Kortin ylityksestä...

ajokieltoa

Vedin pakettiautolla asuntovaunua ja kokonaismassa 3500kg ylittyi.Kortti ABC, ei siis pikku e:tä.Vetoauto pakettiautoksi rekisteröity. Paikan päällä sakot ja myöhemmin kutsuttiin kuulusteluun, josta vielä kuukausi ajokieltoa. Mahtaakohan käytäntö olla kaikkialla Suomessa samoin vai onko tapauskohtaista? Jotenkin olettanut että kortin ylityksestä sakoilla selviää...

6

8059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halvemmaksi

ostaa pikku e silloin, kun sen sai ihan ilman mitään tutkintoa. Aika kovalta kuitenkin toi sun tuomio
      kuuluu jos ajokielto ei sitten tullut ehdollisena?
      Onhan noi karavaanarit ajellu iät ja ajat ilman
      pikkuista ee:tä

• Anonyymi

JEESUS

tahtoo pelastaa sinut !

”Ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja elää”

Voit elää ilman Jeesusta. Voit siirtyä ajasta ikuisuuteen ilman Jeesusta ja… seisoa viimeisellä tuomiolla ilman Jeesusta. Se ei kuitenkaan ole Jumalan tarkoitus.

Missä vietät ikuisuutesi ?

Taivas on todellisuutta. Kadotus on todellisuutta. Ei ole sattuma kummalle puolelle menet. MUISTA: se on Sinun valittavissasi. VALITSE JEESUS! Käänny Jumalan puoleen ja tee parannus synneistäsi, niin Sinä pelastut. RAAMATTU LUPAA: ”Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.”

ELÄMÄSI KUULUU JEESUKSELLE !

• ...

Joo ei olisi paha rasti käydä se pikku-e konttorilla peruuttamassa..ja täytyy se jatkossa hoitaakkin. Olin silloin vielä niin junnu kun kortteja sai noutaa ostamalla etten sitä saanut. Kortti lähti tosiaan kuukaudeksi hyllylle ja kuulemma toi kuukausi minimi noissa pois ottamisissa.

• Ei enää

Pääse ton uuden kovennetun tieliikennelain
        takia millään viikolla tai kahdella, siinä
        kun on ajokiellon minimi-aika 1kk.
        Joissain, kuten sun tapauksessa on aika kohtuuton.
        Jos kerran on ABC kortti niin tuskimpa kovin
        suurta vaaraa olet aiheuttanut. Olis voinut
        sakoilla ja määräys ajaa pikku e tai seuraavaksi
        kortti pois. Eihän rekkakuskeillakaan kortti
        lähde ylikuormasta.

• Kava!!*

Ajoin nuorena poikana (16v) pelkän mopokortin omistaneena vähä isompaa motskaria, 750cc...

Noh pieni kortin ylitys sekin. Sakot ja ajokortti siirtyi.

Saman lainen tapaus periaatteessa ja mun tilanteessa ei tulis mieleenkään miettiä että olisko päässy sakoilla. Vastaa kuitenki kortitta ajoa jos ei niitä kaikkia vaadittavia kirjaimia siinä läpyskässä ole!

• Anonyymi

No niinpä vastaa. Saman lainen tapaus peri aatteessa. Hyvä ettei mielessäsi missään vaiheessa käynyt miettiä että olisko päässy sakoilla. Hyvä ettet miettinyt asiaa samalla tavalla. Hyvä sinä. Kyllä ne vaadittavat kirjaimet tulee olla läpyskässä siinä olet oikeassa. Hyvä sinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1196
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1167
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1040
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      878
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      768
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      707
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      603
    Aihe