isku mahaan...

......

Olen 14 viikolla raskaana ja sain tänään iskun kaapinoven kulmasta alamahaani... ei kovinkaan kipeä isku tai voimakas, mutta pieni mustelma tuli kuitenkin. Tuosta kohdasta painaessa maha on vähän kipeä, ei muuten.
Voiko olla tuollainen isku olla vaarallinen...?? mitään kipuja tai vuotoja ei ole...

5

5717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ingrid26

Jotenkin tuntuu siltä, että noin pieni sikiö on sen verran "syvällä" suojassa, ettei vaaraa ole. Olin itse samoilla viikoilla, kun saunajakkara petti alta. Kun soitin hädissäni neuvolaan, niin hoitaja totesi, että jos ei tule vuotoa niin kaiken pitäisi olla kunnossa. Tietysti koskaan ei voi tietää.

• Lilja -82

Toi on varmaan aika tärkeää, ettei mitään vuotoja tms. ylimääräistä ole ollut. Oon kyllä ymmärtäny, et aika hyvin nuo vatsanpeitteet ja kohtu varsinkin suojaa tollasilta iskuilta. Aika rohkeesti neuvolatarkastuksessa lääkärikin mun mahaa paineli. Melkeen otti kipeää. Tuollaset "törmäykset" huonekalujen kanssa on varmaan aika yleisiä varsinkin isolla mahalla, et luulis että niistä puhuttais enemmän jos olis vaarallista...?

• moottoripyörällä

kaaduin itse moottoripyörällä, RV 12. Kävin ultrassa kaikki hyvin ,lääkäri sanoi että vauva on niin hyvin suojassa siellä ettei iskut ole vakavia. Nyt jää itseltä moottoripyörällä ajot väliin, vaikka kestän itse pienet iskut, mutta en ota riskejä. Joten uskon että kaikki ok sinullakin, jos vuotoa tulee mene lääkäriin. Onnea odotukseen.

• vaaraa

ekalla kolmanneksella vauveli kuitenkin vielä niin hyvin suojassa. ja varsinkin, kun mitään vuotoja ei ole tullut.

itse esikoista odottaessani putosin saunan ylimmältä lauteelta alalauteen kautta betonilattialle rv 21 ja jotain kun verenpaineet romahti ja maailma meni mustaksi...

pelästys oli kyllä melkomoinen kun sieltä lattialta tokenin, mutta vauvelilla oli kaikki loistavasti, vaikka itselläni oli aivotärähdys ja järkyttäviä mustelmia ympäri vartaloa. nykyään vauvelini on touhukas 3,5 vuotias =)

toista odottelen viikolla 15 ja tällä kertaa ajattelinkin olla hiukkasen varovaisempi tuon saunomisen kanssa ja pysyä ihan alimmalla lauteella vaan =)

• äityli

en usko että on syytä huoleen. itse olen nyt 39 1 ja rv 36 meidän koira joka painaa 20 kiloa hyppäsi mahan päälle kun makasin sohvalla.. sattu ja sattu sen jälkeenkin yhteen kohtaan. lääkäri sanoi että ei
      mitään hätää. lapsi on siellä niin hyvässä suojassa.. ainut mitä olisi silloin voinut käydä niin että synnytys olisi lähtenyt käynnistymään jos kolhu olisi osunut sopivasti istukkaan. ja kipu mitä tunsin oli voinut olla mustelma istukassa tai jossain muussa kohdassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe