Lauantaiyönä ammuttiin Hämeenlinnassa

Hui!

Totta se on ei vaan tiedetä mitä tapahtui.
Yksi ainakin kuollut ja muita teholla.
Näin kerrottiin kaupungilla.
Aamun lehdissä kai enempi.

121

94551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkempaa

      olishan se kiva tietää vähän enemmän?

      • utelias

        Mitas siella on tapahtunut vai onko toi jotain huhuja taas? kertokaa heti!


      • tytsy hämeenlinnasta
        utelias kirjoitti:

        Mitas siella on tapahtunut vai onko toi jotain huhuja taas? kertokaa heti!

        teho-osastopuheet on sontaa.luin tänä aamuna sanomalehteä.2 miestä,about 30v. oli tavannu hannibalissa,tuttuja toisilleen.menivät baarin ulkopuolelle ja toinen tussautti toisen kuoliaaks.ei muita uhreja.poliisi oli löytäny paikalta 2 asetta.


      • justii

        leikkikääs nyt oikeen todenteolla poliisia.kyllä ootte täysiä pellejä en muuta sano varokaa ettei osu kuula omaan kalloon.


      • puolikuu
        justii kirjoitti:

        leikkikääs nyt oikeen todenteolla poliisia.kyllä ootte täysiä pellejä en muuta sano varokaa ettei osu kuula omaan kalloon.

        Zekkaapöksyt, senki muiluttaja!!! Pelkäätsä mua... kurahousu


      • hannu32
        tytsy hämeenlinnasta kirjoitti:

        teho-osastopuheet on sontaa.luin tänä aamuna sanomalehteä.2 miestä,about 30v. oli tavannu hannibalissa,tuttuja toisilleen.menivät baarin ulkopuolelle ja toinen tussautti toisen kuoliaaks.ei muita uhreja.poliisi oli löytäny paikalta 2 asetta.

        Taitaa olla tässä vain kaksi hyvää asiaa. Kuppilassa noin puolet taparikollisista kuoli ja saavat asianajajatkin jotakin meidän veronmaksajien rahoista.


    • Viipurintie

      Tutkinta on vielä kesken !

      Että kuka ampui ja kenet !

      Selvitellään myös taustoja - ja tunsivatko he toisensa entuudestaan !

      • Hämeenpinna

        Kaikki on jo selvää Pahvi !

        Tilanne riistäytyi käsistä ja tapahtuneelle on monta silminäkijääkin !


    • nimmetön

      ...luonto karsii asehullut

      • tolkutonta

        tuo riimittely.kukaan teistä tokkopa asiasta mitään edes tietää.huumehörhöt sitäpaitsi pitäisi viedä kaikki saunan taakse.ko jätkillä jä ämmillä ei ole oikeutta elämään,koska eivät sitä mitenkään kunnioita.


      • 243

        Eikös tässäkin karsiutunu se,jolla EI ollu asetta,tai oli huonompi sellasta käyttämään..?Tollaset vitun ituhipit saa stondiksen välittömästi tällaisista uutisista,vaan aseita on,ja tulee aina olemaan,turha minkään kettinkivihreen on niistä vänistä...


      • abcdef
        tolkutonta kirjoitti:

        tuo riimittely.kukaan teistä tokkopa asiasta mitään edes tietää.huumehörhöt sitäpaitsi pitäisi viedä kaikki saunan taakse.ko jätkillä jä ämmillä ei ole oikeutta elämään,koska eivät sitä mitenkään kunnioita.

        Onpa sulla tiukka mielipide asiasta. Tiedätköhän raukka itsekään mistä puhut. Huumeiden käyttäjät on ihmisiä siinä missä kuka tahansa muukin. Kyllä heitä pitää auttaa eikä saunan taakse viedä lopetettavaksi kuten kirjoituksessasi vihjaat. Ota asioista selvää ennenkuin käyt haukkumaan ihmisiä. Ja mene hoitoon hyvä ihminen kun noin kovasti rasittaa kyseinen asia mieltäsi.


      • ruudinkeksijä!
        tolkutonta kirjoitti:

        tuo riimittely.kukaan teistä tokkopa asiasta mitään edes tietää.huumehörhöt sitäpaitsi pitäisi viedä kaikki saunan taakse.ko jätkillä jä ämmillä ei ole oikeutta elämään,koska eivät sitä mitenkään kunnioita.

        ei taida tuollaisia ihmisiä olla enää kuin jenkkilässä tai suomen takahikiäjunttilassa...
        kannattaisi joskus pysähtyä ja miettiä mikä ja missä meni vikaan...


      • Tuttua puuhaa..
        abcdef kirjoitti:

        Onpa sulla tiukka mielipide asiasta. Tiedätköhän raukka itsekään mistä puhut. Huumeiden käyttäjät on ihmisiä siinä missä kuka tahansa muukin. Kyllä heitä pitää auttaa eikä saunan taakse viedä lopetettavaksi kuten kirjoituksessasi vihjaat. Ota asioista selvää ennenkuin käyt haukkumaan ihmisiä. Ja mene hoitoon hyvä ihminen kun noin kovasti rasittaa kyseinen asia mieltäsi.

        Huumevälittäjät, jotka välittää huumeita koululaisille ja nuorisolle, pitäisi ehdottomasti ampua nuorten silmien edessä. että tajuaisivat aidosti kuinka kovaa peliä se on..
        minun perhepiirissäni on yksi nuori komea poika joka on sekaantunut huumevälittäjäksi, ja velkojen takaisin perijäksi, on tehnyt jumalattoman kallista jälkeä yhteiskunnalle, ja pahoinpirellyt sekaan aivan viattomiakin,puhumattakaan siitä mitä surua hän on tuottanut perheelleen, vaikka tätä nuortamiestä on ohjattu hoitoon ja yritetty monenlaista apua antaa, niin kaikesta huolimatta nyt istuu vankilassa ja pitkään.. jos minä olisin yhtä tomppeli kuin tuo poika, niin minut pitäisi ampua kylmästi ja piste.


      • kova laki
        Tuttua puuhaa.. kirjoitti:

        Huumevälittäjät, jotka välittää huumeita koululaisille ja nuorisolle, pitäisi ehdottomasti ampua nuorten silmien edessä. että tajuaisivat aidosti kuinka kovaa peliä se on..
        minun perhepiirissäni on yksi nuori komea poika joka on sekaantunut huumevälittäjäksi, ja velkojen takaisin perijäksi, on tehnyt jumalattoman kallista jälkeä yhteiskunnalle, ja pahoinpirellyt sekaan aivan viattomiakin,puhumattakaan siitä mitä surua hän on tuottanut perheelleen, vaikka tätä nuortamiestä on ohjattu hoitoon ja yritetty monenlaista apua antaa, niin kaikesta huolimatta nyt istuu vankilassa ja pitkään.. jos minä olisin yhtä tomppeli kuin tuo poika, niin minut pitäisi ampua kylmästi ja piste.

        Miks ne elää siellä meidän kustannuksella täysihoidossa?? Pois pois päiviltä


      • pölö
        kova laki kirjoitti:

        Miks ne elää siellä meidän kustannuksella täysihoidossa?? Pois pois päiviltä

        ..jos noin aattelee ni kaikki alkoholistit, työttömät ja koko eduskuntakin pitäis sitten lahdata. Kaikkihan edellämainituistakin elää muitten siivellä enemmän tai vähemmän.


      • kyse
        ruudinkeksijä! kirjoitti:

        ei taida tuollaisia ihmisiä olla enää kuin jenkkilässä tai suomen takahikiäjunttilassa...
        kannattaisi joskus pysähtyä ja miettiä mikä ja missä meni vikaan...

        huumeista,ja niiden aiheuttamasta riidasta,niin toivon todella,että se touhu osuu myös sinuun ja perheeseesi.kirjoittele sitten niistä ruudinkeksijöistä ja varsinkin sen käyttäjistä.


      • holhotaan holhotaan
        pölö kirjoitti:

        ..jos noin aattelee ni kaikki alkoholistit, työttömät ja koko eduskuntakin pitäis sitten lahdata. Kaikkihan edellämainituistakin elää muitten siivellä enemmän tai vähemmän.

        Mistähän se oikein johtuu että tämänkaltaisissa hoivayhteiskunnissa esiintyy tuollaista sympatiaa hyväksikäyttäjiä kohtaan? Turha selittää, huumeiden käyttäjät sekä tahallaan sossun varoilla elävät eivät ole mitään muuta kuin hyväksikäyttäjiä. Suomessa saa kyllä varmasti työtä jos vain haluaa, enkä oiken osaa kuvitella sitäkään tilannetta jossa jää aineisiin koukkuun vahingossa.

        Tällaisten hyväksikäyttäjien puolustaminen on ollut minulle aina enemmän tai vähemmän mysteeri. Onneksi nämä puolustajat ovat kuitenkin selkeä vähemmistö, valtaosa maapallon väestöstä nimittäin asuu kehitysmaiden kurjissa olosuhteissa ja näissä olosuhteissa hyväksikäyttäjiä vedetään armotta turpaan.

        Täälläkin voi tietysti hieman lieventää hoivayhteiskunnan aiheuttamia aivoverenvuotoja, muuttamalla maalle ja katkaisemalla siteet kaupunkielämään. Jos se ei riitä niin sitten on vain muutettava maahan jossa etäisyydet ovat pitkät ja kyläyhteisöt tiiviit (=vähemmän ongelmia).


      • erica86
        Tuttua puuhaa.. kirjoitti:

        Huumevälittäjät, jotka välittää huumeita koululaisille ja nuorisolle, pitäisi ehdottomasti ampua nuorten silmien edessä. että tajuaisivat aidosti kuinka kovaa peliä se on..
        minun perhepiirissäni on yksi nuori komea poika joka on sekaantunut huumevälittäjäksi, ja velkojen takaisin perijäksi, on tehnyt jumalattoman kallista jälkeä yhteiskunnalle, ja pahoinpirellyt sekaan aivan viattomiakin,puhumattakaan siitä mitä surua hän on tuottanut perheelleen, vaikka tätä nuortamiestä on ohjattu hoitoon ja yritetty monenlaista apua antaa, niin kaikesta huolimatta nyt istuu vankilassa ja pitkään.. jos minä olisin yhtä tomppeli kuin tuo poika, niin minut pitäisi ampua kylmästi ja piste.

        ei ne aseet ihmisiä tapa, vaan ihmiset. julmaa, mutta totta, kuten myöskin se, että tapa, tai tule tapetuksi.

        huumehörhöile nappi ottaan... huh huh, sanon minä. on olemassa ihmisiä jotka huumeita käyttävät, mutta silti osaavat pitää huolen myös omista asioistaan, ja elämänsä järjestyksessä. itselläni siitä erittäin hyvää kokemusta. eiköhän se liene jokaisen oma asia miten tahtoo elämänsä käyttää.

        hyvää ja aurinkoista kesää kaikille!


      • hemmo
        Tuttua puuhaa.. kirjoitti:

        Huumevälittäjät, jotka välittää huumeita koululaisille ja nuorisolle, pitäisi ehdottomasti ampua nuorten silmien edessä. että tajuaisivat aidosti kuinka kovaa peliä se on..
        minun perhepiirissäni on yksi nuori komea poika joka on sekaantunut huumevälittäjäksi, ja velkojen takaisin perijäksi, on tehnyt jumalattoman kallista jälkeä yhteiskunnalle, ja pahoinpirellyt sekaan aivan viattomiakin,puhumattakaan siitä mitä surua hän on tuottanut perheelleen, vaikka tätä nuortamiestä on ohjattu hoitoon ja yritetty monenlaista apua antaa, niin kaikesta huolimatta nyt istuu vankilassa ja pitkään.. jos minä olisin yhtä tomppeli kuin tuo poika, niin minut pitäisi ampua kylmästi ja piste.

        Kuka pakottaa huumeita käyttämään nykyaikana kaikki tietävät huummeitten vaarat turha rypistellä kun kakka on housuissa


      • lohduton..
        Tuttua puuhaa.. kirjoitti:

        Huumevälittäjät, jotka välittää huumeita koululaisille ja nuorisolle, pitäisi ehdottomasti ampua nuorten silmien edessä. että tajuaisivat aidosti kuinka kovaa peliä se on..
        minun perhepiirissäni on yksi nuori komea poika joka on sekaantunut huumevälittäjäksi, ja velkojen takaisin perijäksi, on tehnyt jumalattoman kallista jälkeä yhteiskunnalle, ja pahoinpirellyt sekaan aivan viattomiakin,puhumattakaan siitä mitä surua hän on tuottanut perheelleen, vaikka tätä nuortamiestä on ohjattu hoitoon ja yritetty monenlaista apua antaa, niin kaikesta huolimatta nyt istuu vankilassa ja pitkään.. jos minä olisin yhtä tomppeli kuin tuo poika, niin minut pitäisi ampua kylmästi ja piste.

        On niin turhauttavaa lukea kultaisen keskitien lihavapalleroisten tekstejä kuinka ja voi voi...
        Mistähän mahtaa poika rikolliselle polulle eksyä, tais olla lapsuudes kotiolot perseellään ja eikä niitä ole ajan kuluttua korjattu.
        Jokainen huonon lapsuuden kokennut, yleensä väkivaltaiset VANHEMMAT HOI!!! kuka pentunne kasvattaa ahdinkoon!
        Niistä nuorista viattomista aluista kasvaa vain pelkääviä ja ahsituneita nuoria.
        90% Kaikista pahoinpiteliöistä ,raiskareista, tuhopolttajista rikollisista on kokennut huonon lapsuuden.
        Eli kun ihminen tekee jotain niin miksi?
        Osa syynä on alkoholin helppo saanti. Toleranssi nousee siihen myrkkyyn lisää pitää saada, jne..
        Ja loputon kierre on alkannut.
        ALKOHOLI BOIKOTTIIN!!


      • päivät numeroina
        hemmo kirjoitti:

        Kuka pakottaa huumeita käyttämään nykyaikana kaikki tietävät huummeitten vaarat turha rypistellä kun kakka on housuissa

        Ei vain caca housuissa, vaan kaveri joutunee ensikertalaisena myös linnaan ?


      • oikeen
        abcdef kirjoitti:

        Onpa sulla tiukka mielipide asiasta. Tiedätköhän raukka itsekään mistä puhut. Huumeiden käyttäjät on ihmisiä siinä missä kuka tahansa muukin. Kyllä heitä pitää auttaa eikä saunan taakse viedä lopetettavaksi kuten kirjoituksessasi vihjaat. Ota asioista selvää ennenkuin käyt haukkumaan ihmisiä. Ja mene hoitoon hyvä ihminen kun noin kovasti rasittaa kyseinen asia mieltäsi.

        samaa mieltä narkkareista niistä ei ole muuta ku harmia.ne pilaa maiseman joten saunan takaa löytyy tilaa ei kauan hörhöile.


      • mitäs tähän nyt
        erica86 kirjoitti:

        ei ne aseet ihmisiä tapa, vaan ihmiset. julmaa, mutta totta, kuten myöskin se, että tapa, tai tule tapetuksi.

        huumehörhöile nappi ottaan... huh huh, sanon minä. on olemassa ihmisiä jotka huumeita käyttävät, mutta silti osaavat pitää huolen myös omista asioistaan, ja elämänsä järjestyksessä. itselläni siitä erittäin hyvää kokemusta. eiköhän se liene jokaisen oma asia miten tahtoo elämänsä käyttää.

        hyvää ja aurinkoista kesää kaikille!

        "huh huh, sanon minä. on olemassa ihmisiä jotka huumeita käyttävät, mutta silti osaavat pitää huolen myös omista asioistaan, ja elämänsä järjestyksessä."

