Kalan luonteesta osa 2

Kalaskorppari

Tuossa alempana puhutaan kiltistä Kalan luonteesta. Sehän on ilman muuta ihan totta että me yritetään olla sille rauhassa ettei kukaan meitä liikaa sorsisi ja niin moni tykkäisi jne...
mutta, mutta...
Mitäs sitten kun itse olen ainakin sellainen, että välillä kyllästyn niin täysin siihen muiden pompotteluun ja suoraan sanottuna vittuiluun, että tulee sanottua aikasen suorat sanat ja arvatkaas vain onko se hyväksyttyä siinä vaiheessa? No ei tietenkään, tottahan tämä toinen osapuoli on niin järkyttynyt asiasta että menee ihan hämilleen.
Minusta on vain turhauttavaa olla hiljaa, jos toisetkin saa sen sanottavansa sanoa...

Vapautuneisuutta Kalat, vapautuneisuutta!
Ei jäädä toisten askelien alle, eihän?

Itse olen sen virheen tehnyt ja nyt alkaa pikkuhiljaa riittää.

Ehkäpä elämän tarkoituksena on ollut laittaa minulle tarpeeksi hermopaineita, jotta uskaltaisin vihdoin olla oma itseni, vai onko se toi hemmetin noususkorppari joka antaa vauhtia.

Ja en todellakaan tarkoita että ilman syytä alkaisin kenellekkään rähjäämään... vain syystä!

21

2955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne elukanpennutkin

      leikkii ja puree toisiaan, oppivat mikä sattuu ja mikä ei. no jotkut ihmiset ei ikinä opi. heille pitää vain sanoa suoraan mitä ajattelee.

    • niin..

      tunnistan kyllä itseni edellisestä hyvin.. Ja minulla kesti aika kauan et uskalsin tulla "kuoresta" ulos.. mut on se kiva tunne kun
      tajuaa et ei kaikkia tarvii mielyttää.. Et ole vain oma itsesi!! :)

    • Kalat-nouseva Scorpio

      Edelleen annan muiden polkea päälläni, mutta olen edistynyt! Olen huomannut tuovani poikkeavan mielipiteen ja pysynyt sen takana lujana. Ennen olin hiljaa enkä tuonut asioitani julki silloinkaan kun toinen syytti minua syyttä valehtelijaksi ja sanoi tuhoavansa tästä syystä elämäni. Siedin sitä kauan, ..nyt ovat asiat muuttuneet. Elämä tuntuu tehneet täyskäännöksen..

      • Kalaskorppari

        Eihän kuumerkkisi sattuisi vielä olemaan neitsyt? :)hih..
        Juu, tää on ihan kamala tilanne oikeasti alkaa näkemään..
        Syyttä olen tässä kokenut ahdistusta ja kaikenlaista masennusta, yrittäessäni väkisin miellyttää ja toimia niinkuin muut ja yhteiskunta vaatii.
        Hitto, tuntuu kuin pohja olisi mennyt alta, ihan kuin olisin rikkonut kaikki valheelliset perustukset pois, helvetin huonosti ne olikin rakennettu ;-)
        Nyt alkoi uusi rakennussuunnitelma. Ja vielä ollaan korkealla, vaikka hitaasti, mutta varmasti.
        Perhana sentäs, ei perhanan perhanan perhana että mua suututtaa kun olen ollut idiootti, toisaalta annan sen anteeksi itselleni, olenhan yrittänyt parhaani.

        Yritetään ja noustaan, eikös !!! :)


      • Kaima=)
        Kalaskorppari kirjoitti:

        Eihän kuumerkkisi sattuisi vielä olemaan neitsyt? :)hih..
        Juu, tää on ihan kamala tilanne oikeasti alkaa näkemään..
        Syyttä olen tässä kokenut ahdistusta ja kaikenlaista masennusta, yrittäessäni väkisin miellyttää ja toimia niinkuin muut ja yhteiskunta vaatii.
        Hitto, tuntuu kuin pohja olisi mennyt alta, ihan kuin olisin rikkonut kaikki valheelliset perustukset pois, helvetin huonosti ne olikin rakennettu ;-)
        Nyt alkoi uusi rakennussuunnitelma. Ja vielä ollaan korkealla, vaikka hitaasti, mutta varmasti.
        Perhana sentäs, ei perhanan perhanan perhana että mua suututtaa kun olen ollut idiootti, toisaalta annan sen anteeksi itselleni, olenhan yrittänyt parhaani.

        Yritetään ja noustaan, eikös !!! :)

        Kiva kuulla muistakin Kala-Skorpioneista! En ole Kuumerkiltäni Neitsyt, se on minun kohdalla Leijona. Voi ei.. miten kuulostatkaan itsesyyttävältä! Ei saa! Et siis vieläkään ui selvillä vesillä, no parempaan päin olet selvästi menossa. Minullakin oli samanlainen vaihe menossa kuin sinulla nyt, näin miten typerä olen ollut ja syytin itseäni vaikka oikeasti minun piti iloita vapaudesta. Sitten löysinkin tässä hiljattain henkisyyteni ja uskoni, uskon kohtaloon, tapahtumien väistämättömään kulkuun johon et voi vaikuttaa. Tiedän olevani hyvissä käsissä.
        Kerro millainen olet? :D Mitä meissä voisi olla samaa, vai onko?


      • myös kala-nouseva skorppari

        "Edelleen annan muiden polkea päälläni, mutta olen edistynyt! Olen huomannut tuovani poikkeavan mielipiteen ja pysynyt sen takana lujana. Ennen olin hiljaa enkä tuonut asioitani julki silloinkaan kun toinen syytti minua syyttä valehtelijaksi ja sanoi tuhoavansa tästä syystä elämäni. Siedin sitä kauan, ..nyt ovat asiat muuttuneet. Elämä tuntuu tehneet täyskäännöksen.."

        Voi jumaliste! Kirjoitit aivan kuin mun elämästäni. Mulla on ollut samanlaisia tilanteita, muakin syytetty aivan turhaan kaikesta...siksi koska olin liian kiltti ja nielin kaiken paskan mutta onneksi tuo skorppari nousevana merkkinä alkoi myöhemmin elämässäni vaikuttaa enemmän enkä enää niele kaikkea paskaa mitä päälle syydetään!

        Herkkä saa olla ja tunteellinen mutta ainakin meillä nousevan merkin skorppiooni kaloilla on tuo puolustavana merkkinä. Nouseva skorppari uinuu yleensä mutta tarpeen vaatiessa nousee puolustamaan herkempää puolta.


      • KalaSkorppari
        myös kala-nouseva skorppari kirjoitti:

        "Edelleen annan muiden polkea päälläni, mutta olen edistynyt! Olen huomannut tuovani poikkeavan mielipiteen ja pysynyt sen takana lujana. Ennen olin hiljaa enkä tuonut asioitani julki silloinkaan kun toinen syytti minua syyttä valehtelijaksi ja sanoi tuhoavansa tästä syystä elämäni. Siedin sitä kauan, ..nyt ovat asiat muuttuneet. Elämä tuntuu tehneet täyskäännöksen.."

        Voi jumaliste! Kirjoitit aivan kuin mun elämästäni. Mulla on ollut samanlaisia tilanteita, muakin syytetty aivan turhaan kaikesta...siksi koska olin liian kiltti ja nielin kaiken paskan mutta onneksi tuo skorppari nousevana merkkinä alkoi myöhemmin elämässäni vaikuttaa enemmän enkä enää niele kaikkea paskaa mitä päälle syydetään!

        Herkkä saa olla ja tunteellinen mutta ainakin meillä nousevan merkin skorppiooni kaloilla on tuo puolustavana merkkinä. Nouseva skorppari uinuu yleensä mutta tarpeen vaatiessa nousee puolustamaan herkempää puolta.

        Ilmeisesti se nouseva Skorppari alkaa iän myötä vaikuttaa enemmän? Mulla ikä lähenee kolmeakymppiä ja huomaan et hajoon sitäkin enemmän, mitä vähemmän ajattelen omia oikeita tuntemuksia. Ei ole tää yhdistelmä helppo, eih...


      • KalaSkorppari
        Kaima=) kirjoitti:

        Kiva kuulla muistakin Kala-Skorpioneista! En ole Kuumerkiltäni Neitsyt, se on minun kohdalla Leijona. Voi ei.. miten kuulostatkaan itsesyyttävältä! Ei saa! Et siis vieläkään ui selvillä vesillä, no parempaan päin olet selvästi menossa. Minullakin oli samanlainen vaihe menossa kuin sinulla nyt, näin miten typerä olen ollut ja syytin itseäni vaikka oikeasti minun piti iloita vapaudesta. Sitten löysinkin tässä hiljattain henkisyyteni ja uskoni, uskon kohtaloon, tapahtumien väistämättömään kulkuun johon et voi vaikuttaa. Tiedän olevani hyvissä käsissä.
        Kerro millainen olet? :D Mitä meissä voisi olla samaa, vai onko?

        helou!
        rekisteröidyin :)
        Olen mielestäni sellainen että en halua kauheasti eripuraa ja negatiivisuuksia ympärilleni, mutta niitä kuitenkin aina tulee :)
        Sitten mietin asioita ihan kauheasti, ihan kamalasti... ja tuntuu että joskus pitää hidastaa tuota ajatuksenjuoksua, ettei ihan mahdottomaksi menisi.
        En ole koskaan epäystävällinen toisia kohtaan, ainakaan tahallisesti, ellei joku ensin ole minua kohtaan ikävä.
        Tykkään uusista projekteista ihan kamalasti, ja omasta mielestäni mulla on paljon ideoitakin...
        Olen aika rohkea etenemään asioissa..
        puhun paljon, nauran paljon, itken paljon ja mietinkin paljon :)
        Turhaudun ihmisten seurassa, joiden tunneäly on heikohko... tykkään syvällisistä keskusteluista.
        Oon monipuolinen, I think?

        Annan voimakkaan vaikutelman itsestäni... siis nouseva Skorppari. Mua yleensä vihataan tai rakastetaan, mikäli päästän lähelle ihmisiä. En aina luota kaikkiin...

        Voih... en keksi muuta näin aamutuimaan :D


      • edell.vastaaja
        KalaSkorppari kirjoitti:

        Ilmeisesti se nouseva Skorppari alkaa iän myötä vaikuttaa enemmän? Mulla ikä lähenee kolmeakymppiä ja huomaan et hajoon sitäkin enemmän, mitä vähemmän ajattelen omia oikeita tuntemuksia. Ei ole tää yhdistelmä helppo, eih...

        Ei ole helppoa ei, ainakaan olla kala. Mutta ajatteles jos meillä ei olisi tuota suojelevaa nousevaa skorpparia mukana niin olisimme ilman sitä jo tuhannen pirstaleina ennen neljääkymmentä! :)

        Onneksi tosiaan sitä on oppinut kovettamaan itseään ajan myötä ettei niele kaikkea paskaa mitä päälle syydetään mutta kyllä se herkkä kalakin sieltä skorpparin suojista kurkistaa kun oikeanlaiset sielut vaan on lähellä. :)


      • Kaima=)
        KalaSkorppari kirjoitti:

        Ilmeisesti se nouseva Skorppari alkaa iän myötä vaikuttaa enemmän? Mulla ikä lähenee kolmeakymppiä ja huomaan et hajoon sitäkin enemmän, mitä vähemmän ajattelen omia oikeita tuntemuksia. Ei ole tää yhdistelmä helppo, eih...

        ...vaikka on hyötyä Skorpionin piirteistä on niistä haittaakin. Olen vasta 23-vuotias likka ja teen töitä 07-23 joka päivä ja viikonloppuisin sama juttu. En koskaan saa lomaa, en tule saamaan kesälomiakaan tai säännöllistä palkkaakaan. Ja kaiken kukkuraksi työ on henkisesti niin raskasta koska siinä on kiinni perheeni välit ja kaikki muu. Olen halunnut lopettaa ja lähteä vain karkuun koska isäni vihaa en kestäisi, joka on kuin salamointia vasten kehoa. Silti olen sinnitellyt, en ole nähnyt ainoaa ystäväänikään aikoihin, emme varmaan ole enää väleissäkään. Työ pilasi suhteen poikaystävääni, ja siskoni vihaa minua.
        Minun piti sanoa jotain järkevää, mutten nyt kyennytkään.. Mutta muistan lapsena jo olleeni sellainen etten tunteitani näytellyt. Enkä näytä nytkään, en luota kehenkään, joskus menetän uskoni Jumalaankin, mutta yleensä Hän on saanut minut taas oikeille raiteille.. matkalla olen ehkä saanut muutaman haavan mut sehän kuuluu osaksi elämää, meidän kuuluu oppia, liikkua eteenpäin, pitää kone pyörimässä... emme saa pysähtyä. Elämä on tässä ja nyt, ei menneessä tai tulevaisuudessa, vaan nyt...

        Valoa kaikille...


      • KalaSkorppari
        Kaima=) kirjoitti:

        ...vaikka on hyötyä Skorpionin piirteistä on niistä haittaakin. Olen vasta 23-vuotias likka ja teen töitä 07-23 joka päivä ja viikonloppuisin sama juttu. En koskaan saa lomaa, en tule saamaan kesälomiakaan tai säännöllistä palkkaakaan. Ja kaiken kukkuraksi työ on henkisesti niin raskasta koska siinä on kiinni perheeni välit ja kaikki muu. Olen halunnut lopettaa ja lähteä vain karkuun koska isäni vihaa en kestäisi, joka on kuin salamointia vasten kehoa. Silti olen sinnitellyt, en ole nähnyt ainoaa ystäväänikään aikoihin, emme varmaan ole enää väleissäkään. Työ pilasi suhteen poikaystävääni, ja siskoni vihaa minua.
        Minun piti sanoa jotain järkevää, mutten nyt kyennytkään.. Mutta muistan lapsena jo olleeni sellainen etten tunteitani näytellyt. Enkä näytä nytkään, en luota kehenkään, joskus menetän uskoni Jumalaankin, mutta yleensä Hän on saanut minut taas oikeille raiteille.. matkalla olen ehkä saanut muutaman haavan mut sehän kuuluu osaksi elämää, meidän kuuluu oppia, liikkua eteenpäin, pitää kone pyörimässä... emme saa pysähtyä. Elämä on tässä ja nyt, ei menneessä tai tulevaisuudessa, vaan nyt...

        Valoa kaikille...

        No onpas sinulla rankkaa!!
        Itse vedin itseni piippuun tuollaisten asioiden kanssa ihan hetki sitten. kävin korkeakoulua, tein töitä, hoidin yksinhuoltajana lapsetkin vielä jne...
        Ja sitten PAM, en jaksanut enää. Olen tehnyt nyt suuria päätöksiä elämäni suhteen ja aion kerrankin tehdä sitä mitä ITSE haluan.
        Saas nähdä...
        Paraneminen vie aikansa, kun on ollut niin poikki kaikkeen mahdolliseen.

        Tsemppiä teille!

        Kuulostaa niin samanlaiselta teitin jutut kaikinpuolin ;-) nousevana skorpparina ei tää elo helppoo oo.......... :)


      • Skorppioni-nouseva vaaka
        Kaima=) kirjoitti:

        ...vaikka on hyötyä Skorpionin piirteistä on niistä haittaakin. Olen vasta 23-vuotias likka ja teen töitä 07-23 joka päivä ja viikonloppuisin sama juttu. En koskaan saa lomaa, en tule saamaan kesälomiakaan tai säännöllistä palkkaakaan. Ja kaiken kukkuraksi työ on henkisesti niin raskasta koska siinä on kiinni perheeni välit ja kaikki muu. Olen halunnut lopettaa ja lähteä vain karkuun koska isäni vihaa en kestäisi, joka on kuin salamointia vasten kehoa. Silti olen sinnitellyt, en ole nähnyt ainoaa ystäväänikään aikoihin, emme varmaan ole enää väleissäkään. Työ pilasi suhteen poikaystävääni, ja siskoni vihaa minua.
        Minun piti sanoa jotain järkevää, mutten nyt kyennytkään.. Mutta muistan lapsena jo olleeni sellainen etten tunteitani näytellyt. Enkä näytä nytkään, en luota kehenkään, joskus menetän uskoni Jumalaankin, mutta yleensä Hän on saanut minut taas oikeille raiteille.. matkalla olen ehkä saanut muutaman haavan mut sehän kuuluu osaksi elämää, meidän kuuluu oppia, liikkua eteenpäin, pitää kone pyörimässä... emme saa pysähtyä. Elämä on tässä ja nyt, ei menneessä tai tulevaisuudessa, vaan nyt...

        Valoa kaikille...

        Luin juttusi, vaikka kirjoitit loppuun, että elämä on tässä ja nyt niin et noudata sitä.

        Kyseessähän on s i n u n elämä, ei isäsi, sukusi jne. et siis ole syntynyt tänne elämään eläämääsi heidän puolesta.

        Perhe on tosi tärkeä mutta niin on ystävätkin jotka luojan kiitos saamme itse valita, sukuunhan synnytään.

        Moni elää vanhaksi ennen kuin ymmärtää sen, että silloin elämä maistuu hyvältä kun voi henkisesti hyvin, silloin on kaikki niin kuin balanssissa, ja nyt tuntuu siltä, että niin kauan kuin teet perheesi eteen palkatonta, lomatonta, liian pitkiä työpäiviä, työtä jossa menetät ystäväsikin niin voit todella huonosti tällä hetkellä.

