oopel corsassani on lukkomutterilla olevat aluvanteet,erikoisavain hävisi! mistähän hakisi apua? jos jollain ois myydä ostaisin!neuvoja kaivataan!!!! kiitos!!!
alu vanteen lukkomutterista??????
3
545
Vastaukset
- luulisin
Katso, minkä merkkiset vanteet on ja mene lähimpään liikkeeseen, joka myy ko. vanteita, luulisi avain löytyvän tai ainakin osaavat neuvoa eteenpäin. Mutterit ja vanteet ei kuitenkaan kulje "käsi kädessä", siis vanteisiin voi käydä useammat erilaiset mutterit.
- Rälläkkä
Lukkoruuvien avaimet ovat yleensä yksilöllisiä. Ei minulle ainakaan rengasliike vaihtanut kumeja kun hankin talvirenkaat eikä lukkopulttien avainta ollut mukana, löivät vaan talvikumit takakonttiin ja käskivät vaihtaa itse.
Poika perkele oli hukannut lukkoruuvilaatikon jossa avain oli. Onneksi se löytyi loppujen lopuksi ja sain vaihdettua renkaat itse. Seuraava vaihtoehto olisi ollut rälläkkä tai muu keino katkaista pultit.
Tuon jälkeen en ole lukkoruuveja käyttänyt, minulta saisi halvalla yhden kesän käytetyn paketin...
- alan mies
ota tiukka hylsy pellinpala väliin kyllä lähtee helposti!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877