Mikä piippu??

hjelppiä

Mitä huumetta poltetaan piipusta, joka on melko pieni? Piipun pituus n.10cm, lasinen putki jossa kiinni kolmiomainen "kulho", johon aine laitetaan. tämmösen kodistani löysin bileiden jäljiltä. jotain siinä on poltettu, mutta mitä?? haju on aika kitkerä ja tietty palaneen hajunen, ei niinkään saunavihta tuoksahda. Auttakaa tietämätöntä.

15

8704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plimplom

Piipustahan voidaan polttaa vaikka mitä! Tuo piipun kuvaus ei kerro yhtään mitään, mitä siinä on polteltu. Äly hoi?!

En tiedä mihin kitkerä haju viittaa. Mutta yleisin yrtti mitä poltellaan on kannabis.

• oopiumia

kutsutaan myös ikuiseksi uneksi.

• ap.

käytetäänkö oopiumia Suomessa yleisesti missään? hyvin syvää unta pari "bilettäjää" kyllä vetelivät aamulla..

• kurz
        ap. kirjoitti:

käytetäänkö oopiumia Suomessa yleisesti missään? hyvin syvää unta pari "bilettäjää" kyllä vetelivät aamulla..

mutta lasipiippua käytetään yleensä polttamaan aineita, jotka ovat freebase tai vastaavassa muodossa. Ensimmäiseksi tulisi mieleen crack, kokaiinin freebasen kaltainen muoto. Lasipiipun tarvitsee, että näkee miten lähellä liekki on ja miten hyvin palanen lähtee höyrystymään ym., itse ei ole kokemusta mutta näin olen asian ymmärtänyt. Toinen mitä voisi poltella piipusta on DMT, mutta se on harvinainen eikä kovin mainstream bilehuume vaan erittäin voimakas psykedeeli.

• ...............
        kurz kirjoitti:

mutta lasipiippua käytetään yleensä polttamaan aineita, jotka ovat freebase tai vastaavassa muodossa. Ensimmäiseksi tulisi mieleen crack, kokaiinin freebasen kaltainen muoto. Lasipiipun tarvitsee, että näkee miten lähellä liekki on ja miten hyvin palanen lähtee höyrystymään ym., itse ei ole kokemusta mutta näin olen asian ymmärtänyt. Toinen mitä voisi poltella piipusta on DMT, mutta se on harvinainen eikä kovin mainstream bilehuume vaan erittäin voimakas psykedeeli.

Taitaisi DMT olla bilekäyttöön vähän liian vahvaa. Se ei välttämättä kaikille sovi kun todellisuus "sulaa".

• koksun freebasessa
        kurz kirjoitti:

kannattaa katsoa sitä ritilää. jos se on vähän isompireikänen, niin varmaan kannaa tai muuta, mutta pienemmän ritilän kanssa tai foliollisen kanssa siinä voi olla tupakantuhka (emäs, katalysaattorina) crack tai osaamattomana pelkkä koksu sekoitus olla kyseessä tai sitten ei.

jos erittäin tahmainen sisältä, voi olla oopium, heroiini tai kannabis yleisimpänä. työnnä sormi sisään. jos se on tahmea, niin ei varmaan kokaa, vaan voi olla oopiumin sukulaisia tai sitten kannabista.

• ..............................

Kannabis ja piippu on nimeltään pikkuhuilu.

Palautatko jos annan osoitteen? On rakas kapine :)

• www.irtimuumeista.fi

Lasinen piippu viittaa heroiinin polttoon. Pieni annos heroiinia lisätään tupakan/teenpuruihin, jotka sitten poltetaan. Lasi sen takia koska heroiini sulaa puuhun kiinni ja siten tulee enemmän käyttökustannuksia.

• jr. cool

Oikeasti. Vähintään siinä on poltettu Kenialaislasten sieluja. Oikeasti. Älkää nyt ruvetko yhestä lasipiipusta hirveetä haloota nostamaan. Joku on sen voinu ihan piruuttaankin ostaa piippukaupasta ja poltella vaikka Kiltaa (=piipputupakka) siinä.

Jos sen omistajan tiedät niin kysy siltä mitä se siinä on polttanut. Kyllä kait nyt jumalauta huomaa jos joku on heroiiniä bileissä vetänyt, tai DMT:tä.

Jäitä hattuun.

• n.84

kannabista.. elikkäs hamppua :D

• myös

Taikasieniä.niitä poltetaan myös piipusta,ja muistaakseni sieni poltettuna on kitkerän hajuista sekä makuista.

• Anonyymi

Koivunlehtiä. Niistä tulee raikas Suomalainen tunnelma.

• Anonyymi

crack-cocaine.

• Anonyymi

peukku

• Anonyymi

Peukkupa hyvinkin 👍= mind killer kamalaa jokapv

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7221
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe