Minkälainen tuollainen -99 micra mahtaa olla autona.
Isäni jolla ikää 70v on nyt iskenyt 170tkm ajettuun micraan silmänsä, autolla hintaa 3500 euroa.
On ostamassa tuota kun edellinen auto, neliveto maasturi on niin kallis pitää...
kertokaa jotakin
Micra 1,2 1999
5
768
Vastaukset
- Kiinnostaa minuakin
Ostaisin heti harvinaisuutensa takia, ei ole kellään muulla tuollaista.
- Hoh hoijaa
No kerroppa viisastelija missä meni pieleen?
Minä en noista tiedä, nuo ovat tiedot jotka sain. - Äkkiä selvisi
Hoh hoijaa kirjoitti:
No kerroppa viisastelija missä meni pieleen?
Minä en noista tiedä, nuo ovat tiedot jotka sain.Okei, moottori lienee sitten 1,3 litrainen, tuollaisia oli myynnissä nettiautossa.
Mutta antaa olla, ei täältä mitään järkevää tietoa saa. - huippua
Äkkiä selvisi kirjoitti:
Okei, moottori lienee sitten 1,3 litrainen, tuollaisia oli myynnissä nettiautossa.
Mutta antaa olla, ei täältä mitään järkevää tietoa saa.No mitäs tietoa pitäisi saada? Sympaattinen ja edullinen pikkujapsi. (tai briteissähän nuo on rakennettu, mutta micrat on huolettomimpia nissaneita)
- Micrailija
huippua kirjoitti:
No mitäs tietoa pitäisi saada? Sympaattinen ja edullinen pikkujapsi. (tai briteissähän nuo on rakennettu, mutta micrat on huolettomimpia nissaneita)
Joo siis ihan en voi vannoa mitään 99 mallista, koska ittellä on 98 malli 1.0.
Huoletonta ajoa on ollut yli 100 000. Ei ruostetta, ei katkenneita jousia kuten naapurimaassamme ruotsissa. Takapenkin turvavyö kanittaa jos autoon istuu hyvin massiivinen ihminen.
Syksyisin auto tekee sellaisen tempun (kerran syksyssä), että jokin systeemi ei anna auton startata, onko kyseessä sitten käynnistyksen eston huono päivä vai liian polttoaineen saanti, en tiedä mutta se on korjaantunut sillä, että odottaa 10 minuuttia ja strattaa uudelleen. Sama ominaisuus on ollut uudesta asti. Joka syksy kerran.
Kuva:
http://gene.1g.fi/kuvat/Sekalaiset kuvat/Mic.JPG/full
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764