Elisa valtasi Saunalahden

t.i.ruskeepaa

ja nosti hintoja 3 euroa kuukaudessa ainakin puolen megan ja megan liittymätyypeissä.

Voi harmi! Minä juuri vaihdoin vuosi sitten Elisalta, koska en pitänyt niiden ylimielisestä tyylistä nuorta asiakasta kohtaan, ja koska sikäläinen keski-ikäinen naismyyntiedustaja kieltäytyi tylysti kilpailemaan Saunalahden hintojen kanssa. Nyt joudun taas vaihtamaan liittymää päästäkseni eroon Elisasta.

Mikä liittymä on halvempi kuin Saunalahti-Elisan 1 megan liittymä 24,90 e/kk?

11

1478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halvempi

      Toisetkin operaattorit korottavat hintojaan, ei kannata hötkyillä liittymän vaihdon vuoksi, elisahan toimii oikein hyvin.

      • t.i.ruskeepaa

        Mutta kun en halua maksaa tuollaiselle skeidafirmalle!


      • ,halvempi
        t.i.ruskeepaa kirjoitti:

        Mutta kun en halua maksaa tuollaiselle skeidafirmalle!

        >Sinä et nyt ymmärrä Mutta kun en halua maksaa tuollaiselle skeidafirmalle!<

        -Ymmärränhän minä, ei oo pakko, jos ei taho. -;)


      • t.i.ruskeepaa
        ,halvempi kirjoitti:

        >Sinä et nyt ymmärrä Mutta kun en halua maksaa tuollaiselle skeidafirmalle!<

        -Ymmärränhän minä, ei oo pakko, jos ei taho. -;)

        miksi kysyn vaihtoehtoisia hintoja!?


      • maksaa rahaa
        t.i.ruskeepaa kirjoitti:

        miksi kysyn vaihtoehtoisia hintoja!?

        Käykö kalliimpikin liittymä, kunhan vain pääset mahdollisimman nopeasti eroon Elisasta? Ja miksi haluat eroon, mitä he ovat tehneet?

        Nythän ei taida enää koko aikaa olla kaikilla operaattoreilla tarjouksia, joissa avausmaksu olisi nolla euroa, joten vaihto voi tulla kalliiksikin. Vai onko sittenkin hyviä avaustarjouksia jollakin operaattorilla? Itse saatan vaihtaa operaattoria lähiaikana muuttaessani, jos jollakin hyvällä operaattorilla on hyvä avaustarjous eikä Elisa suostu tinkimään liittymän siirtomaksusta...


      • t.i.ruskeepaa
        maksaa rahaa kirjoitti:

        Käykö kalliimpikin liittymä, kunhan vain pääset mahdollisimman nopeasti eroon Elisasta? Ja miksi haluat eroon, mitä he ovat tehneet?

        Nythän ei taida enää koko aikaa olla kaikilla operaattoreilla tarjouksia, joissa avausmaksu olisi nolla euroa, joten vaihto voi tulla kalliiksikin. Vai onko sittenkin hyviä avaustarjouksia jollakin operaattorilla? Itse saatan vaihtaa operaattoria lähiaikana muuttaessani, jos jollakin hyvällä operaattorilla on hyvä avaustarjous eikä Elisa suostu tinkimään liittymän siirtomaksusta...

        ...


      • ll,lö,
        maksaa rahaa kirjoitti:

        Käykö kalliimpikin liittymä, kunhan vain pääset mahdollisimman nopeasti eroon Elisasta? Ja miksi haluat eroon, mitä he ovat tehneet?

        Nythän ei taida enää koko aikaa olla kaikilla operaattoreilla tarjouksia, joissa avausmaksu olisi nolla euroa, joten vaihto voi tulla kalliiksikin. Vai onko sittenkin hyviä avaustarjouksia jollakin operaattorilla? Itse saatan vaihtaa operaattoria lähiaikana muuttaessani, jos jollakin hyvällä operaattorilla on hyvä avaustarjous eikä Elisa suostu tinkimään liittymän siirtomaksusta...

        GoHomella taitaa olla nyt avausmaksu 0e. Tekisi mieli vaihtaa Saunalahti siihen.


      • t.i.ruskeepaa
        ll,lö, kirjoitti:

        GoHomella taitaa olla nyt avausmaksu 0e. Tekisi mieli vaihtaa Saunalahti siihen.

        Elisa-Saunalahtea? Kiitos vinkistä! Sillähän on megan liittymä (toistaiseksi) samaan hintaan kuin Saunalahden korotettu puolen megan liittymä


      • maksaa rahaa kirjoitti:

        Käykö kalliimpikin liittymä, kunhan vain pääset mahdollisimman nopeasti eroon Elisasta? Ja miksi haluat eroon, mitä he ovat tehneet?

        Nythän ei taida enää koko aikaa olla kaikilla operaattoreilla tarjouksia, joissa avausmaksu olisi nolla euroa, joten vaihto voi tulla kalliiksikin. Vai onko sittenkin hyviä avaustarjouksia jollakin operaattorilla? Itse saatan vaihtaa operaattoria lähiaikana muuttaessani, jos jollakin hyvällä operaattorilla on hyvä avaustarjous eikä Elisa suostu tinkimään liittymän siirtomaksusta...

        pelaa niin mun mielestä elisa ei velota liittymän siirrosta mitään jos se tehdään kerran vuodessa..... Kannattaa tietysti varmistaa aspasta mutta näin muistelisin.

        Ja hinnoista täällä kauheeta mutinaa kun joku vuosi sitten maksoi Megan liittymä sen 49 Ekee.... Mutta tietysti oishan se mukavempi aina saada kaikki halvelmmalla tai jopa ilmaiseksi :)


    • Kopara

      Onko 1 mega tuohon hintaan muka kallis? Lapissa saa maksaa 1 megasesta 37€/kk, olitpa Soneralla tai Elisalla.

      • -The N-

        Jos kyse olisi asfaltti tahi metsäfirmasta olisi samantien kartelliepäilyt pystyssä ;-) Onneksi internetoperaattorit saavat sopia hinnoista niinkuin parhaaksi näkevät !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä tiedän

      Sinun oikean tilanteen nainen. Kerro miksi me tehdään tätä? Huviksemne ja mielenkiinnosta? Sä osaat tämän homman hyvin
      Ikävä
      105
      1880
    2. Kuule J....

      .... Minä haluan sut...
      Ikävä
      56
      1304
    3. Sippolan kolari

      Hei, tietääkö kukaan mitään 8.6.24 sippolassa tapahtuneesta auto-onnetomuudesta jossa ilmeisesti auto ajoi taas sitä ala
      Kouvola
      13
      1137
    4. Aika jännä juttu, että tapaus Rannila on kielletty tällä palstalla

      Onko se SETAN agendan vastainen kun siinä tuli taas esiin homouden rikollinen piirre? ttps://www.hs.fi/taide/art-2000010
      Luterilaisuus
      235
      1086
    5. Kovat kokemukset

      Ja maailman kylmyys opetti vain pelaamaan. En siis nainen ole sinusta oikeasti kiinnostunut. Yhtä asiaa vain halusin.
      Ikävä
      83
      1020
    6. Me tavattiin

      Toisissamme jotain samaa huomattiin.. Aistit heräsi ja varovasti toisiamme tunnusteltiin.. Normaalia yritettiin esittää,
      Ikävä
      40
      934
    7. Kukaan TV-tenttejä seurannut tuskin yllättyi Li Anderssonin saamasta äänimäärästä.

      Li on paneutunut asioihin juurta jaksain, hänen vastauksensa kysymyksiin perustuu tietoon, ei pelkkään poliittisen höpöh
      Maailman menoa
      98
      829
    8. Riikka ei muka tajua, eikä suostu tajuamaan, että mikä meni vikaa..

      .. Jatkaakohan hän Persujen SY-Riistosiiven kuuntelemista ja uskomista siihen valheeseen, että tämä siipi on Persujen su
      Perussuomalaiset
      247
      814
    9. Menneisyytesi

      on liiankin synkkä. Jossain se raja menee vaikka sydämeni veitkin.
      Ikävä
      90
      773
    10. Näin hyryllä

      Olipa retee kaverilla kun asioin seon matkahuollon toimipisteellä , terassilla kaveri ois halunnu heti tapella, oli kui
      Hyrynsalmi
      11
      762
    Aihe