Paljonko nousevat merkit vaikuttaa?

kikero

Kuinka paljon horoskooppien nousevat merkit vaikuttaa? Jos aurinkomerkit sointuvat, voiko tulla haasteita vastakohtaisista nousumerkeistä?

Entäs venus ja mars merkit, oliko nämä vastaavat planeetat naisen ja miehen välisessä intiimisuhteessa vai miten menee?

11

2605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Triton

      ...ilmaisee sitä minkälaisen vaikutelman ihminen antaa itsestään ihmisille, varsinkin uusille ihmisille joita kohtaa ensimmäistä kertaa elämässään.

      Se on siis eräänlaisen sosiaalisen pelin naamio. Sanotaan että nouseva merkki "aktivoituu" kun ihminen aikuistuu, ja tämä minun mielestäni tapahtuu jotakuinkin 18-30-vuotiaana. Riippuen täysin siitä kuinka hitaasti ihminen kehittyy, siis. Voi se joillakuilla tietysti jo aiemminkin tulla, se kypsyys.

      Onhan se tietysti jännittävää jos Aurinko on esim. Leijonassa ja nousu Ravussa. Tunnen tämmöisen ihmisen, ei hän mitenkään ristiriitainen ole, onpahan vain aika etäisen ja arvokkaan oloinen ensialkuun, mutta Leijonan lämpöä tulee kyllä kehiin kun hieman pidempään ollaan tekemisissä.

      Naisessakin Mars voi ilmaista naisen energisyyden lajin, eikä suinkaan ainoastaan sitä että millainen mies hänen pitää saada. Ja naisessa Venus kertoo millä tyylillä nainen sinne sänkyyn hyppää (esim. Oinas-tyylillä melko lapsekkaan reippaasti ja estottomasti). Samaa katson miehistäkin näiden kertovan: Venus sekstailutyylin ja Mars energisyyden lajin. Esim. Kala-Mars ei kovin energiseltä välttämättä vaikuta.

      • pointti tuo

        Nousevan merkin aktivoituminen..

        Itse olen aurinkomerkiltäni kalat, kuumerkiltäni rapu ja nouseva merkki on leijona. Ikää on kertynyt 29 vuotta.

        Olen aina pitänyt itseäni ujona ja hiljaisena ja vetäytyvänä. Muilla tuntuu olevan aivan toinen käsitys. Itse asiassa olen viime vuosina huomannut itsessäni sen muutoksen, että ihmisiin on helpompi ottaa kontaktia - vieraisiinkin. Samoin pidän nykyään opettamisesta tms. esiintymisestä, mikä nuorempana oli viho viimeisin kauhistus.

        Minkälainen on nouseva leijona? Johtuuko siitä tuo, että olen nykyisin paljon mieluummin tutustumassa uusiin ihmisiin ja tykkään olla huomion kohteena?

        Miten kalat ja rapu mahtaa vaikuttaa tähän kuvioon?


      • candy--
        pointti tuo kirjoitti:

        Nousevan merkin aktivoituminen..

        Itse olen aurinkomerkiltäni kalat, kuumerkiltäni rapu ja nouseva merkki on leijona. Ikää on kertynyt 29 vuotta.

        Olen aina pitänyt itseäni ujona ja hiljaisena ja vetäytyvänä. Muilla tuntuu olevan aivan toinen käsitys. Itse asiassa olen viime vuosina huomannut itsessäni sen muutoksen, että ihmisiin on helpompi ottaa kontaktia - vieraisiinkin. Samoin pidän nykyään opettamisesta tms. esiintymisestä, mikä nuorempana oli viho viimeisin kauhistus.

        Minkälainen on nouseva leijona? Johtuuko siitä tuo, että olen nykyisin paljon mieluummin tutustumassa uusiin ihmisiin ja tykkään olla huomion kohteena?

        Miten kalat ja rapu mahtaa vaikuttaa tähän kuvioon?

        Olen ihan samat kuin sulla. Haluaisitko keskustella kanssani lisää???


      • iouhiouhlkh
        pointti tuo kirjoitti:

        Nousevan merkin aktivoituminen..

        Itse olen aurinkomerkiltäni kalat, kuumerkiltäni rapu ja nouseva merkki on leijona. Ikää on kertynyt 29 vuotta.

        Olen aina pitänyt itseäni ujona ja hiljaisena ja vetäytyvänä. Muilla tuntuu olevan aivan toinen käsitys. Itse asiassa olen viime vuosina huomannut itsessäni sen muutoksen, että ihmisiin on helpompi ottaa kontaktia - vieraisiinkin. Samoin pidän nykyään opettamisesta tms. esiintymisestä, mikä nuorempana oli viho viimeisin kauhistus.

        Minkälainen on nouseva leijona? Johtuuko siitä tuo, että olen nykyisin paljon mieluummin tutustumassa uusiin ihmisiin ja tykkään olla huomion kohteena?

        Miten kalat ja rapu mahtaa vaikuttaa tähän kuvioon?

        horoskoopithan ovat tunnetusti hölynpölyä, ne on keksitty, jotta taikauskoiset ihmiset kokisivat voivansa tietää jotain varmaa tässä epävarmassa maailmassa. horoskooppia suurempi merkitys on esimerkiksi sillä juoko liian vahvaa kahvia


    • *siiseli*

      olen aurinkomerkiltäni oinas ja nouseva on leijona. osaako joku sanoa miten nämä merkit vaikuttavat minuun?

      • jalopeura sarvilla

        minä taas aurinkomerkiltäni leijona, ja nouseva oinas. aivan järjettömän hankala ja lyhytpinnainen ja määräilevä. en tiedä onko toisin päin helpompaa. :)


    • kms24

      mars ravussa ja venus kaksosissa... mitä tää kaikki minusta kertoo?

      • saja3

        Mitenkäs tää? Oon aika hiljainen ja rauhallinen. tutummassa seurassa pystyy hiukan vapautumaan ja juttu luistaa.


      • poio

        Etkö itse itseäsi tunne?


      • Se menee näin
        saja3 kirjoitti:

        Mitenkäs tää? Oon aika hiljainen ja rauhallinen. tutummassa seurassa pystyy hiukan vapautumaan ja juttu luistaa.

        No siis leijona on yleensä vapautunut ja juttu luistaa, mutta skorpioni nousuna aiheuttaa sen että muiden seurassa on ihminen yleensä hiljainen ja rauhallinen.


    • RaSkove

      on aurinkomerkki rapu, nouseva skorpioni ja kuumerkki vesimies.

      Olen kuulemma aika duracell-pupu. Itsepäinen, vahva persoona.
      Et sillei..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe