Neitsyt (N) ja Kaksonen (M)

moko86

Hmm, olemme olleet vain ystäviä tähän asti, tunteneet vajaan vuoden.. Tosin kumpikaan ei seurustele ja minulla tuntuu olevan herännyt myös romanttisia ajatuksia häntä kohtaan, hänkin on minulle jotain tällaista myös vastavuoroisesti osoittanut... Ystävinä tulemme hyvin toimeen, keskustelua syntyy ja hauskaa yhdessä on:)

Kysyisinkin onko kokemuksia neitsyt kaksonen suhteista, niin kaveri kuin parisuhteesta?? Ystävinä tulemme hyvin toimeen enkä sitä haluakaan mitenkään menettää.

5

889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksonen

Juu, 20-vuotta vaan kaverina neitsyelle. Hauskaa on ollut muttei mitään sen ihmeempää.. kummallakin omat oikkunsa, mutta ystävyys tuntuu kestävän tuiskut ja helteet.

• b-boy

mul ol yhen yön seksisuhe ja kauemmin jatkunu kaverisuhe yhen neitsyt naisen kaa. Mun paras kaveri o neitsyt, mut mies. välimatkan ja ikäeron (hää miuta n5. vuotta vanhemp) takii meille ei tullu sen kummenpaa.

• minna87

toimii ite oon neitsyt ja ukkoni on kaksonen ollaan seurusteltu jo 2vuotta ja hyvin menee

• Nimetön

oon neitsyt(N) ja mulla on pari kaksos miestä kaverina, toisen kanssa ollut joskus juttua sängyn puolella(kin) mutta ite oon kyllä huomannu että tuun tosi hyvin juttuun kaksos miesten kanssa :)! (ainakin näiden kahden, eihän se välttämättä mitn kerro) minusta kaksos miehet hurmaavia!:) mutta siitä tulisko mitn vakavaa niin en voi mennä sanomaan... tulispa, tästä kenen kanssa en ole ollut vielä kuin kaverina...

• Nimetön kirjoitti:

oon neitsyt(N) ja mulla on pari kaksos miestä kaverina, toisen kanssa ollut joskus juttua sängyn puolella(kin) mutta ite oon kyllä huomannu että tuun tosi hyvin juttuun kaksos miesten kanssa :)! (ainakin näiden kahden, eihän se välttämättä mitn kerro) minusta kaksos miehet hurmaavia!:) mutta siitä tulisko mitn vakavaa niin en voi mennä sanomaan... tulispa, tästä kenen kanssa en ole ollut vielä kuin kaverina...

Mä olin naimesissa neitsyt miehen kanssa 10v ja 3- lasta . olen kaksonen 31.5.
        En tiedä oliko se helvetin kade mulle aina vai mikä mätti jatkuvaa vittuiluu ja hullu mustasukkanen , joka ilmeni vasta vähiitellen 1-2 vuoden jälkeen . Ristis kannat piteli meitä yhdes ja halusin kaikki lapseni olevan samasta isästä , taisi olla virhe , ettei vaan tulis samoi geenei, huh huh . onneksi se on ex. Kauhia näytteliä ja pirullinen panettelia....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1503
    2. 209
      1448
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      970
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      50
      747
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      735
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      53
      682
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      4
      673
    9. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      666
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      34
      660
    Aihe