaa saada muutoksia aikaiseksi.
hattu pystyyn juhalle. - Heheh
Joukahainen kirjoitti:
Mutta jos puheet pitävät paikkansa että koko SP on yhden lutkan huora niin eikö asialle voisi tehdä jotain ja aika helposti vielä...?eli osottaa selvää kypsyyttä sportpugin suunnalta
kun foorumissa alkaa olee liikaa SP-vastaista tekstiä? kai?, niin ratkaisu siihen on että poistetaan foorumi.. joka tapauksessa tänään poistettiin sportpugin foorumeista toi off-topic osuus että kukaan ei enää voi mielipiteitään esittää.
todella kypsää.. mut kukin taplaa omalla tavallaan. - tPete
Heheh kirjoitti:
eli osottaa selvää kypsyyttä sportpugin suunnalta
kun foorumissa alkaa olee liikaa SP-vastaista tekstiä? kai?, niin ratkaisu siihen on että poistetaan foorumi.. joka tapauksessa tänään poistettiin sportpugin foorumeista toi off-topic osuus että kukaan ei enää voi mielipiteitään esittää.
todella kypsää.. mut kukin taplaa omalla tavallaan.SportPugin sivujenkin kapasiteetti on rajallinen ja en nyt itse ainakaan haluaisi lukea SportPugin sivuilla sitä 15-vuotiaiden tasoista spekulointia asiasta sun toisesta. Sivutilasta ja ylläpidosta maksavat kaikki SportPugilaiset ja meidän kaikkien Peugeot -ihmisten kannalta järkevintä on oikeasti siirtää spekulointi vaikkapa tänne. Mielipiteitä saa edelleen esittää myös SportPug foorumissa ja asialliset kritiikit koskien sivuja foorumia tai yhdistystä otetaan takuuvarmasti huomioon, mutta "pösö on pas**" ja muut vastaavat kirjoitukset eivät kuulu SportPugin foorumiin ja Offtopic osion poistolle on selkeä syy foorumin selkeyttämisessä!
- Offtopic
tPete kirjoitti:
SportPugin sivujenkin kapasiteetti on rajallinen ja en nyt itse ainakaan haluaisi lukea SportPugin sivuilla sitä 15-vuotiaiden tasoista spekulointia asiasta sun toisesta. Sivutilasta ja ylläpidosta maksavat kaikki SportPugilaiset ja meidän kaikkien Peugeot -ihmisten kannalta järkevintä on oikeasti siirtää spekulointi vaikkapa tänne. Mielipiteitä saa edelleen esittää myös SportPug foorumissa ja asialliset kritiikit koskien sivuja foorumia tai yhdistystä otetaan takuuvarmasti huomioon, mutta "pösö on pas**" ja muut vastaavat kirjoitukset eivät kuulu SportPugin foorumiin ja Offtopic osion poistolle on selkeä syy foorumin selkeyttämisessä!
Eikös tässä nyt käynnyt niin, että nimenomaan tuon offtopicin poisto johtui siitä, että ry:ssä pieni piiri teki päätöksen ks. hemmon bannauksesta ja sitten se ei kuitenkaan suurinta osaa jäsenistä miellyttänyt, Sportpugin nykyinen hallitus huomasi mokansa siinä vaiheessa kun ks. henkilöä alettiin puolustella useamman henkilön toimesta.
Sportpugin hallitus väitti tehneensä demokraattisen päätöksen, kuitenkaan pöytäkirjaa ei käsittääkseni asiasta toimitettu, eikä kerrottu kuka äänestänyt mitä, äänestettiinkö asiasta edes julkisesti missään edes jäsenien kesken? Eikös tämä mene jolla sillä rajalla että yhdistyslakia rikotaan? En siis syytä nykyistä hallitusta mistään, ihmettelenpä vain asiaa.
Ottamatta mitenkään kantaa tuon JuhaS14:sta sanomisiin / sanomatta jättämisiiin. - hoho
tPete kirjoitti:
SportPugin sivujenkin kapasiteetti on rajallinen ja en nyt itse ainakaan haluaisi lukea SportPugin sivuilla sitä 15-vuotiaiden tasoista spekulointia asiasta sun toisesta. Sivutilasta ja ylläpidosta maksavat kaikki SportPugilaiset ja meidän kaikkien Peugeot -ihmisten kannalta järkevintä on oikeasti siirtää spekulointi vaikkapa tänne. Mielipiteitä saa edelleen esittää myös SportPug foorumissa ja asialliset kritiikit koskien sivuja foorumia tai yhdistystä otetaan takuuvarmasti huomioon, mutta "pösö on pas**" ja muut vastaavat kirjoitukset eivät kuulu SportPugin foorumiin ja Offtopic osion poistolle on selkeä syy foorumin selkeyttämisessä!
Joopajoo :-)
sisältöhän on yksinomaan tekstiä. tietääkö kukaan kuinka paljon pelkkää tekstiä mahtuu esim. vaikka kymmeneen megatavuun?
ainakaan tPete ei tätä tiedä, mikäli hän on sitä mieltä että jokin foorumin osasto (joka on muuten tallennettu tietokantaan, ja täten vie vielä vähemmän) tuhlaisi paljonkin levytilaa.
Offtopic -osion poistaminen oli aika odotettavissa oleva veto sp:n puolesta, ovathan he harrastaneet tätä kommunistista "valvo ja hallitse" -politiikkaansa jo aiemmin. Kielletään ja estetään ihmisiä tulemasta irc-kanavalle ilman perusteltuja syitä, eikä kukaan muka ota vastuuta asiasta jne... sama linja on jatkunut myös sitten bbs:n puolella. Poisteltu viestejä sen kummempia perusteluja esittämättä jne.
Nyt sitten viimeisimpänä tempauksena tämä offtopicin poisto. Jälleen yksi uroteko estääkseen kriittisen tai arvostelevan keskustelun muodostuminen.
"Offtopic osion poistolle on selkeä syy foorumin selkeyttämisessä!" - Tekosyiden tekosyy - minusta tuollainen foorumi jossa on muutenkin vai muutama selkeästi eritelty keskustelualue, on selkeä jo omassa loogisuudessaan ja järkevydessään.
Tuollainen hyvinsuunniteltu ja helppokäyttöinen foorumi on kyllä ihan täysin selkeä vaikka siellä olisi 40 osastoa. juuri siksi se on bulletin board system - muutenhan pelattais onelinereillä, eikö?
Ei voi muuta sanoa kuin että on sp:llä pikkasen parantamista toiminnassaan. vaikeaahan tietysti kommunistista hallitusta on kumota, kun ovat itse valinneet jäsenikseen vain persnuolijatason kannattajia.
Nyt kun joku ei olekkaan joka asiasta samaa mieltä, ja esittää eriäviä kommentteja - hänet eliminoidaan.
evh. - Eye of beholder
tPete kirjoitti:
voiko heikompaa enään keksiä, reppanoilla ei ole varaa kotisivutilaan :P
- Eye of beholder
hoho kirjoitti:
sisältöhän on yksinomaan tekstiä. tietääkö kukaan kuinka paljon pelkkää tekstiä mahtuu esim. vaikka kymmeneen megatavuun?
ainakaan tPete ei tätä tiedä, mikäli hän on sitä mieltä että jokin foorumin osasto (joka on muuten tallennettu tietokantaan, ja täten vie vielä vähemmän) tuhlaisi paljonkin levytilaa.
Offtopic -osion poistaminen oli aika odotettavissa oleva veto sp:n puolesta, ovathan he harrastaneet tätä kommunistista "valvo ja hallitse" -politiikkaansa jo aiemmin. Kielletään ja estetään ihmisiä tulemasta irc-kanavalle ilman perusteltuja syitä, eikä kukaan muka ota vastuuta asiasta jne... sama linja on jatkunut myös sitten bbs:n puolella. Poisteltu viestejä sen kummempia perusteluja esittämättä jne.
Nyt sitten viimeisimpänä tempauksena tämä offtopicin poisto. Jälleen yksi uroteko estääkseen kriittisen tai arvostelevan keskustelun muodostuminen.
"Offtopic osion poistolle on selkeä syy foorumin selkeyttämisessä!" - Tekosyiden tekosyy - minusta tuollainen foorumi jossa on muutenkin vai muutama selkeästi eritelty keskustelualue, on selkeä jo omassa loogisuudessaan ja järkevydessään.
Tuollainen hyvinsuunniteltu ja helppokäyttöinen foorumi on kyllä ihan täysin selkeä vaikka siellä olisi 40 osastoa. juuri siksi se on bulletin board system - muutenhan pelattais onelinereillä, eikö?
Ei voi muuta sanoa kuin että on sp:llä pikkasen parantamista toiminnassaan. vaikeaahan tietysti kommunistista hallitusta on kumota, kun ovat itse valinneet jäsenikseen vain persnuolijatason kannattajia.
Nyt kun joku ei olekkaan joka asiasta samaa mieltä, ja esittää eriäviä kommentteja - hänet eliminoidaan.
evh.Parasta on kun joku kysyy motiivia banneille, nimeltämainitsematon henkilö lienee katsonut liikaa huonoja naapurimaassa tuotettuja saippuasarjoja, luulemalla että tilanne unohtuu/ohittuu sillä kun sysää vastuun teoista anonyymille (olemattomalle?) taholle.
- Butcher
tPete kirjoitti:
No tuo kapasiteettijuttu kyl on niin skeidaa mun mielestä, toki
minä huomasin että offtopic-jutustelussa mentiin sinne 15v tasolle.. mut se että sen olisivat tehneet jotkut muutku ihan omat sportpugin jäsenet.. niin se taas on toinen juttu..
koska poikkeuksetta siellä oli "häirittemässä" keskustelua lähes ja vain ainoastaan SP ry jotku jäsenet (tyyliin "pösö on ainoa oikea")
itseäni vain moinen toiminta hieman ihmetyttää
ja "pösö on pas**" on mielipide, vaikkakin huonosti perusteltu sellainen, ja liittyy pösöön? eikö? ja mielestäni tietenkin tuo olisi kuulunut jonnekkin muualle kuin OT alueelle (esim peugeot keskusteluun) (jos tuommosta keskustelua nyt ikinä käytiinkään)..
mut sinä tiedät yhtä paljonkuin minäkin mitä
tuollainen viesti tekee, ensinnäkin se sananvapaus
mitä niin mainostettaan, luultavasti palkitaan
banneilla, ja sit miljoonan "aikuisen" pösömiehen/naisen kommentilla "Ite oot perseestäO?!??! etkös ookki?"? tyylisiä vastauksia.. foorumiin vaan on niin helppo lienee
kirjottaa niitä lapsellisia vastauksia.. ainakin
mitä oon alusta asti katsonut niin tyyli on tämä
"kaikesta muusta saa esittää negatiivisia mielipiteitä paitsi pösöistä" mut kukin taplaa
tavallaan.. toivonkin nyt että kaikki osapuolet
vain jotenkin koittasivat tulle toimeen ja SP:een
hallitus/jäsenet/ketkä nyt tässä osallisina ovatkaan hieman katsoivat peiliin.. - chorrus / Miikka
tPete kirjoitti:
Itse olen törmännyt näihin "15 vuotiaisiin" vain lähinnä vain Sannan muodossa.
Offtopic-osio poistettiin kuitenkin vain kerhon hallitusta/moderaattoreita kohtaan esitetyn kritiikin vuoksi, näin vahvasti uskon.
En kanna kaunaa kenellekään asiasta, Sanna voisi tosin herätä vaikkapa samaan maailman meidän muiden kanssa.
Poistin tunnukseni foorumista.
- chorrus / Miikka - Sami
hoho kirjoitti:
evh.Minkähän takia pitäisi hallitus kumota? Itse ainakin ollut ihan tyytyväinen sen toimintaa. Sitä paitsi yhdistykselle valitaan uusi hallitus seuraavassa vuosikokouksessa. Tai sitten päädytään siihen että vanha jatkaa jos uusia ehdokkaita ei ole. Ja mitä tuohon "kypsään" kommenttiin persnuolijatason jäsenistä tulee, itse en tuntenut yhtään hallituksen jäsenistä liittyessäni yhdistykseen, jos olisin ei se olisi vaikuttanut päätökseen mitään, sen verran fiksuja ovat kaikki. Parantamisen varaa? Jokaisella yhdistyksen jäsenellä on mahdollisuus antaa parannusehdotuksia. Huom! Yhdistyksen jäsenellä, tämä ei koske idiootteja jotka huutelevat nimimerkin takaa jollain yleisellä keskustelupalstalla.
- Pate
chorrus / Miikka kirjoitti:
Offtopic-osio poistettiin kuitenkin vain kerhon hallitusta/moderaattoreita kohtaan esitetyn kritiikin vuoksi, näin vahvasti uskon.
En kanna kaunaa kenellekään asiasta, Sanna voisi tosin herätä vaikkapa samaan maailman meidän muiden kanssa.
- chorrus / MiikkaSanna kieltämättä on kuin pikkulapsi joka on rikkonut barbinsa (Tässä tapauksessa oman pösönsä) ja nyt yrittää purkaa kiukkua muihin.
Itse en liity kyseiseen järjestöön ennekuin sanna väistyy puheenjohtajan pallilta.
Nimimerkki: "Pitkää sivusta seurannut GTI kuski" - Jee
Pate kirjoitti:
Sanna kieltämättä on kuin pikkulapsi joka on rikkonut barbinsa (Tässä tapauksessa oman pösönsä) ja nyt yrittää purkaa kiukkua muihin.
Itse en liity kyseiseen järjestöön ennekuin sanna väistyy puheenjohtajan pallilta.
Nimimerkki: "Pitkää sivusta seurannut GTI kuski"Mikäköhän Sannaa nyt muka vituttaa ja miten niin juuri hän purkaa kiukkuaan?
Luulisin että kyseinen yhdistys pärjää ilman sinua jos asenteesi on tuollainen. - Pate
Jee kirjoitti:
Mikäköhän Sannaa nyt muka vituttaa ja miten niin juuri hän purkaa kiukkuaan?
Luulisin että kyseinen yhdistys pärjää ilman sinua jos asenteesi on tuollainen.kyllä varmasti pärjää ilman mua ja jos VÄHÄN olet seurannut keskustelua niin Sanna on ollut todella lapsellinen mutta lapsihan hän vielä on.
harmi että ei peugeotille löydy suomesta asiallista klubia olis varmaa pitäny sinnetki osta se (t)Urpo Golf ku ei oo hyvää klubia =P no ei kyllä tää ranskan patonki on viel vuoden mun hallussa ja sit valitsenki autoni kerhojen mukaan =P (Vitsi) - Esko Södermalm
chorrus / Miikka kirjoitti:
- chorrus / Miikkachorrus/Miikka Oletpas tehnyt oikean uroteon poistaessasi oman tunnuksesi. Juhan kätyri?
- Miikka/chorrus
Esko Södermalm kirjoitti:
chorrus/Miikka Oletpas tehnyt oikean uroteon poistaessasi oman tunnuksesi. Juhan kätyri?
Lähinnä ihan omien mielipiteideni pohjalta teen erilaisia asioita elämässäni :)
Eikä tämä "tilanne" ole mikään vitun Matlock TV1:llä, ajatellaan ennen kuin sanotaan?
- ap
onhan peugeot mainostettu homoillakin, ja norsun persettä hinkkaamalla tehty peugeot konversio.
sit vielä joku hermoilee sittä jos verrataan esim anaalitappiin tms. leikillä/vittuilulla. "on mulla pösö juu.." - JuhaS14
Noniin,
päätänpä ottaa tähän asiaan vihdoinkin kantaa, koska koskee jossain määrin myös minua.
On totta, että jonkunmoiseksi hulabalooksi tuo meni, siihen en ota sen enempää kantaa, vikaa on varmasti minussa, mutta myös yhtälailla toisessakin päässä.
Nyt ehdotankin, että lopetatte paskanjauhamisen ja annatte Sportpug Ry:n hallituksen rauhassa miettiä asioita ja järjestellä asiat uudestaan jos siihen osoittautuu tarvetta. Minulla ei ole henkilökohtaisesti juuri ketään vastaan mitään, varsinkaan tPeteä, joka on hoitanut hommansa kuten pitääkin ja osoittanut harvinaista suoraselkäisyyttä asiassa, myös muutamat muut ks. boardin moderaattorit ansaitsevat erityiskiitokset, tosin eivät aivan kaikki.
Joten katsotaanko jokainen hieman peiliin ja mietitään mistä oma asenteemme / omat sanomisemem ovat lähteneet.
Varsin harmittavaa näin jäseniä ajattelen tuo off-topic alueen poisto.
Ystävällisin terveisin,
Juha Söderholm- Elton
Itse olen yrittänyt pysyä mahdollisimman kaukana väittelyistä sun muista Juhan mainitsemista "hulabaloista."
Asiahan on kuitenkin niin että SportPug Ry on tehnyt ratkaisunsa ja jäsenenä kunnioitan sitä.
Minulla ei henkilökohtaisesti ollut mitään Juhaa vastaan. Varsin asiantunteva heppu ja ainakin pyrki aina perustelemaan kantansa.
Toivottavasti kaikki asiat alkavat nyt hieman selkiintyä. Hyvää loppuvuotta kaikille. - Theo
sukulaissielu sai lähtöpassit :-(
Olis varmaan pitännyt ostaa se GTi Almera tai 200sx(s13/s14)
ittekin. Paljon katosi asiantuntemusta siltäkin foorumilta.
No nyt ollaan yksin muitten "tyyning" henkisten seassa(itselle
ei vieläkään iske toi spokkujen tunkeminen kauniin auton "pilaamiseksi").
No makuja on monia jne..
"Onneksi" en ole jäsen...vielä....
-Theo-
- Sami205
Kaikki kunnia JuhaS14:sta, joka tuli selvittämään asiaa tänne ja pysyi tälläisten juttujen yläpuolella.
Jos kyseessä sama henkilö, niin vaikea uskoa että kummoinenkaan foorumiterroristi. - Sami
Jos kerran mielestäsi on tilausta "puolueettomalle" Peugeot-klubille, ainahan voit sen itse perustaa. Mutta sehän onkin paljon helpompi arvostella muiden tekoja eikä toimia itse. Muutenkin naurattaa tuo nimimerkin takaa huutelu. Minulla ainakaan ei ole ollut mitään valittamista SP:n hallitusta kohtaan, omalla ajallaan hoitavat yhdistyksen asioita, ilman palkkaa. Alkaisitko sinä itse siihen?
- frost
Siis faktahan on että Juha on tuonut Sportpugille kovasti "julkisuutta", etenkin täällä netissä ja irc-kanavilla. Joten eikö olisi vähintäänkin kohtuullista että SP tekee Juhasta kerhon kunniajäsenen :)) se että annetaanko Juhalle opit sportpugin irc-kannulla jääköön SP:n demokraattisen hallituksen päätettäväski....
-Frost- - KTA
Ihan vaan ulkopuolisena kysyisin että mihin te tuota Sportpugia sitten tarvitsette? Jos kerran on noin negatiivista toimintaa niin välit poikki.
Vain harva meistä on rautaa sen täällä oppia saa, täällä monikaan oppinut ei ole omillaan toimeen tulemaan... - Tiedoton
Itse en niinkään noista Sportpugin asioista tiedä, mutta kyseinen henkilö ei ainakaan kauheen hyvää kuvaa ole antanut itsestään mitä ircin kautta tiedän, ainakin asenne on semmoinen "vittu mä oon ihana ja muut on perseestä", valitettavasti saannut tommoisen omaan napaan tuijottelevan käsityksen henkilöstä.
Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta eikös kyse ole tästä ennen "Dena"-nickillä liikkuneesta ja nykyisin "ite-eti" -nickillä olevasta, josta on kuvakin galleriassa:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=ite-eti
Korjatkaa mikäli nyt ihan puhun puutaheinää.- Max
Terrorisoi mm. #caraudio ja #sportpug -kanvia.
- oho
..halvan näköinen. Mitäköhän tollakin voittaa..
- Men In Black
Kerrankin joku uskaltaa sanoa sille lehmälle vastaan, eikä tyydy pelkästään nuolemaan sen persettä.
- Raxor
todellakin! iso käsi miehelle!
- seuraaja
ei auta muuta tuumata kuin että jo on ihmeiseen eletty että yksi nainen (?) terrorisoi klubia & irc-kanavaa ? hehehe :) mutta : sen verran voin tuumata että kyllä noilla keuhkoilla saakin terrorisoida. lisää tuommoisia kuvia. :)
- Timppa
seuraaja kirjoitti:
ei auta muuta tuumata kuin että jo on ihmeiseen eletty että yksi nainen (?) terrorisoi klubia & irc-kanavaa ? hehehe :) mutta : sen verran voin tuumata että kyllä noilla keuhkoilla saakin terrorisoida. lisää tuommoisia kuvia. :)
Joo en kyllä yhtään ihmettele tuota p.nuolijoiden jonoa. Kelpais mul ja!
- petteri
Voi luoja mitä idiootteja täällä liikkuu! Puhutaan perseennuolemisesta ynnä muusta mielistelystä ja mitähän vittua te itse luulette tekevänne! Päät on niin syvällä tämän "juhas14":sen perseessä ettei näy kuin kantapäät!!!! Ettehän te kaikki voi olla sentään amiskundeja Keravalta/Tikkurilasta tms. Voi tätä keskustelun tasoa... Haluaisinpa nähdä Teidät kaikki jossain samassa paikassa ja katsoa kenellä on kanttia jauhaa tätä samaa paskaa myös kasvotusten, sen jälkeen vaan parijonoon pituusjärjestukseen ja katsotaan kuka seisoo kasan päällä.
Nimim.
"Ei se koko, eikä suuret puheet vaan teot!"
(täällä paskahousujen foorumilla se on vaan tupannut unohtumaan, on niin helvetin helppoo arvostella muita kun on itse niin jumalaisen täydellinen. Hankkikaa elämä!)
P.S. Kellä on kanttia tulla mulle soittaa suutaan kasvotusten niin Sannasta/Sportpugista/tms. niin yhteystietoja vaan peliin ja jatketaan siitä mihin täällä jäätiin.
P.P.S. En normaalisti hermostu kovin helposti mutta tälläinen paskanjauhanta menee jo sietokyvyn yli. - TUOMARI
petteri kirjoitti:
Voi luoja mitä idiootteja täällä liikkuu! Puhutaan perseennuolemisesta ynnä muusta mielistelystä ja mitähän vittua te itse luulette tekevänne! Päät on niin syvällä tämän "juhas14":sen perseessä ettei näy kuin kantapäät!!!! Ettehän te kaikki voi olla sentään amiskundeja Keravalta/Tikkurilasta tms. Voi tätä keskustelun tasoa... Haluaisinpa nähdä Teidät kaikki jossain samassa paikassa ja katsoa kenellä on kanttia jauhaa tätä samaa paskaa myös kasvotusten, sen jälkeen vaan parijonoon pituusjärjestukseen ja katsotaan kuka seisoo kasan päällä.
Nimim.
"Ei se koko, eikä suuret puheet vaan teot!"
(täällä paskahousujen foorumilla se on vaan tupannut unohtumaan, on niin helvetin helppoo arvostella muita kun on itse niin jumalaisen täydellinen. Hankkikaa elämä!)
P.S. Kellä on kanttia tulla mulle soittaa suutaan kasvotusten niin Sannasta/Sportpugista/tms. niin yhteystietoja vaan peliin ja jatketaan siitä mihin täällä jäätiin.
P.P.S. En normaalisti hermostu kovin helposti mutta tälläinen paskanjauhanta menee jo sietokyvyn yli.Ave!
Tulen mielelläni puhumaan kanssasi näistä asioista kasvotusten ja paikan päälle. Hyvä että sentään jollain on selkäranka. - Lars
TUOMARI kirjoitti:
Ave!
Tulen mielelläni puhumaan kanssasi näistä asioista kasvotusten ja paikan päälle. Hyvä että sentään jollain on selkäranka.Näinhän se menee... uho on kova molemmilla, mutta odotetaan silti toisen laittavan omat yhteystietonsa ensin...
Ei, en halua edes tavata teitä kasvotusten... - TUOMARI
Lars kirjoitti:
Näinhän se menee... uho on kova molemmilla, mutta odotetaan silti toisen laittavan omat yhteystietonsa ensin...
Ei, en halua edes tavata teitä kasvotusten...
- Wrang
onkos kellään noita viestejä tallennettuna? kun ois ollut kiva lueskella kun itse ajattelin ostaa Pugin ja liittyä sportpugiin.
- Kari.
ei oo kaikkii ainakaan mulla. :(
pistin nyt ne mitä löytyi, se yks puuttuu missä käytiin sitä Eclipse-keskustelua missä Juha neuvoi sitä Eclipse-kuskia ja ylläpito vaan vittuili sille.
http://www.angelfire.com/comics/virtsakirnu/sportpug1.html
http://www.angelfire.com/comics/virtsakirnu/sportpug3.html - vilho
Kari. kirjoitti:
pistin nyt ne mitä löytyi, se yks puuttuu missä käytiin sitä Eclipse-keskustelua missä Juha neuvoi sitä Eclipse-kuskia ja ylläpito vaan vittuili sille.
http://www.angelfire.com/comics/virtsakirnu/sportpug3.htmlEi ylläpito siinä kenellekään vittuillut, yksi käyttäjä saattoi vittuilla ja lopulta kun siitä tuli täysin offtopic-aihe, niin threadiin kirjoiteltiin mitä sattuu vähän kenenkin toimesta.
Täällä nää jutut tuntuvat saavat älyttömiä piirteitä ja ne harhailevat kaukana totuudesta. Spekulointi on turhaa ja sillä ei saavuteta mitään muuta kuin lisää vääriä totuuksia. - pelle
vilho kirjoitti:
Ei ylläpito siinä kenellekään vittuillut, yksi käyttäjä saattoi vittuilla ja lopulta kun siitä tuli täysin offtopic-aihe, niin threadiin kirjoiteltiin mitä sattuu vähän kenenkin toimesta.
Täällä nää jutut tuntuvat saavat älyttömiä piirteitä ja ne harhailevat kaukana totuudesta. Spekulointi on turhaa ja sillä ei saavuteta mitään muuta kuin lisää vääriä totuuksia.tähän aikaisemmin kommentoimattamana ja kyseiset viestit lukeneena, kyllä siinä aika selkeästi ylläpito käänsi jutun vittuiluksi juhaa kohtaan.
juha siinä tais olla ainoa joka auttoi ks. hemmoa.
ei uutta siis ylläpidon toiminnasta. taitaa yksi ihminen vastata aika hyvin ks. hallituksen / ylläpidon mielipiteistä. - Mr Saab 9-3
Kari. kirjoitti:
http://www.angelfire.com/comics/virtsakirnu/sportpug3.htmlOlen seurannut tätä keskustelua alusta asti, mutta nyt ajattelin osallistua. Lueskelin nämä liitetyt viestit läpi en kyllä löytänyt mitään vittuilua noista viesteistä kenenkään puolelta. Onko raskauttavia viestejä kenties jossain lisää ja onko todellakin tämä viestiketju täällä keskustelussa ainoastaan yhden miehen poistamisen tulos? Voin vain ihmetellä.
- Ihmettelee myös.
Mr Saab 9-3 kirjoitti:
Olen seurannut tätä keskustelua alusta asti, mutta nyt ajattelin osallistua. Lueskelin nämä liitetyt viestit läpi en kyllä löytänyt mitään vittuilua noista viesteistä kenenkään puolelta. Onko raskauttavia viestejä kenties jossain lisää ja onko todellakin tämä viestiketju täällä keskustelussa ainoastaan yhden miehen poistamisen tulos? Voin vain ihmetellä.
Ihmettelen myös, eipä niitä käsittääkseni juuri lisää ole. Hemmo vaan ei sattunut olemaan kaikesta samaa mieltä ja perusteli aina kantansa.
Tulee monoa jos todistaa hallituksen jäsenen räikeästi kusettavan.
Ainakin itseltäni maku meni. - Mr Saab 9-3
Ihmettelee myös. kirjoitti:
Ihmettelen myös, eipä niitä käsittääkseni juuri lisää ole. Hemmo vaan ei sattunut olemaan kaikesta samaa mieltä ja perusteli aina kantansa.
Tulee monoa jos todistaa hallituksen jäsenen räikeästi kusettavan.
Ainakin itseltäni maku meni.Mitä tämä Juha sitten todisti josta hallitus ei suuremmin pitänyt? Aika hatara peruste poistaa keskusteljoita. Mutta eikös yksityisten ylläpitämillä foorumeilla ole lakiinperustuva oikeus valita keskustelijat oman täysin tahtonsa mukaan? Tosin kannattaa harkita uudelleen haluaako keskustella tällaisilla palstoilla.
- Tuomas P
Mr Saab 9-3 kirjoitti:
Mitä tämä Juha sitten todisti josta hallitus ei suuremmin pitänyt? Aika hatara peruste poistaa keskusteljoita. Mutta eikös yksityisten ylläpitämillä foorumeilla ole lakiinperustuva oikeus valita keskustelijat oman täysin tahtonsa mukaan? Tosin kannattaa harkita uudelleen haluaako keskustella tällaisilla palstoilla.
mut oiskos ollut jotain liittyvää siihen, että se puheenjohtaja oli sittenkin banninut ne vaikka väitti toista ja ilmeisesti todisti sen kanavalla ja sen jälkeen viesti katos missä oli se todiste.
en oo 100-varma, mutta näin olen kuullut käynneen. - Mr Saab 9-3
Tuomas P kirjoitti:
mut oiskos ollut jotain liittyvää siihen, että se puheenjohtaja oli sittenkin banninut ne vaikka väitti toista ja ilmeisesti todisti sen kanavalla ja sen jälkeen viesti katos missä oli se todiste.
en oo 100-varma, mutta näin olen kuullut käynneen.No kun en tunne asioita tarkemmin niin taidan jättää tämän asian omaan rauhaansa. Täytyy muistaa että harvemmin kukaan bannataan täysin syyttä. Onko sillä sitten väliä kuka banna kenet niin se on taas henkilökemioista kiinni ja ei ole meidän asia. Kiitoksia vastauksista.
- ???
Onko sannalla autoa tällä hetkellä? jos on niin mikä? vai jäikö vakuutusrahat saamatta.
Vai onko isileasing toiminnassa? - Magie
hyypiöt, jotka ajavat omia etujaan!!!!!!!!!!!
:C ;V- Bart
hyypiöt, jotka ajavat toisten asioita ilman palkkaa!!!!!!!!!! ;C ;(
- Sami
Sportpugin sivuille tuleminen on täysin vapaaehtoista, mutta jos sinne tulee, on sivuston sääntöjä myös noudatettava. Itse olen täysin tyytyväinen foorumin toimintaan, jos joku ei ole, ei hänen ole mikään pakko siellä käydä. Jos joku sieltä suljetaan jostain syystä pois, naurettavinta on tulla sinne jollain toisella nimimerkillä huutelemaan. Samaten on naurettavaa itkeä jossain yleisillä keskustelusivuilla useamman nimimerkin takaa kuinka "ne ei leiki mun kaa". Itseltä ei ole poistettu kertaakaan yhtään viestiä, mutta jos joskus niin käy, en todellakaan ala huutamaan salaliitoista ym. yhden miehen/naisen foorumeista. Yrittäkää kasvaa aikuisiksi ja käyttäytyä myös kuin aikuiset. Ei niin kuin 5v pikkulapset joiden lempilelu on viety.
- Tatti
logia #sportpugista:
[17:16] ne syyttaa sp:n hallitusta kaikesta vaikka tassa bannatiin ei-jasen, joten se ei ole hallituksen asia
[01:06] ja se potkiminen oli hallituksen päätös
[01:06] 3 ääntä
[01:06] miksi siihen hallituksen paatos tarvittiin kun kerta juha ei ollut edes jasen
[01:07] senhan ois voinu kuka tahansa yllapidosta potkia pois omalla paatoksella
[01:08] olen kasittanyt etta vain jasenia kohtaan tapahtuvat erottamiset vaativat hallituksen toimia
[01:08] joo no siis päätös ja päätös
mitä tästä voimmekaan päätellä? hallitus siis päätti bannaamisesta, eikä ylläpito kuten se koittaa vakuutella?- Monty
Tartteeko jonku "hallituksen" muka päättää bannaamisesta tms.? Irkissäpä voit potkia vaikka kaikki vittuun moderaattorina, jos ei miellytä, eikä tartte selitellä kellekkään mitään, ei ees whinettää täällä forumissa nimimerkin takaa.
Jos boardilla bannaamisesta puhut niin sepä ei liity mitenkään irkkiin. - TUOMARI
Monty kirjoitti:
Tartteeko jonku "hallituksen" muka päättää bannaamisesta tms.? Irkissäpä voit potkia vaikka kaikki vittuun moderaattorina, jos ei miellytä, eikä tartte selitellä kellekkään mitään, ei ees whinettää täällä forumissa nimimerkin takaa.
Jos boardilla bannaamisesta puhut niin sepä ei liity mitenkään irkkiin.Entäs jos irkissä puhutaan foorumilta bannimisesta. Eikö silloin se banniminen liity irkkiin jollain tapaa? Ja eikö silloin ole ihan aiheellista esittää irkki logeja aiheesta?
Kyllä sitä jaksetaan muutenkin jauhaa tosta nimimerkin takaa huutelusta mutta niinhän täällä kaikki huutelevat nimimerkkinsä takaa, sinäkin Monty. Tämä taasen johtuu siitä ettei asioita selvitetä juurta jaksaen siellä missä ne voitaisiin selvittää niin että jokaisen on vastattava sanoistaan ja teoistaan, eli irkissä. Tämä on näet sellainen foorumi josta ei voi noin vaan bannia kun asiat ei enää miellytä ja ei haluta vastata omista puheistaan.
Suoraselkäisyyttä sinne irkkiin kaikille niin ei tarvitse enää asioita puida täällä foorumeissa. - Tatti
Monty kirjoitti:
Jos boardilla bannaamisesta puhut niin sepä ei liity mitenkään irkkiin.tuossa kyse oli siis nimenomaan, boardista bannaamisesta.
kirjoitan nimimerkin takaa, koska pidempään seuranneena sisäpuolelta asioita alkoi ottamaan päähän, pahoittelen monty jos jotenkin loukkasin sinua tekstilläni. - Monty
TUOMARI kirjoitti:
Entäs jos irkissä puhutaan foorumilta bannimisesta. Eikö silloin se banniminen liity irkkiin jollain tapaa? Ja eikö silloin ole ihan aiheellista esittää irkki logeja aiheesta?
Kyllä sitä jaksetaan muutenkin jauhaa tosta nimimerkin takaa huutelusta mutta niinhän täällä kaikki huutelevat nimimerkkinsä takaa, sinäkin Monty. Tämä taasen johtuu siitä ettei asioita selvitetä juurta jaksaen siellä missä ne voitaisiin selvittää niin että jokaisen on vastattava sanoistaan ja teoistaan, eli irkissä. Tämä on näet sellainen foorumi josta ei voi noin vaan bannia kun asiat ei enää miellytä ja ei haluta vastata omista puheistaan.
Suoraselkäisyyttä sinne irkkiin kaikille niin ei tarvitse enää asioita puida täällä foorumeissa.>Tämä on näet sellainen foorumi josta ei voi noin
>vaan bannia kun asiat ei enää miellytä ja ei
>haluta vastata omista puheistaan.
Jaa miksi ei vois bannia, painaa banninappia ja se on siinä. Boardin moderaattori saa tehdä täysin mitä itse haluaa, se siitä. - TUOMARI
Monty kirjoitti:
>Tämä on näet sellainen foorumi josta ei voi noin
>vaan bannia kun asiat ei enää miellytä ja ei
>haluta vastata omista puheistaan.
Jaa miksi ei vois bannia, painaa banninappia ja se on siinä. Boardin moderaattori saa tehdä täysin mitä itse haluaa, se siitä.,moderaattorit bannia täältäkin. Mutta koska tämä foorumi ei ole sportpug ry:n, eikä sen hallituksen jäsenten valtapiirissä, täällä vallitsee sananvapaus sportpug ry:n toimista ja toimimattomuuksista. Näin ei todellakaan ole kaikkialla, sillä kokemus on osoittanut että kyseinen yhdistys rajoittaa ihmisten ilmaisun- ja mielipiteenvapautta ainakin omilla foorumeillaan. Yhdistyksellä toki on kaikki oikeus tehdä näin sen hallinnoimissa medioissa, mutta turha on sen jälkeen yhdistyksen jäsenten tulla tänne yleiselle foorumille tilittämään kuinka heitä mollataan ja kuinka heidän päätöksensä on oikeutettu.
Ja jos päätös on oikeutettu, laillinen ja oikeudenmukainen, miksi sitä pitää puolustella ja selvennellä? Eikö moraalisesti oikea teko puhu puolestaan? - Monty
TUOMARI kirjoitti:
,moderaattorit bannia täältäkin. Mutta koska tämä foorumi ei ole sportpug ry:n, eikä sen hallituksen jäsenten valtapiirissä, täällä vallitsee sananvapaus sportpug ry:n toimista ja toimimattomuuksista. Näin ei todellakaan ole kaikkialla, sillä kokemus on osoittanut että kyseinen yhdistys rajoittaa ihmisten ilmaisun- ja mielipiteenvapautta ainakin omilla foorumeillaan. Yhdistyksellä toki on kaikki oikeus tehdä näin sen hallinnoimissa medioissa, mutta turha on sen jälkeen yhdistyksen jäsenten tulla tänne yleiselle foorumille tilittämään kuinka heitä mollataan ja kuinka heidän päätöksensä on oikeutettu.
Ja jos päätös on oikeutettu, laillinen ja oikeudenmukainen, miksi sitä pitää puolustella ja selvennellä? Eikö moraalisesti oikea teko puhu puolestaan?Ajatteleppa asiaa tältä kantilta: perustat oman henkilökohtasen forumin, jotku sivulliset tulee heittämään sinne juttua että olet nussinut naapurin kotieläimiä jne. Tietenkin menet poistamaan viestit, sehän on sananvapauden rajoittamista? Riippumatta siitä olivatko ne kyseisen henkilön väittämät totta. Eli jos tämmösiä väitteitä ry:n forumille tulee niin tietenkin ne poistetaan, huolimatta siitä olivatko totta vai ei. Eikö?
- vilho
Monty kirjoitti:
Ajatteleppa asiaa tältä kantilta: perustat oman henkilökohtasen forumin, jotku sivulliset tulee heittämään sinne juttua että olet nussinut naapurin kotieläimiä jne. Tietenkin menet poistamaan viestit, sehän on sananvapauden rajoittamista? Riippumatta siitä olivatko ne kyseisen henkilön väittämät totta. Eli jos tämmösiä väitteitä ry:n forumille tulee niin tietenkin ne poistetaan, huolimatta siitä olivatko totta vai ei. Eikö?
Sananvapaus tarkoittaa käsittääkseni sitä että kirjoitettua tekstiä ei ennakkoon sensuroida, eli jos viestisi poistetaan julkaisun jälkeen sen takia että se loukkaa jotain tai sitä ei pidetä muuten sopivana, niin se ei käsittääkseni ole sananvapauden rajoittamista saatika riistoa.
- iVE
SP ry:n tominnan (keulakuvana) pj:na on sanna. Ensin kehua retostellaan pösöaiheisilla foorumeilla, mutta kun rysähti, niin yritetiin salata asia ja kun tieto levisi kuitenkin eri keskustelupalstoille, niin sensuuri iski. Onneksi joukossa oli nopeita, jotka tallensivat keskustelut ja toivat ne uudestaan luettavaksi:
Sannan pugi oli muuttunut rusinaksi varsin oudosti.
Sama sensurointi jatkuu, mutta vaan erissä muodossa. Sannalla näyttää olevan yllättäen aikaa tunkea näppinsä joka pösöaiheiseen paikkaan negatiivisessa mielessä. Pieni sisäpiiri pyörittää SP ry:n toimintaa ja näiden henkilöiden ahtaaseen ajatusmaailmaan ei mahdu poikkeavia mielipiteitä. Se kertoo paljon SP ry:n toiminnasta.
On harmi, että pieni piiri pilaa negatiivisella toiminnallaan oivan merkin urheilullisen harrastuksen. Vaikka hallussa onkin varsin maukas peli, en halua olla missään tekemisessä ko yhdistyksen kanssa ja varsinkaan kun pj:na on henkilö, joka kerää vaan negatiivista mainetta.
ps. SportPug Ry:n sivustoilla näkyy komeilevan vielä "sannan" pugi, jonka jäänteitä on kaupiteltu pitkin kesää.- EVE
voi sinua tyttökulta kun kukaan ei ymmärrä. :C iVE haluaisi vielä leikkiä sannan pukia mutta äiti on niin ahdasmielinen että pitää mennä jo nukkumaan. onneksi joukossa on nopeita ja voidaan jatkaa leikkiä taas huomenna.
- Sami
Vieläkö täällä joku idiootti jaksaa jauhaa siitä onnettomuudesta? Toistetaan vielä kerran: kyseinen asia on Sannan yksityisasia, hän on yksityishenkilö eikä hänellä ole mitään velvollisuutta kertoa tapahtuneesta. Miksiköhän minkään muun kerhon onnettomuuksista ei vaadita täyttä tilitystä? Kesän aikana on erilaisiin kerhoihin kuuluneet henkilöt ajaneet kolareita joissa on jopa kuollut ihmisiä, miksi ette niitä retostele täällä? Vai onko teille niin paha paikka kun nuori NAINEN on näkyvästi mukana autoilutoiminnassa. Ja ehkä jopa voittanut teidät radalla? Eiköhän tämä kyseinen onnettomuus ole jo sen verran vanha asia, että sen voi jo unohtaa?
- HUHHUH
Sami kirjoitti:
Vieläkö täällä joku idiootti jaksaa jauhaa siitä onnettomuudesta? Toistetaan vielä kerran: kyseinen asia on Sannan yksityisasia, hän on yksityishenkilö eikä hänellä ole mitään velvollisuutta kertoa tapahtuneesta. Miksiköhän minkään muun kerhon onnettomuuksista ei vaadita täyttä tilitystä? Kesän aikana on erilaisiin kerhoihin kuuluneet henkilöt ajaneet kolareita joissa on jopa kuollut ihmisiä, miksi ette niitä retostele täällä? Vai onko teille niin paha paikka kun nuori NAINEN on näkyvästi mukana autoilutoiminnassa. Ja ehkä jopa voittanut teidät radalla? Eiköhän tämä kyseinen onnettomuus ole jo sen verran vanha asia, että sen voi jo unohtaa?
Vai on se Sanna vielä kilpaillut radallakin, no ilmankos on auto rusinana ja vakuutusyhtiö maksaa, vai maksaakos?
Eikös laittomissa olosuhteissa ajetut onnettomuudet ole joskus vähän tiukkoja korvausten suhteen. - vilho
HUHHUH kirjoitti:
Vai on se Sanna vielä kilpaillut radallakin, no ilmankos on auto rusinana ja vakuutusyhtiö maksaa, vai maksaakos?
Eikös laittomissa olosuhteissa ajetut onnettomuudet ole joskus vähän tiukkoja korvausten suhteen.Ei kukaan sanonut että Sanna olisi kolaroinut kilparadalla ajaessaan kilpaa.
Kato myydäänkö sulle huuto.netissä vähän käytetty lukutaito, luulis että siellä niitä on kun täällä tuntuu olevan kovin vähän kyseisen taidon omaavia kirjoittajia.
Laittomissa tilanteissa vakuutusyhtiö ei maksa korvauksia. Radalla tapahtuneet kolarit on sitten eri asia, jotkut vakuutusyhtiöt korvaavat jotkut ei ja joillain on erillinen vakuutus moisia ajoja varten. - vilho
HUHHUH kirjoitti:
Eikös laittomissa olosuhteissa ajetut onnettomuudet ole joskus vähän tiukkoja korvausten suhteen.Ei kukaan sanonut että Sanna olisi kolaroinut kilparadalla ajaessaan kilpaa.
Kato myydäänkö sulle huuto.netissä vähän käytetty lukutaito, luulis että siellä niitä on kun täällä tuntuu olevan kovin vähän kyseisen taidon omaavia kirjoittajia.
Laittomissa tilanteissa vakuutusyhtiö ei maksa korvauksia. Radalla tapahtuneet kolarit on sitten eri asia, jotkut vakuutusyhtiöt korvaavat jotkut ei ja joillain on erillinen vakuutus moisia ajoja varten. - HUHHUH
vilho kirjoitti:
Ei kukaan sanonut että Sanna olisi kolaroinut kilparadalla ajaessaan kilpaa.
Laittomissa tilanteissa vakuutusyhtiö ei maksa korvauksia. Radalla tapahtuneet kolarit on sitten eri asia, jotkut vakuutusyhtiöt korvaavat jotkut ei ja joillain on erillinen vakuutus moisia ajoja varten."Vai onko teille niin paha paikka kun nuori NAINEN on näkyvästi mukana autoilutoiminnassa. Ja ehkä jopa voittanut teidät radalla?"
Tuosta tekstistä sain kyllä sellaisen kuvan että on kilpaa radalla ajettu kun kerran on siellä voittojakin saavutettu??
Ja jos radalla ajetaan kilpaa ja tulee kolari ajettua, vakuutus ei korvaa. Tästä voi lukea vaikkapa radalle.com sivuilta missä asiat selvitetään. - Monty
HUHHUH kirjoitti:
"Vai onko teille niin paha paikka kun nuori NAINEN on näkyvästi mukana autoilutoiminnassa. Ja ehkä jopa voittanut teidät radalla?"
Tuosta tekstistä sain kyllä sellaisen kuvan että on kilpaa radalla ajettu kun kerran on siellä voittojakin saavutettu??
Ja jos radalla ajetaan kilpaa ja tulee kolari ajettua, vakuutus ei korvaa. Tästä voi lukea vaikkapa radalle.com sivuilta missä asiat selvitetään.Ja mitäs vitun seksuaalista merkitystä sillä on, jos on radalla kilpailtu vai ei. Kunhan siellä ei ole kolaroitu. Opettele lukemaan tampio...
- iVE
Sami kirjoitti:
Haloo pahvi...
Oli yksityinen asia tai ei, niin sannan mälläys puhutti pitkään, tuli monien tietoon ja oli ns. nuorisokolari joita oli kesällä lehdet pullollaan.
Sami kiteyttää asian: "Vai onko teille niin paha paikka kun nuori NAINEN on näkyvästi mukana autoilutoiminnassa."
Kyllä minua *tuttaa sen NÄKYVÄN NAISEN töppö, koska en voinut ajella hetkeen. En todellakaan halua tulla leimatuksi vastuuntunnottomaksi kaahariksi vain sen perusteella millaisella autolla ajan. Ja Iskä-leasing pisti rahahanat kiinni tapauksen johdosta :(
Vain pöljät voivat valita puheenjohtajaksi sellaisen ihmisen. Ja se kertoo paljon SP ry:n toiminta-aattesta. - EVE
iVE kirjoitti:
Haloo pahvi...
Oli yksityinen asia tai ei, niin sannan mälläys puhutti pitkään, tuli monien tietoon ja oli ns. nuorisokolari joita oli kesällä lehdet pullollaan.
Sami kiteyttää asian: "Vai onko teille niin paha paikka kun nuori NAINEN on näkyvästi mukana autoilutoiminnassa."
Kyllä minua *tuttaa sen NÄKYVÄN NAISEN töppö, koska en voinut ajella hetkeen. En todellakaan halua tulla leimatuksi vastuuntunnottomaksi kaahariksi vain sen perusteella millaisella autolla ajan. Ja Iskä-leasing pisti rahahanat kiinni tapauksen johdosta :(
Vain pöljät voivat valita puheenjohtajaksi sellaisen ihmisen. Ja se kertoo paljon SP ry:n toiminta-aattesta.Huoh eikö äiti jo sanonut, että on pikku iVEn nukkumaanmenoaika. Äiti on lämmittänyt kullalle iltamaitoa että uni maittaa. Iskä suuttuu kohta ja iVE ei saa leikkiä sannan pukilla vähään aikaan jos iskä suuttuu...
säälin sinua iVE mutta kyllä sinustakin varttuu varmasti kiltti tyttö! - Sami
iVE kirjoitti:
Haloo pahvi...
Vain pöljät voivat valita puheenjohtajaksi sellaisen ihmisen. Ja se kertoo paljon SP ry:n toiminta-aattesta.Eipä ole mulla mainetta mitä menettää. Ja jos sinun ajeluusi todella vaikuttaa se, jos joku toinen kolaroi, niin olet todella säälittävä pelle. (iskälising laittoi rahahanat kiinni) Voi jeesus, joku vielä itkee tollasta julkisesti. Pitikö sille isukille mennä kertomaan asiasta, ei se muuten siitä olisi kuullut, en ainakaan nähnyt lehtien pahemmin kirjoittavan kys. kolarista. Mutta jos on noin tyhmä, ehkä se on parempi ettet ajele tuolla muiden keskellä, etkä tule yhdistykseemme muiden iloa pilaamaan.
- iVE
Sami kirjoitti:
Eipä ole mulla mainetta mitä menettää. Ja jos sinun ajeluusi todella vaikuttaa se, jos joku toinen kolaroi, niin olet todella säälittävä pelle. (iskälising laittoi rahahanat kiinni) Voi jeesus, joku vielä itkee tollasta julkisesti. Pitikö sille isukille mennä kertomaan asiasta, ei se muuten siitä olisi kuullut, en ainakaan nähnyt lehtien pahemmin kirjoittavan kys. kolarista. Mutta jos on noin tyhmä, ehkä se on parempi ettet ajele tuolla muiden keskellä, etkä tule yhdistykseemme muiden iloa pilaamaan.
Viidakkorumpu toitotti sanoman yllättävän nopeasti.
Jokainen taaplaa tyylillään ja valitsee puolensa.
- anonyymi
Valitettavasti on kyllä sp:n taso laskenut kuin lehmän häntä siitä kun se perustettiin, siitä onko taso ikinä hyvä ollutkaan en jaksa keskustella.
Alkaa kyllä pikkuhiljaa jo kaduttamaan jäseneksi liittyminen, pissa on selkeästi monella kerhossa noussut päähän tai sitten ovat vaan erittäin ahdasmielisiä ihmisiä.
Ja mitä tohon juhan bannaamiseen tulee niin en sitä tajua, ainut mitä juha teki oli se pienet tod näköisesti läpällä heitetyt piilovittuilut, sp:n porukka vaan ei vissiin kestä eriäviä mielipiteitä peugeotin paremmuudesta. Lähes kaikki juhan jutut perustu faktoihin ja siihen ettei häneen uponnut suoraan nämä jutut jostain helposti saadusta 250hv:sta mi16:ssa vaan kyseenalaisti ne, ja syystäkin, porukka vaan ei näköjään siellä päin kestä faktoja.
Aika surkea tuo sp kokonaisuudessaan on muutenkin, suurin osa on näitä mutulla päteviä kaupasta liisingillä uuden auton ostaneita joihin vaihtavat sitten jonkun vapaavirtaussuotimen ja putkenpään, juuri niitä joihin eniten uppoaa tommis billetin alusiivet ja 'import henkiset tarrotukset'. Tosi tietäjiä ei taida montaa löytyä. Ameriikan meininkiin tutustuneet kutsuisi koko kerhoa tai väh suurta osaa jäsenistä ricereiksi.
Harmi ettei jäsenmaksua taida saada takaisin.- anonyymi2
Turha asiasta on täällä valittaa. Suu suppuun vaan ja liity johonkin toiseen klubiin. Epäilen että he hirveästi sinun menetystä surevat jos tuo on sinun asenteesi.
Luovuttaminen on aina helppoa, sen sijaan asioiden muuttaminen parempaan suuntaan hankalina aikoina onkin vaikeampi juttu ja usein tämä karsii joukosta pois juuri ne jotka eivät sinne sopineetkaan. - paviaani
anonyymi2 kirjoitti:
Turha asiasta on täällä valittaa. Suu suppuun vaan ja liity johonkin toiseen klubiin. Epäilen että he hirveästi sinun menetystä surevat jos tuo on sinun asenteesi.
Luovuttaminen on aina helppoa, sen sijaan asioiden muuttaminen parempaan suuntaan hankalina aikoina onkin vaikeampi juttu ja usein tämä karsii joukosta pois juuri ne jotka eivät sinne sopineetkaan.Te ootte kaikki ihan perseestä. Teist ei oo mihinkää te vitun apinat. Venaatte näis paska foorumeis, joku mokaa ni sit päästään haukkuu se lyttyyn. Kyllä joukossa on pokkaa ja anonyyminä.
Vitun tyhmät. Kattokaa peiliiin. Sieltäkään ei näy ajatuksia. - Timppa
paviaani kirjoitti:
Te ootte kaikki ihan perseestä. Teist ei oo mihinkää te vitun apinat. Venaatte näis paska foorumeis, joku mokaa ni sit päästään haukkuu se lyttyyn. Kyllä joukossa on pokkaa ja anonyyminä.
Vitun tyhmät. Kattokaa peiliiin. Sieltäkään ei näy ajatuksia....Niin mehän niitä anonyymejä paskoja ollaan! Sääliks käy suakin, ite en ainakaan pitäisi siitä että olisin saanut nimekseni PAVIAANI. Ai niin eihän se sun nimes oikeesti ehkä ollutkaan...vai?! :)
- tPete
Elikkäs - Heitän ilmoille tällaisen ehdotuksen:
Jos olet todellakin realistinen, tyytymätön ry:n jäsen etkä vain puhuja ja haluat maksamastasi jäsenmaksusta "käyttämättömän osasi" takaisin niin kerro oikea nickkisi joko täällä, jolloin otan sinuun yhteyttä tai ota itse minuun henkilökohtaisesti yhteyttä valitsemallasi tapaa. Käyttömättömän osan suuruus määräytyy luonnollisesti sen mukaan paljonko sinulla on jäsenpäiviä jäljellä. Uskoisin tämän olevan reilu tarjous enkä sulje tällaista menettelyä pois muiltakaan halukkailta.
Jos et vastaa ehdotukseeni millään tavalla oletan, että et ole yhdistyksen jäsen.
terveisin,
tPete / [email protected] - munamaakari
tPete kirjoitti:
Elikkäs - Heitän ilmoille tällaisen ehdotuksen:
Jos olet todellakin realistinen, tyytymätön ry:n jäsen etkä vain puhuja ja haluat maksamastasi jäsenmaksusta "käyttämättömän osasi" takaisin niin kerro oikea nickkisi joko täällä, jolloin otan sinuun yhteyttä tai ota itse minuun henkilökohtaisesti yhteyttä valitsemallasi tapaa. Käyttömättömän osan suuruus määräytyy luonnollisesti sen mukaan paljonko sinulla on jäsenpäiviä jäljellä. Uskoisin tämän olevan reilu tarjous enkä sulje tällaista menettelyä pois muiltakaan halukkailta.
Jos et vastaa ehdotukseeni millään tavalla oletan, että et ole yhdistyksen jäsen.
terveisin,
tPete / [email protected]Ei näitä asioita hoideta rahalla, vaan munalla!
- traktorikuski
En ole seurannut kyseistä kanavaa liiemmin, joten kertoisiko joku selkeästi, kuka valehteli ja mitä ym. Joku on käsittääkseni ainakin mällänyt kärrynsä. Onko näin?
- J.B.
Mitähän luulet tämänkin topikin keskustelun käsitelleen?? Todella lyhyt ja kattava referaatti aiheesta voisi olla: Hanki jo vihdoin oma elämä, niin ei tarvitse ihmetellä jonkun amispellekerhon toimintaa...
- chorrus
J.B. kirjoitti:
Mitähän luulet tämänkin topikin keskustelun käsitelleen?? Todella lyhyt ja kattava referaatti aiheesta voisi olla: Hanki jo vihdoin oma elämä, niin ei tarvitse ihmetellä jonkun amispellekerhon toimintaa...
Mikä tekee Sportpugista amispellekerhon? Sitä se nyt viimeksi on, kyse ei ole mistään Escorteista yms. Peugeot ei muutenkaan lietso mielestäni mitään amistoimintaa tyyliin "mulla on oranssit parkit 205:ssa". Offtopiccia..
- J.B.
chorrus kirjoitti:
Mikä tekee Sportpugista amispellekerhon? Sitä se nyt viimeksi on, kyse ei ole mistään Escorteista yms. Peugeot ei muutenkaan lietso mielestäni mitään amistoimintaa tyyliin "mulla on oranssit parkit 205:ssa". Offtopiccia..
Auton merkillä tässä nyt kai kaikkein vähiten on väliä ja se amispellekerho tais mennä vähän provosoinnin puolelle... Jotenkin vain sellaisen kuvan sain Sportpugista silloin, kun kävin joskus foorumia lueskelemassa. Jutut oli tosiaankin tuolla "mulla on oranssit parkit 205:ssa" tasolla...
- chorrus
J.B. kirjoitti:
Auton merkillä tässä nyt kai kaikkein vähiten on väliä ja se amispellekerho tais mennä vähän provosoinnin puolelle... Jotenkin vain sellaisen kuvan sain Sportpugista silloin, kun kävin joskus foorumia lueskelemassa. Jutut oli tosiaankin tuolla "mulla on oranssit parkit 205:ssa" tasolla...
Itse melkein alusta asti olin foorumilla, enkä missään vaiheessa tämäntasoisia viestejä nähnyt. Sitä paitsi jostain se on lähdettävä.
- ValtaOnValtaa
Ei hyvää päivää, tulin juuri koneen ääreen lähes viikon jälkeen ja mitä silmäni näkevätkään, lueskeltuani koko topicin läpi päätin kommentoida.
Kommentoinpa nimimerkin takaa, jotkut varmasti kyllä tunnistavat ketä olen.
Täytyy kyllä sanoa, että kummatkin asianomaiset henkilöt tuntevana ajattelin ettei tältä voi välttyä - siis kun he ottavat yhteen.
Kerronpa nyt ensin mielipiteeni kummastakin asianomaisesta, Juhasta ja Sannasta.
Juha:
Lyhyesti voisi sanoa: HARVINAISEN MULKKU JÄTKÄ! Kyseinen hemmo saa kyllä verenpaineesi nousemaan, mutta minkä takia?
Varmaankin sen takia, että Juhalla on paljon tietoa, saattaa kirjoittaa useinkin ärsyttävästi ja osaa olla TODELLA mulkku jätkä, jos haluaa, mutta olisiko todellinen syy Juhan ärsyttyvyyteen se, että hän on useimmiten oikeassa? Voipi olla, ainakin omalla kohdallani se ärsyttää Juhassa kaikkein eniten ja toisaalta myös Juhan suorasukaisuus - ei nuole kenenkään persettä, vaan uskaltaa antaa oman mielipiteensä.
Mutta toisaalta, Juha on harvinaisen reilu kaveri, harvemmin puhuu kenestä selän takana paskaa ja yleensä helvetin avulias, useammalle tutulle mm. hommanut autohifiä alehinnoin ja on aina valmis kyllä antamaan kaiken tietotaitonsa käyttöön. Juhan arvoa silmissäni nostaa myös osaltaan se, että puhuu aina omalla nimellään.
Lisäksi, Juha on monessa paikassa ylläpitäjänä / oppina, mutta enpä ole ikinä nähnyt Juhan käyttävän valtaansa siihen, että potkisi kenetkään veke tai koittaisi vaientaa, Juhalle saa myöskin kertoa mielipiteensä aivan suoraan.
Moni ei varmaan tiedä, mutta onhan Juhakin erään todella paljon kehuja saanneen kerhon hallituksessa mukana ja myöskin sen ylläpidossa. Enpä ole ks. kerhosta kuullut yhtään negatiivista kommenttia.
Sannasta:
Sanna on / oli kiva tyttö, mutta jotain tapahtui? Mitä? Nousi muiden yläpuolelle? Ennen sanna kanssa oli mukava jutella, mutta nyt tulee vain kommenttia: "Paljon kuuluu sulle!", mistä muutos Sanna?
Kiitoseksi SAnnalle, tehnyt erittäin suuren työn Pösön maineen / tunnettavuuden parantamiseksi, mutta rajansa kaikella, eikö olisi aika Sanna astua pois "valokeilasta", kun takki näyttää uusien ideoiden suhteen olevan tyhjä, aikansa kutakin. :)
Mutta kyllä Sannakin on saannut kärsiä enemmän kuin tarpeeksi näiden juttujen takia.
Mitä tohon Sannan onnettomuuteen, kuultuani tarkasti mitä tapahtu, kommentoisin muutamaan asiaan:
Ensinnäkin auto lensi 100-200m taajama-alueella, kukin voi siitä päätellä, oliko vauhtia taajama-alueeseen sopivasti.
Toiseksi, Sannahan ei ks. autoa ajanut, vaan eräs Type-R -kuski, Sannahan itse kertoi nukkuneensa ja myös vannoi ettei ollut ylinopeutta, joten mistä voi tietää jos kerran nukkui?
Kolmanneksi: Kuskilla ei ollut korttia. Se on fakta, kortti oli kuivumassa.
Neljänneksi: Huhua on kuulunut myös että ks. kuskilla olisi ollut promilleja veressä, sen enempää siitä tietämättä.
Ja viidenneksi - kyllä korvauksen saa vaikka olisi törkeä liikenteenvaarantaminen, se vain pienenenee. Jos kuski taas humalassa, silloin ei saa penniäkään.
---
Lopuksi, Juha ja Sanna, jos te yhdistäisitte voimavaranne, saisitte varmaan paljonkin hyviä tapahtumia / juttuja suomen "autopiireissä" aikaiseksi, valitettavasti näyttää vain siltä, ettei se tule olemaan mahdollista mielipide-eroistanne johtuen.
Kenenkään persettä nuolematta,
VOV.- VP
Asia kommentti. Onhan Juha potkinu pois Sumilaisen eli kusetit. Juha tietää tämän itekin. Hyvät kommentit kuitenki heitit peliin. Kannattaisko kaikkien kattoo itteään vähän peiliin.
- ValtaOnVAltaa
VP kirjoitti:
Asia kommentti. Onhan Juha potkinu pois Sumilaisen eli kusetit. Juha tietää tämän itekin. Hyvät kommentit kuitenki heitit peliin. Kannattaisko kaikkien kattoo itteään vähän peiliin.
Sumilaisista minä en tiedä mitään. mutta enpä ole kuullut että kukaan olisi ainakaan huudellut että juha banni.
pahoittelen asia virhettä.
Terveisin,
VOV - J.B.
Yksi asia pisti vaan silmään tossa jutussa... ei liity mitenkään muuten tähän asiaan...
ValtaOnValtaa kirjoitti: "Kommentoinpa nimimerkin takaa, jotkut varmasti kyllä tunnistavat ketä olen."
Se kuuluisi kyllä kirjoittaa _kuka_ olen... Muuten en jaksaisi kirjoitusasusta nipottaa, mutta tuo ketä sanan käyttö v**ttaa suunnattomasti... Sehän on toisaalta vaan mun ongelma... - chorrus
ValtaOnVAltaa kirjoitti:
Sumilaisista minä en tiedä mitään. mutta enpä ole kuullut että kukaan olisi ainakaan huudellut että juha banni.
pahoittelen asia virhettä.
Terveisin,
VOV"Sumilaisista minä en tiedä mitään. mutta enpä ole kuullut että kukaan olisi ainakaan huudellut että juha banni. "
- Eli silloin banniminen on ollut varmasti täysin perusteltu ja muutenkin fiksu ratkaisu. Ei tälläisessä bannaamisessa ole mitään vikaa. - Tate
J.B. kirjoitti:
Yksi asia pisti vaan silmään tossa jutussa... ei liity mitenkään muuten tähän asiaan...
ValtaOnValtaa kirjoitti: "Kommentoinpa nimimerkin takaa, jotkut varmasti kyllä tunnistavat ketä olen."
Se kuuluisi kyllä kirjoittaa _kuka_ olen... Muuten en jaksaisi kirjoitusasusta nipottaa, mutta tuo ketä sanan käyttö v**ttaa suunnattomasti... Sehän on toisaalta vaan mun ongelma...Olisko kellään vapaata olkapäätä mihin vois vähä turautella pari kyyneltä kun mua itkettää niiiin paljo :(. YÄääääää.. nyyh..nyyh..
- ulkopuolinen
"Ensinnäkin auto lensi 100-200m taajama-alueella, kukin voi siitä päätellä, oliko vauhtia taajama-alueeseen sopivasti."
Ei tainnut olla ihan tarkka kertomus minkä olet kuullut... - Jone
Kyllä oli harvinaisen hyvä puhe!! olen täysin samaa mieltä.
- sami
ihmettää nämä spekuloinnit onnettomuudesta...
ne ketkä ei tiedä faktoja voisi olla hiljaa...
tunnen kuskin hyvin ja sannan tiedän en voi sanoa tuntevani
auto ei lentänyt 100-200m vain n.30m
onnettomuus ei tapahtunut taajama aluella vaan melkein keskellä ei mitään... tämä ei ole kuulopuheitten perusteella heitettyä paskaa olin luultavasti ensimmäisiä heidän kavereita joka on käynnyt paikalla ja nähnyt auton missä kunnossa se on jne....
OSANOTTONI KUMMALLEKIN
TERV: Sami - Peke
sami kirjoitti:
onnettomuus ei tapahtunut taajama aluella vaan melkein keskellä ei mitään... tämä ei ole kuulopuheitten perusteella heitettyä paskaa olin luultavasti ensimmäisiä heidän kavereita joka on käynnyt paikalla ja nähnyt auton missä kunnossa se on jne....
OSANOTTONI KUMMALLEKIN
TERV: SamiHienoa että korjasit! Toki saa täällä spekuloida mitä haluaa. Ei siinä ole mitään rikollista. Hyvä että joku tulee kertomaan faktaalista tietoa tännekin!
Ihmetyttää vaan miksei tätäkin voitu kertoa heti alussa?
Osanottoni myös... - ValtaOnValtaa
sami kirjoitti:
OSANOTTONI KUMMALLEKIN
TERV: SamiPahoitteluni virheellisestä tiedosta, Maantiekylässähän tuo valitettava onnettomuus tapahtui? Oliko muut sanomani sitten kuinka virheellistä tietoa?
T: VOV - päissään?
sami kirjoitti:
OSANOTTONI KUMMALLEKIN
TERV: SamiNiinkuin pikkulinnut ovat monessa paikkaa laulaneetkin että molemmat autossa matkustavat olisivat olleet päissään, oliko näin? Tietänet jos kerran ensimmäisten joukossa paikalla olit.
- petteri
Peke kirjoitti:
Hienoa että korjasit! Toki saa täällä spekuloida mitä haluaa. Ei siinä ole mitään rikollista. Hyvä että joku tulee kertomaan faktaalista tietoa tännekin!
Ihmetyttää vaan miksei tätäkin voitu kertoa heti alussa?
Osanottoni myös...Juu ei tapahtunut maantiekylässä, eikä itse asiassa siellä päinkään! Matkaa todelliseen paikkaan 50km... Älkää spekuloiko/kertoko sellaisia juttuja jotka olette muiden suusta kuulleet, ne on niitä HUHUJA!!! Totuus vaan tuppaa aina hukkumaan niiden alle, aivan kuten on käynyt tässäkin asiassa. Yksityisten henkilöiden onnettomuudet ovat heidän YKSITYISIÄ asioitaan, onko sitä niin vaikea kunnioittaa?
- Asiasta mitään tietämätön...
sami kirjoitti:
OSANOTTONI KUMMALLEKIN
TERV: Samikuulostaa tuo 30m uskottavammalta ja se sitten vissiin lennettiin päin puita? Ainakin auto mukavan ruttuun meni.
Vauhdin en usko olleen sallituissa lukemissa ja vaikka kuski olisi ollut aivan hirveässä humalassa, ei se minua kiinnosta. Omalla hengelläänhän leikkivät, jos edes leikkivät.
Joten autolla ajettiin kolari, kummatkin selvisi hengissä, kaikki hyvin ja jokainen voi tyytyväisenä häippästä pois täältä. - Paljastaja
ValtaOnValtaa kirjoitti:
Pahoitteluni virheellisestä tiedosta, Maantiekylässähän tuo valitettava onnettomuus tapahtui? Oliko muut sanomani sitten kuinka virheellistä tietoa?
T: VOVUlosajo tapahtui siis Karkkilassa, Haaviston kylässä n.8km keskustasta eräässä S-mutkassa. Ja pihalle vedettiin aika rajusti. Kuskille (en viitsi nimellä mainita)kävi huonommin, on hengissä kyllä. Tämä siis VARMAA tietoa kolarista... Kännipäissään ei oltu, se on miltei varmaa tietoa. Että näin... Ihme salailua täällä. Mitä tollasessa ulosajos niin salattavaa on? Käyhän noita.
- Suppo
petteri kirjoitti:
Juu ei tapahtunut maantiekylässä, eikä itse asiassa siellä päinkään! Matkaa todelliseen paikkaan 50km... Älkää spekuloiko/kertoko sellaisia juttuja jotka olette muiden suusta kuulleet, ne on niitä HUHUJA!!! Totuus vaan tuppaa aina hukkumaan niiden alle, aivan kuten on käynyt tässäkin asiassa. Yksityisten henkilöiden onnettomuudet ovat heidän YKSITYISIÄ asioitaan, onko sitä niin vaikea kunnioittaa?
Lähdetään nyt siitä että jokaisella henkilöllä on oikeus yksityisyyteensä, mutta jos ihmienen jostain syystä, omasta tahdostaan tai tahtomattaan ryhtyy julkisen yhdistyksen puheenjohtajaksi, voidaan häntä tästä lähtien kutsua julkisuuden henkilöksi.
Julkisuuden henkilöiden elämähän tunnetusti kiinnostaa meitä tavallisia pulliaisia joten minun mielestäni on turha valittaa siitä että joku spekuloi jostain kolarista jonkun huhun perusteella, tulisivat asianosaiset henkilöt itse esiin ja kertoisivat niinkuin asiat ovat, loppuisi se turhanpäiväinen paskanjauhaminen.
Jos ko. henkilöt eivät jostain syystä halua/viitsi selvittää aisioiden oikeata kulkua on heidän vain nieltävä se paska mikä heidän päälleen kaadetaan, kyllä Tapsa Kansakin aina jälkeenpäin kertoo seiskapäivää lehdessä miksi ajoi ylinopeutta.
Toivottavasti kaikki kolarin osapuolet ovat toipuneet kolarista ennalleen.
Tero Tupasela - Juristi
Suppo kirjoitti:
Lähdetään nyt siitä että jokaisella henkilöllä on oikeus yksityisyyteensä, mutta jos ihmienen jostain syystä, omasta tahdostaan tai tahtomattaan ryhtyy julkisen yhdistyksen puheenjohtajaksi, voidaan häntä tästä lähtien kutsua julkisuuden henkilöksi.
Julkisuuden henkilöiden elämähän tunnetusti kiinnostaa meitä tavallisia pulliaisia joten minun mielestäni on turha valittaa siitä että joku spekuloi jostain kolarista jonkun huhun perusteella, tulisivat asianosaiset henkilöt itse esiin ja kertoisivat niinkuin asiat ovat, loppuisi se turhanpäiväinen paskanjauhaminen.
Jos ko. henkilöt eivät jostain syystä halua/viitsi selvittää aisioiden oikeata kulkua on heidän vain nieltävä se paska mikä heidän päälleen kaadetaan, kyllä Tapsa Kansakin aina jälkeenpäin kertoo seiskapäivää lehdessä miksi ajoi ylinopeutta.
Toivottavasti kaikki kolarin osapuolet ovat toipuneet kolarista ennalleen.
Tero TupaselaTuskimpa kukaan ryhtyy minkään yhdistyksen puheenjohtajaksi vain tullakseen kuuluisaksi. Kyllä siinä on aivan muut intressit kyseessä. Ja eihän titteli kenestäkään tee julkisuuden henkilöä, kuten ei sinun ammattisikaan julkisessa yrityksessä tee sinusta julkisuuden henkilöä. Asia on tietysti toinen jos olet Soneran entinen toimitusjohtaja, mutta julkisuus on kytköksissä pikemminkin tekoihin. Mutta ymmärrät varmasti, ettei jonkun olemattoman yhdistyksen puheenjohtaja ole julkisuudenhenkilö vaikka yhdistys olisikin julkinen. Esimerkiksi Nordea Leppävaaran Pankinjohtaja ei ole julkisuuden henkilö, vaikka Nordea on nimenomaan julkinen instanssi. Näillä on hiuksenhieno ero, jota ammattikoululaiset eivät yleensä ymmärrä. Mutta kyllähän sinä ymmärrät, eikö totta.
- Suppo
Juristi kirjoitti:
Tuskimpa kukaan ryhtyy minkään yhdistyksen puheenjohtajaksi vain tullakseen kuuluisaksi. Kyllä siinä on aivan muut intressit kyseessä. Ja eihän titteli kenestäkään tee julkisuuden henkilöä, kuten ei sinun ammattisikaan julkisessa yrityksessä tee sinusta julkisuuden henkilöä. Asia on tietysti toinen jos olet Soneran entinen toimitusjohtaja, mutta julkisuus on kytköksissä pikemminkin tekoihin. Mutta ymmärrät varmasti, ettei jonkun olemattoman yhdistyksen puheenjohtaja ole julkisuudenhenkilö vaikka yhdistys olisikin julkinen. Esimerkiksi Nordea Leppävaaran Pankinjohtaja ei ole julkisuuden henkilö, vaikka Nordea on nimenomaan julkinen instanssi. Näillä on hiuksenhieno ero, jota ammattikoululaiset eivät yleensä ymmärrä. Mutta kyllähän sinä ymmärrät, eikö totta.
Totta on mitä sanoit, ei se kenestäkään tee julkisuuden henkilöä että asettuu/valitaan julkisen yhdistyksen puheenjohtajaksi, mutta jos henkilö on tehnyt/ollut mukana sellaisessa tapahtumassa että se kiinnostaa ihmisiä ja hänestä puhutaan yleisesti mediassa, joka tässä tapauksessa on internet, niin kyllä minun mielestäni voidaan puhua julkisuuden henkilöstä tässä vaiheessa. Julkisuus kun on siitä hauska asia että se itse määrittelee ketkä ovat julkkiksia.
Tero Tupasela
- Xaniax
huhujen mukaan olis tehnyt rikosilmoituksen tästä suomi24.fi -keskustelusta? pitääkö paikkaansa? mistäköhän syystä?
- Joukahainen
Rikosilmoitus... Kuulinko oikein. Muhahahah.. Siinähän tekee. Odotan innolla virkavalla yhteydenottoa tästä asiasta. . .
- KuskiOnUrpo
Ja mitä sitten, kuka vittun on tämä suuri ja ihmeellinen, ilmeisesti naispuoleinen henkilö ? Ja mitä se edes mulle kuuluu ? Tehköön rikosilmoituksia vaikka kaikista teistä apinoista. Minusta ei ainakaan uskalla tehdä ilmoitusta :) Mutta tää keskustelu on jo ihan järjetön joten antaa olla.
Hä? - Proton
Joukahainen kirjoitti:
Rikosilmoitus... Kuulinko oikein. Muhahahah.. Siinähän tekee. Odotan innolla virkavalla yhteydenottoa tästä asiasta. . .
Ottaispa muhunki yhteyttä, ihan siks kirjotan tänne. Ku ei mul oo elämää, niin mä puutun tähän asiaan, et ees poliisi soittas mulle.
- Alex
Ne haluu varmaan näitten topiccien ipeet. Jos on tuttja jeppejä niin kokemuksesta onnistuu mut muuten näite et saa uhkaamallakaa. mitäköhän ne tekee näillä ipeillä?
- Ihmettelijä
Alex kirjoitti:
Ne haluu varmaan näitten topiccien ipeet. Jos on tuttja jeppejä niin kokemuksesta onnistuu mut muuten näite et saa uhkaamallakaa. mitäköhän ne tekee näillä ipeillä?
veikkaan kyllä etteivät saa... se on laitonta...
- chorrus
KuskiOnUrpo kirjoitti:
Ja mitä sitten, kuka vittun on tämä suuri ja ihmeellinen, ilmeisesti naispuoleinen henkilö ? Ja mitä se edes mulle kuuluu ? Tehköön rikosilmoituksia vaikka kaikista teistä apinoista. Minusta ei ainakaan uskalla tehdä ilmoitusta :) Mutta tää keskustelu on jo ihan järjetön joten antaa olla.
Hä?Jos et tiedä, eikä sinua periaatteessa kiinnostakaan, niin miksi edes postasit tänne?
- chorrus
Repesin.
- Sami
chorrus kirjoitti:
Repesin.
Kolari ei tapahtunut lähelläkään maantiekylää ainoastaan auto tuotiin sinne kolari paikalta mikä sijaitsee jossain päin etelä suomea (ei kerrota tarkkaa paikkaa ;) )
kumpikaan ei ollut kännissä... ja mitä vittua teille kuuluu onko sanna kusipää vai ei... jos se on teidän mielestä niin antaa olla ei teidän varmastikaan ole pakko puhua sen kanssa... - joo
Sami kirjoitti:
Kolari ei tapahtunut lähelläkään maantiekylää ainoastaan auto tuotiin sinne kolari paikalta mikä sijaitsee jossain päin etelä suomea (ei kerrota tarkkaa paikkaa ;) )
kumpikaan ei ollut kännissä... ja mitä vittua teille kuuluu onko sanna kusipää vai ei... jos se on teidän mielestä niin antaa olla ei teidän varmastikaan ole pakko puhua sen kanssa......esiintyy aika paljon näissä amiskeskusteluissa.
- 405 grd
Mitäs jos kaikki tämän tapahtuman osalliset vetäytyisivät kammioihinsa ja pohtisivat mikä meni pieleen. Jokainen osallinen on tehnyt virheitä, pohtikaa omissa oloissanne minkä virheen itse teitte. Varmaa on vain se että tässä tapahtuma ketjussa ei ole kuin häviäjiä, joiltakin menee maine, jotkut bannataan, jotkut saavat ikuisen vihan päällensä. Ihmettelen vain yhtä asiaa miksi SportPug herättää niin suuria tunteita, vähän väliä on tuli irti ja aina joku on heittämässä Bensaa liekkeihin. Rauhoittukaa nyt hyvät ihmiset!
Kyllä näitä merkki kerhoja suomeen mahtuu, jos ei meininki miellytä niin perustakaa oma Clubi tai suunnatkaa energianne muuten järkevämpään toimintaan.
Sportpug Ry:n perustuslauselma sanoo jotain koko pösökansan yhdistämisestä, varmaa on vain se että tällä meiningillä se ei onnistu koskaan. - Peugeot 405 SRI
405 grd kirjoitti:
Mitäs jos kaikki tämän tapahtuman osalliset vetäytyisivät kammioihinsa ja pohtisivat mikä meni pieleen. Jokainen osallinen on tehnyt virheitä, pohtikaa omissa oloissanne minkä virheen itse teitte. Varmaa on vain se että tässä tapahtuma ketjussa ei ole kuin häviäjiä, joiltakin menee maine, jotkut bannataan, jotkut saavat ikuisen vihan päällensä. Ihmettelen vain yhtä asiaa miksi SportPug herättää niin suuria tunteita, vähän väliä on tuli irti ja aina joku on heittämässä Bensaa liekkeihin. Rauhoittukaa nyt hyvät ihmiset!
Kyllä näitä merkki kerhoja suomeen mahtuu, jos ei meininki miellytä niin perustakaa oma Clubi tai suunnatkaa energianne muuten järkevämpään toimintaan.
Sportpug Ry:n perustuslauselma sanoo jotain koko pösökansan yhdistämisestä, varmaa on vain se että tällä meiningillä se ei onnistu koskaan.Ei varmasti onnistu tuo pösökansan yhdistäminen kun kaikenmaailman tojorimpula kuskit heittää jatkuvasti kapuloita rattaisiin.
Tästä esimerkkinä tämäkin keskustelu. Kaikilla täällä keskustelevilla ei ole Peugeotia.
Onhan Suomessa honda-klubikin mutta siellä kuulopuheiden perusteella kerätään jäsenmaksuja vain hallituksen nettisurffaillun tukemiseen! - Äidinkielen opettaja
joo kirjoitti:
...esiintyy aika paljon näissä amiskeskusteluissa.
Myös pilkun-nussijoita esiintyy näissä a-mis-kes-kus-te-luis-sa
- joo
Äidinkielen opettaja kirjoitti:
Myös pilkun-nussijoita esiintyy näissä a-mis-kes-kus-te-luis-sa
...pilkunnussija on tarkka myös tittelistään ja sen oikeinkirjoituksesta. Siis ilman väliviivaa. Äidinkielen ope on tainnut saada pätevyytensä amiksessa. :)
- tc
koko homma....
menkää hoitoon kaikki.... - PornHolio
SportPugin jäsenenä pyydän etukäteen anteeksi käytöstäni jo nyt, en halua antaa sitä kuvaa että kaikki Sportpugilaiset käyttäytyvät niinkuin minä. Mutta asiaan:
Siis mistä te kaikki tuutte?! Onko teidät vittu (pardon my shakespear) kasvatettu jossain maan alla ja sitte saanu turpaan hiekkalaatikolla? Voi vittu! Siis oikeesti jengi valittaa siitä että joku heppu on bannattu (voi helevetti mä vihaan näitä nettiteinixhoroslangi sanoja) joltain ircci kanavalta tai keskustelupalstalta.
Voi että...HARMI! Osta peruna ja perusta oma kanava, tai HEI...perusta kaksi kanavaa! Tottakai, sananvapaus ja kaikkea muuta...mut ei se sananvapaus tarkoita sitä että jonkun keskustelupalstan ylläpitäjän tarttis sietää yhtään mitään...syystä tai ilman syytä...se saatanan sananvapaus tarkoittaa sitä että kuka tahansa voi perustaa nettisivun, lehden, palstan tai vaikka kirjoittaa isolla SONERA sen omaan perseeseen. Siinä vaiheessa kun joku kirjoittaa PERSE Soneran talon seinään spraykannulla niin se potkitaan helvettiin...sama juttu joku/RY perustaa kanavana ja päättää sen hoidosta niinkun he haluaa, jos ei kelpaa niin perustaa oman kanavan tai jopa RY:n. Niin saatana!
Tähänkin tulee varmaan reply että olipa kypsää...
Ihan sama, jo se että pitää kommentoida joka asiaa pistää vihaks...jos ei kelpaa niin menkää muualle. Te kaikki jotka motkotatte tällä palstalla SP:stä ja Sannasta ja muista...mulle tulee mieleen vaan jotku kristinuskospedejesuiitat...miksei voi vaan antaa olla jos ei jostain pidä. Pitääkö aina ruveta joksikin ihmeen aktivistiksi? ANTISPORTPUG RY, vedetään hiukset naamalle ja potkitaan pugeja...Oikeesti vituttaa.
Miten moni teistä tuntee tai on oikeesti edes tavannu Sannan tai jonku muun SP:läisen? (Sori Sanna että vedän sinut tähän tekstiin koko ajan mukaan...Itse olen tavannut Sannan vain kerran, silloinkin kysyin jotain Pugeihin liittyvää American Car Showssa...) Kuitenkin kehtaatte haukkua ja puhua paskaa minkä kerkeätte. Itselläni on Sportpugista että Sannasta vain positiivisia asioita, palstalta on saanu aina apua kuin on tarvinnut, ja keskustelut on ollu mukavia.
Mielestäni on Sanna on älykäs ja viehättävä nainen joka on täysin ansainnut SportPugin puhejohtajuuden.
Jokatapauksessa en kuitenkaan voi uskoa että TE ihmiset voitte oikeasti kehittää näin suuren härdellin jostain helvetin INTERNET keskustelupalstasta.
Kiitos ja anteeks,
PornHolio, Sportpugin jäsen.
[email protected]- reva
Jäppi älä jauha paskaa, kuten sanoit, meillä on sanavapaus anna nyt ihmisten kirjoittaa mitä haluavat :P
- PornHolio
reva kirjoitti:
Jäppi älä jauha paskaa, kuten sanoit, meillä on sanavapaus anna nyt ihmisten kirjoittaa mitä haluavat :P
Kukas v*ttu se sinä olet? :)
Mulla taitaapi olla aavistus... - reva
PornHolio kirjoitti:
Kukas v*ttu se sinä olet? :)
Mulla taitaapi olla aavistus.....tuskin sulla montaa kusipää tuttavaa on :)
Turhaan tässä herneitä vedellään, ihmetyttää vaan mitenjengi jaksaa puolustaa/haukkua jotakin. Luulisi että henkilö jota mollataan puolustaisi itse itseään eikä tarvitsisi isonkasan kavereita. Eipäilen että ihan paskaa tässä ei kirjoiteta kun todisteita katsoo.. - Jacques
reva kirjoitti:
..tuskin sulla montaa kusipää tuttavaa on :)
Turhaan tässä herneitä vedellään, ihmetyttää vaan mitenjengi jaksaa puolustaa/haukkua jotakin. Luulisi että henkilö jota mollataan puolustaisi itse itseään eikä tarvitsisi isonkasan kavereita. Eipäilen että ihan paskaa tässä ei kirjoiteta kun todisteita katsoo..Tässä topikissa mollattu henkilö käyttäytyy aikuisen tavalla ja jättää tämän keskustelun omaan arvoonsa, toisin kuin minä tai te muut.
Mitä todisteita tässä katsotaan?
ps. Toivotan puolestani puolestani kaikki peugeot-henkiset ihmiset tervetulleeksi sportpug-foorumiin. - perse
Jacques kirjoitti:
Tässä topikissa mollattu henkilö käyttäytyy aikuisen tavalla ja jättää tämän keskustelun omaan arvoonsa, toisin kuin minä tai te muut.
Mitä todisteita tässä katsotaan?
ps. Toivotan puolestani puolestani kaikki peugeot-henkiset ihmiset tervetulleeksi sportpug-foorumiin...kyllä tämä "aikuinen" ei kuitenkaan päättänyt jättää tietyt keskustelut "omaan arvoonsa" sp:n keskusteluryhmässä..
Johtuukohan se siitä että neidillä oli mahdollisuus poistaa keskustelu ennemmin kuin puolustaa itseään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593