Olisiko olelmassa jotakin väliaikaista lääkettä ihmiselle joka on koirille alleginen kun pitäisi mennä ihan vaan muutmaksi päiväksi vieraileen paikkaan jossa on koiria...
Koira-allergiaan jotain lääkettä?
4
1508
Vastaukset
- ???
voisit kysyä suoraan apteekista ilman reseptiä saatavaa allergialääkettä. Farmaseutit tietää varmaan parhaiten asian.
- tabletteja
Apteekista löytyy sekä nenäsumutteita että allergiatabletteja. Kyllä niiden avulla muutaman päivän pärjää.
- sitä saa
heinix on hyvä silmien kutinaankin. pitää ihnkin kutinan poissa. heinix on hyvä.
- astmaatikko
Tavalliset allergiaoireisiin käytettävät antihistamiinit, esim. setiritsiini, loratadiini ja akrivastiini (Zyrtec, Clarityn, Benadryl ym.) tabletteina. Lääkitys tulee aloittaa muutama päivä ennen vierailua jotta teho olisi silloin parhaimmillaan. Jos antihistamiini ei yksinään tehoa niin samoja lääkkeitä saa reseptavarana pseudoefedriinillä terästettyinä (Cirrus, Clarinase, Duact). Mahdollisiin nenä- ja silmäoireisiin nenäsumute ja silmätipat, esim. flutikasoni (Flixonase) tai natriumkromoglikaatti (Lomudal ja Lecrolyn silmätipat, Lomudal Nasal).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232