ruotsiin lentäen?

pauliina

hei!
kysyisin että onko joku teistä lentänyt ruotsiin??
minun ja kaverini olisi´aikomus mennä vain päiväksi tukholmaan yhteen tapahtumaan ja lentokoneella...
otettais iha aamulla kone ja paluu olisi illalla...
tietääkö joku teistä jotain halpaa yhtiötä?
finnairilla se maksaa noin. 140 euroa ja risar/henkilö... aivan liikaa opiskelijalle..
olen kuullut että joku on lentänyt 50eurolla!
katottiin blue1 mutta se oli samanhintanen mitä finnair..kiitos!!:)))

7

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sillä

      $11$t1

    • sillä vaan
    • lissu

      Olen lentänyt ja usein. Blue1:n 39e lentoja Treelle ei ole kuin n. kerran päivässä, eli jos saman päivän aikana haluatte palata, niin kalliimaksi taitaa tulla. Jos teistä tuntuu tuo halpojen lentolippujen etsiminen netistä noin vaikealta, että tulette palstalta asti kysymään, olette opiskelijoita, niin Kilroy travels olisi ehkä yksi vaihtoehto?

      Halvimmalla pääsette laivalla kansipaikalla. Opiskelijahinta taitaa yhä olla 10e.

      • pelkkiä kansipaikkoja

        Ruotista päin ei tietääkseni voi matkustaa Suomeen päin pelkällä kansipaikalla, ainakaan yölaivoissa.

        Aika halvalla saatte risteilyn, yöt laivassa ja päivä Tukholmassa. Turun kautta jään pisin aika olla perillä.

        Ruotsista Suomeen päin onnistuu käynti Suomessa lentokoneella päiväseltään paremmin kuin päinvastoin. Mutta ostakaa sitten se Finnairin lippu, muu ei taida auttaa.


      • *********
        pelkkiä kansipaikkoja kirjoitti:

        Ruotista päin ei tietääkseni voi matkustaa Suomeen päin pelkällä kansipaikalla, ainakaan yölaivoissa.

        Aika halvalla saatte risteilyn, yöt laivassa ja päivä Tukholmassa. Turun kautta jään pisin aika olla perillä.

        Ruotsista Suomeen päin onnistuu käynti Suomessa lentokoneella päiväseltään paremmin kuin päinvastoin. Mutta ostakaa sitten se Finnairin lippu, muu ei taida auttaa.

        Myydään, Tukholma-Turku välille ainakin, Vikingin laivoille.Käsittääkseni jopa yölaivoille. Hki-Tukholma -välillä hieman toisin. Oikeassa olet siinä, että risteilyn saattaa saada tarjouksessa vieläkin halvemmalla, ja kansipaikalla matkustaminen on tosi kuluttavaa pitemmän päälle.


      • pauliina
        ********* kirjoitti:

        Myydään, Tukholma-Turku välille ainakin, Vikingin laivoille.Käsittääkseni jopa yölaivoille. Hki-Tukholma -välillä hieman toisin. Oikeassa olet siinä, että risteilyn saattaa saada tarjouksessa vieläkin halvemmalla, ja kansipaikalla matkustaminen on tosi kuluttavaa pitemmän päälle.

        eli jos me otetaan se kansi paikka et vaikka lähen illalla ja olen aamulla ruotsissa.. sitten lähden illalla pois ja oisin taas aamulla täällä pitää kysyy mitä ne kansipaikat maksaa turusta.. ei olisi meinaan paha jos ne olis vaikka yhteensä 20€ ja risat.. mut mun kaveri taitaaki ottaa sen finnairin mut ei se mua haittaa mennä vaikka yksin laivalla ja ku kuiteski oon aamulla ruotsissa niinku hänki ni eiköhän me siellä voitais tavata nii viel et pitää olla joku aikuinen mukana jos ottaa kansipaikan? ku eikös risteilyssa ole niin että pitää olla joku 30 vuotias mukana ite olen 19 niin ei luulis olevan ongelmaa jos vaikka yksin matkustaisin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe