Miten olette saaneet muovisen suihkuverhon puhtaaksi kalkki- ym. tahroista?
Suihkuverhoni on siis sellaista paksuhkoa läpinäkyvää muovia (vinyyli?, pvc?).
Verho on ikävän kirjava, varmaan siksi etten aina muista huuhdella tarkkaan enkä muista levittää täydellisesti kuivumaan. Eniten on vesitiposta jääneitä harmaita läiskiä.
Muovisen suihkuverhon pesu
5
6908
Vastaukset
- happamalla
Pistä koneeseen pyörimään ja laita desin verran etikkaa pesuaineeksi. Tai pistä verho etikkaveteen liukenemaan vaikka koko päiväksi.... Joku hapan pesuaine käy myös hyvin.
- on kuvioita,
pilalle menee, jos koneeseen pistät! Olen kokeillut. Kuviot haaleni pilalle.
- Kesäkukkia
Kokeile ensin etikalla! Levitä suihkuverho kylppärin tms.lattialle ja valuta etikkaa kunnolla tummentumiin. Anna vaikuttaa ja harjaa pehmeällä harjalla. Huuhtele ja toista käsittely.
Jos se ei auta, käytä klorittia veteen blandattuna. Huuhtele tosi hyvi.
Mulla auttoi molemmmat tavat. Toivottavasti saat puhdasta jälkeä! :) - Anonyymi
Ennen kun luin tämän ketjun laitoin n. 20 vuotta vanhan muovisen ja erittäin likaisen suihkuverhon pesukoneeseen 40 asteeseen, nyt se kone jo tuntuu huuhtelevan sitä, onneksi otin linkouksen pois. Saa nähdä kuinka käy. Palaan asiaan hetkisen kuluttua.
- Anonyymi
No niin, puhdasta tuli. On vähän ryppyinen mutta kai se siinä roikkuessaan oikenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279