epilaattorilla häpykarvat

Tuskaa!!!
Kainalot ja sääret menee kivuitta ja haluaisin kovin trimmailla alapään karvatkin. Bikinirajassakaan ei ole mitään ongelmia mutta sieltä alta sitten... Sain osan ajettua ennen kun en enää kestänyt. Epilaattorilla tulee tosi hyvää jälkeä (sheivaaminen ei mulle sovi), mutta miten kestää sitä tuskaa. Ja joo, tiedän, ekat kerrat on niitä pahimpia... Oon kuullu, et jotkut käyttäis jotain paikallispuudutinta. Mistä tällästä sais, ainakin ekoille ajokerroille? Tai onko muita ideoita? Vai pitääks mun vaan purra kieleni verelle?...
JA sitten myös noista sissänkasvavista karvoista. Itselläni niitä aina välillä bikinirajalla. Miten te ne estättw?

12

6618

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on....

mikä on epilaattori?

• on e- - - - - - - ori

Epilaatttori on laite joka repii karvat juurineen vaikka pillustasi irti jos vaan kantti kestää.

• Mies 35 v, 12 v parisuhteessa

Ehkä vähän hölmöä kun mies vastaa tähän, mutta ostin vaimolleni juuri äsken 100 eur epilaattorin sellaisen silk-mallin. Sitä mainostetaan hellävaraisena mallina. Siinä oli kolme eri ajopäätä (aloittelijat, keskitaso, kokoeneet käyttäjät).

Puudutuksesta en tiedä mitään, mutta siinä tuli mukana joku ihmeellinen geelipussi joka jäädytetään pakkasessa ja se laitetaan ajelun jälkeen ihoa vasten. Lieventää valmistajan mukaan kipua. Bikinirajat vaimo ajoi eikä tarvinnut geelipussia. Ei sattunut.

Minunkin HARTAANA toiveenani olisi suostutella vaimoani ajamaan karvoja bikinirajojen lisäksi alempaa jotta ei tarvitsisi karvoja nuolla ja sylkeä suusta nuollessani alapäätä, mutta nyt en tiedä tuleeko tuosta shokki jos yrittää alempaa.

Vastatkaa joku jolla on näitä uusia epilaattoreita, että onko näissä kalliimmissa malleissa hellävaraisempi tunne ja auttaako tuo geelipussi.

• OLISI

keino! Ainakin mulla toimii seuraava kontsti: Ajettava kohta venytetään niin perkeleesti, että tulee puuduksen kaltainen fiilis. Toisella kädellä siis. Meikällä kun kasvaa useampi karva yhdestä tupeesta, niin joudun turvautuun tähän. Mutta olet aika mimmi, jos pystys häpykarvoituksen poistaa epilaattorilla, huh :) Kokeile ihmeessä...

• Hanne

Hei!

Itse olen parikymppinen neito, ja epilaattori on ollut minulla käytössä kahden vuoden ajan. Toimii hyvin kainaloihin ja hentoihin säärikarvoihinkin joten kuten, mutta aivan ässä se on juuri bikini-alueella. Toisin sanoen, teen sillä itsellesi brasialaisen, ja hyvin toimii:)

Olet oikeassa siinä, että ensimmäinen kertaa sattuu aivan kamalasti. Itse tein niin, että ensimmäisinä kertoina epiloin vain osan karvoista, ja loppujen poistoon käytin vaahtoa. Sitten (hammasta purren!) ulotin epiloitavaa aluetta kerta kerran jälkeen aina vain alemmaksi, kunnes lopulta pystyin poistamaan kaiken koneellisesti.

Itse en jaksanut värkkäillä ihon viilennyksen kanssa, mutta voi toki olla, että se toimii. Sen sijaan on hyvin oleellista, että venytät ihon toisella kädellä mahdollisimman "tiukaksi". Pikku hiljaa iho tottuu epiloimiseen, etkä kärsi siitä enää kovin pahasti. Itse voisin verrata prosessia kulmien nyppimiseen, se teki alussa aivan hirveän kipeää, mutta nyt ei tunnu liki ollenkaan. Huomaa myös, että karvat kasvavat jatkossa hennompina, jos jaksat niitä säännöllisesti nyppiä. Näin siis ainakin minulle kävi.

Sisään kasvaneet karvat ovat ongelma, joista ei kenties pääse koskaan täysin. Itselläni ongelma on kuitenkin helpottanut ajan kanssa, kun iho tottuu epilointiin. Myös ihon kuorinta on tärkeää, itse teen sen ainakin joka toinen päivä hellävaraisella vartalonkuorinnalla. Tämän jälkeen vielä kosteusvoidetta peliin, itse käytän perusniveaa, sillä se kosteuttaa tehokkaasti ja rauhoittaa ihoa ainakin minulla. Ihosi todennäköisesti muuten on vähän kipeänä ensimmäisten kertojen jälkeen, eli epilointi kannattaa suorittaa hyvissä ajoin mikäli sen jälkeen on tarkoitus esitellä tuloksia poikaystävälle..;)

Sisäänkasvaneiden karvojen ja näppylöiden hoitoon ja ennaltaehkäisyyn olen vielä itse keksinyt yhden keinon, tosin sen käyttäminen on sitten jokaisen omalla vastuulla:) Eli tarvittaessa levitän epiloidulle alueelle apteekista saatavaa hydrokortison-voidetta, joka on tarkoitettu mm. hyönteispistojen tai joidenkin ihottumien hoitoon. Luulen, että hydrokortisonin teho tässä asiassa perustuu (ainakin osittain) sen ihoa ohentavaan vaikutukseen. Tai sitten siinä on vain tehokkaita ihonparannus-aineita mukana. Joka tapauksessa, sitä ei saa käyttää liian usein, itsekin käytän sitä satunnaisesti, ja päivittäisen kosteutuksen hoitaa siis nivea.

Tsemppiä epilointiharjoitteluun! Aiva varmasti voit onnistua:)

• Voi kiitoksia paljon hyvästä vastauksesta! Joo, sain jo siis hyvin osan karvoista poistettua... Aattelinkin, että pian (kun olen rohkeutta kerännyt) ajaisin loputkin. ja voi kyllä olla, etten oo ihoo tarpeeks venyttänyt... Ja kyllä noi kainalotkin eka sattui tosi paljon ja nyt vaan vähän kirpasee, joten ei kai tuo alapääkään sitten niin satu. Ja itelläni ei kyllä mitenkään iho erityisemmin reagoinut tuohon epilointiin, jonka sain suoritettua....

Sisäänkasvaneista karvoista vielä. Kiva kuulla, että niitä ei enää niin paljon tuu, kun aikaa menee. Eikä itelläni mitään pahoja ookaan... Tajusin myös, että oon aina laittanut rasvaa heti epiloidun ihon päälle ja tähän tukkii ne ihohuokoset lisää sisäänkasvaneita karvoja.

Joo, siis kiitän vaan kovasti. Ja luulen kyllä ainakin sun viestis jälkeen, että onnistunkin:)

• Rautaa

Rautainen neiti kun revit pillusikin posliiniksi epilaattorilla.Onkos epilaattori koskaan purassut klitorikseen.

• kravmaga

Miksi sheivaus ei sovi?

Utelias... On hän... Tuttavallisesti
      kysyy hän...

• Niin... Siis itseläni tulee hienoista ihottumaa, sänki nousee jo melkeen heti ja alkaa kutittamaan... Epiloiden tulee pehmoista ja sileetä jälkeä, joka itelläni kestää paaaljon pitempään.

• Lennu83

Itse olen aina ennen sheivaillut sääret, kainalot ja pimpsan partakoneella. Tuskastuin tulokseen ja ostin viime syksynä epilaattorin. Ekaks sai säärikarvat kyytiä, sitten rohkaistuin bikinirajaan siitä kainaloihin ja viimein sai irvistellen pimpsakarvatkin kyytiä.
      Kiristät ihoa ajeltavasta kohdasta ja otat vähän kerrallaan varovasesti. sattuu kullä, mutta lopputulos on =)ja miehet... WOW

• Saivat kyytiä

Täysposliiniksiko pystyit pillusi epiloimaan,pillusi taitaa olla rautaa.

• Kovaa ainetta.
        Saivat kyytiä kirjoitti:

Täysposliiniksiko pystyit pillusi epiloimaan,pillusi taitaa olla rautaa.

Ruostumatonta terästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe