Tommi Soidinmäen uusi levy on tullut!!! Loistavan levyn Tommi on jälleen tehnyt... mm. kappaleet "Julien Cabaree" ja "Isänmaa" kuuluu tämän neidon soittimessa tiuhaan!
Tommi Soidinmäen uusi levy!!!
51
2774
Vastaukset
- Suvituuli
Ostin tänään myös tuon Tommin uuden levyn!!! Loistava levy kerrassaan, varsinkin toi Eija Kantolan kanssa tehty duetto saa herkistymään...
- kukkatukka
soidinmäen ääni on kehittynyt paljon, hänen koskettava tulkintansa kappaleesta -kesäyö- saa minut kyyneliin... kokonaisuutena levy on kyllä parempi kuin ensimmäinen, mielestäni!
- Just me
Juu, kyllä Soidinmäki osaa tuon laulupuolen todella erinomaisesti ja Galaxyllä, kun levyjulkkareita juhlittiin, niin lavalla hän on kuin kotonaan,joten sainpa nauttia oikein kunnolla!!!!
- helinä keiju
ammattitaitoinen on tämä soidinmäki... pidin siitä julien cabareesta ja päätin ostaa herran uuden levyn!!!
- Pariskunta Tku
Tommi Soidinmäki on hieno artisti, kävimme mieheni kanssa katsomassa Tommia vuonna 2004 White Christmas- konserttikiertueella! meistä tuli Tommi- faneja sen konsertin jälkeen... Nyt meillä on myös tämä uusi levy, josta pidämme! "Paljon sanomatta jää" ja "Isänmaa" ovat hienoja lauluja...
- sinde
omat suosikit mulla levyltä on -aikanaan-,
-taivaanrantaan- (eija kantolan kanssa tehty duetto), -julien cabaree-...- jooo- o
itse on pakko sanoa, että pidän tästä nykyisestä soidinmäen tuotannosta enemmän kuin ensimmäisestä, tosin laulu joutsenia lukuunottamatta... oikeestaan levyltä nousee montakin biisiä joista pidän! olen aina pitänyt jukka kuoppamäen versiosta 'paljon sanommatta jää', mutta mielestäni myös soidinmäki onnistuu hyvin kappaleen esityksen suhteen... lisäksi julien cabaree ja lemmenjuomaa ovat varteenotettavia kesäbiisejä, joita on mukava kuunnella kesäbileissä! hyvä levy kokonaisuutena, lopullinen arvosana 9
- tulitikku
soidinmäki osaa hommansa! HYVÄ LAULAJA!
- katri ja pasi
tommi kuuluu kyllä suosikkilaulajiin meidänkin poppoossa... uutta levyä olemme kuulleet jo radiosta ja aiomme senkin myös hankkia, myös mäkeläinen on hyvä!
- Paras!
Julien Cabaree on paras biisi koko levyltä, loistava teksti ja melodia... ja se rytmi niin tanssijalkaan sopiva!!!!
- saarenmaa vals
totta, toi julien cabaree kyllä soi meidänkin soittimessa... mut jotain siinä mikä lähtee ei koskaan palaa biisissäkin on!
- Sylvia
huippulaulaja, jolla hyviä biisejä!
- maarittiiii
kaikki piisit samanlaisia lintulauluja, tasapaksua tusinakamaa...
- Suurkuluttaja
Mä taas tykkään tosi paljon tän levyn tuotannosta ja tulkinnasta ja nimenomaan kappaleiden monipuolisuuden ansiosta. Coverit onnistuneita ja mitä pahaa siinä on, vaikka linnutkin pääsevät tekstitykseen?! Annan arvosanaksi täyden kybän !
- julien cabaree
kun kuuntelet levyä, löytyy sieltä muutakin kuin lintulauluja... covereita: paljon sanomatta jää, kesäyö ja hafanana, duoettoja, jotka ei millään muotoa muistuta toisiaan... tässä vain muutama esimerkki!
- Nipsu.
Olen samaa mieltä. Samanlaisia renkutuksia kaikki. Tylsää, yllätyksetöntä, tasapaksua ja mitäänsanomatonta materiallia. Soidinmäellä ei ole esim. mitään todella kaunista, rauhallista ja tunteikasta balladia, eikä tangoista tietoakaan, vaikka "tangokuninkaaksi" on joskus kruunattukkin.
- tulitikku
Nipsu. kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Samanlaisia renkutuksia kaikki. Tylsää, yllätyksetöntä, tasapaksua ja mitäänsanomatonta materiallia. Soidinmäellä ei ole esim. mitään todella kaunista, rauhallista ja tunteikasta balladia, eikä tangoista tietoakaan, vaikka "tangokuninkaaksi" on joskus kruunattukkin.
kuuntele eija kantolan ja tommi soidinmäen 'taivaanrantaan' kappale, siinä on ihan tarpeeksi tunteikkutta ja rauhallisuutta mitä balladilta odotetaan... eikä sitä tangoa tarvitse joka levyllä ollakaan, että näin!!
- Ammattilainen
Nipsu. kirjoitti:
Että kun pitikin osua tuo Nipsun niuhotus tuosta Soidinmäen CD:stä silmiin, sillä jouduin hankkimaan tuotteen, vain tarkistaakseni, onko asiassa häivääkään ammatillista näkökulmaa. Lienee selvää, että Nipsulla ei ollut hajuakaan ko. tuotteesta, sillä sehän on fantastinen. Kiitos kuitenkin sinulle, sillä tulipahan tarkistusmielessä hommattua tosi hyvä CD !!!!
- voi ei !
Ammattilainen kirjoitti:
Että kun pitikin osua tuo Nipsun niuhotus tuosta Soidinmäen CD:stä silmiin, sillä jouduin hankkimaan tuotteen, vain tarkistaakseni, onko asiassa häivääkään ammatillista näkökulmaa. Lienee selvää, että Nipsulla ei ollut hajuakaan ko. tuotteesta, sillä sehän on fantastinen. Kiitos kuitenkin sinulle, sillä tulipahan tarkistusmielessä hommattua tosi hyvä CD !!!!
Joo ihan varmasti kaikki uskoo ,että olet ammattilainen ;D
Ihan selvä Tommi Soidinmäen fanin kirjoitus. Ammattimlisuudesta tietoakaan tuossa kommentissa jos kyseistä levyä sanoo fantastiseksi. Ja jos tuolla sanalla arvioi levyä, niin sitten ylisanat tuplasti laadukkaimmissa, monipuolisemmissa ja pitkäsoittolevyissä loppuvat kesken. - Köhöh
voi ei ! kirjoitti:
Ihan selvä Tommi Soidinmäen fanin kirjoitus. Ammattimlisuudesta tietoakaan tuossa kommentissa jos kyseistä levyä sanoo fantastiseksi. Ja jos tuolla sanalla arvioi levyä, niin sitten ylisanat tuplasti laadukkaimmissa, monipuolisemmissa ja pitkäsoittolevyissä loppuvat kesken.Ainakin tuon levyn kuultuani voin arvioida näin. Tuskin mikään muu kuin faniammatilainen tämä, joka kehuu levyä maan mainioksi! Paljon parempaakin olen kuullut itseltään Soidinmäeltäkin.
- MARJAANA E- SUOMI
voi ei ! kirjoitti:
Ihan selvä Tommi Soidinmäen fanin kirjoitus. Ammattimlisuudesta tietoakaan tuossa kommentissa jos kyseistä levyä sanoo fantastiseksi. Ja jos tuolla sanalla arvioi levyä, niin sitten ylisanat tuplasti laadukkaimmissa, monipuolisemmissa ja pitkäsoittolevyissä loppuvat kesken.Kerrankin saatiin upea levy ja ihmiset tykkää, niin aina pitää jonkun tulla valittamaan, vaikka ei levyä omistaisikaan :/ ! Sääli!
- 1234
Soidinmäki on onnistunut uudella levyllään, ääni on mennyt miehellä huomattavsti eteenpäin, jos vertaa ensimmäiseen levyyn! Omat kappalesuosikkini on ehdottomasti "Kesäyö" ja Tangokuningatar Eija Kantolan kanssa levytetty duetto "Taivaanrantaan"
- muumi- mamma
minä kyllä suosittelen tämän poijan levyä!!! kantolan kanssa tehty duetto kuulostaa hyvältä!
- SUOMALAINEN
MUN MIELESTÄ EHDOTTOMASTI PARAS BIISI ON ISÄNMAA!!!! SUOMALAISILLE TEHTY KAPPALE!
- hohhoijakkaa
Todellinen pettymys koko levy. Tommmikin saisi jo pikkuhiljaa yrittää uudistua ja ottaa vaihtelunvuoksi vähän erillaisempia biisejäkin levytettäväkseen. Varmanpäälle pelaaminen on tylsää ja kunnianhimotonta ( joskin ehkä kaupallisesti kannattavaa), eikä vie artistia eteenpäin urallaan.
Tommille on käynyt niin ,että hän on jäänyt junnaamaan melkein samoilla sävelkuluilla tehtyjen biisien pariin... okei nykyiskelmä on tälläistä pullamössö huttua, mutta silti voisi panostaa hieman enemmän siihen , että ne biisit edes erottaisi toisistaan.
Eipä yhtäkään tämän levyn biiseistä tulla enää esim. 10 vuoden päästä muistamaan, Puhumattakaan useista vuosikymmenistä.
Tämä on sellaista musiikkia joka menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta ei sävähdytä milläänlailla. Liian tylsiä lauluja liian tavallisella ja persoonattomalla äänellä laulettuna.- radion täti
Odotin levyltä enemmän. Yritystä siinä on, mutta siihen se jääkin. Levy on jotenkin hengetön ja jättää etäiseksi. Siinä on biisejä (coverit varsinkin), joista voisi saada irti vaikka mitä. Mutta varovainen tulkinta ei tuota tulosta. Ja alkaako Tommilla olla jo liiankin koulutettu ääni iskelmämusiikkiin? Esimerkiksi Hafananaan ääni on liian jäykkä, taipuisuutta kaipaisin paljon lisää.
Lavoilla olen Tommista tykännyt, tosin nyt en ole viime aikoina päässyt tsekkaamaan. Toivottavasti ura ei tähän levyyn tyssäisi kuitenkaan, on Tommissa ainesta, kunhan löytää sen oman juttunsa. Aina se varovainen kuljeskelu kultaisella keskitiellä ei ole se paras vaihtoehto, jos rahkeita riittäisi muuhunkin. - *************
radion täti kirjoitti:
Odotin levyltä enemmän. Yritystä siinä on, mutta siihen se jääkin. Levy on jotenkin hengetön ja jättää etäiseksi. Siinä on biisejä (coverit varsinkin), joista voisi saada irti vaikka mitä. Mutta varovainen tulkinta ei tuota tulosta. Ja alkaako Tommilla olla jo liiankin koulutettu ääni iskelmämusiikkiin? Esimerkiksi Hafananaan ääni on liian jäykkä, taipuisuutta kaipaisin paljon lisää.
Lavoilla olen Tommista tykännyt, tosin nyt en ole viime aikoina päässyt tsekkaamaan. Toivottavasti ura ei tähän levyyn tyssäisi kuitenkaan, on Tommissa ainesta, kunhan löytää sen oman juttunsa. Aina se varovainen kuljeskelu kultaisella keskitiellä ei ole se paras vaihtoehto, jos rahkeita riittäisi muuhunkin.Samaa mieltä muuten, mutta ei se Tomin ääni mielestäni suinkaan liian koulutetulta iskelmään kuulosta, vaan ihan tavalliselta tangokuninkaalta ennemminkin. Tommin äänessä ei vaan muuten ole tarpeeksi taipuisuutta, eikä joustavuutta , jotta voisi kunnolla heittäytyä niihin tulkintoihin.
(vtr. esim. T.Kansaan, joka vaikuttavan komeasti ja vaivattoman kuuloisesti laulaa paitsi klassisempaa ohjelmistoa, niin myös iskelmää ). - sanoin
Samoilla sanoilla kuvailisin levyä. Harmi, mutta paikoilaan jammaa levy, liian tasapaksua. Hyvä ääni Tommilla kyllä ihan on, mutta puuduttaa kovasti levyllisen jälkeen. Lisää taipuisuutta ja vivahteikkuutta ääneen toivoisi.
- ulriikka
sanoin kirjoitti:
Samoilla sanoilla kuvailisin levyä. Harmi, mutta paikoilaan jammaa levy, liian tasapaksua. Hyvä ääni Tommilla kyllä ihan on, mutta puuduttaa kovasti levyllisen jälkeen. Lisää taipuisuutta ja vivahteikkuutta ääneen toivoisi.
minusta levy on onnistunut... ja tommin ääni sopii näihin kappaleisiin! itse pidän eniten kappaleista: julien cabaree, isänmaa, kesäyö ja aikanaan. muutenkin levy on ihan jees!!!
- ei todella!
radion täti kirjoitti:
Lavoilla olen Tommista tykännyt, tosin nyt en ole viime aikoina päässyt tsekkaamaan. Toivottavasti ura ei tähän levyyn tyssäisi kuitenkaan, on Tommissa ainesta, kunhan löytää sen oman juttunsa. Aina se varovainen kuljeskelu kultaisella keskitiellä ei ole se paras vaihtoehto, jos rahkeita riittäisi muuhunkin.Ei Tomin ääni alkuunkaan kuulosta ainakaan liian koulutetulta. Ihan tavalliselta keskiverto iskelmälaulajalta hän kuulostaa, joten ylikoulutuksesta ei äänen sävyttömyys ainakaan johdu.
- Yx vaan
Minusta Soidinmäen levy on nykypäivän tusinakamaa. Ei mitenkään häikäise, mutta kyllä sitä nyt mielummin kuuntelee, kuin Matti Nykästä.
- .rita
Tykkäsin Tommin parista aikaisemmin levytetystä biisistä(mm.Laulu joutsenien,Johnny blue)mutta kyllä nuo tähän mennessä kuulemani uuden levyn biisit on niin tasaisen samanlaisia,samalla"kaavalla"tehtyjä.Harmi,Tommilla olis kyllä ääntä.Julien cabareesta en tykännyt alkuunkaan.
- Tavallinentallaaja
Mie en oo mikään ammattilainen, ( eikä kaveritkaan)mutta tästä me tykätään ja PISTE. Yks tykkää ja toinen ei, makuasioista on turha kiistellä.
- kuuhullu
minä pidän tästä soidinmäen levystä huomattavasti enemmän kuin ensimmäisestä! Tyylikästä nykypäivän musiikkia... Tommin ääni mielestäni kyllä parantunut ja sitä on mukava kuunnella!!! covereista Paljon sanomatta jää on kyllä mukava kuunnella!
- yksi kuluttaja
voin varmasti sanoa, että ei ole olemassa artistia/bändiä, josta kaikki pitäisivät... asia vaan on niin koska on niin paljon myös erillaisia musiikkimakuja, laulajia ja bändejä! Hyvä niin! itse pidän tommi soidinmäen tuotannosta ja tavasta miten hän käsittelee musiikkia!
- toinen kuluttaja
Minä olen täysin samaa mieltä yhden kuluttajan kanssa kannanotoista. Minä myös kuulun niihin ihmisiin, jotka pitävät Soidinmäen lauluista, sekä esiintymisistä.Nämä runsaat kannanotothan osoittavat vain sen, että hän on "kuumaakamaa".
- ounou!
toinen kuluttaja kirjoitti:
Minä olen täysin samaa mieltä yhden kuluttajan kanssa kannanotoista. Minä myös kuulun niihin ihmisiin, jotka pitävät Soidinmäen lauluista, sekä esiintymisistä.Nämä runsaat kannanotothan osoittavat vain sen, että hän on "kuumaakamaa".
Minusta kyllä tuntuu siltä ,että tähän aiheeseen kirjoittelee jotkut useammalla eri nimimerkillä.
- Tommi on
Minusta Tommi Soidinmäki on huono laulamaan. Jotenkin esitettyä sen laulu.
- Eiks mitään muuta
Jotenki alkaa tää touhu kyllästyttää, ku ei mistään muusta aiheesta osata keskustella, ku osaako joku laulaa vai ei, ollaankohan me tarpeeksi hyviä arvostelemaan laulajia ? Tanssipaikoiltahan sen suurinpiirtein näkee, kestä tykätään ja kestä vähemmän tykätään, mutta varmaa on, että aina on jossain joku, joka tykkää jostain tietystä laulajasta.
- Seikku
Eiks mitään muuta kirjoitti:
Jotenki alkaa tää touhu kyllästyttää, ku ei mistään muusta aiheesta osata keskustella, ku osaako joku laulaa vai ei, ollaankohan me tarpeeksi hyviä arvostelemaan laulajia ? Tanssipaikoiltahan sen suurinpiirtein näkee, kestä tykätään ja kestä vähemmän tykätään, mutta varmaa on, että aina on jossain joku, joka tykkää jostain tietystä laulajasta.
olen samaa mieltä kanssasi. Ja toinen asia täällä palstoilla on artistien yksityisasioiden penkominen, eiköhän lehdet tee sitä ihan harmiksi asti muutenkin...olisi hyvä hankkia sellaisten ihmisten OMA ELÄMÄ...
- magazine
Lopettakaa arvostelu ja menkää itseenne! jokainen on äänensä saanut ja sillä laulaa... kaikki ei pidä kaikista ja se siitä! Kiitos Tommille siitä, että jaksat viihdyttää meitä musiikillasi!
- hikeenny
Eihän Tommin ääntä tässä ole haukuttukaan vaan levyä kyllä saa ja kuuluukin arvostella.Jos et satu tietämään niin sellaista vaan maailmassa tapahtuu.
- hyvä..
Ei ole hyvä. En osta, enkä lainaa. Parempiakin artisteja on.
- Halitulijallaa
On HYVÄ, olen OSTANUT, joten eipä tarvitse lainata ja Tommi on yksi PARHAIMMISTA miesartisteista, mitä Suomessa tällähetkellä on, joten näin on juttu tälläerää, nääs!!!!
- -*-*-*
Halitulijallaa kirjoitti:
On HYVÄ, olen OSTANUT, joten eipä tarvitse lainata ja Tommi on yksi PARHAIMMISTA miesartisteista, mitä Suomessa tällähetkellä on, joten näin on juttu tälläerää, nääs!!!!
hyvä levy on tommin uusi *kotkan siivet* albumi!
- santtu
Upeaa, Tommi Soidinmäki nousi Suomen virallisella albumilistalla suoraan sijalle 12.!
"Julien Cabaree, laulus vaan sydämeen... jäivät kaipaavasti soimaan!"- stadin gimma
Moi kaikille! Mä kävin tänään ostamassa kanssa Soidinmäen uuden levyn... Mun suosikit tältä levyltä oli Lemmenjuoma ja Isänmaa!!!
- Vaan
, että Soidinmäelle hitosti Onnea, levysi on hyvä! :DDDD
- kesä tulla saa...
hianon levyn tommi on levyttänyt, julien cabaree edustaa vähän menevämpää linjaa, kun taas isänmaa koskettavaa suomalaistunnelmaa... kokonaisuutena levy saa kiitettävän arvosanan!
- ingalill
levy on ihan jees, kaverin ääni toimii ja ei kappaleetkaan ole hullumpia!
- AnonyymiUUSI
Neljä ensimmäistä albumia hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203774
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243169En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322375- 922149
- 221990
- 261642
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411621- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021463Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424