        Miksi et ottaisi vakavaan harkintaan uuden työpaikan etsimistä, jossa saat aikaa myös itsellesi ja ystävillesi, jos isäsi siitä suuttuu (huhhuh ihan kauhea ajatuskin, että lapsensa hyvin voinnista voisi suuttua) niin luulisi, että leppyy jossakin vaiheessa.

        Elämä on kumminkin aika lyhyt ja se pitäisi pystyä elämään itseään tyydyttävällä tavalla.

        Tsemppiä sulle kumminkin ja pliis, ota mietintään ehdotukseni.


    • Kalatleijona

      Se halu miellyttää muita vaikutti toimiini hyvinkin pitkään, tietysti niin tulee jonkin verran tehtyä vieläkin mutta nyt eri syistä.. Yli 30 vuotta meni silmät auki ja vasta nyt tietää miten katsella maailmaa ja ihmisiä omien tuntemusten mukaan. Helpottaa huomattavasti kun tietää minkälainen on luonteeltaan ja antaa sen myös paistaa muillekin=) Se ettei anna toisten pompottaa ei tarkoita että tarvitsisi tylyksi ryhtyä..

    • Anne ........

      Puhut kuin minä, muutos on tapahtunut. Enään en toimi muiden " jäteastiana". Heh......... ja tämä tuntuu todella hyvältä.

      • sdfsdfdsf

        Minkä horoskooppien kanssa teillä on ollut suhteita?
        Olen kiinnostunut aurinko kalasta jonka nousumerkki skorppari!
        Minkälaisiin henkilöihin te ihastutte tai jäätte koukkuun helposti tai teillä on ollut hyviä suhteita ja oletteko miehiä vai naisia?
        :)


      • sdfssdfsdfsd
        sdfsdfdsf kirjoitti:

        Minkä horoskooppien kanssa teillä on ollut suhteita?
        Olen kiinnostunut aurinko kalasta jonka nousumerkki skorppari!
        Minkälaisiin henkilöihin te ihastutte tai jäätte koukkuun helposti tai teillä on ollut hyviä suhteita ja oletteko miehiä vai naisia?
        :)

        sdfsdf


      • ksjfsdf
        sdfssdfsdfsd kirjoitti:

        sdfsdf

        Kalatskorpparit kertokaa teistä! :)

        Tarvitsetteko paljon tilaa?

        Kalatskorppari jonka kanssa on ollut pitkäään juttua AIVAN yhtäkkiä 'pakeni'.
        On ollut niin ihana puoli vuotta ja kaikkea... Sitten emme olleet muutamaan pvn yhteydessä ja enää hän ei puhu minulle ollenkaan, olen yrittänyt hänelle. Väittää kaiken olevan hyvin.

        Eikö hän uskalla sanoa ettei halua enää jatkaa tätä, vai tarvitseeko vain tilaa?


      • Tuli_Lohikäärme
        ksjfsdf kirjoitti:

        Kalatskorpparit kertokaa teistä! :)

        Tarvitsetteko paljon tilaa?

        Kalatskorppari jonka kanssa on ollut pitkäään juttua AIVAN yhtäkkiä 'pakeni'.
        On ollut niin ihana puoli vuotta ja kaikkea... Sitten emme olleet muutamaan pvn yhteydessä ja enää hän ei puhu minulle ollenkaan, olen yrittänyt hänelle. Väittää kaiken olevan hyvin.

        Eikö hän uskalla sanoa ettei halua enää jatkaa tätä, vai tarvitseeko vain tilaa?

        Tässä erään kala-skorpionin(m) vastaus. Oletko kenties luokannut häntä jotenkin? Itse olen aika herkkä asian suhteen ja saatan ottaa etäisyyttä mikäli toinen ei edes tajua tehneensä/sanoneensa jotain loukkaavaa. En välttämättä ota yhteyttä hetkeen vaan odotan että toinen (toivottavasti) ymmärtää asian itse. Jos ei niin sitten joissain tilanteissa myös avaan sen sanaisen arkkuni ja silloin se ei välttämättä ole mukavaa kuunneltavaa. Eli voit olla varma että kalaskorppari sanoo kyllä mikä vaivaa, jos niikseen on.

        Tilaakin tämän kaltainen ihminen tarvitsee. Maltti on valttia. Eli, eiköhän tämä ihminen jossain vaiheessa kerro mistä on kyse. :)


      • Kala-ukko
        Tuli_Lohikäärme kirjoitti:

        Tässä erään kala-skorpionin(m) vastaus. Oletko kenties luokannut häntä jotenkin? Itse olen aika herkkä asian suhteen ja saatan ottaa etäisyyttä mikäli toinen ei edes tajua tehneensä/sanoneensa jotain loukkaavaa. En välttämättä ota yhteyttä hetkeen vaan odotan että toinen (toivottavasti) ymmärtää asian itse. Jos ei niin sitten joissain tilanteissa myös avaan sen sanaisen arkkuni ja silloin se ei välttämättä ole mukavaa kuunneltavaa. Eli voit olla varma että kalaskorppari sanoo kyllä mikä vaivaa, jos niikseen on.

        Tilaakin tämän kaltainen ihminen tarvitsee. Maltti on valttia. Eli, eiköhän tämä ihminen jossain vaiheessa kerro mistä on kyse. :)

        Juu, kyllä sitä täytyy puoliaan osata pitää, mutta yllättävän vaikeaa se on. Ei haluaisi sanoa toiselle pahasti, vaikka olisi kuin pahasti loukannut. Ja sekään ei ole hyväksi, että kerää kaiken pahan sisäänsä, eikä pura sitä pois. Silloin voi tulla tilanne, että "jysähtää" väärässä paikassa . . . ja saa kanssa ihmiset hämmentymään ;)) Mä olen nouseva Leijona . . . Kyllä Kalana tulee annettua liiankin paljon anteeksi toisten aiheuttamaa mielipahaa ja aliarviointeja. . . Mut vasta nyt viime ailoina olen alkanut uskomaan vaistoihini!! Elämäni varrella on paljon tilanteita, joissa olen ollut toisten vietävänä, vaikka itse olen hetiv tiennyt, ettei tästä hyvää seuraa. Se hyväntahtoisuus ja hyvä sopeutumiskyky ei aina ole hyväksi.


      • asfdasfsadf
        Tuli_Lohikäärme kirjoitti:

        Tässä erään kala-skorpionin(m) vastaus. Oletko kenties luokannut häntä jotenkin? Itse olen aika herkkä asian suhteen ja saatan ottaa etäisyyttä mikäli toinen ei edes tajua tehneensä/sanoneensa jotain loukkaavaa. En välttämättä ota yhteyttä hetkeen vaan odotan että toinen (toivottavasti) ymmärtää asian itse. Jos ei niin sitten joissain tilanteissa myös avaan sen sanaisen arkkuni ja silloin se ei välttämättä ole mukavaa kuunneltavaa. Eli voit olla varma että kalaskorppari sanoo kyllä mikä vaivaa, jos niikseen on.

        Tilaakin tämän kaltainen ihminen tarvitsee. Maltti on valttia. Eli, eiköhän tämä ihminen jossain vaiheessa kerro mistä on kyse. :)

        Kiitoksia vastauksesta!

        Tämä oli pari viikkoa todella etäinen kun yritin ottaa kontaktia. Sitten suutuin ja rupesin kyselemään eikö kiinnosta. Hän sanoi että kiinnostaa. (ehkä tarvitsi vaan tilaa) no tuli siinä suutusvimmoissaan sanottua ilkeästikin ja pahasti. Uups..

        Nyt ei ollut aikoihin mitään kuulunut. Eräs päivä tämä tuli _aivan yhtäkkiä_, melkein sain shokin, tervehtimään iloisesti tietokoneella mutta ehti kadota ennen kuin ehdin yllätykseltäni vastaamaan ja sitten sanoinkin vaan että Aha moivaan..

        Pitäisikö vain odottaa?


    • **kalatnainen

      Olipa horoskooppi-merkkisi mikä tahansa
      on meidän naisten luotettava itseemme
      kuulostella ja katsella tarkkaillen

      Elämä jos puolison saat tai otat on sovittelua ja kompromisseja
      Yritettävä nähdä toisen hyvät puolet ja kannustettava niissä..
      Muttta mikä voima on itsekkyden joka ihmisessä asuu,jos toinen ei hokaa se on anteeksiantamatonta
      loukkaannutaan ja ollaan hiljaa,ei osata puhua asioista vaan asian vierestä

      Rakastan itseäni niin voin antaa toisellekin rakkauttani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe