Onkos kukaan käynyt ja miksipä ei olisi, tässä Baker Streetillä sijaitsevassa museossa ? Oliko hintansa arvoinen (sisäänpääsy kait joku 4-5 puntaa) ? Vai oliko ihan huuhaa haista-p*ska juttu ?
Vastaukset 1
- Distresser
Olen käynt Sherlock Holmes-museossa kahdesti (sitä vähän muutettiin muutama vuosi sitten) ja jos olet Holmes-fani, niin älä jätä väliin!
Mondon matkaopas väitti Holmes-museon olevan yksi turhimpia nähtävyyksiä, mikä on ihan kukkua. Käy itse paikan päällä Baker Streetillä katsomassa, totea omin silmin äläkä usko kirjojen mielipiteisiin.
Museo huokuu Holmes-tunnelmaa. Ihan voi kuvitella kuulevansa viulunsoittoa yläkerrasta tai luulla kuulevansa rouva Hudsonin askeleet portaikossa. Fiilis on museossa saavutettu tosi hienosti.
Myös niille, jotka eivät ole Holmesista niin innoissaan museo tarjoaa mahdollisuuden nähdä lontoolainen kaupunkikoti sisältä ja se, miten keskiluokka Lontoossa asui 1800-luvulla. Elämys niille, jotka hakevat matkalta muutakin kuin sähinää ja Oxford Streetin ostoshelvettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1031279Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️89769Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473