Minulle on koko aikuiselämäni ajan ollut ongelmana se, että kunkin miesystäväni menneisyys ja exät ovat olleet kova pala. En ole halunnut ajatella kultaani kenenkään toisen naisen kanssa ja jopa pelkkien nimien kuuleminen saa näkemään punaista.
Nyt olen melkein vuoden ollut miehen kanssa, johon olen täysin hullaantunut vieläkin. Hän on komea, hyväkroppainen, seksikäs, hauska, huumorintajuinen ja sillä tavalla puoleensavetävä että saa naisten katseita ja huomiota osakseen kun liikumme yhdessä. En ole kuitenkaan mustis satunnaisille ohikulkijoille tai baarityrkyille, vaan viimeisimmälle exälle. Mies oli hänen kanssaan noin kymmenen vuotta ja sai myöskin kaksi lasta hänen kanssaan. Ero heille tuli vajaat kaksi vuotta sitten ja se oli miehelle kova pala. Ryyppäsi ja rellesti ja melkein tappoi itsensä "juhlimisella", kun ei kestänyt käsitellä asiaa selvinpäin. Aikaa myöten minä sitten astuin mukaan kuvaan ja sain rauhoitettua hulivilin.
Ymmärrän että kyseinen nainen oli hänen ensirakkautensa ja ensimmäinen tosirakkaus, josta ylipääseminen vei kauan aikaa. Mistä tiedän vaikka mies vieläkin taistelisi eroon hänestä henkisesti, vaikkei myönnäkään... Joka tapauksessa mulla alkaa keittää heti, jos mies muistelee jotain matkaa, tapahtumaa, bileitä tai vaikka lasten syntymää, koska en kestä ajatella häntä sen naisen kanssa kokemassa ihania asioita. Mies on joskus humalapäissään lipsauttanut jotain heidän seksielämäänsä liittyen, ja siitäkö vasta on sota syttynyt. Minä en kertakaikkiaan HALUA enkä KESTÄ kuulla tai ajatella miestäni naimassa ketään toista naista, enkä varsinkaan sitä edeltäjääni. Mies kun on vielä möläyttänyt että exä on todella kaunis nainen ja kauniimpi kuin minä. Kivakiva... Toki yritti korjata möhläystään sanomalla että MINÄ olen paljon mukavampi, luotettavampi, kiltimpi jne, ja että rintani ja peffani ovat paremmat kuin exällä, mutta silti. Minun mielestäni exä ei ole sen kummempi kuin minäkään. Hoikempi on, mutta ihan tavallinen rillipää kuitenkin. Pakko kuitenkin myöntää, että ihan nätti se nainen on.
Kirjoitan vähän sekavasti, mutta on vaikea pukea sanoiksi sitä tunteiden myllerrystä mikä ajoittain pään sisällä on. Rakastan miestäni valtavasti ja tiedän että hän rakastaa minua. On monta kertaa sanonut, että on uskomatonta, miten sama ihminen on yhtä kertaa oma rakas ja paras kaveri, ja että arvostaa todella paljon sitä että voi puhua minulle kaikesta, pelkäämättä arvostelua. Exän kanssa ei kuulemma voinut. Joskus kuitenkin tuntuu, kun katson miestäni, että se kymmenisen vuotta mitä hän exänsä kanssa oli, on niin "imeytynyt" häneen, ettei hän koskaan ole täysin minun omani. Sanotaan sitä exää tässä nyt vaikka Kataksi ja miestäni Peteksi, meinaan ajan takaa sitä että yhteiset ystävämmekään eivät voi puhua oikeastaan mistään, ilman että jossain vaiheessa tulee esiin nimipari Kata ja Pete. Hyvin monet ystävistämme ovat meinaan samoja joita mieheni ja Katan elämässä oli.
Yksi asia vielä. Mies on sanonut, että rakastaa jollain tasolla exäänsä aina, oli sitten kuinka vihainen tälle tai mitä tahansa. Ja kuulemma siitä syystä kun hän on heidän lastensa äiti. Mitä v*ttua? En minä ainakaan rakasta oman lapseni isää (olen eronnut), enkä ole tuntenut häntä kohtaan mitään enää vuosiin. Tulenko MINÄ koskaan olemaan kullalleni yhtä tärkeä ja rakas kuin se perkuleen "Kata"?!? Kuinka minä, aikuinen ihminen (kolmekymppinen), saisin mustasukkaisuushirviön kuriin? Onko täällä ketään toista, jolle nimenomaan eletty elämä ja exät on se mustasukkaisuuden aihe?
Miehen exä vaivaa
21
7122
Vastaukset
- Ukkomies
Kaikilla meillä kerran eronneilla on "entinenkin" elämä. Sitä ei pois saa vaikka kuinka haluaisi. Ei omaa eikä varsinkaan toisen... Jos et ala hyväksymään sitä, että miehelläsi on ollut suhde aikaisemmin, niin päästä hyvä ihminen miehesi pois. Ethän voi millään omia hänen menneisyyttään itsellesi. Hänellä niinkuin meillä kaikilla on menneisyys. PISTE!
- Alkup.
Kiitos vastauksestasi. Toki tiedän että meillä kaikilla on menneisyytemme. Olenhan itsekin ollut naimisissa aiemmin! Miehelle en toki (kovinkaan usein) kiukuttele saati näytä mustasukkaisia tunteitani. Jos hän alkaa puhua aiheesta, jonka tiedän saavan itseni raivostumaan, niin sanon hänelle että "vaihdetaan kulta puheenaihetta, sä tiedät etten mä halua kuulla tollasia juttuja". Johon mieheni useimmiten vastaa että "Älä nyt tollasista stressiä ota", mutta ei jatka aiheesta.
Yritän sanoa, että tämä mustasukkaisuuteni "Kataa" kohtaan kiehuu 95% ihan vaan omassa pääkopassani, ja vain siitä syystä että tiedän tuon naisen olleen miehelleni koko elämä silloin joskus. Myös siitä syystä, että mieheni ei suhteessa ollut se 'jättäjä', jonka tunteet laimenivat, vaan 'jätetty', jolla tunteet olivat edelleen voimakkaat siinä vaiheessa kun piti lähteä. Hulluahan tämä exästä paineiden ottaminen on, mutta melkein toivoisin että olisimme mieheni kanssa tavanneet jo päiväkoti-iässä, ettei tarvitsisi ajatella naisia, jotka ovat saaneet olla hänen kanssaan ennen minua.... - aivan varma...
Alkup. kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Toki tiedän että meillä kaikilla on menneisyytemme. Olenhan itsekin ollut naimisissa aiemmin! Miehelle en toki (kovinkaan usein) kiukuttele saati näytä mustasukkaisia tunteitani. Jos hän alkaa puhua aiheesta, jonka tiedän saavan itseni raivostumaan, niin sanon hänelle että "vaihdetaan kulta puheenaihetta, sä tiedät etten mä halua kuulla tollasia juttuja". Johon mieheni useimmiten vastaa että "Älä nyt tollasista stressiä ota", mutta ei jatka aiheesta.
Yritän sanoa, että tämä mustasukkaisuuteni "Kataa" kohtaan kiehuu 95% ihan vaan omassa pääkopassani, ja vain siitä syystä että tiedän tuon naisen olleen miehelleni koko elämä silloin joskus. Myös siitä syystä, että mieheni ei suhteessa ollut se 'jättäjä', jonka tunteet laimenivat, vaan 'jätetty', jolla tunteet olivat edelleen voimakkaat siinä vaiheessa kun piti lähteä. Hulluahan tämä exästä paineiden ottaminen on, mutta melkein toivoisin että olisimme mieheni kanssa tavanneet jo päiväkoti-iässä, ettei tarvitsisi ajatella naisia, jotka ovat saaneet olla hänen kanssaan ennen minua....että kummankaan tunteet eivät ole loppuneet ...jotkut vain ovat luotuja toisilleen , eikä kukaan pysty viemään tuota paikkaa vaikka kuinka yrittäisi...
- alkup.
aivan varma... kirjoitti:
että kummankaan tunteet eivät ole loppuneet ...jotkut vain ovat luotuja toisilleen , eikä kukaan pysty viemään tuota paikkaa vaikka kuinka yrittäisi...
Tunteita varmasti on puolin ja toisin edelleen, mutta lähinnä välittämistä ja sellaista, ei enää rakkautta. "Katalla" on ollut uusi mies jo pian vuoden, eikä hän soittele miehelleni, eikä omien sanojensa mukaan siedä tätä edes silmissään. Yksityiskohtiin menemättä tiedän että "Kata" on niin vihainen ja kyllästynyt mieheeni, ettei takaisin enää ottaisi. Samaa on mieheni sanonut, että ei kaipaa kuin lapsiaan siitä suhteesta, ja että ei enää ikinä menisi takaisin tappelemaan "Katan" kanssa, koska tappeluksi se jälleen menisi.
En siis murehdi sitä että pariskunta jälleen löytäisi toisensa, vaan mustasukkaisuuteni on ihan vain omassa kaalissani. En kestä ajatella miestäni "Katan" kanssa, kokemassa yhtä ihania asioita kuin me nyt koemme. Mun ei tarvitse pelätä että mieheni pettäisi minua kenenkään kanssa (ei ole koskaan pettänyt ketään kenen kanssa on ollut), joten mustasukkaisuuteni on vähän omalaatuista lajia. Koskee vain menneisyyttä ja aiempia naisia. Ehkäpä aika auttaa tuohonkin, kun tulee enemmän ja enemmän yhteisiä asioita ja muistoja, ja mitä paremmin puolisoni opin tuntemaan. - liina
alkup. kirjoitti:
Tunteita varmasti on puolin ja toisin edelleen, mutta lähinnä välittämistä ja sellaista, ei enää rakkautta. "Katalla" on ollut uusi mies jo pian vuoden, eikä hän soittele miehelleni, eikä omien sanojensa mukaan siedä tätä edes silmissään. Yksityiskohtiin menemättä tiedän että "Kata" on niin vihainen ja kyllästynyt mieheeni, ettei takaisin enää ottaisi. Samaa on mieheni sanonut, että ei kaipaa kuin lapsiaan siitä suhteesta, ja että ei enää ikinä menisi takaisin tappelemaan "Katan" kanssa, koska tappeluksi se jälleen menisi.
En siis murehdi sitä että pariskunta jälleen löytäisi toisensa, vaan mustasukkaisuuteni on ihan vain omassa kaalissani. En kestä ajatella miestäni "Katan" kanssa, kokemassa yhtä ihania asioita kuin me nyt koemme. Mun ei tarvitse pelätä että mieheni pettäisi minua kenenkään kanssa (ei ole koskaan pettänyt ketään kenen kanssa on ollut), joten mustasukkaisuuteni on vähän omalaatuista lajia. Koskee vain menneisyyttä ja aiempia naisia. Ehkäpä aika auttaa tuohonkin, kun tulee enemmän ja enemmän yhteisiä asioita ja muistoja, ja mitä paremmin puolisoni opin tuntemaan.kun luulin olevani ainut ongelmainen kuuppansa kanssa.... mutta et ole ainut!!
- tyttö
Ymmärrän sinua täydellisesti... Onneksi omalla rakkaallani ei ole lapsia vielä aiemmissa suhteissaan kertynyt, sitä ei tämän naisen pääkoppa nimittäin kestäisi.
Edelliset suhteet nyt vielä kestän, niitä kun ei tarvitse päässään vatvoa... mutta lapset, ne yhdistävät exät ikuisesti toisiinsa... ja lapsen syntymä on varmasti jotaki nniin uskomatonta että sitä ei moni muu kokemus päihitäkään...- alkup.
Lasten olemassaolo ei minua "haittaa", koska olen itsekin saanut lapsen edellisessä liitossa. Miehen lapset ovat todella suloisia ja mukavia, eikä minulla ole kertakaikkiaan mitään heitä vastaan. Totta on, että lasten syntymä on merkityksellinen ja tärkeä asia parisuhteessa, mutta onneksi tosiaan olen itse kokenut saman toisen miehen kanssa. Muuten ei minunkaan pääkoppani kestäisi katsella "toisen kersoja" huushollissani aika ajoin. Mukavaa että meitä existä mustasukkaisia näyttää löytyvän enemmän ja enemmän:) Kuvittelin jo olevani ainoa, jolle pelkkä menneisyys on kova pala.
- seurustelin
miehen kanssa 3 vuotta..hänellä kaksi lasta edellisestä suhteesta, eronnut jne. Enää en edes aloittaisi missään nimessä suhdetta miehen kanssa jolla on lapsia...yhtä helvettiä oli ainakin toi suhde ja olin tulla hulluksi oikeasti...ero teki kipeää, mutta nyt mulla on hyvä olla. Mies oli kyllä muutenkin "manipuloivaa" tyyppiä, ettei siinä suhteessa ainoa ongelma ollut hänen ex! Mutta kuitenkin... Ymmärrän miltä tuntuu, liiankin hyvin, enkä koskaan aloita suhdetta "perheellisen" miehen kanssa. Nyt olen löytänyt "vapaan" miehen ja kuinka helppoa onkaan hänen kanssaan olla!!! Tietysti ongelmia on jokaisessa parisuhteessa välillä, mutta ne pikku riidat eivät tunnu missään verrattuna niihin aikaisempiin "erimielisyyksiin"... Kyllä varmasti on myös sellaisia miehiä (joilla on lapsi)joiden kanssa ei olisi noita samoja ongelmia, mutta itse en vaan enää uskaltaisi ajatellakaan suhdetta "perheellisen" kans!
- tuohon
seurustelin kirjoitti:
miehen kanssa 3 vuotta..hänellä kaksi lasta edellisestä suhteesta, eronnut jne. Enää en edes aloittaisi missään nimessä suhdetta miehen kanssa jolla on lapsia...yhtä helvettiä oli ainakin toi suhde ja olin tulla hulluksi oikeasti...ero teki kipeää, mutta nyt mulla on hyvä olla. Mies oli kyllä muutenkin "manipuloivaa" tyyppiä, ettei siinä suhteessa ainoa ongelma ollut hänen ex! Mutta kuitenkin... Ymmärrän miltä tuntuu, liiankin hyvin, enkä koskaan aloita suhdetta "perheellisen" miehen kanssa. Nyt olen löytänyt "vapaan" miehen ja kuinka helppoa onkaan hänen kanssaan olla!!! Tietysti ongelmia on jokaisessa parisuhteessa välillä, mutta ne pikku riidat eivät tunnu missään verrattuna niihin aikaisempiin "erimielisyyksiin"... Kyllä varmasti on myös sellaisia miehiä (joilla on lapsi)joiden kanssa ei olisi noita samoja ongelmia, mutta itse en vaan enää uskaltaisi ajatellakaan suhdetta "perheellisen" kans!
edelliseen... itse lapset eivät olleet ongelma, he olivat tosi ihania ja tultiin hyvin keskenämme toimeen!!! Mutta väkisinkin lasten kautta exä hyökkäsi aina jollai tavalla... tarkoitan yhteydenpitoa jne. eli exästä ei päässyt koskaan eroon eikä häntä voinut unohtaa, kun tavallaan kuului meidän elämään lasten kautta...
- Myös mustissorttia
Moikka,
ymmärrän aivan täydellisesti sinua. Viestisi oli hauska lukea, sillä tiedän tasan tarkkaan tuon päiväkoti-ikäajatuksenkin. Heh.
Minulle on AINA olleet exät ongelma. Se on pakko tunnustaa. Ja vaikka mieheni olisikin jättänyt, kuten edellisensä minun takia, olin hänestäkin mustasukkainen. Minun kohdallani mustasukkaisuus johtuu pitkälti nyt siitä, että miehen suku pitää tiiviisti yhteyttä mieheni exiin, muttei minun vanhempiini.
No, nyt tullaan positiiviseen osioon. Asia ainakin meillä on mennyt siten, että olen vaahdonnut näistä existä miehelleni vaikka kuinka ja usein. Hän on myös onnekseni ollut minun existäni lähes samalla tavalla mustasukkainen. MUTTA, aikansa kun näitä vanhoja jauhaa ja meidän suhteeseen on tullut paljon yhteistä historiaa myös, ovat nuo vanhat vain jääneet taka-alalle. Nyt olemme olleet yhdessä seitsemän vuotta eikä meillä juuri koskaan kumpikaan ole mustasukkainen entisestä. Näin se on, että vanha suhde jää historiaan enemminkin vuosien varrella vasta. Totta on kyllä sekin, mitä joku kirjoitti, että kaikilla on menneisyys, eikä sitä voi pyyhkiä pois.
Mutta siihen lopulta oppii suhtautumaan. Se ei enää tunnu pahalta kun aikaa on mennyt ja te olette se pari. Ei kymmenen vuotta kuitenkaan niin pitkä aika vielä ole, toisin olisi sitten jo yli 20 vuoden liiton kanssa. Vuosien kuluessa miehesikin hiukan silmissäsi laimenee ja silloin kun et enää niin "jumaloi" häntä, on tunteminenkin helpompaa, lähempänä normaalia rakkautta. En itse pidä alkuaikojen vuosista kovinkaan paljoa, sillä ne ovat niin tuskaisia liian vahvoine tunteineen. Rakkaushan muuttuu vuosien myötä erilaiseksi.
Paljon onnea teidän liittoonne! Sinuna ehkä puhuisin enemmän miehellesi tuntemuksistasi. Mikäli hän tosissaan rakastaa sinua, hän kyllä haluaa ymmärtää ja minimoida ns. kärsiymksesi.- alkup.
Olipas mukava lukea tekstiäsi, meinaan se muistutti minulle, kuinka todellakin rakkaus muuttuu ajan kanssa kiihkeästä ja kaikennielevästä huumasta tasaiseksi ja lämpöiseksi tunteeksi. Ja kuinka tosiaan ajan myötä, kun yhteistä historiaa kertyy, existä tulee aina vain yhdentekevämpiä. Minulle myös suhteiden alut ovat vaikeaa aikaa just ton hullaantumisen ja muun myötä. Mies tuntuu niin rakkaalta ja ihanalta, että on vaikea niellä ajatus, että joku toinenkin nainen on joskus tuntenut samoin, ja että mies on hellinyt ja puhunut suloisia asioita myös jollekin toiselle. Kiitos sinullekin viisaista sanoista! Eiköhän tämä tästä ajan kanssa... Välillä on kausía, ettei exät käy edes mielessäni, kun joskus taas oikein kiusaan itseäni muistelemalla mitä kaikkea heistä olenkaan kuullut...
- edellinen
alkup. kirjoitti:
Olipas mukava lukea tekstiäsi, meinaan se muistutti minulle, kuinka todellakin rakkaus muuttuu ajan kanssa kiihkeästä ja kaikennielevästä huumasta tasaiseksi ja lämpöiseksi tunteeksi. Ja kuinka tosiaan ajan myötä, kun yhteistä historiaa kertyy, existä tulee aina vain yhdentekevämpiä. Minulle myös suhteiden alut ovat vaikeaa aikaa just ton hullaantumisen ja muun myötä. Mies tuntuu niin rakkaalta ja ihanalta, että on vaikea niellä ajatus, että joku toinenkin nainen on joskus tuntenut samoin, ja että mies on hellinyt ja puhunut suloisia asioita myös jollekin toiselle. Kiitos sinullekin viisaista sanoista! Eiköhän tämä tästä ajan kanssa... Välillä on kausía, ettei exät käy edes mielessäni, kun joskus taas oikein kiusaan itseäni muistelemalla mitä kaikkea heistä olenkaan kuullut...
minä myös olen kiduttanut itseäni ajattelemalla vaikka mitä menneitä, kyselemällä ym. Olen ollut kyllä aivan hullu, mutta minkäs teet ja ne vain ollut käytävä läpi.
Alkuvuosina sitä näkee miehensäkin siten, että KAIKKI varmasti haluaisi juuri hänet. Sekin lisää vettä myllyyn. Sitten kun ollaan oltu kauemmin ja näkee miehessä muutakin kuin positiiviset asiat, ei ole enää niin vaikeaa. Toki edelleen pidän miestäni komeana enkä ollenkaan itsestäänselvänä, mutta onneksi ei tarvitse jakaa häntä kuten Beckhamin Victorian tai Selänteen Sirpan täytyy omiaan:)
Hyvä että jo välillä menee aikoja ettet mieti exiä. Nekin sitten harvenevat ja jäävät kokonaan pois. Toki olen edelleen mustasukkainen (minkäs teet), mutta en entisistä enää. - minä vaan
Ihanaa textiä, kiitos. Pyörin itse samojen tunteiden kourissa. Olen mustis mieheni exälle. Olivat yhdessä 15 vuotta ja vieläkin ystäviä. Välillä vaikea hallita ajatuksiaan. Ei voi muuta kuin odottaa ja antaa ajan kulua. Joskus meilläkin on sitä yhteistä historiaa niin paljon ettei tarvi toisen menneitä miettiä :-)
- ex-tyttö
Mun ex-poikaystävä seurustelee tällä hetkellä mut se käy paneskelemassa mun luona aina kun mahdollista. Mun täytyy tunnustaa et naurattaa välillä se sen nykyinen muija kun se soittelee sil mun exälle ja se on just mun luona panemassa.. On se tietysti vähän ilkeetä mut meil on vaan niin helvetin vahva side. Ei muut kuulemma osaa.. Sori, pakko purkaa tunteita.
- ja loukkaavaa
Vain ilkkuaksesi kerrot tämän, oletpa ajattelematon... En näe tässä mitään kaunista.
- ex-tyttö
ja loukkaavaa kirjoitti:
Vain ilkkuaksesi kerrot tämän, oletpa ajattelematon... En näe tässä mitään kaunista.
mua tässä on loukattu koska rakastan vieläkin mun ex-miestä. Mut tämä tilanne riittää mulle nyt.
- kumpaa hyväkseen
ex-tyttö kirjoitti:
mua tässä on loukattu koska rakastan vieläkin mun ex-miestä. Mut tämä tilanne riittää mulle nyt.
sinä saat vaan sexiä:) jos se riittää sulle ni se on hyvä ja hyvä että sattuu, niin pitääki.
Miksi ette ole yhdessä jos kerta niin rakastatte toisianne, tai sori sinä rakastat.. - ex-tyttö
kumpaa hyväkseen kirjoitti:
sinä saat vaan sexiä:) jos se riittää sulle ni se on hyvä ja hyvä että sattuu, niin pitääki.
Miksi ette ole yhdessä jos kerta niin rakastatte toisianne, tai sori sinä rakastat..Se on kyllä helvetin tyhmä se nykyinen. Sitäpaitsi ne taitaa erota...ex rakastaa mua edelleen (sanoi niin) ja kaikki sen kaveritkin inhoo muuteskin sitä sen nykyistä. Niin mäkin nyt, koska se valehteli mulle (oltiin hyvissä väleissä), ettei sillä oo mitään mun exän kanssa ja kappas vaan, koko ajan mun selän takana. Et miten vitussa ansaitsen tällasta sun mielestä? Se toinen ansaitsee kyllä mun mielestä. Ja kaikki asiat ei ole mustavalkoisia kuten yhteen palaaminen...
- että teidän
ex-tyttö kirjoitti:
Se on kyllä helvetin tyhmä se nykyinen. Sitäpaitsi ne taitaa erota...ex rakastaa mua edelleen (sanoi niin) ja kaikki sen kaveritkin inhoo muuteskin sitä sen nykyistä. Niin mäkin nyt, koska se valehteli mulle (oltiin hyvissä väleissä), ettei sillä oo mitään mun exän kanssa ja kappas vaan, koko ajan mun selän takana. Et miten vitussa ansaitsen tällasta sun mielestä? Se toinen ansaitsee kyllä mun mielestä. Ja kaikki asiat ei ole mustavalkoisia kuten yhteen palaaminen...
jutusta tulee jotain jos jo kerran erositte..
Te petätte minkä kerkiätte.Miten voit luottaa kundiin joka jakelee ex.lle munaa?? Minä en ainkaan huolis moist munanjakajaa.Miksi te ylipäätänsä erositte jos rakastatte.Tiedätkö että kunnoitus kuuluu rakkauteen, jos ei ole kunnioitusta ei ole rakkautta.Älä sitten itke kun sun ehkä nyt ehkä seuraava kundi(entinen ex)kohta taas ex. on käyny jyystää ex.sä kanssa..Saitko selvää textistä? Yhtä sekavaa on teidän kuviot.Luuletko tosiaan että noin sekavasta ja pettävästä suhteesta tulis jotain pysyvää?? Kai sun pitää satuttaa ittes kunnolla ettet olis noin pirun sinisilmänen ja naiivi..Jätkä pelaa teillä, ei kai siinä mitään kun painaa kahta;) sitä saa mitä tilaa..Mistäs tiedät vaikka olis joku kolmaski..Kyl noit poikien leikkejä on nähty.. - ex-tyttö
että teidän kirjoitti:
jutusta tulee jotain jos jo kerran erositte..
Te petätte minkä kerkiätte.Miten voit luottaa kundiin joka jakelee ex.lle munaa?? Minä en ainkaan huolis moist munanjakajaa.Miksi te ylipäätänsä erositte jos rakastatte.Tiedätkö että kunnoitus kuuluu rakkauteen, jos ei ole kunnioitusta ei ole rakkautta.Älä sitten itke kun sun ehkä nyt ehkä seuraava kundi(entinen ex)kohta taas ex. on käyny jyystää ex.sä kanssa..Saitko selvää textistä? Yhtä sekavaa on teidän kuviot.Luuletko tosiaan että noin sekavasta ja pettävästä suhteesta tulis jotain pysyvää?? Kai sun pitää satuttaa ittes kunnolla ettet olis noin pirun sinisilmänen ja naiivi..Jätkä pelaa teillä, ei kai siinä mitään kun painaa kahta;) sitä saa mitä tilaa..Mistäs tiedät vaikka olis joku kolmaski..Kyl noit poikien leikkejä on nähty..Ok. Ymmärrän sun kantasi. Must on vaa kiva viettää aikaa sen kanssa, niinkun muidenkin mulle tärkeiden ihmisten. Lopetetaan tää keskustelu.
- myös mustis
mieheni eksästä. Mutta se alkaa onneksi jo helpottaa. Tosin en ollut lainkaan mustis, ennen kuin se sai kuulla miehelläni olevan minut ja alkoi soittelemaan miehelleni ihan jatkuvasti. Miehelläni ja tällä eksällä on lapsia, se ei minua vaivaa. Päin vastoin, ajattelen ettei tarvi tehdä omia kun voi välillä huolehtia miehenkin lapsista:) Ja välitän heistä! Eksä on mustis minulle kun minulla ja miehelläni menee hyvin, lisäksi tulen lasten kanssa juttuun.
Ainoa ongelma tässä tuntuu nyt olevan että eksä "härnää" minua ja toivoo saavansa minut mustasukkaiseksi kun tietää että olen vähän sellaista sorttia. Olen kuitenkin pitänyt mölyt vielä tähän asti mahassani mutta jos sama meininki jatkuu hermostun kyllä totaalisesti!
En itsekään keskity pilaamaan muiden parisuhdetta joten en ymmärrä tuollaisen haukan tarvetta pilata meidän suhdetta.
Voipi olla että eksä on vielä mustasukkaisempi meistä kun minä hänestä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995