oopel corsassani on lukkomutterilla olevat aluvanteet,erikoisavain hävisi! mistähän hakisi apua? jos jollain ois myydä ostaisin!neuvoja kaivataan!!!! kiitos!!!
Vastaukset 3
- luulisin
Katso, minkä merkkiset vanteet on ja mene lähimpään liikkeeseen, joka myy ko. vanteita, luulisi avain löytyvän tai ainakin osaavat neuvoa eteenpäin. Mutterit ja vanteet ei kuitenkaan kulje "käsi kädessä", siis vanteisiin voi käydä useammat erilaiset mutterit.
- Rälläkkä
Lukkoruuvien avaimet ovat yleensä yksilöllisiä. Ei minulle ainakaan rengasliike vaihtanut kumeja kun hankin talvirenkaat eikä lukkopulttien avainta ollut mukana, löivät vaan talvikumit takakonttiin ja käskivät vaihtaa itse.
Poika perkele oli hukannut lukkoruuvilaatikon jossa avain oli. Onneksi se löytyi loppujen lopuksi ja sain vaihdettua renkaat itse. Seuraava vaihtoehto olisi ollut rälläkkä tai muu keino katkaista pultit.
Tuon jälkeen en ole lukkoruuveja käyttänyt, minulta saisi halvalla yhden kesän käytetyn paketin...
- alan mies
ota tiukka hylsy pellinpala väliin kyllä lähtee helposti!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741195
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti4741013Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan79972Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli79928- 79896
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52793- 67767
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10758Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35682Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16580