sellaista kyselisin, että onko myyrmäen juna-asemalta pitkä matka kävellä tuonne koululle vai kannattaako mennä linja-autolla vaikkapa?
EVTEK-ammattikorkeakoulu
7
1566
Vastaukset
- minäkin!!
tulen pohjoisemmasta pääsykokeisiin, pasilassa jään pois ja siitä tarkoitus tulla M-junalla vantaalle. Kartan mukaan olisi noin 800-900 metriä, pitääkö paikkansa?
Oletko sinä menossa pääsykokeisiin? Mistä päin?- .....
kouvolasta päin olen menossa. itekin katoin, että sinne olisi matkaa n.800 metriä, mutta piti vaan varmistaa. :) ja pääsykokeisiin olen menossa..kemiantekniikkaa hain sinne opiskelemaan. :)
- ;;;;;;;;;;;
..... kirjoitti:
kouvolasta päin olen menossa. itekin katoin, että sinne olisi matkaa n.800 metriä, mutta piti vaan varmistaa. :) ja pääsykokeisiin olen menossa..kemiantekniikkaa hain sinne opiskelemaan. :)
itse hain liiketaloutta (sanoinko jo? :) )
nähdään vissiin sit M-junassa ensi keskiviikkona :) - ;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;; kirjoitti:
itse hain liiketaloutta (sanoinko jo? :) )
nähdään vissiin sit M-junassa ensi keskiviikkona :)että eihän ne kai samana päivänä ole ne pääsykokeet kun on eri ala, joten ei nähdäkään :) mutta tsemppiä kuitenkin :)
- jack
;;;;;;;;;;;; kirjoitti:
että eihän ne kai samana päivänä ole ne pääsykokeet kun on eri ala, joten ei nähdäkään :) mutta tsemppiä kuitenkin :)
Asun Myyrmäessä ja totta se on, joku 700-800 metriä.
Jatkatte Myyrmannin ja Fortumin välistä rajatorpantietä eteenpäin kunnes vasemmalla on koulu. Helppo löytää - .......
jack kirjoitti:
Jatkatte Myyrmannin ja Fortumin välistä rajatorpantietä eteenpäin kunnes vasemmalla on koulu. Helppo löytääjuu, onnea sulle myös kokeisiin! :)
ja kiitos jackille neuvoista! enköhän perille löydä :) - k.s.
jack kirjoitti:
Jatkatte Myyrmannin ja Fortumin välistä rajatorpantietä eteenpäin kunnes vasemmalla on koulu. Helppo löytääsiis se on entinen Fortumin talo. Nykyään siinä on mm. ISS:n pääkonttori ja verovirasto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855