ensinmäistä kertaa olen rupeamassa autoa vahaamaan,elikkä ennen en ole toimenpidettä tehnyt.joten tuommoista olisin kysynut että millä tuo vaha olisi paras levittää auton maalipinnalle? jotku sanoo,että vanha t-paita jotku,että sienen palanen??elikkä mikä olisi paras kyseiseen hommaann??
vahan levitys
7
1542
Vastaukset
- käyttäny molempia
äsken juuri kokeilin tuota sientä...ja sillä oli aika kätevä levittää....mut molemmilla ihan hyvä vahata....
- rätti,
vaikka vanhoista kalsareista tai paidasta leikattu pala kelpaa.
- tämä.
rätti, kirjoitti:
vaikka vanhoista kalsareista tai paidasta leikattu pala kelpaa.
sun tapauksessa pesisin kalsarit ennen vahausta.
- suositellaan
nykyisin kostutettua puhdasta sientä. Kiillotus sitten sillä vanhalla t-paidalla.
- MOK
AutoGlymin tuotesarjaan kuuluu paitsi hyviä vahoja (joidenkin pielestä parhaita), myös todella päteviä ja hyvin toimivia kiillotusliinoja. Hinta vain on kohtuullisen kova, mutta laatu maksaa ja työ niillä edistyy...
- extra gloss
Sienellä paras levittää.Laita vahaa sienelle euron kolikon kokoinen pläntti kerralla ja levitä huolellisesti tasaiseksi ohueksi harmaaksi kalvoksi.
Kiillotukseen paras paksu frotee ja mikrokuitu liina. - sukka levitin
Minusta sukka on paras vahanlevitys väline.. esim urheilusukka käteen, ei lipsu ja on helppo levittää koko kämmen alueella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181