Saunalahden asiakkaat pakkomyytiin dna:lle ainakin Tampereella, Jyväskylässä ja etelämpänä. Tapa jolla prosessi on edennyt on tyrmistyttävä. Minulla on ollut 8Mb ADSL ja GSM-liittymä - viime lasku yli €100. Ensin hallintasivut oma.saunalahden toiminta lakkasi varoittamatta ja nyt tänä yönä yllättäen lakkasi sähköposti toimimasta ja olen lähdössä ylihuomenna ulkomaille kuukaudeksi töihin. Minun on hyvin vaikeata päivittää viralliset yhteystietoni tässä ajassa kaikkialle. Niin, ja tietenkin kotisivunikin on romutettu. Ottaa meinaan rankasti pannuun, ihan...
saunalahti - palvelut varoittamatta seis
4
979
Vastaukset
- torwald
Ajatelkaa - se toimii taas. Minun tarvitsi soittaa vain kahteen numeroon saadakseni sen palvelun, josta maksan.
- Kärsimätön
Niin,
kuten tiedetään, DNA myi samalle 24Onlinelle pääkaupunkiseudun laajakaistat. Lupailtiin, ettei palvelut muutu yms...
Toissayönä sitten päättivät viimein siirtää liittymäni heidän "teknisesti ylivertaiseen" verkkoonsa ja sitä on tässä nyt sitten yli 30 tuntia odoteltu. Olen soittanut eilen viitisen kertaa ja tänäänkin kaksi kertaa ja joka kerralla samat ohjeet (syyttävät alkuun asiakkaan konetta yms) ja sitten viimein myöntävät, että vika on heidän "yliheitossaan".
Yhteys ei kyllä vieläkään toimi, eivätkä osaa mitään tarkempaa lupaillakaan, kuulemma voi vielä viedä parikin päivää =))
Saas sitten nähdä miten käy sähköpostien ja laskutuksen.. tosin en varmaan tätä iltaa enää jaksa odotella, pitänee marssia Mustaan Pörssiin Welhoa hakemaan..
- Saunalahti ägrrrrr
Saunalahden töppäilyn vuoksi menossa 3. viikko ilman liittymää. Saunalahti vain pahoittelee ja yrittää vääntää syyn muualla!
Tilattiin 2 liittymää Saunalahdelta. Toinen sim-kortti saapui ajallaan toista ei kuulunut. Tuli ilmoitus vanhan liittymän sulkemiseta molemmille puhelimille. Soitettiin Saunalahdelle ja kerrottiin, että toista sim-kortia ei ole tullut. Saunalahdelta kerrottiin, että molemmat kortit ovat lähteneet heiltä. Liittymät suljettiin, mutta toista sim-korttia ei vieläkään kuulunut. Odotettiin pari päivää ja ja irtisanottiin puhelimitse toinen liittymä, kun ei sim-korttia olut tullut ja tehtiin sopimus dna:n kanssa. Irtisanomisen jälkeen tuli sim-kortti yllättäen suoraan kotiin (näin ei pitäisi menetellä vaan kortin pitäisi tulla kirjattuna postiin). Lähetettiin kortti heti postissa takaisin ja kerrottiin, että liittymää ei enää oteta käyttöön kuten oli puhelimitse ilmoitettu. Nyt saunalahti ei ole suostunut purkamaan yhteyttä, että saataisiin dna käyttöön, eikä meillä ole enää Saunalahden si-korttia!!!!!!!!!!!!!! Kohta kolme viikkoa ilman puhelinta! > ... kortin pitäisi tulla kirjattuna postiin
??? monestakin paikasta minä olen lukenut että puhelimet ja mokkulat tulevat postiin, SIMkortit aina kirjeenä kotiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957