kuvake.net: no huh!

Neito24

Niin sitä mä vaan, että eksyin jotenkin kuvake.net -sivustolle ja jopas järkytyin. Nuoret naisenalut ja miehenalut ovat sivustolla puolipukeissa, jopa ilman vaatteita jotkut (onneksi suurinpiirtein kriittiset paikat peitettyinä).

Siellä olet sitten omana itsenäsi ja sinua voi tiirailla aivan kaikki: vanhemmat, kavereiden vanhemmat, opettajat, tulevat työnantajat ja kaikenmaailman pervot!

Jotenkin tuntuu vaan niin hurjalta. Miksi nuoren täytyy esitellä itseään, tuolla tavalla, tuollaisella saitilla? Eikö reaalielämässä tullut palaute ole riittävää? Mikä tarve esim. nuorilla tytöillä on esitellä koko kroppansa ja keikkua sivustolla hipsterit jalassa ja haarut auki? Kysynpähän vaan.

Minulle ei tulisi ikimaailmassa halua laittaa omaa keikistelykuvaani kyseiselle sivulle. Minä suon kroppani omalle rakkaalleni enkä koko Suomen nähtäväksi.

Kertokaahan nuoret motiivejanne tai kommentoikaa joku jotakin?

11

4912

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkonooa
    • Neo Coaster

Ei kannata täällä nuorilta motiivia kysyä kahdesta syystä:
      1. joko he eivät tiedä mitä moinen sana tarkoittaa,
      2. Motiiviksi he ilmoittavat "Se on siistii" tai "mitä se kellekkään kuuluu millasii kuvii must on ja mis"

• Neito24

Voi, vai meinaat etteivät nuoret tiedä 'motiivi'-sanan merkitystä. Tosiaan, eivät näemmä, kun ei minulle ole kukaan nuori vastannut.

Minua edelleen harmittaa tuo varsin törkeä sivusto. Ja olisin todella kaivannut mielipiteitä sinne kuviaan laittaneilta. Täälläkin varmasti sellaisia surffailee..

No, mutta minkäs sille teet, maailma muuttuu yhä hurjemmaksi ja hurjemmaksi. (Alan erehdyttävästi kuulostamaan iältäni vanhemmalta ja konservatiivisemmalta kuin olenkaan.) Ja kaikenlisäksi tulevan ammattini puolesta (ope) minua askarruttaa nuorten tulevaisuus - ja tuollainen kuvake-sivusto ei varmasti loppupelissä tuo mitään hyvää kenellekään. Ja mikäli joku ala-asteelainen eksyy sivustolle.. No, sitä en edes kärsi tässä alkaa pohtimaan.

Tiedän toki, ettei tuo sivusto varmasti ole ainoa laatuaan, eikä todellakaan viimeinen, mutta se vain järkytti todellisuudellaan.

Mutta mitäpä pieni ihminen tuollaiselle voi kuin toimia itse hyvänä esikuvana ja ohjenuorana omille pienilleni - sekä jälkikasvulleni että oppilailleni.

• kösai
    • nainen vain

Hmm, minäkään en siitä tykkää että alaikäiset esittelevät netissä itseään vähäpukeisena ja provosoivasti.
      Jos aikuiset haluavat näin tehdä niin mikäs siinä.
      Minulla oli kuvakkeessa kuvia, kun etsin suoraan sanoen seksiseuraa.
      Tosin sain sitä ilman että tarvitsi olla vähäpukeisena :D
      Mutta kuvakehan on juurikin heruttelupaikka.
      Monet etsivät sieltä epävirallisesti jotain, jos vaikka tärppäisi.

• t1ssitTiskiin

jännä kun toi kuvake on kumminkin ikärajaton, eli kaikki yläaste-ikäiset pennutkin voivat pistää sinne kauheita herutuskuviaan. varmaan hyvä sivu kaikille pedoille, kun voi kyylätä vähäpukeisia teinejä =s

• hkhjlögg

Se on aika hauskaa huomata,kun vanhat sedät hakee sieltä teinityttöjä. toki myös puumat hakevat nuorta lihaa. Näytän itse nuoremmalta mitä olen ja huvittaa joskus kun vanhemmat miehet tulevat puhumaan kuin teinile ja yrittävät saada nuoren tytön. kun sitten huomaavatkin että olen jo "vanha eukko" niin menevät etsimään nuorempaa.

• joohehheh

Kyllä se on helpoksi tehty meille pedoille. mukavaa tallennella teinien vähäpukeisia kuvia galleriasta ja kuvakkeesta. ilmeisesti tämä ei ole edes laitonta.

• 11.v

Mää sinne eksyin jo t.11.v tyttö

• Maryami

Kaikista järkyttävintä on se, että sivustolla pyörii ala-ikäiset ja pedofiilit. Sitten siellä on tuhmia keski-ikäisiä setiä, jotka hakevat seksiseuraa nuorista naisihmisistä, jotka ovat täysin pihalla oman itsensä suhteen. Nuoret naiset eivät ymmärrä, mitä vaaroja liittyy vanhoihin ukkoihin esim. exällä on profiili siellä ja kauhulla ajattelen, että pilaa jonkun nuoren naisen elämän, käyttää hyväkseen kaikintavoin, myös rahallisesti.

• thebillukid

Niinhän se, jos kaikki sujuisikin niinkun on ajateltu= tyttö laittaa kuvia itsestään, se kun kuuluu terveeseen kehitykseen tietyssä iässä, MUTTA sitten tulevatkin kaikenlaiset solvaajat, seksuaalisesti häiriintyneet, kaksinaismoraalikot ja muut vaan paheksujat, niin ei mennytkään, kuin strömsöössä, jos olisi mennyt, niin tytöllä olisi itsetunto ja suhtautuminen omaan (ja toisten) seksuaalisuuteen kehittynyt normaaliin suuntaan, siis tytöstä kasvaisi tasapainoinen aikuinen ja todennälöisesti kasvaakin, koska useimpia ei tavoita ne skeidaa päälle kaatavat moraalikot jotka hyvää tarkoittavat, mutta voivat saarnoillaan saada aikaan elinikäisiä traumoja. Miettikää ennemmin, mistä ne pedot, pervot, tiukkapipot moralistit ym. tulevat ja miksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      179
      4757
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      40
      2536
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1719
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1348
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1193
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1180
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      887
    Aihe