Kenelläkään kokemuksia ultimatemarket.comin / rosendahl piharakennuksista, tarkemmin leikkimökistä? Hinta olisi houkutteleva ja ajattelin hakea itse tehtaalta niin ei tartte odotella pihanperällä koska sattuut tulemaan..?
ultimaten piharakennukset
4
4132
Vastaukset
- utelias
Mihin hintaan myyvät? En nähnyt tuossa osoitteessa leikkimökkejä tarjolla. Me tilattiin leikkimökki samalta kaverilta kuin kaakelointi, hyvä on eikä maksanut pihaan tuotuna sitä minkä muutamassa paikassa näyttävät pyytävän itse koottavista. Kannattaa kysellä muitakin kuin ultimatemarketin mökkejä.
- aloittaja
eli 638e olisi hinta, ja sisältäs aluskatteen
en oo löytänyt muualta tuohon hintaan sellaista jossa mahtuisi vaikka nukkumaan kesäyössä :)
- kesäkuunrakentaja
Itse yrityksen tuntien en suosittele. Piharakennuksia kannattaa ennemmin kysellä vaikka mökkifirmoilta taikka Raumalaiselta Satawood Oy:ltä www.satawood.fi
- pekkisboo
tuon uuden firman tuotteita leikkimökin sijaan. Itse olen ensimmäisiä referenssiasiakkaita ja todella tyytyväinen. Tiedä sitten löytyykö sinulle sopivaa, mutta kannattaa kurkata www.meidanpiha.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 26119601
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?462084- 1951523
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1371430- 281209
- 122968
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex82799Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82756- 75678