hei
en saa nieltyä ollenkaan (jollei ole mitään syömistä)hyvin. korvaan sattuu ihan sikana, ruokaa saan syötyä melko hyvin.leuanalussylkirauhanen turpoaa aina välillä ja on kipeä....nielurisoissa syöpää, sylkirauhasessa syöpää, korvalääkärit kuukaudesta toiseen kattoo vaan kurkkuun 3 antib on syöty täysin turhaan.....syöpä se varmaan on ja hoito tulee liian myöhään ....onko muilla ollut samoja oireita????????????????????????
hei vaan tällä erää
nielemisvaikeus, kipu, korvakipu
3
5155
Vastaukset
- sairastanut
tee diagnoosia. Onko mahdollista mennä yksityislääkärille. He ottavat yleensä ( valitettavasti ) potilaan tosissaan. Oli tuo mitä tahansa, se selvästi haittaa elämääsi, joten vaiva on hoidettava.
- uuno
No hei vaan!
Mitä tässä voisi enää uskoa muuta-en käsitä.
Yksityisillä olen käynyt noin hieman alle kymmenellä; yksi en tiedä vastaus, kaikki rahastivat ja kaikki muut antoivat eri vaihtoehdon mikä se vois olla. Mitä tuostakin nyt sitten voisi päätellä...ykdellekään ei tullut vielä mieleen että pitäisi jatkotutkimuksiin lähettää.....nyt olen melko kipeässä kunnossa....
onko sinulla kokemusta tän tyyppisestä oireilusta???? - RelaaVähä
Äitilläni todettiin sylkirauhassyöpä eikä se ilmoittanut itsestään muuten kuin, että patti ilmestyi leukaluun viereen. Ei siis mitään kipuja missään vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388