Corollaa valmistetaan Turkissa:) ja Corsaa Puolassa:)!!! Ostakaa sellasia ja tulkaa tänne huutamaan ja haukkumaan toisianne oman itsetuntonne kohottamiseksi!!!! Eläköönhuuto Suomen myydyimmälle autoparille toyolle ja opelille...luottakaa sitte näihin! Omegaa, vectraa ja astraa kuiteski valmistetaan edes osaksi Saksassa mut mites on muut toyot....tell me boys!!!! ai nii mut eihän nää kortittomat idiootit osaa enklantia...:)
Ihanaa leijonat!
seurailija...!
2
265
Vastaukset
- Kyräilijä
Onneksi olkoon kortin saamisen johdosta! Taidat olla vielä juhlatuulella. Niin paistaa iloisuutesi jutuissasi läpi. Ei muuta, kuin onnea vaan.
- tojot jyrää
sori vaan mut euroopassa myytävät corollat tehdään englannissa niinku avensiksetkin ja joitain malleja tuodaan japanista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?110647- 43639