Moikat!
Tilanne on tämä:
Minun pikku kisu etsii uutta ja hyvää kotia pito vaikeuksien vuoksi.
Noin 3v pikkkuisen kokoinen ja leikkisä sisäkissana ollut leikattu tyttökisu.Kiire. jo alkuviikosta ma-ti 17-19.11.
kisu asuu tällähetkellä tampereen seudulla.
Jos en saa kotia niin kuka tietäisi onko jotain hoitokoti paikkaa mistä sille etsittäisiin uusi ja rakastava koti.
kisu etsii kotia!
7
703
Vastaukset
- Kitta
Oletko allerginen vai?
- Harmittavaa
Emännällä ollut pieniä oireita ja sit vielä kun kummallakin on töiden kanssa niin kiireitä(vuorotyöt) että se on kotosalla aina kaiket päivät yksin niin päätettiin että jos joku mukava ihminen ottaisi hoiviinsa meidän kisun. Jos mahd niin haluisimme joskus tavata silti kisuamme ja kysellä vähän kuulumisia . Olisitko KITTA mahdollisesti kiinnostunut meidän kisusta?
- ?
Harmittavaa kirjoitti:
Emännällä ollut pieniä oireita ja sit vielä kun kummallakin on töiden kanssa niin kiireitä(vuorotyöt) että se on kotosalla aina kaiket päivät yksin niin päätettiin että jos joku mukava ihminen ottaisi hoiviinsa meidän kisun. Jos mahd niin haluisimme joskus tavata silti kisuamme ja kysellä vähän kuulumisia . Olisitko KITTA mahdollisesti kiinnostunut meidän kisusta?
Ei oikein kuulosta uskottavalta, sori vaan. Miksi nyt ihan yhtäkkiä pitäisi mahdollisimman nopeasti päästä kissasta eroon? Alkuviikosta? Jos se on tähän asti pärjännyt jo kolme vuotta, niin minkä ihmeen takia se ei pärjäisi vielä muutamaa viikkoa?
- Harmittaa
? kirjoitti:
Ei oikein kuulosta uskottavalta, sori vaan. Miksi nyt ihan yhtäkkiä pitäisi mahdollisimman nopeasti päästä kissasta eroon? Alkuviikosta? Jos se on tähän asti pärjännyt jo kolme vuotta, niin minkä ihmeen takia se ei pärjäisi vielä muutamaa viikkoa?
Ei tämä kiirus ole tullut ihan yht äkkiä, muuten kuin että en ollut aikaisemmin täällä ilmoittanut mut kaupoissa kylläkin(ilman tulosta) jos kiinnostusta löytyy niin meille voi tulla kylään katsomaan ja keskustelemaan asiasta kyllä kahveet keitän
- tyttö
Harmittaa kirjoitti:
Ei tämä kiirus ole tullut ihan yht äkkiä, muuten kuin että en ollut aikaisemmin täällä ilmoittanut mut kaupoissa kylläkin(ilman tulosta) jos kiinnostusta löytyy niin meille voi tulla kylään katsomaan ja keskustelemaan asiasta kyllä kahveet keitän
ilmoitus tuonnekkin. www.lemmikkipalstat.net (apula/kissat)
- Mari
mä oon vähän miettiny toisen kissan hankkimista nykyisen kaveriks....
- Harmittavaa
No moikka Mari!
No nyt olis oiva tilaisuus hankkia kisulle kaveri. Varmasti tykästyy toisiinsa laita mulle postia jos kiinnostaa oikeasti. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972