näin livenä, hän on aivan ihana laulaja
Tauski Peltonen
33
8792
Vastaukset
- ihmettelijä?
syytetään miehiä perhe riidoista, sitä mä en ymmärrä
viittaan lehtijuttuihin Tauskista ja Virpistä- fäni
mahtava laulaja ja kunnostautunut monessa muussakin eli eukon hakkaamisen sm-lähellä samoin kuin kuinka monta kertaa onnistun vetämään perseet terassilla lasten kanssa, ennen kuin sos.viranomaiset puuttuvat asiaan. Hieno mies ehtivä tuo iloa monen naisen perustarpeisiin.
- myöskin ihmettelijä
niin miksi mies saa syytteet jos lyö naista. Naisenhan syy se on kun ei anna miehen rauhassa ryypätä. Mies kun lapset on tehnyt kuuluukin hoitovastuu tauski-ideologian mukaan vaimolle.
- Jaakops
myöskin ihmettelijä kirjoitti:
niin miksi mies saa syytteet jos lyö naista. Naisenhan syy se on kun ei anna miehen rauhassa ryypätä. Mies kun lapset on tehnyt kuuluukin hoitovastuu tauski-ideologian mukaan vaimolle.
En minäkään hyväksy hakkaamista, mutta sellainen opettavainen läpsäisy avokämmenellä tai korvatillikka on molemminpuolin ihan ok.
Se on verrattavissa hellyydenosoitukseen, ei semmoisesta pidä suuttua. - kseenos
Jaakops kirjoitti:
En minäkään hyväksy hakkaamista, mutta sellainen opettavainen läpsäisy avokämmenellä tai korvatillikka on molemminpuolin ihan ok.
Se on verrattavissa hellyydenosoitukseen, ei semmoisesta pidä suuttua.!sama, kun poruka lukis kirjoja, spockin kirjassa sanovat lapsen kasvatuksesta niin että korville vaan jos ei usko. sama että tytön kanssa, vaimo jos ei kuntele niin korville. Lukivisvat porukka kirjoja eikä heittelis korvia kuuroille täällä..,Keltinen kirja on pavlellu jo 40 vuuoden ajan, mikä siinä omn siitten vikansa???!!
- Tauskin fani #1
Jaakops kirjoitti:
Se on verrattavissa hellyydenosoitukseen, ei semmoisesta pidä suuttua.Jos mies on iso mies isolla alku kirjaimella niin silloin mies panee naisia. Ei ison alku kirjaimen mies istu kotona odottamassa että nainen suvaitsisi levittää jalkansa. Ison alku kirjaimen mies käy silloin painamassa toista naista. Ja jos mies tahtoo juoda viinaa kunnolla niin ei siinä ole naisella sanomista. Jos nainen ei ymmärrä totella miestään niin kyllä silloin vähän täytyy läpsiä. Tauski tekee ihan oikein. Ei miehen paikka ole hissutella kuin ämmä. Tauski vain kouluttaa naistaan tavoille. Ymmärtää sitten paremmin miten on ison alku kirjaimen miehen kanssa.
- VAIMO!
tai mustasukkainen?
jos vaimo on nalkuttava tai mustasukkainen ym.
lyödä ei saa kumpikaan, ei mies eikä vaimo
jos tilanne on niin vaikea, tulee harkita eroa
tai terapiaa. - höpsä
VAIMO! kirjoitti:
tai mustasukkainen?
jos vaimo on nalkuttava tai mustasukkainen ym.
lyödä ei saa kumpikaan, ei mies eikä vaimo
jos tilanne on niin vaikea, tulee harkita eroa
tai terapiaa.mul o sanat yhest piisist hukas ja kysynki et mistähä öytää laulu on ole sinä minun
- Nainen mäkin
Ootko sä koskaan näistä riidoista mitään tietämättä tullut ajatelleeksi, että HEI se nainen siinä suhteessa saattaa hyvinkin usein olla se vaikeenmpi osapuoli, eli se joka useimmiten hyppii silmille niin kauan kunnes miehen on pakko vähän ojentaa, ja ihan itsepuolustuksi!
Olen meinaan ennen ollut ihan samanlainen nainen ja ennen syytin aina miestäni "kuinka käy päälle" mutta olen todennut omat vikani ja erittäin helpottunut että olen osannut olla lätkimättä ja nyt ei ole lätkitty lähes 10vuoteen ja edelleen saman herran kanssa. Tappelut loppu heti kun minä ymmärsin myöntää vikani!
Että älkää aina syyttälö miehiä!
Nyt mitä parasta yhdessäoloa ja rakkautta! :) - Samaa mieltä
Tauskin fani #1 kirjoitti:
Jos mies on iso mies isolla alku kirjaimella niin silloin mies panee naisia. Ei ison alku kirjaimen mies istu kotona odottamassa että nainen suvaitsisi levittää jalkansa. Ison alku kirjaimen mies käy silloin painamassa toista naista. Ja jos mies tahtoo juoda viinaa kunnolla niin ei siinä ole naisella sanomista. Jos nainen ei ymmärrä totella miestään niin kyllä silloin vähän täytyy läpsiä. Tauski tekee ihan oikein. Ei miehen paikka ole hissutella kuin ämmä. Tauski vain kouluttaa naistaan tavoille. Ymmärtää sitten paremmin miten on ison alku kirjaimen miehen kanssa.
Täysin samaa mieltä! Mies on syntynyt kulkemaan ja astumaan. Jos hyvännäköistä naista on tyrkyllä niin tottakai niitä pannaan. Vain homo ei panisi. Ryyppäämiseen ei akan pidä puuttua, hoitakoon lapsia kotona, miehellä on omat menonsa. Tauski on äijä, ei feministinarttujen kuohitsema nyhverö!
- -minä vain ei muut..
Samaa mieltä kirjoitti:
Täysin samaa mieltä! Mies on syntynyt kulkemaan ja astumaan. Jos hyvännäköistä naista on tyrkyllä niin tottakai niitä pannaan. Vain homo ei panisi. Ryyppäämiseen ei akan pidä puuttua, hoitakoon lapsia kotona, miehellä on omat menonsa. Tauski on äijä, ei feministinarttujen kuohitsema nyhverö!
Tykkään Tauno Peltosen musiikista. Ja Pasi Hailion.
- totuuden torvi
fäni kirjoitti:
mahtava laulaja ja kunnostautunut monessa muussakin eli eukon hakkaamisen sm-lähellä samoin kuin kuinka monta kertaa onnistun vetämään perseet terassilla lasten kanssa, ennen kuin sos.viranomaiset puuttuvat asiaan. Hieno mies ehtivä tuo iloa monen naisen perustarpeisiin.
Tauski lyö talossa ja puutarhassa.
- skljfioig3hjbvb
Kaitpa tämäkin idiootti naistenhakkaaja voi kuullostaa ihan laulajalta, kunhan vain kuulijalla on riittävästi tai siitäkin enemmän promilleja päässään. Tyyppi näyttää olematonta moloaan esiintyessään.. voi vittu... miten alas voi siis vajota.. no... toi tyyppi on just sitä mitä ansaitseekin. Täysi NOLLA
- Kesäkänni
Terve vaan kaikille!
Osaako joku kertoa milloin Peltosen Tauski on
viimeksi mättänyt muijaansa turpaan?
Entäpä kännäilyosaston uudet kuulumiset? - sorolla1
Tauski se esiintyy vaan naantalin kaljabaareissa ja se taso saa riittääkin vaimonhakkaajalle!
- marjanpoimija65
eli nämä julkkikset keksivät näitä juttujansa ja keltainen lehdistö on juonessa mukana.Ja ihmise ostavat lehtiä ja lukevat silmät tapillaan.Teitä huijataan ...
- hyvän musan ystävä
aivan turhanpäiväinen artisti, sen levyjä myydään huoltoasemilla 5 eurolla LOL!
Tietääkö kukaan yhtäkään hänen lauluaan nimeltä? Naama tunnetumpi seiskan kannesta kuin musiikilliset "ansiot".- kuvottava äijä
Se on vanha ja juntti ja alkoholisti. Lukemattomien "huoltoasema" naisten kanssa pettänyt vaimojaan, juo kuin sieni, olen myös nähnyt sellaisessa kännissä tämän miehen että oksennus vaan virtasi.
- pelimamminainen
Janne H ja Tauno P ovat laulajina hyviä ja piste.
- Ansa I.
pelimamminainen kirjoitti:
Janne H ja Tauno P ovat laulajina hyviä ja piste.
En tiedä kuka on Janne H. mutta siitä olen samaa mieltä että Tauno Palo oli hyvä laulaja.
- NAISET HERÄTYS.
tuhat kieli.tuhat jalka.tauskin käytös on naisen mollaamista.ali arvioimista.Virpi Kätkä on todella kaunis,loistava LAULAJA.Jätkä hakkaa noin suloista naista.korvien välissä on vika.Tauskin kannattais hakeutua hoitoon.ennekun saTtuu Vakavampi vahinko lyömisistä.HAKAAMISIIN VOI LÄHTEÄ VAIKKA HENKI.TUOTTAA ELIN IKÄISIÄ VAMMOJA.SUOMESSA KUN OLLAAN..NIIN KAIKKI NAISET YHTEIS TYÖHÖN,PALJASTAMAAN HAKKAAVAT JÄTKÄT.HAKKAAJA SAA AINA TUOMION..SELITYKSET EI AUTA.
- Kukas tää kalju?
onko hää Tapani K:n mies?
- voi kun aiheet vähii
tauski / VIRVON VARVON ILTALEHTI 2013,12.20 Jotai iha muuta iltalehti ,vai ei ole muuta viellä joku vaikka Vappu lisää
- RÄÄPÄLEET.
kuulkaas jätkät...älkää ottako..siis älkää ottako...naista..kun ette osaa pitää,ettekä käsitellä naista.käyttäkää vaan irto numeroita...ja mulkku suoni poikki..niin ei tule niitä ei toivottuja lapsiakaan.kun ette kuitenkaan ota vastuuta teoistanne.se on noin yksin kertaista.MULKKU SUONI POIKKI.
- Pitkää kesti
Tauski vanhassa Supermarjo-ohjelmassa Liv-kanavalla menossa naimisiin....!
- TauskinFani23vuottaollut
Samaa mieltä ekan kirjoittajan kanssa Tauski on ihana oon nähny 9 kertaa livenä ja 10 kerta tulossa.Haukkujien kanssa eri mieltä Tauski ei ole vaimon hakkaaja minä en lehtijuttuihin usko
- KatkarapuXXX
Tauski on on hieno mies. Suosikkibiisini on se, missä Tauski esittelee katkarapuaan paraisilla ympäripäissään. Youtubesta löytyy
- silmätmustana
Et usko???? Saanut tuomioita naistensa hakkaamisesta.
- suuresti.naurattaa
Yksin täällä KatkarapuXXX kysyy ja vastaa.
- KatkarapuXXX_original
Ei, kyllä oli joku muu joka vastasi.
Tässä se video. https://www.youtube.com/watch?v=D1hZ3cJiRHw - SuperIhku
0:50 kohdalla katkarapu!
- Pröötsanoperse
Olikos tämä se nakeista ja muusista laulava tyyppi?
- Niinjatauskillaon
Onneksi iso! Sen takia mä jaksan kirjoitella siitä joka foorumilla, oon sen fani ollu jo vuodesta 2006 lähtien. Mä kävin silloin sen keikalla eka kertaa. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904