Aloe vera

Iltatähti

Moikka!
Suositelkaapa hyvää Aloe vera -geeliä/voidetta, mitä voisi käyttää kasvojen ihossa sen kuitenkaan pahentamatta aknea. Aloe vera -pitoisuus saisi olla mahdollisimman suuri. Mistä ainetta saa ostettua/tilattua?

Kiitos vastauksistanne jo etukäteen!

9

4259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helka

      No kun kerran kysyit, olen myös jälleenmyyjä :)
      Kosteusvoide Aloe Moisturizing Lotion sis. 36% Aloeta, myös kollageenia ja elastiinia.Kevyt voide joka sopii meikinalusvoiteeksi.
      Aloe Lotion sis. 66,5% Aloeta, myös kollageenia, elastiinia, jojobaa, e-vitamiinia.
      Aloe Gelly sis. 85% Aloeta. Geelimäinen, puhdasta aloeta.
      Sitten on Aloe Propolis Creme 75% aloeta, myös propolista (mehiläisvaha) kamomillaa, raunioyrttiä, A ja E vitamiinia, ei vettä.
      Kaikki pH tasapainoitettuja eli sopii kuivalle ja rasvaiselle iholle. Talvella käytän Lotionia, kesällä Moisturizingiä. Riippuu niin ihotyypistä, onko kuiva, normaali vai rasvainen.

      Jos haluat lisätietoja (hinnat) niin laita mailia [email protected]
      Minulla on myös nettimyymälä, nopeat toimitukset postin kautta. En viitsi tähän laittaa hintoja tai osoitetta, on niin paljon tullut kommentteja.
      Tuotteet ovat Forever Living Productsin.

    • minä

      Moips.
      Noilla geeleillä en kehuttavaa tulosta aikaan saanu.
      Äiti sitte kehotti peseen naamaan aloevera saippualla jota myy jälleenmyyjät(jos tiedät homecare&swipe tuotteet. NE pitää niitä kutsuja jne). Se oli nimeltään joku pdb-saippua tai bdp-saippua. 1.kerta ku pesin sillä niin olin varma et se oli viimenen. Kuiteski sitte ku finnit vaan lisäänty niin aloin peseen sillä naamani iltasin, jonka jälkeen laitoin apteekin Humektan-voidetta.
      Tällä hetkellä naamani on lähes vauvan pylly ihonen, ja ihmiset luulee mua 5vuotta nuoremmaksi!

      Kaveri kerran testas mun luona tota ja huomas eron kahden päivän käytön jälkeen!!

      ps. en ole kyseisen tuotteen jälleenmyyjä! -tiedän vaan millasta on kulkea kärpässienen näkösenä.

      • pöpi

        kuulosta ihan mielenkiintoiselta, harmi vaan että en tunne kyseisiä tuotteita myyviä henkilöitä. Kuinka vaikea akne sulla oli?


      • NeiLikka
        pöpi kirjoitti:

        kuulosta ihan mielenkiintoiselta, harmi vaan että en tunne kyseisiä tuotteita myyviä henkilöitä. Kuinka vaikea akne sulla oli?

        Mä sain tädiltäni ulkomaan tuliaisina jonkin sortin erikoismikroliinan. Semmosen ihonhoitoon tarkoitetun. Nyt on kaksi hoitokertaa takana ja eron huomaa jo kyllä. Kovin paha akne mulla ei ole, mutta finnejä, mustapäitä, näppylöitä ja muuta. En tiedä saako noita suomesta.


      • alennuksessa
        NeiLikka kirjoitti:

        Mä sain tädiltäni ulkomaan tuliaisina jonkin sortin erikoismikroliinan. Semmosen ihonhoitoon tarkoitetun. Nyt on kaksi hoitokertaa takana ja eron huomaa jo kyllä. Kovin paha akne mulla ei ole, mutta finnejä, mustapäitä, näppylöitä ja muuta. En tiedä saako noita suomesta.

        Sokoksella on kesäkuussa aloe vera -geeli alennuksessal, pitoisuus yli 90% Löytyy Sokoksen kuvastosta.

        (myös netissä www.sokos.fi ja Sokos edut ja sieltä sivut 19-30.)


      • minä (nimimerkki)
        pöpi kirjoitti:

        kuulosta ihan mielenkiintoiselta, harmi vaan että en tunne kyseisiä tuotteita myyviä henkilöitä. Kuinka vaikea akne sulla oli?

        Ei sitä diagnosoitu ollu mut varsinki t-alue oli jo täynnä näppyjä. Muistin yks päivä et paljo niitä oli, mut veljeni näytti kuvan jossa näytin suomeksi sanottuna Kärpässieneltä. Eli sielä täälä näppy. Toi sama saippua on auttanu mun veljellä jolla oli jo kunnon akne.
        Yks kaveri polttaa röökiä ja tottakai sillä oli sen puolesta jo finnejä aika paljon. se huomas ton saippuan auttavan kahessa päivässä.
        Voin kattoo netistä et missä niistä ois täälä tietoa, ku varmasti siitä saippuasta jotakin löytyy!


      • minä(vielä)
        minä (nimimerkki) kirjoitti:

        Ei sitä diagnosoitu ollu mut varsinki t-alue oli jo täynnä näppyjä. Muistin yks päivä et paljo niitä oli, mut veljeni näytti kuvan jossa näytin suomeksi sanottuna Kärpässieneltä. Eli sielä täälä näppy. Toi sama saippua on auttanu mun veljellä jolla oli jo kunnon akne.
        Yks kaveri polttaa röökiä ja tottakai sillä oli sen puolesta jo finnejä aika paljon. se huomas ton saippuan auttavan kahessa päivässä.
        Voin kattoo netistä et missä niistä ois täälä tietoa, ku varmasti siitä saippuasta jotakin löytyy!

        Silleen ainakin sen saippuan saat et netistä löytyy noitten jälleenmyyjien nimiä. Nehän tulee vaikka kotiin pitään ns. kutsuja. mutta kyllä ne niitä muutenki toimittaa.
        Eti sanoilla homecare swipe saat noilla noita jälleenmyyjien nimiä. lisäät tohon hakusanan perään vaan paikkakuntas niin saat lähimmän jälleenmyyjän nimeen. ne kaikki kyllä tietää mikä niiden tuotteista tehoaa finneihin ja akneihoon. Se saippuan nimi on mun mielestä joku pdb tai se bdp niiden luetteloissa. hinta about 12e. Mut toi ei oo mitään ku ottaa huomioon et käytössä oleva pala on mulla kestäny 2vuotta.

        Tosta vielä et, kasvoni tosiaan ovat siinä kunnossa että lumenen konsulentti veikkas iän 5vuotta pieleen ku en ollu panostanu ja bussikuskit antaa lastenlipun kouraan:)


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe