Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

for the sake of revenge

Mitäpä mieltä paketista? Itse olen aika myyty, oiva veto kuvata Japanissa, jossa niillä on aina yleisöt ihan banaanina. Tosin huomaa, ett kaikki Reckoningin biisit eivät vielä olleet tarpeeksi tuttuja. Ehkä olisi voinut hiukan enemmän panostaa dvd/cd -paketin sisältöön laittamalla mukaan jonkun kirjasen kiertueesta ja muusta dvd:n ympärillä, vaikka siellä nyt onkin se "dokaamisdokumentti". Biisivalinta ok, tosin aika paljon edellisen liven biisejä mukana...ja The Misery puuttuu, saatana! Hyvä ostos kesän keikkoja odotellessa!

9

977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NSS

      Ja nyt heti alkuun pitää sanoa että Sonata on yksi mun lempibändejä. Japanissa kuvaaminen oli välttämättömyys koska missään muualla ei olisi saatu noin suurta yleisöä edes puoliksi noin hyvin mukaan. Vaikka ei tuossakaan (yleisön mukana olossa) hirveesti kehumista ole. Mutta toi dvd oli täysi pettymys. Siis periaatteessa pelkkä livekeikka ja sitten oikein tekemällä tehty backstage/dokaamis-video. Biisilistasta en jaksa edes aloittaa. Sen vaan sanon että missä on Last Drop Falls? Siitä olis saanu kivaa "livemeininkiä" jos Kakko olisi vetänyt sen "reggaen" siinä yhdessä kohdassa. Ja muutenkin mielestäni ihan liian "normaalit" versiot jokaisesta biisistä. Ei tullut ollenkaan livefiilis. Onhan siellä tietenkin tuo Fullmoon/WP,BO viritelmä ja sit se Black Sheepin alussa oleva rallatus, joka on tainnut olla jo vuosia vakiona mukana. En nyt jaksa alkaa kuuntelemaan songs of silenceltä että onko jo siinä mutta kuitenkin ollut kauan. Ja sitten vielä se Henkan tuhovimma, huh huh.. jotenkin tuntuu että hommasta olisi muuten tullut poikien mielestä liian kesy, joten keksitään jotain pientä "actionia". Bio- ja Discografia on kanssa niin täytteeksi laitettu että olisi ollut parempi jättää kokonaan pois. Mitä tästä opimmekaan? Ainaki mulla laulaa dc seuraavan kerran kun tulee joku mielenkiintonen dvd. Sitten jos on hyvä niin ostan, en muuten.

      • Vaativako?

        Mä en ole nähnyt koko keikkaa, mut onko tuo valitusvirsi nyt ihan aiheellinen? Onhan siellä fiilistä kuitenkin. Vinkuisit nyt sitten samalla sukkien väristä, valojen kirkkaudesta ja yleisön kansalaisuudesta. Mieti nyt onko se paketti sua vai ulkomaiden faneja varten tehty? Ehkä sä oletkin ollut fanina aiemminkin katsomassa noita juttuja, anna muiden kuitenkin ihmetellä rauhassa suomalaismuusikoiden kännäämistä...


      • NSS
        Vaativako? kirjoitti:

        Mä en ole nähnyt koko keikkaa, mut onko tuo valitusvirsi nyt ihan aiheellinen? Onhan siellä fiilistä kuitenkin. Vinkuisit nyt sitten samalla sukkien väristä, valojen kirkkaudesta ja yleisön kansalaisuudesta. Mieti nyt onko se paketti sua vai ulkomaiden faneja varten tehty? Ehkä sä oletkin ollut fanina aiemminkin katsomassa noita juttuja, anna muiden kuitenkin ihmetellä rauhassa suomalaismuusikoiden kännäämistä...

        Juuh tuskin on ihan Suomea varten tehty. Ja noi asiat joista "valitin" on vaan mun mielipiteitä, totta kai joku voi olla asiasta eri mieltä. Kaikki kunnia japsi faneille joita ilman koko dvd:tä tuskin olisi edes tehty. Faktahan on että bändi on siellä paljon suositumpi kuin missään muualla, eli varmaan aika pitkälle sikäläisiä markkinoita varten tehty. Allekirjoittaneen mielestä se kännäämisvideo on vaan turha. Varmasti joidenkin mielestä on kiva katella suomalaisten ryyppäämistä. Mutta muhun se ei iske. Muutenkin niistä lisämateriaaleista jäi vähän sellanen "liimattu" kuva, että ne on laitettu vaan täytteeksi. Siis ei se paketti nyt täyttä paskaa ole. On se keikka ihan mukavaa kateltavaa, mutta siitä vaan jäi sellanen kuva että "tää kaikki on jo nähty". Mutta nämä ovat vain mun mielipiteitä, ja kaikillahan on oikeus niihin. Vai oonko ymmärtäny koko asian väärin?


      • Vaativa!
        NSS kirjoitti:

        Juuh tuskin on ihan Suomea varten tehty. Ja noi asiat joista "valitin" on vaan mun mielipiteitä, totta kai joku voi olla asiasta eri mieltä. Kaikki kunnia japsi faneille joita ilman koko dvd:tä tuskin olisi edes tehty. Faktahan on että bändi on siellä paljon suositumpi kuin missään muualla, eli varmaan aika pitkälle sikäläisiä markkinoita varten tehty. Allekirjoittaneen mielestä se kännäämisvideo on vaan turha. Varmasti joidenkin mielestä on kiva katella suomalaisten ryyppäämistä. Mutta muhun se ei iske. Muutenkin niistä lisämateriaaleista jäi vähän sellanen "liimattu" kuva, että ne on laitettu vaan täytteeksi. Siis ei se paketti nyt täyttä paskaa ole. On se keikka ihan mukavaa kateltavaa, mutta siitä vaan jäi sellanen kuva että "tää kaikki on jo nähty". Mutta nämä ovat vain mun mielipiteitä, ja kaikillahan on oikeus niihin. Vai oonko ymmärtäny koko asian väärin?

        se voinut tietty olla parempikin. Joo.


    • Jotenkin mäkin luulen, että tuo ei ole ihan pelkästään suomi-markkinoita varten. Mut onhan siinä jotain kliinisyyttä havaittavissa, varsinkin jos vertaa omiin kokemuksiin ko. yhtyeen keikoilla. Tuntuu vaan, etteivät japsit ihan tunne biisejä...

    • huomanneet?????

      Että parasta dvd:ssä oli kommenttiosuus keikan päällä? Oli hauskaa kuunnella kun pojat selitti kaikkea mahdollista siinä samalla.

      Audioasetuksista löytyy...

      Tuntuu vain ettei monikaan huomannut koska kukaan ei kommentoi siitä....

      • neinai

        No, kommenttiraita oli toki hauskempi kuin se varsinainen "hauskuuttelupätkä" ryyppäystä Jaappaninmaassa... En minä nyt kuitenkaan sanoisi että kuuntelen mieluummin poikien vähän nolostelevaa "mitähän tässä nyt sanoisi" -selostelua kuin itse keikkaa.:) Olihan siellä muutama hyväkin heitto, ja myönnän hörähtäneeni ääneen siinä vaiheessa kun he arvuuttelevat mitä tulevat dvd-arvostelut tuosta kommenttiraidasta sanovat... se olisi voinut osua hyvinkin nappiin, elleivät pojat olisi vieneet pohjaa koko jutulta tekemällä kommenttiraidastakin vitsin. Ihan sympaattinenhan se kuitenkin oli.;)

        Itse konsertista sitten... ihan ok, ei nyt mitenkään erikoinen. En nyt keksi siitä sen paremmin juuta enkä jaata... syntikan - vai oli nyt mikä controlleri hyvänsä - hajottamisen olisi voinut jättää poies, mutta kai siihen väliin sitten jotain ohjelmaa piti saada. Musisointi oli aika perussonataa, ja eihän se sekään mitään huonoa ole. Extrat taas olivat mielestäni aivan turhia, mutta ehkäpä suomalaiset ovat vain niin tottuneita känniseen örvellykseen ettei tuollaisesta enää mitään uutta näkökulmaa ryyppäämiseenkään löydä.;)


      • Pera
        neinai kirjoitti:

        No, kommenttiraita oli toki hauskempi kuin se varsinainen "hauskuuttelupätkä" ryyppäystä Jaappaninmaassa... En minä nyt kuitenkaan sanoisi että kuuntelen mieluummin poikien vähän nolostelevaa "mitähän tässä nyt sanoisi" -selostelua kuin itse keikkaa.:) Olihan siellä muutama hyväkin heitto, ja myönnän hörähtäneeni ääneen siinä vaiheessa kun he arvuuttelevat mitä tulevat dvd-arvostelut tuosta kommenttiraidasta sanovat... se olisi voinut osua hyvinkin nappiin, elleivät pojat olisi vieneet pohjaa koko jutulta tekemällä kommenttiraidastakin vitsin. Ihan sympaattinenhan se kuitenkin oli.;)

        Itse konsertista sitten... ihan ok, ei nyt mitenkään erikoinen. En nyt keksi siitä sen paremmin juuta enkä jaata... syntikan - vai oli nyt mikä controlleri hyvänsä - hajottamisen olisi voinut jättää poies, mutta kai siihen väliin sitten jotain ohjelmaa piti saada. Musisointi oli aika perussonataa, ja eihän se sekään mitään huonoa ole. Extrat taas olivat mielestäni aivan turhia, mutta ehkäpä suomalaiset ovat vain niin tottuneita känniseen örvellykseen ettei tuollaisesta enää mitään uutta näkökulmaa ryyppäämiseenkään löydä.;)

        Wolf & Raven olisi kyllä saanut olla tuossa setissä mukana. Sehän on nyt sentään Sonata Arctican parhaita kappaleita.


    • Se on hyvä paketti. Tykkään aivan sikana! ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe