Kenelläkään kokemuksia ultimatemarket.comin / rosendahl piharakennuksista, tarkemmin leikkimökistä? Hinta olisi houkutteleva ja ajattelin hakea itse tehtaalta niin ei tartte odotella pihanperällä koska sattuut tulemaan..?
ultimaten piharakennukset
4
3958
Vastaukset
- utelias
Mihin hintaan myyvät? En nähnyt tuossa osoitteessa leikkimökkejä tarjolla. Me tilattiin leikkimökki samalta kaverilta kuin kaakelointi, hyvä on eikä maksanut pihaan tuotuna sitä minkä muutamassa paikassa näyttävät pyytävän itse koottavista. Kannattaa kysellä muitakin kuin ultimatemarketin mökkejä.
- aloittaja
eli 638e olisi hinta, ja sisältäs aluskatteen
en oo löytänyt muualta tuohon hintaan sellaista jossa mahtuisi vaikka nukkumaan kesäyössä :)
- kesäkuunrakentaja
Itse yrityksen tuntien en suosittele. Piharakennuksia kannattaa ennemmin kysellä vaikka mökkifirmoilta taikka Raumalaiselta Satawood Oy:ltä www.satawood.fi
- pekkisboo
tuon uuden firman tuotteita leikkimökin sijaan. Itse olen ensimmäisiä referenssiasiakkaita ja todella tyytyväinen. Tiedä sitten löytyykö sinulle sopivaa, mutta kannattaa kurkata www.meidanpiha.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850