Sävelradion saatava jatkaa
Liikenne ja viestintäministeriö ei myöntänyt Sävelradion toimiluvalle jatkoa. Sen sijaan uusia lupia myönnettiin mm: nuorille naisille ja rock musiikkiin suuntautuneille kanaville. Nykyinen toimilupa on voimassa vain tämän vuoden loppuun.
http://adressit.com/savelradio
http://adressit.com/savelradio
12
1196
Vastaukset
- Inge
Ainoa kanava mitä viitsii kuunnella ja se lopetetaan,niitä rämpytyskanavia on kyllä tarpeeksi.
- mieltä.
Minustakin Sävelradio on paras.
Tolloja juontajia on joillakin kanavilla mm.Suomipop:lla. Sekä lauluja joillakin kanavilla ei soitetta kokonaan vaan katkaistaan kesken ne. Eikä mainoksiakaan kuuntelisi mielellään.
Toivottavasti adressilla on vaikutusta.:)
- rav
Sävelradiolle on mynnettävä jatkolupa. Aikuiset ihmiset kuuntelevat myös musiikkia ja ovat riittävän vanhoja itse päättämään mitä haluavat.
Sävelradion on ehdottomasti saatava jatkaa !
- epa
Taitaa valtio vaihteeksi taas haluta ylelle lisää kuuntelijoita...heidän kanavansa eivät kyllä pärjää sävelradiolle niin parempihan se on lopettaa
- määräilee
Ajatelkaa hyvät ihmiset keitä äänestätte eduskuntaan.Sosialisti voi yksin tehdä tämmöisiä päätöksiä,ettei sävelradio saa jatkoa toimiluvallensa ensi vuoden alusta alkaen.
Itse olen yli viisikymppinen ja kuuntelen sävelradiota aamuisin ja iltaisin ja juontajat ovat ammattilaisia,sekä ohjelma on todella hyvää kuunneltavaa.Ilmeisesti on käynyt niin,ettei Ylen
kanavilla ole tarpeeksi kuuntelijoita joille syöttää punaista aatetta.Ylen toimittajat kun ovat punaväristä kovin kiinnostuneita aatteeltaan,eli sosialisteja.- raimo48
sosialisti tai ei. ei ole siitä kysymys vaan voidaanko joku 'ryhmä' pistää kyykkyyn. so. älä anna enaää ääntäsi heille. täytyy olla jokin muukin ratkaisu vaikea tai humaani. siis mitä sitten, ei mitään. ollaan linjoila niin kauan kuin sitä riittää. miten olis entiset tyyliin 'merirosvo radio'. ei meitä voi kyykyttää noin vain. funtsikaa asiaa.
- Tarvitsmus
Jos ne lopettavat s-radion, lopettavat asiantuntevimman välineen täänä päivänä. Ohjelmasta löytyy aiheita liikenteestä keittiöön välillä ja ne aiheet ovat tärkeitä. Jos lopetatte s-radion, lopettakaa kaikki lähetykset. Siirrytään sitten kokonaan asiattomuuslinjalle. Globaalia vai kuinka? Ollaan syvemmällä pimeydessä kuin --------:
- BRR
Radio Suomi on ainut kanava joka hoitaa suomalaisen musiikin asioita... Sääli sinänsä, että parhaat ohjelmat tulevat vain sunnuntaiaamuisin...
P.S.
Kun ei tarvitse tehdä tulosta, voi soittaa esim. Viola Turpeista, jota ei kuulla missään kaupallisilla kanavilla (mainostajia ei kiinnosta v:t:u:kaan...). Nykyhutulle on kyllä kanavansa...
- yx vaan
Sävelradio soittaa ylivoimaisesti Suomen parasta ja monipuolisinta musaa. Tuhat kertaa mielummin olisivat saaneet lakkauttaa sen Iskelmä-radion. Tylsempää ja puuduttavampaa radiokanavaa saa hakemalla hakea. Aina samojen laulajien samoja biisejä, vaikka maailmassa/Suomessa olisi hienoja laulajia ja biisejä vaikka kuinka.
Eipä tarvitse radiotakaan enää kuunnella jos Sävelradio loppuu.- Joka soittaa ihan tarpeeksi...
Esim.
Turku Auran aallot
Huittisten ympäristö Radio West
Pirkanmaa ja satakunta SunFM
Sävelradio soittaa parempaa musaa kuin esim. Iskelmä, mutta heilläkin (sävelradio) on melko suppea soittolista. Iskelmäradio on kyllä sen luokan schaissea samoine biiseineen että..... - Tööti
USKOMATONTA!!Me aikuiset olemme ensi vuoden alusta lähtien vailla kanavaa jota kuunnella,joka soittaa meidän aikakautemme musiikkia mitä muut kanavat eivät tee.Juontajat ovat sympaattisia ja kertovat meitä kiinnostavista asioista.Olen tien päällä vuosittain n.70 tkm,jolloin aina kuuntelen sävelradiota.Iskelmäradio on täyttä suomalaista molli-jori musiikkia!!Miksi ministeri suo wsoy:lle 2 kanavaa, muille yhden??En ymmärrä moista logiikkaa.SÄVELRADIOTA EI SAA LOPETTAA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672021
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351439Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321144Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe55866- 55836
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250794Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen19779Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S16722Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58703Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis195617