        Huh huh sanon myös minä. Sinun mielestäsi huumeet ovat siis ok, kunhan niiden käyttö ei haittaa muita?
        Mistähän sinä luulet että ne huumeet tulevat? Tiedoksesi että huumausaineisiin, aseisiin sekä prostituutioon liittyy vahvasti sellaisia tekijöitä jotka haittaavat muita. Enkä nyt tarkoita sitä kun joku mummo voivottelee kun naapuritalossa on hämärää toimintaa...

        Nimimerkkisi tosin kielii siitä että olet nuori tyttönen ja nuoret tyttöset ovat välillä vähän yksinkertaisia. Joten annetaanpa kommenttisi anteeksi, todennäköisesti jossain vaiheessa mielesi tulee muuttumaan.


      • kokeilustakin...
        mitäs tähän nyt kirjoitti:

        "huh huh, sanon minä. on olemassa ihmisiä jotka huumeita käyttävät, mutta silti osaavat pitää huolen myös omista asioistaan, ja elämänsä järjestyksessä."

        Huh huh sanon myös minä. Sinun mielestäsi huumeet ovat siis ok, kunhan niiden käyttö ei haittaa muita?
        Mistähän sinä luulet että ne huumeet tulevat? Tiedoksesi että huumausaineisiin, aseisiin sekä prostituutioon liittyy vahvasti sellaisia tekijöitä jotka haittaavat muita. Enkä nyt tarkoita sitä kun joku mummo voivottelee kun naapuritalossa on hämärää toimintaa...

        Nimimerkkisi tosin kielii siitä että olet nuori tyttönen ja nuoret tyttöset ovat välillä vähän yksinkertaisia. Joten annetaanpa kommenttisi anteeksi, todennäköisesti jossain vaiheessa mielesi tulee muuttumaan.

        tukka kaljuka ja toinen korva pois. Tietää heti varoa näitä rikollisia. Kiitos riittää tää hörhöjen paapominen..


      • ihminen
        abcdef kirjoitti:

        Onpa sulla tiukka mielipide asiasta. Tiedätköhän raukka itsekään mistä puhut. Huumeiden käyttäjät on ihmisiä siinä missä kuka tahansa muukin. Kyllä heitä pitää auttaa eikä saunan taakse viedä lopetettavaksi kuten kirjoituksessasi vihjaat. Ota asioista selvää ennenkuin käyt haukkumaan ihmisiä. Ja mene hoitoon hyvä ihminen kun noin kovasti rasittaa kyseinen asia mieltäsi.

        niin että ihmisiä, joilla ei mitään kunnioitusta elämää ja toisia kohtaan. no juu ihmisiä kyllä, ulkoisesti, mutta nämä Hämeenlinnan huumepöljät(ja varmasti myös muiden kaupunkien)kun ovat niin pihalla että ainoa asia mistä välitetään on seuraava annos... kadulla eläminen tai vankilassa, aivan sama! vankilassa ainakin ruokahuolto pelaa...joten aivan kuin heitä kiinnostaisi kenet kukakin ampuu ja onneksi sivulliset ovat vielä pysyneet hengissä. Hannibalista on vielä todettava että ihme kuinka sellainen ihmisjätekuppila saa vielä pyörittää toimintaansa!!!!


      • hjtö
        lohduton.. kirjoitti:

        On niin turhauttavaa lukea kultaisen keskitien lihavapalleroisten tekstejä kuinka ja voi voi...
        Mistähän mahtaa poika rikolliselle polulle eksyä, tais olla lapsuudes kotiolot perseellään ja eikä niitä ole ajan kuluttua korjattu.
        Jokainen huonon lapsuuden kokennut, yleensä väkivaltaiset VANHEMMAT HOI!!! kuka pentunne kasvattaa ahdinkoon!
        Niistä nuorista viattomista aluista kasvaa vain pelkääviä ja ahsituneita nuoria.
        90% Kaikista pahoinpiteliöistä ,raiskareista, tuhopolttajista rikollisista on kokennut huonon lapsuuden.
        Eli kun ihminen tekee jotain niin miksi?
        Osa syynä on alkoholin helppo saanti. Toleranssi nousee siihen myrkkyyn lisää pitää saada, jne..
        Ja loputon kierre on alkannut.
        ALKOHOLI BOIKOTTIIN!!

        oletko edelleen pilvessä


      • tlhl
        kova laki kirjoitti:

        Miks ne elää siellä meidän kustannuksella täysihoidossa?? Pois pois päiviltä

        Olisitko täysin samaa mieltä jos kyseessä olisi oma pikku kulta lapsesi. Epäilen.Eihän ne hörhöt ole niitä perus syyllisiä, mutta näille myyjille pitäisi lyödä luu kurkkuun. Ehkä ensimmäisellä kerralla linnaan (ei kattomaan telkkarii)vaan kunnon valvottuun yhteiskuntapalveluun. Toisella kerralla piikki käteen, elikkä henki pois.


      • erica86
        mitäs tähän nyt kirjoitti:

        "huh huh, sanon minä. on olemassa ihmisiä jotka huumeita käyttävät, mutta silti osaavat pitää huolen myös omista asioistaan, ja elämänsä järjestyksessä."

        Huh huh sanon myös minä. Sinun mielestäsi huumeet ovat siis ok, kunhan niiden käyttö ei haittaa muita?
        Mistähän sinä luulet että ne huumeet tulevat? Tiedoksesi että huumausaineisiin, aseisiin sekä prostituutioon liittyy vahvasti sellaisia tekijöitä jotka haittaavat muita. Enkä nyt tarkoita sitä kun joku mummo voivottelee kun naapuritalossa on hämärää toimintaa...

        Nimimerkkisi tosin kielii siitä että olet nuori tyttönen ja nuoret tyttöset ovat välillä vähän yksinkertaisia. Joten annetaanpa kommenttisi anteeksi, todennäköisesti jossain vaiheessa mielesi tulee muuttumaan.

        voin olla "nuori tytönhupakko", mutta se ei muuta näkemystäni. ja jos luulet että olen joku kultalusikka suussa syntynyt pikkuteini, niin väärässä olet. itse olen elämäni tähän asti rakentanut, lähes tyhjästä, monen asian oppinut katkerasti kantapäänkautta. en luule mitään siitä, mistä huumeet tulevat, vaan tiedän aika hyvin. tottakai asioihin liittyy valtavasti myös pahuutta, mutta elämä on.


      • Niitä Narkkeja
        erica86 kirjoitti:

        voin olla "nuori tytönhupakko", mutta se ei muuta näkemystäni. ja jos luulet että olen joku kultalusikka suussa syntynyt pikkuteini, niin väärässä olet. itse olen elämäni tähän asti rakentanut, lähes tyhjästä, monen asian oppinut katkerasti kantapäänkautta. en luule mitään siitä, mistä huumeet tulevat, vaan tiedän aika hyvin. tottakai asioihin liittyy valtavasti myös pahuutta, mutta elämä on.

        Just, hienoa että kaltaisiasi huumeiden puolustajia on keskuudessamme. Huumeiden käyttämisessä ja myymisessä ei ole mitään muuta positiivista kuin mahdollisuus HIV-positiivisuuteen. Idioottisakkia, toivottavasti huumehörhelöt vaan tapppaisi toisiaan eikä viattomia ihmisiä. Vetävät vielä syyttömät mukaan tuohon paskatouhuun.


    • linkki englannin kieliselle
    • Tiedä häntä...

      Mies, joka kuoli asui papinniityssä...
      Sen taloa pengottiin sunnuntaina, siellä oli poliiseja, huumekoiria jne...

      kyseessä oli miehet, jotka tunsivat toisensa... kuuleman mukaan syytetty oli jo aikaisemmin uhannut uhria ja hänen perhettään... tiedä häntä...

      Kaveri tunsi paremmin uhrin ja sanoi, et mukava tyyppi se kumminkin oli...

      • toisinpäin

        Eikös se ole niin, että uhri oli uhannut syytettyä ja hänen perhettään?


      • Tiedä häntä...
        toisinpäin kirjoitti:

        Eikös se ole niin, että uhri oli uhannut syytettyä ja hänen perhettään?

        Ymmärsin, että oli käynyt sekä että....


      • hermo
        toisinpäin kirjoitti:

        Eikös se ole niin, että uhri oli uhannut syytettyä ja hänen perhettään?

        Antakaa olla, uhrin läheiset,omaiset ja ystävät ovat niin murtuneita etteivät enää tälläistä huhupuhetta tarvitse. Väitös on kaikenlisäksi kaikkea muuta kuin totta. Uhri ei uhannut ketään.
        Nettien keskustelupalsta ei todellakaan ole oikea paikka näistä puhua, ei kummankaan läheisiä kohtaan. Täältä ette vastauksia saa ja asia ei teitä edes koske. Tiedonjanoiset ja sensaatiohakuiset ihmiset voivat miettiä omalle kohdalleen.


      • Jaajo
        hermo kirjoitti:

        Antakaa olla, uhrin läheiset,omaiset ja ystävät ovat niin murtuneita etteivät enää tälläistä huhupuhetta tarvitse. Väitös on kaikenlisäksi kaikkea muuta kuin totta. Uhri ei uhannut ketään.
        Nettien keskustelupalsta ei todellakaan ole oikea paikka näistä puhua, ei kummankaan läheisiä kohtaan. Täältä ette vastauksia saa ja asia ei teitä edes koske. Tiedonjanoiset ja sensaatiohakuiset ihmiset voivat miettiä omalle kohdalleen.

        Totuus on, että uhri ja hänen kaverinsa olivat antaneet ampujalle tappotuomion, ja tätä varten ampuja oli hankkinut aseen turvakseen. Ja nyt kävi valitettavasti näin, ammu tai tule ammutuksi.


      • keskustelunvalvojamestari?
        hermo kirjoitti:

        Antakaa olla, uhrin läheiset,omaiset ja ystävät ovat niin murtuneita etteivät enää tälläistä huhupuhetta tarvitse. Väitös on kaikenlisäksi kaikkea muuta kuin totta. Uhri ei uhannut ketään.
        Nettien keskustelupalsta ei todellakaan ole oikea paikka näistä puhua, ei kummankaan läheisiä kohtaan. Täältä ette vastauksia saa ja asia ei teitä edes koske. Tiedonjanoiset ja sensaatiohakuiset ihmiset voivat miettiä omalle kohdalleen.

        Mikä helvetti siinä nyt on, että ihmiset ei saa spekuloida. Oletko joku viranomainen, vai mistä valtuudet vaatia hiljaisuutta. Älä toki ota noin vakavasti, eihän tätä VOI ottaa vakavasti...tämä on keskustelupalsta.


      • jean
        Jaajo kirjoitti:

        Totuus on, että uhri ja hänen kaverinsa olivat antaneet ampujalle tappotuomion, ja tätä varten ampuja oli hankkinut aseen turvakseen. Ja nyt kävi valitettavasti näin, ammu tai tule ammutuksi.

        kuka se uhrin kaveri on?


      • hermo
        keskustelunvalvojamestari? kirjoitti:

        Mikä helvetti siinä nyt on, että ihmiset ei saa spekuloida. Oletko joku viranomainen, vai mistä valtuudet vaatia hiljaisuutta. Älä toki ota noin vakavasti, eihän tätä VOI ottaa vakavasti...tämä on keskustelupalsta.

        elämä. Ja mietihän omalle kohdallesi,jos olisi oma perheenjäsenesi tai ystäväsi. Tästä tapauksesta liikkuu niin hurjia ja rumia puheita ympäri kaupunkia ettei sitä tarvitsisi enää täällä jauhaa.


      • ja totuus
        Jaajo kirjoitti:

        Totuus on, että uhri ja hänen kaverinsa olivat antaneet ampujalle tappotuomion, ja tätä varten ampuja oli hankkinut aseen turvakseen. Ja nyt kävi valitettavasti näin, ammu tai tule ammutuksi.

        kyllä sitä jauhetaan että totuus on ja totuus on.....totuus on että tapahtu mitä tahansa, kaikki korppikotkat on heti tonkimassa ruhon ympärillä!! ja kaikki tunsi uhrin ja kaikki tunsin pidätetyn.....kaikkihan me ollaan kavereita kaikkien kanssa kun jotain sattuu!!!! juorukellot!!


      • oikeassa
        hermo kirjoitti:

        Antakaa olla, uhrin läheiset,omaiset ja ystävät ovat niin murtuneita etteivät enää tälläistä huhupuhetta tarvitse. Väitös on kaikenlisäksi kaikkea muuta kuin totta. Uhri ei uhannut ketään.
        Nettien keskustelupalsta ei todellakaan ole oikea paikka näistä puhua, ei kummankaan läheisiä kohtaan. Täältä ette vastauksia saa ja asia ei teitä edes koske. Tiedonjanoiset ja sensaatiohakuiset ihmiset voivat miettiä omalle kohdalleen.

        Oikeassa olet tämä asia ei ulkopuolisille kuulu. varsinkaan meille jotka emme ole millään lailla osallisia asiasta. Annetaan uhrin sekä ampujan omaisille rauha eikä arvuutella miten asiat ovat kun ne eivät todellakaan meille kuulu. >Kyllä viranomaiset sen selvittävät. Siitähän ne palkkansakin saavat.


      • Rehellinen
        oikeassa kirjoitti:

        Oikeassa olet tämä asia ei ulkopuolisille kuulu. varsinkaan meille jotka emme ole millään lailla osallisia asiasta. Annetaan uhrin sekä ampujan omaisille rauha eikä arvuutella miten asiat ovat kun ne eivät todellakaan meille kuulu. >Kyllä viranomaiset sen selvittävät. Siitähän ne palkkansakin saavat.

        Viranomaiset (jos ovat muualta kuin täältä) kyllä selvittävät asian jos paikalliset viranomaiset ei ehdi sotkemaan asoita.
        Paikallisista viranomaisolla kun tuo älykkyys ja yhdistelykyky ei ole kovin korkea.


      • ja tämä
        jean kirjoitti:

        kuka se uhrin kaveri on?

        voisitteko ystävällisesti lopettaa tuon spekulaation, kun meidän perheillä on todella vaikea olla ja lasten myös. omainen


      • keskustelunvalvojamestari?
        hermo kirjoitti:

        elämä. Ja mietihän omalle kohdallesi,jos olisi oma perheenjäsenesi tai ystäväsi. Tästä tapauksesta liikkuu niin hurjia ja rumia puheita ympäri kaupunkia ettei sitä tarvitsisi enää täällä jauhaa.

        Eli kyttäät täällä toisten kirjoittelua. Uhri sattui olemaan ennen ihan läheinenkin ihminen, mutten silti vouhota täällä toisten kirjoittelusta. Pointtini lienee, että mitä väliä sillä on, mitä tällaisella keskustelupalstalla puhutaan. Sinunkaan ei ehkä pitäisi ottaa tätä noin henkilökohtaisesti...voi aiheuttaa ressiä.


      • ampujan omaisiin

        uhri ystäviensä kanssa uhkaili ampujan perhettä.


      • se meni
        ampujan omaisiin kirjoitti:

        uhri ystäviensä kanssa uhkaili ampujan perhettä.

        ja ihan suoraan sanottuna minua säälittää enemmän ampuja ja hänen perheensä kuin uhri.Ampuja oli poliisilta aikaisemmin apua pyytänyt uhkailujen takia, ei saanut ja lopputulos on sitten näin ikävä.


      • .....
        jean kirjoitti:

        kuka se uhrin kaveri on?

        Tässähän meitä on sitten kumminkin kaksinkappalein...paitsi että kun tarkemmin asiaaa pohdin meistä saa hikiseen sen puolitoista...LOPETTAKAA TOI ÄLYTÖN SPEKULOINTI JA ARVAILU, plus paskanjauhanta siitä, kuinka hyvä jätkä kukakin oli....totuus on ja löytyy tuolta jostain...sen löytää ne ketkä tietävät sieltä etsiä ja ne joille se edes kuuluu hieman.
        ANTAA ARMON KÄYDÄ OIKEUDESTA ja miten se sitten sanonta jatkuukaan...


