isku mahaan...

......

Olen 14 viikolla raskaana ja sain tänään iskun kaapinoven kulmasta alamahaani... ei kovinkaan kipeä isku tai voimakas, mutta pieni mustelma tuli kuitenkin. Tuosta kohdasta painaessa maha on vähän kipeä, ei muuten.
Voiko olla tuollainen isku olla vaarallinen...?? mitään kipuja tai vuotoja ei ole...

5

5955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ingrid26

Jotenkin tuntuu siltä, että noin pieni sikiö on sen verran "syvällä" suojassa, ettei vaaraa ole. Olin itse samoilla viikoilla, kun saunajakkara petti alta. Kun soitin hädissäni neuvolaan, niin hoitaja totesi, että jos ei tule vuotoa niin kaiken pitäisi olla kunnossa. Tietysti koskaan ei voi tietää.

• Lilja -82

Toi on varmaan aika tärkeää, ettei mitään vuotoja tms. ylimääräistä ole ollut. Oon kyllä ymmärtäny, et aika hyvin nuo vatsanpeitteet ja kohtu varsinkin suojaa tollasilta iskuilta. Aika rohkeesti neuvolatarkastuksessa lääkärikin mun mahaa paineli. Melkeen otti kipeää. Tuollaset "törmäykset" huonekalujen kanssa on varmaan aika yleisiä varsinkin isolla mahalla, et luulis että niistä puhuttais enemmän jos olis vaarallista...?

• moottoripyörällä

kaaduin itse moottoripyörällä, RV 12. Kävin ultrassa kaikki hyvin ,lääkäri sanoi että vauva on niin hyvin suojassa siellä ettei iskut ole vakavia. Nyt jää itseltä moottoripyörällä ajot väliin, vaikka kestän itse pienet iskut, mutta en ota riskejä. Joten uskon että kaikki ok sinullakin, jos vuotoa tulee mene lääkäriin. Onnea odotukseen.

• vaaraa

ekalla kolmanneksella vauveli kuitenkin vielä niin hyvin suojassa. ja varsinkin, kun mitään vuotoja ei ole tullut.

itse esikoista odottaessani putosin saunan ylimmältä lauteelta alalauteen kautta betonilattialle rv 21 ja jotain kun verenpaineet romahti ja maailma meni mustaksi...

pelästys oli kyllä melkomoinen kun sieltä lattialta tokenin, mutta vauvelilla oli kaikki loistavasti, vaikka itselläni oli aivotärähdys ja järkyttäviä mustelmia ympäri vartaloa. nykyään vauvelini on touhukas 3,5 vuotias =)

toista odottelen viikolla 15 ja tällä kertaa ajattelinkin olla hiukkasen varovaisempi tuon saunomisen kanssa ja pysyä ihan alimmalla lauteella vaan =)

• äityli

en usko että on syytä huoleen. itse olen nyt 39 1 ja rv 36 meidän koira joka painaa 20 kiloa hyppäsi mahan päälle kun makasin sohvalla.. sattu ja sattu sen jälkeenkin yhteen kohtaan. lääkäri sanoi että ei
      mitään hätää. lapsi on siellä niin hyvässä suojassa.. ainut mitä olisi silloin voinut käydä niin että synnytys olisi lähtenyt käynnistymään jos kolhu olisi osunut sopivasti istukkaan. ja kipu mitä tunsin oli voinut olla mustelma istukassa tai jossain muussa kohdassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2876
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      164
      2813
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2361
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      359
      2113
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1840
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1515
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1368
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1332
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      26
      1299
    Aihe