Onkos kukaan käynyt ja miksipä ei olisi, tässä Baker Streetillä sijaitsevassa museossa ? Oliko hintansa arvoinen (sisäänpääsy kait joku 4-5 puntaa) ? Vai oliko ihan huuhaa haista-p*ska juttu ?
Sherlock Holmes Museum (Lontoo)
1
335
Vastaukset
- Distresser
Olen käynt Sherlock Holmes-museossa kahdesti (sitä vähän muutettiin muutama vuosi sitten) ja jos olet Holmes-fani, niin älä jätä väliin!
Mondon matkaopas väitti Holmes-museon olevan yksi turhimpia nähtävyyksiä, mikä on ihan kukkua. Käy itse paikan päällä Baker Streetillä katsomassa, totea omin silmin äläkä usko kirjojen mielipiteisiin.
Museo huokuu Holmes-tunnelmaa. Ihan voi kuvitella kuulevansa viulunsoittoa yläkerrasta tai luulla kuulevansa rouva Hudsonin askeleet portaikossa. Fiilis on museossa saavutettu tosi hienosti.
Myös niille, jotka eivät ole Holmesista niin innoissaan museo tarjoaa mahdollisuuden nähdä lontoolainen kaupunkikoti sisältä ja se, miten keskiluokka Lontoossa asui 1800-luvulla. Elämys niille, jotka hakevat matkalta muutakin kuin sähinää ja Oxford Streetin ostoshelvettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792786Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731441Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089