Löysin tämän adressin netistä ja mielestäni se on hyvä osoitus suomi24:sen keskustelupalstojen toiminnasta. Tuntuu käsittämättömälle, että luodaan mahdollisuudet yleiselle keskustelulle eikä kuitenkaan kyseinen foorumin ylläpito pysty tai halua pitää keskusteluja asiallisina. Monesti kyseisen keskustelufoorumin keskusteluissa heitetään niin pahaa lokaa ihmisten päälle, että toiminta on kääntynyt sananvapauden irvikuvaksi. Sananvapaudessa kun käsittääkseni sen vastuun ottaminen kirjoituksistaan on aika tärkeä tekijä. Käykäähän kattomassa tekin toi adressi os. http://www.adressit.com/suomi24
MIKSI KÖYHIÄ HAUKUTAAN NETISSÄ?
6
612
Vastaukset
- ei sensuuria
Älkää käykö allekirjoittamassa, sillä mahdollisen sensuurin kovetessa juuri niiden köyhien ja päähänpotkittujen kirjoitukset poistetaan.
Kuten lahden tapauksen myötä huomattiin eräällä valvotulla keskustelupalstalla, niin vasaraa heilutellutta sai surutta haukkua, mutta pienet vihjaisutkin, joissa epäiltiin työvoimavirkailijankin olleen osasyyllinen poistettiin.
Tämä keskustelupalsta on hyvä kanava tuoda esiin yhteiskunnan ongelmia, jotka mieluimmin pidettäisiin salassa.
Mikäli haluaa käydä keskustelua valvotusti - voi ihan vapaasti siirtyä sellaiselle keskustelupalstalle.- minä itte
Kyllä minunkin mielestä tämä palsta voisi pysyä tällaisena, ei sekään ole sitten kivaa kun aletaan sensuroimaan liikaa.
Ja jos ottaa itteensä siitä jos joku haukkuu köyhiä tai työttömiä tai ketä tahansa, niin c'mon älkää viittikö. Aika huono itsetunto saa olla että semmosista puheista viittii naksut ottaa. Itsekin olen köyhä ja kipee, mutta itsetunto on tallessa ja on ihan sama vaikka kuka sanois mitä. Se on sen häpee joka alkaa toista solvaan. Mutta mua ei nää haukkujat häiritse, annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan!
- kyyninen
Eiköhän tuo köyhien/työttömien jne haukkuminen ole yritys kohottaa omaa heikkoa itsetuntoa. Ne joilla on asiat oikeasti hyvin eivät tarvitse haukkua tai vittuilla toisille.
Monet näistä varmaan ovat itse entisiä köyhiä. Henkisesti ainakin.- elämänkokemus
Köyhien haukkuminen osoittaa vain sivistyksen puutetta ja sadistista luonnetta. Toivotaan, että köyhien haukkujat vajoavat itse köyhyyteen.
- haukuttu?
En minä ole huomannut köyhien/työttömien haukkumista missään!
Siis huomannut!
Onhan sitä voinut esiintyä mutta en ole kiinnittänyt huomiota.
7:n vuoden työttömyysputkikin saattaa vaikuttaa havaintokykyyn? - Anonyymi
Niinpä, ihan yleisestikin ottaen aika naurettavaa haukkua ihmistä hänen varallisuustasonsa vuoksi. Tai juuri sen vähäisyyden vuoksi.
Itsekin olen aika pienituloinen, pärjään kyllä, mutta ei mulla olerahaa kauheammin haaskattavaksi ja joudun muutenkin laskemaan helkkarin tarkkaan kaikki menoni, että rahat varmasti riittää koko kuukaudeksi kaikkeen tarvittavaan ja että edes joinakin kuukausina saisin jopa vähän säästöönkin jotain, edes muutaman kympin.
Eli kaikki hankinnat, ruokakulut ym joudun tekemään halvimman mukaan ja niistäkin välillä vielä pihistelemään.
En silti ole huonompi ihminen kuin kukaan muukaan.
Ja mikä hyvyyden mittari se onkaan, jos joku asuu vaikka 300000€ hintaisessa omistusasunnossa ajellen vähintään sadan tonnin maasturilla verraten?
Omasta mielestäni ei mikään, ei ole sen parempi kuin tällainen pienessä kaupungin vuokraluukussa asuva, Jopolla ja julkisilla kulkeva matalapalkkatyöläinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1094842Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744191527- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151004tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11958Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64876