olemme tykästyneet vanhaan Miina-nimeen. Mietin nyt vaan, kuinkahan hän saa kuulla tyyliin liukumiina, maamiina, ymm..... Kokemuksia?
Miina?
8
533
Vastaukset
- ....
Kyllähän jokaisesta nimestä saadaan väännöksiä, mutta Miina on aika hyvä: helppo ääntää ja ei tule epäselvyyttä kirjoitusasusta vrt. nykysuosikit esim.c-kirjaimen käyttö.
- kuullla
Ei nykylapset noista edes tiedä. Pojan luokalla on Miina, eikä häntä ole kiusattu koskaan.
- Täti
Tunnen erään 15-vuotiaan tosi kivan Miina-tytön. Hyvä, vanha, suomalainen nimi. En usko, että kiusataan... ja toisaalta; kaikista nimistä taitaa saada väännettyä jotakin, jos niikseen tulee. Harvoin se kiusaaminen kuitenkaan pelkästään nimestä johtuu.
- fiorella-
Ei nykyajan lapset tiedä liukumiinoista tai maamiinoista..
Miinaon myös tosi nätti yhdysnimenä, esim Ella-Miina
tai Hilja-Miina. - ateisti20
hän kiusatuksi joutuu nimensä vuoksi. Miina on mukava ja perinteinen nimi, suomalainen versio Minnasta.
Fennomaanit muuten aikoinaan esittivät, että kaikki Suomen Minnat voisivat muuttaa nimensä Miinoiksi... - hirmu hauska
onko sukunimenne kenties kenttä?
Miinakenttä.. hehhe.
Kaunis iloinen nimi! - Anonyymi
Minun nimeni on miina ja olen kuullut koko elämäni eli 14 vuotta tätä läppää että räjähdänkö kohta, mites maamiina jne kun olen sanonut nimeni jollekin uudelle ihmiselle eli jollekin lapselle mutta en tiedä mitä siihen pitäisi sanoa vastaan jos ne rupee jankkaa sitä?
- Anonyymi
Lienetkö aloittajan lapsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897