saunalahti - palvelut varoittamatta seis

torwald

Saunalahden asiakkaat pakkomyytiin dna:lle ainakin Tampereella, Jyväskylässä ja etelämpänä. Tapa jolla prosessi on edennyt on tyrmistyttävä. Minulla on ollut 8Mb ADSL ja GSM-liittymä - viime lasku yli €100. Ensin hallintasivut oma.saunalahden toiminta lakkasi varoittamatta ja nyt tänä yönä yllättäen lakkasi sähköposti toimimasta ja olen lähdössä ylihuomenna ulkomaille kuukaudeksi töihin. Minun on hyvin vaikeata päivittää viralliset yhteystietoni tässä ajassa kaikkialle. Niin, ja tietenkin kotisivunikin on romutettu. Ottaa meinaan rankasti pannuun, ihan...

4

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torwald

      Ajatelkaa - se toimii taas. Minun tarvitsi soittaa vain kahteen numeroon saadakseni sen palvelun, josta maksan.

      • Kärsimätön

        Niin,

        kuten tiedetään, DNA myi samalle 24Onlinelle pääkaupunkiseudun laajakaistat. Lupailtiin, ettei palvelut muutu yms...

        Toissayönä sitten päättivät viimein siirtää liittymäni heidän "teknisesti ylivertaiseen" verkkoonsa ja sitä on tässä nyt sitten yli 30 tuntia odoteltu. Olen soittanut eilen viitisen kertaa ja tänäänkin kaksi kertaa ja joka kerralla samat ohjeet (syyttävät alkuun asiakkaan konetta yms) ja sitten viimein myöntävät, että vika on heidän "yliheitossaan".

        Yhteys ei kyllä vieläkään toimi, eivätkä osaa mitään tarkempaa lupaillakaan, kuulemma voi vielä viedä parikin päivää =))

        Saas sitten nähdä miten käy sähköpostien ja laskutuksen.. tosin en varmaan tätä iltaa enää jaksa odotella, pitänee marssia Mustaan Pörssiin Welhoa hakemaan..


    • Saunalahti ägrrrrr

      Saunalahden töppäilyn vuoksi menossa 3. viikko ilman liittymää. Saunalahti vain pahoittelee ja yrittää vääntää syyn muualla!
      Tilattiin 2 liittymää Saunalahdelta. Toinen sim-kortti saapui ajallaan toista ei kuulunut. Tuli ilmoitus vanhan liittymän sulkemiseta molemmille puhelimille. Soitettiin Saunalahdelle ja kerrottiin, että toista sim-kortia ei ole tullut. Saunalahdelta kerrottiin, että molemmat kortit ovat lähteneet heiltä. Liittymät suljettiin, mutta toista sim-korttia ei vieläkään kuulunut. Odotettiin pari päivää ja ja irtisanottiin puhelimitse toinen liittymä, kun ei sim-korttia olut tullut ja tehtiin sopimus dna:n kanssa. Irtisanomisen jälkeen tuli sim-kortti yllättäen suoraan kotiin (näin ei pitäisi menetellä vaan kortin pitäisi tulla kirjattuna postiin). Lähetettiin kortti heti postissa takaisin ja kerrottiin, että liittymää ei enää oteta käyttöön kuten oli puhelimitse ilmoitettu. Nyt saunalahti ei ole suostunut purkamaan yhteyttä, että saataisiin dna käyttöön, eikä meillä ole enää Saunalahden si-korttia!!!!!!!!!!!!!! Kohta kolme viikkoa ilman puhelinta!

    • > ... kortin pitäisi tulla kirjattuna postiin

      ??? monestakin paikasta minä olen lukenut että puhelimet ja mokkulat tulevat postiin, SIMkortit aina kirjeenä kotiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe