Terve
Olen suunnitellut karistavani kaupungin pölyt ja melut, eli lähteväni heinäkuussa Lapin suuntaan ja painua tunturiin viikoksi tai pariksi. -Eli vaeltaa vähän, keitää kahvit nuotiolla ja nauttia luonnon rauhasta.. syödä aamupuuroa rankkasateessa.
Jos sinulla on samanlaisia mietteitä, niin ota yhteyttä sähköpostiini.
Tarkaa kohdetta en ole vielä suunnitellut, mutta ajankohta on tuo heinäkuun aika. Luultavasti kuitenkin lähden about viikoksi jonnekinpäin missä eivät muut lomalaiset heti eksy rauhaani häiritsemään. ;)
-Markku
PS. Olen 25v suhteellisen tervejärkinen mies Etelä-Suomesta.
Pohjoseen heinäkuussa??
3
658
Vastaukset
- Mara moottori
Samat suunnitelmat mulla.
- loppukesällä
Olen koko kevään ja talven haaveillut vaelluksesta. Haaveissa ovat nuo tunturipurojen solinat, raikkaat tuulet ja ihminen, jonka kanssa jakaa tuntemukset. Nykyisessä suhteessani en oikein pääse toteuttamaan niitä haluja.
Jokos kävit vaeltamassa? Jos kävit, niin missä? Olisi mukava kuulla kokemuksiasi, joita itse en varmaan tänä kesänä tule enää tuntemaan... Sait varmaan seuraa retkellesi :) ?!
T. Luonnon lapsi :)- -lomalainen
Kävin reissussa jo, mutta aikaa jäi vain viikoksi, joten en lähtenytkään vaeltamaan, vaan tein moottoripyörällä reissun pohjoiseen ja takaisin. Leiriydyin toki maastossa, mutta aika lähellä teitä.
Varsinainen vaellus puuttuu vielä tältä kesältä. :(
..mutta kesää on vielä jäljellä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633772Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091393- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58857- 38840
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60829Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827- 65821