Niin sitä mä vaan, että eksyin jotenkin kuvake.net -sivustolle ja jopas järkytyin. Nuoret naisenalut ja miehenalut ovat sivustolla puolipukeissa, jopa ilman vaatteita jotkut (onneksi suurinpiirtein kriittiset paikat peitettyinä).
Siellä olet sitten omana itsenäsi ja sinua voi tiirailla aivan kaikki: vanhemmat, kavereiden vanhemmat, opettajat, tulevat työnantajat ja kaikenmaailman pervot!
Jotenkin tuntuu vaan niin hurjalta. Miksi nuoren täytyy esitellä itseään, tuolla tavalla, tuollaisella saitilla? Eikö reaalielämässä tullut palaute ole riittävää? Mikä tarve esim. nuorilla tytöillä on esitellä koko kroppansa ja keikkua sivustolla hipsterit jalassa ja haarut auki? Kysynpähän vaan.
Minulle ei tulisi ikimaailmassa halua laittaa omaa keikistelykuvaani kyseiselle sivulle. Minä suon kroppani omalle rakkaalleni enkä koko Suomen nähtäväksi.
Kertokaahan nuoret motiivejanne tai kommentoikaa joku jotakin?
kuvake.net: no huh!
11
4868
Vastaukset
- ukkonooa
- Neo Coaster
Ei kannata täällä nuorilta motiivia kysyä kahdesta syystä:
1. joko he eivät tiedä mitä moinen sana tarkoittaa,
2. Motiiviksi he ilmoittavat "Se on siistii" tai "mitä se kellekkään kuuluu millasii kuvii must on ja mis"- Neito24
Voi, vai meinaat etteivät nuoret tiedä 'motiivi'-sanan merkitystä. Tosiaan, eivät näemmä, kun ei minulle ole kukaan nuori vastannut.
Minua edelleen harmittaa tuo varsin törkeä sivusto. Ja olisin todella kaivannut mielipiteitä sinne kuviaan laittaneilta. Täälläkin varmasti sellaisia surffailee..
No, mutta minkäs sille teet, maailma muuttuu yhä hurjemmaksi ja hurjemmaksi. (Alan erehdyttävästi kuulostamaan iältäni vanhemmalta ja konservatiivisemmalta kuin olenkaan.) Ja kaikenlisäksi tulevan ammattini puolesta (ope) minua askarruttaa nuorten tulevaisuus - ja tuollainen kuvake-sivusto ei varmasti loppupelissä tuo mitään hyvää kenellekään. Ja mikäli joku ala-asteelainen eksyy sivustolle.. No, sitä en edes kärsi tässä alkaa pohtimaan.
Tiedän toki, ettei tuo sivusto varmasti ole ainoa laatuaan, eikä todellakaan viimeinen, mutta se vain järkytti todellisuudellaan.
Mutta mitäpä pieni ihminen tuollaiselle voi kuin toimia itse hyvänä esikuvana ja ohjenuorana omille pienilleni - sekä jälkikasvulleni että oppilailleni.
- kösai
http://www.youtube.com/watch?v=jDKjgzfOwEk
nykynuorison/-lapsien nettiseikkailuja ja sivustoja. - nainen vain
Hmm, minäkään en siitä tykkää että alaikäiset esittelevät netissä itseään vähäpukeisena ja provosoivasti.
Jos aikuiset haluavat näin tehdä niin mikäs siinä.
Minulla oli kuvakkeessa kuvia, kun etsin suoraan sanoen seksiseuraa.
Tosin sain sitä ilman että tarvitsi olla vähäpukeisena :D
Mutta kuvakehan on juurikin heruttelupaikka.
Monet etsivät sieltä epävirallisesti jotain, jos vaikka tärppäisi. - t1ssitTiskiin
jännä kun toi kuvake on kumminkin ikärajaton, eli kaikki yläaste-ikäiset pennutkin voivat pistää sinne kauheita herutuskuviaan. varmaan hyvä sivu kaikille pedoille, kun voi kyylätä vähäpukeisia teinejä =s
- hkhjlögg
Se on aika hauskaa huomata,kun vanhat sedät hakee sieltä teinityttöjä. toki myös puumat hakevat nuorta lihaa. Näytän itse nuoremmalta mitä olen ja huvittaa joskus kun vanhemmat miehet tulevat puhumaan kuin teinile ja yrittävät saada nuoren tytön. kun sitten huomaavatkin että olen jo "vanha eukko" niin menevät etsimään nuorempaa.
- joohehheh
Kyllä se on helpoksi tehty meille pedoille. mukavaa tallennella teinien vähäpukeisia kuvia galleriasta ja kuvakkeesta. ilmeisesti tämä ei ole edes laitonta.
- 11.v
Mää sinne eksyin jo t.11.v tyttö
- Maryami
Kaikista järkyttävintä on se, että sivustolla pyörii ala-ikäiset ja pedofiilit. Sitten siellä on tuhmia keski-ikäisiä setiä, jotka hakevat seksiseuraa nuorista naisihmisistä, jotka ovat täysin pihalla oman itsensä suhteen. Nuoret naiset eivät ymmärrä, mitä vaaroja liittyy vanhoihin ukkoihin esim. exällä on profiili siellä ja kauhulla ajattelen, että pilaa jonkun nuoren naisen elämän, käyttää hyväkseen kaikintavoin, myös rahallisesti.
- thebillukid
Niinhän se, jos kaikki sujuisikin niinkun on ajateltu= tyttö laittaa kuvia itsestään, se kun kuuluu terveeseen kehitykseen tietyssä iässä, MUTTA sitten tulevatkin kaikenlaiset solvaajat, seksuaalisesti häiriintyneet, kaksinaismoraalikot ja muut vaan paheksujat, niin ei mennytkään, kuin strömsöössä, jos olisi mennyt, niin tytöllä olisi itsetunto ja suhtautuminen omaan (ja toisten) seksuaalisuuteen kehittynyt normaaliin suuntaan, siis tytöstä kasvaisi tasapainoinen aikuinen ja todennälöisesti kasvaakin, koska useimpia ei tavoita ne skeidaa päälle kaatavat moraalikot jotka hyvää tarkoittavat, mutta voivat saarnoillaan saada aikaan elinikäisiä traumoja. Miettikää ennemmin, mistä ne pedot, pervot, tiukkapipot moralistit ym. tulevat ja miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799