DOMINA TRAVEL

Dina

Hei!
Onko jollain kokemusta matkasta Domina Travelin kautta? Olen lähdössä Bulgariaan. DT lentää Bulgarian Airlinella; tietääkö joku siitä jotain?

5

1023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Törkeää

Matkan pitä lähteä klo 20.10 aunnuntaina 3.6.2006.
      Matka peruuntui seuraavaan päivään ja vielä tätä kirjoitan kotona lentoa odotellen. Kone ei ole vielä lähtenyt edes Bulgariasta ja soitto Oulun kenttävirkailijoille kertoi, että koneeseen on jouduttu vaihtamaan osia. Soitin juuri Domina Travelin numeroon Helsinkiin. Sieltä annettiin matkustajaystävällisempi selitys, mutta luulen, että valehteli päin näköä, että viivästys johtuu lennonjohdon häiriöistä Irlannissa. Samat Hemus linen romukoneet lentää Domina Travelin mukaan myös Belfastiin. Hemus linen kerrotaan olleen Sveitsin ilmailuviranomaisten mustalla listalla.
      Halusin jo perus matkan, mutta Domina Travlin tyyppi sanoi Hesan numerosta, että 30 tuntia pitää tulla täyteen ennen kuin saa rahat takaisin.
      Kone on ilmoittetu nyt mahdollisesti saapuvaksi Ouluun iltapäivällä. Mutta uskaltaako mustan ns. listan koneeseen edes nousta, josta osia vaihdetaan on jouduttu vaihtaan ja luotettavaa selitystä Domina Travelista ei heru. Oulun kentällä ei ollut matkanjärjestäjän puolelta ketään huolehtimassa matkustajista, saati että mitään selitystä lennon myöhästymiseen olisi saatu nykyisenä kännyköiden aikana. Tällainen tieto luulisi olevan parin minuutin kännykkä soiton päässä Oulusta Bulgariaan.

• Dina

Tosta Hemuksesta onkin käyty kiivasta keskustelua. Me lennetään Bulgarian Airilla, sen pitäis ainakin olla ihan ok. Ikävää toi mitä teille on tapahtunut. Täytyypä katsoa miten meille käy :)

• petekki1

Jos nyt oikein muistan niin kyseinen toimisto on entinen Matka-Monte?? Heidän kautta teimme joskus matkan Thaimaan ja se matka onnistui hyvin. Järjestelyt olivat hyvin onnistuneet silloin.

• Tuuti

Olen ollut monta kertaa Domina Travelin matkoilla .Kultahietikko on mukava paikka .Hyvä ruoka ja halpa . HIEKKARANNAT ja tietysta AURINKO . Lento HEMUS AIRILLA menee kuin siivillä .Minulla oli ainakin ihan hauska matka ..Hyvää lomaa sinulle .Minakin lähden tänä kesänä taas uudelleen TERVEISIN T UUTI

• DTravel

Domina Travelia ei ole enää olemassa silä se on nykyjään bulgarialaisten omistama matkatoimisto Alma Tour

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe