Kertokaahan minkälainen on? Onko samanlainen valtias kuin siviilissä :).
Leijona sängyssä?
19
11850
Vastaukset
- Jousileijona
Miesleijonat voivat olla aika konservatiivisia.
- ..kissamainen
Kun minä leijonanainen rakastan, rakastelen niin, että heikompia huimaa. Kelpaa missä vaan, milloin vaan muttei kenenkäkanssa vaan. Mukana pitää olla rakkautta, koska se lisää mielihyvää. Nytkin yli 55 v ikäisenä olen kostea ja kiihkeä. Pelkkä ajatus miesystävästäni saa minut v.....auhtiin.
Kun org. tulee saatan karjua pelkästä mielihyvästä niin, että hän joutuu laittamaan käden suulleni.
En tiedä maailmassa mitään iiiiihanampaa........ - leijopnanaisella on ollut
..kissamainen kirjoitti:
Kun minä leijonanainen rakastan, rakastelen niin, että heikompia huimaa. Kelpaa missä vaan, milloin vaan muttei kenenkäkanssa vaan. Mukana pitää olla rakkautta, koska se lisää mielihyvää. Nytkin yli 55 v ikäisenä olen kostea ja kiihkeä. Pelkkä ajatus miesystävästäni saa minut v.....auhtiin.
Kun org. tulee saatan karjua pelkästä mielihyvästä niin, että hän joutuu laittamaan käden suulleni.
En tiedä maailmassa mitään iiiiihanampaa........nuoruudessaan vain kaksi poikaystävää,
maavoimat ja ilmavoimat...
eikä kukaan selvinnyt kokemuksestaan,niillä leuhkitaan vieläkin! - aaal
leijonamies voi olla kovin konservatiivinen tosiaan...eipä uskoltanut oikein mitään uutta ehdottaa, kun heti hän leimasi "perverssiksi" tms...että siinäpä oli mies jolle riitti kolme asentoa ja kerran viikossa...jos sitäkään.
Mutta ehkä hän oli vaan yksi mätä omena=)
- tarhassa
"älä herätä nukkuvaa leijonaa"
- Päätän
Mitä sängyssä tehdään.Helyyden ehdoilla.Minä vien ja mies vikisee.Romantiikkaa,kynttilöitä.Mieluimmin tuli vesi,ja ilma.Siis vaikka nuotion vieressä rannalla,hyvää viiniä,ei liikaa.Siinä puitteet.
Leijonanaista ei koskaan saa pakottaa. - kokemuksia...
Leijonamiehestä sängyssä ei ole todellakaan paljon kerrottavaa. Laiska ja tosi passiivinen, jopa itsekäs. Ei huomioi naista riittävästi. Rajoittunut ja jopa esileikkikin olematonta..
Ei sopinut ainakaan tälle aistikkaalle naiselle.- Jees
Mä itse oon leijona ja mä päätän, tunteet pursuavat padan yli...
- Jeespoks...
Jees kirjoitti:
Mä itse oon leijona ja mä päätän, tunteet pursuavat padan yli...
Sulla asenne just sellainen :/... Eiköhän seksin pitäis olla kuitenkin molempia tyydyttävää eikä pelkkää...
- Tiamat
Leijonamies puhuu, ylistää itseään ja egoilee.
Sängyssä tämä taas ei osaa edes esileikkiä.
Laiska ja passiivinen.
- ^kipa^
moikka
haluisin vaan kertoa että leijona on tosi hyvä sängyssä ja arvostaa naisen mielipiteitä.... hän ottaa myös naisen huomioon oli tilanne minkälainen tahansa.... hän tietää myös sen msitä nainen pitää ja nauttii hän myös osaa löytää naistesta aivan uusia ulottuvuuksia ...... elikkä suomeksi sanottuna aivan taivaallisen hyvä sängyssä - kissa :)
Itse leijona, viidakon valtiatar ja makuuhuoneessa pomo.. Rakastan villiä menoa ja olen kova ääninen. Valituksia on tullut kämppiksiltä.. Jos innostun saatan puraista huomaamattani, ja miehen selässä usein kynnen jäljet.
Mutta kokemukseni leijona miehestä oli järkyttävä. odotin yhtä villiä kumppania sängyssä, mutta ei.. sähläystä, passiivisuutta ja varsinki tuo monesti mainittu konservatiinen piiri saivat minut täysin kylmäksi..- jellona n
..on kokemusta jellona miehestä. Hän sai mut haluamaan koska vaan kun itekin halusi...mutta sängyssä halusi huomiota itelleen enemmän kuin sitä antoi..ellen pyytänyt..Olen itse samalla oppinu antamaan enemmän antamaan kuin ottamaan. ;-)
- niiku aina
Luulee olevansa hyvä!!Mut on kaikkea muuta!! Ainakin mitä mulla on muutamasta kokemusta,!
- hyviä
kokemuksia leijona-miehestäni;) todellakin esileikki on upeeta ja kestää, osaa tyydyttää ja ei todellakaan ajattele itseään pelkästään.luova, kaikki uusi on tervetullutta=) siis mahtavaa seksiä!
- nainen1982
olen aluksi hieman pidättyvämpi, esim suhteen alkaessa ja kun varmistun toisesta, annan palaa täysillä. Seksi on ihanaa!
- jaa-a.
Oma leijona- kumppanini haluaa paljon ja usein. Hänen kanssaan olen uskaltanut kokeilla paljon uusia juttuja. Hänet tyydytetään kuitenkin mielummin ensin, jonka jälkeen minut "hoidellaan" varsin mielikuvituksettomasti, laiska ja passiivinen juuri oikeita sanoja.
Onneksi lelut on keksitty. - koska
leijonamiehestä tulee aika nuorena impotentti.
Tunnen useita joilla on käynyt kyseisesti. - Leijonanaisena
voin kertoa, että ainakin itse nautin seksistä täysillä. En tiedä mitään sen parempaa nautintoa maailmassa!
Leijona tarvitsee yhtä voimakkaan kumppanin sänkyynsä...aistikkaan ja mielikuvitusrikkaan. Toinen leijona ei välttämättä mahdu samaan petiin. Itselläni kokemusta skorpinonimiehestä ja taivas siinä yleensä repeää ja aikaa kuluu!!! Toimii täydellisesti!
Äänekäs ilonpito saattaa aiheuttaa pitkiä katseita naapureiden kesken =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1093769Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4361610Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21570Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311473Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431240MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar461148Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3931107