Mikä piippu??

hjelppiä

Mitä huumetta poltetaan piipusta, joka on melko pieni? Piipun pituus n.10cm, lasinen putki jossa kiinni kolmiomainen "kulho", johon aine laitetaan. tämmösen kodistani löysin bileiden jäljiltä. jotain siinä on poltettu, mutta mitä?? haju on aika kitkerä ja tietty palaneen hajunen, ei niinkään saunavihta tuoksahda. Auttakaa tietämätöntä.

15

11424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plimplom

      Piipustahan voidaan polttaa vaikka mitä! Tuo piipun kuvaus ei kerro yhtään mitään, mitä siinä on polteltu. Äly hoi?!

      En tiedä mihin kitkerä haju viittaa. Mutta yleisin yrtti mitä poltellaan on kannabis.

    • oopiumia

      kutsutaan myös ikuiseksi uneksi.

      • ap.

        käytetäänkö oopiumia Suomessa yleisesti missään? hyvin syvää unta pari "bilettäjää" kyllä vetelivät aamulla..


      • kurz
        ap. kirjoitti:

        käytetäänkö oopiumia Suomessa yleisesti missään? hyvin syvää unta pari "bilettäjää" kyllä vetelivät aamulla..

        mutta lasipiippua käytetään yleensä polttamaan aineita, jotka ovat freebase tai vastaavassa muodossa. Ensimmäiseksi tulisi mieleen crack, kokaiinin freebasen kaltainen muoto. Lasipiipun tarvitsee, että näkee miten lähellä liekki on ja miten hyvin palanen lähtee höyrystymään ym., itse ei ole kokemusta mutta näin olen asian ymmärtänyt. Toinen mitä voisi poltella piipusta on DMT, mutta se on harvinainen eikä kovin mainstream bilehuume vaan erittäin voimakas psykedeeli.


      • ...............
        kurz kirjoitti:

        mutta lasipiippua käytetään yleensä polttamaan aineita, jotka ovat freebase tai vastaavassa muodossa. Ensimmäiseksi tulisi mieleen crack, kokaiinin freebasen kaltainen muoto. Lasipiipun tarvitsee, että näkee miten lähellä liekki on ja miten hyvin palanen lähtee höyrystymään ym., itse ei ole kokemusta mutta näin olen asian ymmärtänyt. Toinen mitä voisi poltella piipusta on DMT, mutta se on harvinainen eikä kovin mainstream bilehuume vaan erittäin voimakas psykedeeli.

        Taitaisi DMT olla bilekäyttöön vähän liian vahvaa. Se ei välttämättä kaikille sovi kun todellisuus "sulaa".


      • koksun freebasessa
        kurz kirjoitti:

        mutta lasipiippua käytetään yleensä polttamaan aineita, jotka ovat freebase tai vastaavassa muodossa. Ensimmäiseksi tulisi mieleen crack, kokaiinin freebasen kaltainen muoto. Lasipiipun tarvitsee, että näkee miten lähellä liekki on ja miten hyvin palanen lähtee höyrystymään ym., itse ei ole kokemusta mutta näin olen asian ymmärtänyt. Toinen mitä voisi poltella piipusta on DMT, mutta se on harvinainen eikä kovin mainstream bilehuume vaan erittäin voimakas psykedeeli.

        kannattaa katsoa sitä ritilää. jos se on vähän isompireikänen, niin varmaan kannaa tai muuta, mutta pienemmän ritilän kanssa tai foliollisen kanssa siinä voi olla tupakantuhka (emäs, katalysaattorina) crack tai osaamattomana pelkkä koksu sekoitus olla kyseessä tai sitten ei.

        jos erittäin tahmainen sisältä, voi olla oopium, heroiini tai kannabis yleisimpänä. työnnä sormi sisään. jos se on tahmea, niin ei varmaan kokaa, vaan voi olla oopiumin sukulaisia tai sitten kannabista.


    • ..............................

      Kannabis ja piippu on nimeltään pikkuhuilu.

      Palautatko jos annan osoitteen? On rakas kapine :)

    • www.irtimuumeista.fi

      Lasinen piippu viittaa heroiinin polttoon. Pieni annos heroiinia lisätään tupakan/teenpuruihin, jotka sitten poltetaan. Lasi sen takia koska heroiini sulaa puuhun kiinni ja siten tulee enemmän käyttökustannuksia.

      • jr. cool

        Oikeasti. Vähintään siinä on poltettu Kenialaislasten sieluja. Oikeasti. Älkää nyt ruvetko yhestä lasipiipusta hirveetä haloota nostamaan. Joku on sen voinu ihan piruuttaankin ostaa piippukaupasta ja poltella vaikka Kiltaa (=piipputupakka) siinä.

        Jos sen omistajan tiedät niin kysy siltä mitä se siinä on polttanut. Kyllä kait nyt jumalauta huomaa jos joku on heroiiniä bileissä vetänyt, tai DMT:tä.

        Jäitä hattuun.


    • n.84

      kannabista.. elikkäs hamppua :D

    • myös

      Taikasieniä.niitä poltetaan myös piipusta,ja muistaakseni sieni poltettuna on kitkerän hajuista sekä makuista.

    • Anonyymi

      Koivunlehtiä. Niistä tulee raikas Suomalainen tunnelma.

    • Anonyymi

      crack-cocaine.

    • Anonyymi

      peukku

    • Anonyymi

      Peukkupa hyvinkin 👍= mind killer kamalaa jokapv

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe