Spiritismin pelaaminen...

Äijä vaan

Olen ajatellut, että pelaan spiritismiä parin muun skeptikon kanssa. Onko ideassa perää vai kannattaako jännitys hakea pelaamalla vaikka tetristä?
Kuinka moni teistä, jotka uskovat moiseen, on katsonut sen brittiläisen dokkarin/kokeen spiritismistä?

9

2037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spooky

suosittelen spiritismiä syvästi

• Sam The Haunt

hei.. vositko kertoa mahdollisen nettisivun missä ohjeistetaan miten spiritsimä pelataa tai voisitko itse lähettää minulle sähköpostiin ohjeita... olen jo kauan kavaillut pelaamista mutten en ole saanut tietoja tarvittavista esineistä/tehtävistä asioista...

• olenolen888

ohan siinä ideaa...mut en mä oo katsonut sitä sarjaa...mut kyllä mäkin aion pelata kai :)

• Nimetön

Hei. Haluan vain sanoa, että minä uskon spiritismiin. Olen todella kiinnostunut siitä aiheesta. Olen käynyt lukemassa juttja spiritismistä joka ikisellä sivulla, jotka olen vain löytänyt. Haluaisin varoittaa sinua; kokeile kerran tai pari. Älä jää koukkuun, sillä seuraukset voivat olla kamalat.

-pietari

• paljon pelannu

Kannattaa pelata itse pelailen monesti viikossa ja voin sanoa että eka spiritismi kokemus on 5 kertaa pahempi kuin yksikään kauhuelokuva. Se on meinaan jännä juttu kun henki laskeutuu sun aivojen kautta sun käsiin ja sen jälkeen LASI LIIKKUU JA SATTUU JA TAPAHTUU. Ps kannattaa pelata ekan kerran jälkeenkin niin siitä ei jää mitään pelkotilaa esim pimeässä oleminen voi olla sen jälkeen aika hurjaa kun tiedät mikä vaatekaapissasi voi olla.

• jiipe

En kyllä lähtis ollenkaan leikkimään tommosilla asioilla.

• (Y)

kannattaisi pelatav vain sitä tetristä jos et halua tulla hulluksi tai kuolla nuorena tai tappaa ystäviäsiä tai tehdä heistä hulluja..

• asderchsgg

Spiritismiin ei kannata jäädä koukuun. Ja ei saa kysyä kuolemasta, eikä saa ärsyttää henkeä esim. "Lol et sä oo olemas" sit henki vastaa esim. "olen vessassa" ja sit mennää tietty kattoo ja sit kuollaa tai jtn. Pitää seurata sääntöi jos on sitä...

• inykago fan

ei saakkaan ärsyttää henkeä eikä kysyä kysymyksiä esim.onko piru olemassa tai missä piru on koska minun kaverin äidin siskolla on kokemuksin ku hän kysyi semmosen kysymyksen että missä piru on.se henki sano että kaapissa ku se tyttö meni kaappiin nii se tuli ihan hulluna sieltä ja nyt hän on mielisairaalassa :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3548
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1568
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1289
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1232
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1003
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      981
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      963
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      58
      852
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      92
      804
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      765
    Aihe