Mahtaako jostain päin Ruotsia löytyä Raumanmeren juhannusbileitä vastaavaa tai hiukan pienempääkään tapahtumaa?
Juhannus Ruotsissa?
5
3742
Vastaukset
- annnnnnn
täältä jonkunlaiset bileet löytyy ,mutta kokkoa ei.riippuu tietty mihin päin ruotsia oot tulossa?monet ruotsalaiset jättävät kaupungin humut taakseen ja lahtevät landelle tai saaristoon juhannusta juhlimaan.välkommen!
- Dude
Tuota tuota, määränpää ei ole vielä oikein selvillä, mutta olettais parhaimpien/suurimpien juhannusbileiden löytyvän läheltä Tukholmaa...?
- Tukholma
Dude kirjoitti:
Tuota tuota, määränpää ei ole vielä oikein selvillä, mutta olettais parhaimpien/suurimpien juhannusbileiden löytyvän läheltä Tukholmaa...?
on melko autio juhannuksena.
Mutta hieman pohjoisenpana on suuria juhannusjuhlia, esim, Furuviksparken ja monessa eri paikassa Siljan järven rannalla Taalainmaalla.
http://www.furuvik.se/ - verkkofan
Dude kirjoitti:
Juhannuksen vieton kohokohta Ruotsissa on juhannussalon kukittaminen ja pystyttäminen. Niinpä juhannukenvietto alkaa esim Tukholman Skansenilla jo aamupäivällä, kun salkoa ja kransseja valmistetaan.
Perinteiset suomalaiset juhannusjuhlat, suuret, löytyvät Eskilstunan lähistöllä sijaitsevasta Torshällasta. Siellä ohjelmistoon kuuluu myös kokko.
Juhannusjuhlia on monenkokoisia ja-laisia. Yleensä kaupunkien vihealueilla on joka asuntoalueella omat juhlansa. Varsinaisina suurina juhlamaakuntina pidetään Värmlantia ja Taalainmaata. Televisio aina näyttää juuri näitten paikkakuntien isoista juhlista ohjelmaa.
Länsirannikolta näytetään välähdyksiä nuorison ryyppyjuhlista ja riehunnasta. Olen muutaman kesän ollut meren äärellä Bohusläänissä ja näin, kuinka pikkupaikkaunta täyttyi juhlivista porukoista, kaduilla marssi poliiseja, joita ei muuten näkynyt ja paikkakuntalaiset linottautuivat omille pihoilleen. - Keijot
Tukholma kirjoitti:
on melko autio juhannuksena.
Mutta hieman pohjoisenpana on suuria juhannusjuhlia, esim, Furuviksparken ja monessa eri paikassa Siljan järven rannalla Taalainmaalla.
http://www.furuvik.se/Olisiko tiedossa Taalainmaalla tarkkaa paikkaa, jossa olisi nuorisoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882