      • mulli.
        Rehellinen kirjoitti:

        Viranomaiset (jos ovat muualta kuin täältä) kyllä selvittävät asian jos paikalliset viranomaiset ei ehdi sotkemaan asoita.
        Paikallisista viranomaisolla kun tuo älykkyys ja yhdistelykyky ei ole kovin korkea.

        Ei ne poliisit sitä sotke, ja näillä tiedoilla sen TIETÄÄ hänitse, että se oli suunniteltu telotus!KUOPPAMAA VIHAS ASEITA!

        ...että sirkus kun lähtee, spedet vaan jää...

        Terveisin.HÖRHÖ.


      • se ase
        mulli. kirjoitti:

        Ei ne poliisit sitä sotke, ja näillä tiedoilla sen TIETÄÄ hänitse, että se oli suunniteltu telotus!KUOPPAMAA VIHAS ASEITA!

        ...että sirkus kun lähtee, spedet vaan jää...

        Terveisin.HÖRHÖ.

        uhrilla ollutkaan vaan uhrin kaverilla joka oli mukana...


      • ...lisbe..
        ampujan omaisiin kirjoitti:

        uhri ystäviensä kanssa uhkaili ampujan perhettä.

        Joo, tässä kuulee ja törmää kokoajan väitöksiin,että uhri kavereineen olisi uhannut ampujan perhettä tai uhrin henkeä ja evännyt tältä muut mahdollisuudet elää, paitsi kylmästi telottaa katuun, ottaa vaan henki pois koko jätkästä.
        No, niin sitä pitää paitsi kävi pieni laskuvirhe tässä pullasorsalle, kultalusikkaperheen pikkupaskahousupojalle, olis pitänyt osata laskee ne kudit mitä sillä oli ja olis pitäny uskaltaa laskee se vika omaan päähän.
        OLIKOHAN AMPUJALLA ITSEMURHAAIKEITA...no, turha niitä on pohtia, sillä me ei saada takaisin meidän RAKASTA MARKIISIA.

        ....SUN TAKIAS OON JOTAIN AINUTLAATUISTA, mä ihmettelen vieläKIN, kunka sain sut alkuunkaan ja nyt en pääse susta eroon, KAI ARKUSSA...HETI MEIDÄN EROTESSA KAIPUU SATUTTAA..
        MIHIN IKINÄ MEENKIN, SÄ OOT MUN PEESIS, mitä ikinä teenkin sä oot mun frendi,jos sä tarvit rahaa mä lainaan sentit, KUN SÄ LÄHET POIS NI MÄ KAIPAAN HETI...
        Mä rakastan sua niin et se ajaa mut hulluks, must tuntuu kun amoril ois hampaat mun kurkus...

        AJATUKSIN.puolikas.


        ps. et sä koskaan vaan tarvinnu mun rahoja...edes lainaks.


      • ampuja
        ...lisbe.. kirjoitti:

        Joo, tässä kuulee ja törmää kokoajan väitöksiin,että uhri kavereineen olisi uhannut ampujan perhettä tai uhrin henkeä ja evännyt tältä muut mahdollisuudet elää, paitsi kylmästi telottaa katuun, ottaa vaan henki pois koko jätkästä.
        No, niin sitä pitää paitsi kävi pieni laskuvirhe tässä pullasorsalle, kultalusikkaperheen pikkupaskahousupojalle, olis pitänyt osata laskee ne kudit mitä sillä oli ja olis pitäny uskaltaa laskee se vika omaan päähän.
        OLIKOHAN AMPUJALLA ITSEMURHAAIKEITA...no, turha niitä on pohtia, sillä me ei saada takaisin meidän RAKASTA MARKIISIA.

        ....SUN TAKIAS OON JOTAIN AINUTLAATUISTA, mä ihmettelen vieläKIN, kunka sain sut alkuunkaan ja nyt en pääse susta eroon, KAI ARKUSSA...HETI MEIDÄN EROTESSA KAIPUU SATUTTAA..
        MIHIN IKINÄ MEENKIN, SÄ OOT MUN PEESIS, mitä ikinä teenkin sä oot mun frendi,jos sä tarvit rahaa mä lainaan sentit, KUN SÄ LÄHET POIS NI MÄ KAIPAAN HETI...
        Mä rakastan sua niin et se ajaa mut hulluks, must tuntuu kun amoril ois hampaat mun kurkus...

        AJATUKSIN.puolikas.


        ps. et sä koskaan vaan tarvinnu mun rahoja...edes lainaks.

        mistään kultalusikkaperheestä, mitä sen lapsuudesta jotakin tietää...


      • Leijona
        se ase kirjoitti:

        uhrilla ollutkaan vaan uhrin kaverilla joka oli mukana...

        Uhrin aidot kaverit eivät olleet paikalla, mutta jos tiedät keitä ne oli jotka oli paikalla, ota yhteyttä ja kerro meille mitä tiedät...Me kakskin tiedetään asiasta ...YOU KNOW WHAT I MEAN.

        ajatuksin.VERNIE.PRO$HÖRHÖ.


      • Nimetön
        ampuja kirjoitti:

        mistään kultalusikkaperheestä, mitä sen lapsuudesta jotakin tietää...

        Mulle on ihan tiettekö vitun maku mikä sen pelkurin menneisyys on ollut...annetaan tän väittelyn täällä olla...onhan niitä elämiä kaikenlaisia ollu muillakin ja eläimiä....PELKO, sekin on sillai aika suhteellinen käsite....JA TÄÄ KAIKKI VIE VAAN NE VÄHÄT VOIMAT!


      • huhuja
        Leijona kirjoitti:

        Uhrin aidot kaverit eivät olleet paikalla, mutta jos tiedät keitä ne oli jotka oli paikalla, ota yhteyttä ja kerro meille mitä tiedät...Me kakskin tiedetään asiasta ...YOU KNOW WHAT I MEAN.

        ajatuksin.VERNIE.PRO$HÖRHÖ.

        vaan, pyörii ympäri kaupunkia.Eri asia mikä on totta ja mikä ei...


      • tuo edellinen
        se meni kirjoitti:

        ja ihan suoraan sanottuna minua säälittää enemmän ampuja ja hänen perheensä kuin uhri.Ampuja oli poliisilta aikaisemmin apua pyytänyt uhkailujen takia, ei saanut ja lopputulos on sitten näin ikävä.

        Ihmettelen poliisin toimintaa, miks eivät voi ajoissa puuttua / auttaa. Miks täytyy päästää tilanne noin pitkälle?
        Itsekkin tekisin mitä vaan oman perheeni suojelemiseks


      • Mä..
        tuo edellinen kirjoitti:

        Ihmettelen poliisin toimintaa, miks eivät voi ajoissa puuttua / auttaa. Miks täytyy päästää tilanne noin pitkälle?
        Itsekkin tekisin mitä vaan oman perheeni suojelemiseks

        tekisin saman teon jos joku antaisi tappotuomion minulle tai uhkailisi läheisiäni! Se on varma!


      • no jaa
        ja tämä kirjoitti:

        voisitteko ystävällisesti lopettaa tuon spekulaation, kun meidän perheillä on todella vaikea olla ja lasten myös. omainen

        vastahan me alkuun päästiin koita kestää kommentteja on kaikenlaisia minkäs teet.se on vaan elämää


      • yhy,yhy
        hermo kirjoitti:

        elämä. Ja mietihän omalle kohdallesi,jos olisi oma perheenjäsenesi tai ystäväsi. Tästä tapauksesta liikkuu niin hurjia ja rumia puheita ympäri kaupunkia ettei sitä tarvitsisi enää täällä jauhaa.

        joo niin munkin sukulainen kuoli joku aika sitten ja siitä revittiin vaikka minkälaista juttua mihin kuoli ja millälailla.tää on tätä ja jokainen saa täällä laukoo omia mielipiteitään ja jos ei kiinnosta niin mitä täällä ruikutat ei ole pakko lukee.


      • että näin
        se meni kirjoitti:

        ja ihan suoraan sanottuna minua säälittää enemmän ampuja ja hänen perheensä kuin uhri.Ampuja oli poliisilta aikaisemmin apua pyytänyt uhkailujen takia, ei saanut ja lopputulos on sitten näin ikävä.

        niin justiin täällä ei kyllä poliisit paikalle yule ennen ku ooot päässy hengestäs.niiltä menet apua pyyttään,niin vastaus on että ei voida auttaa kun ei ole tapahtunu rikosta näin toimii suomen kytät tyhjän saa pyytämättäkin.


      • touhua
        no jaa kirjoitti:

        vastahan me alkuun päästiin koita kestää kommentteja on kaikenlaisia minkäs teet.se on vaan elämää

        täällä palstalla kuten näistäkin keskusteluista huomaa!!! Kyllä huomaa että olette Hämeenlinnasta!!


      • todellakin
        hermo kirjoitti:

        Antakaa olla, uhrin läheiset,omaiset ja ystävät ovat niin murtuneita etteivät enää tälläistä huhupuhetta tarvitse. Väitös on kaikenlisäksi kaikkea muuta kuin totta. Uhri ei uhannut ketään.
        Nettien keskustelupalsta ei todellakaan ole oikea paikka näistä puhua, ei kummankaan läheisiä kohtaan. Täältä ette vastauksia saa ja asia ei teitä edes koske. Tiedonjanoiset ja sensaatiohakuiset ihmiset voivat miettiä omalle kohdalleen.

        Kiitos että edes joku viitsii ajatella meitä omaisia. Ei todellakaan ole kivaa lukea jostain vitun netistä kuinka ihmiset spekuloi ja laittaa omaa sekaan. Uhri oli mun entinen lanko ja hän oli mulle kuin oma veli joten en halua lukea täältä mtn paskaa mitkä on joku kyrpä halunnu kirjottaa tänne ihan huvin vuoksi kun ei edes koko asiasta tiedä mtn vaan on lukenu tapahtuneesta jostain iltalehdistä! Onneks on sentään joku täällä mun kanssa samaa mieltä. Ikävöin uhria joka päivä ja niin ikävöi hänen lapsensakin.


      • paskat
        ampujan omaisiin kirjoitti:

        uhri ystäviensä kanssa uhkaili ampujan perhettä.

        Ei kuule menny ihan noin. Ei kannata täällä alkaa spekuloimaan tällasia asioita kun ei asiasta mtn tiedäkään!


      • säkin
        Mä.. kirjoitti:

        tekisin saman teon jos joku antaisi tappotuomion minulle tai uhkailisi läheisiäni! Se on varma!

        mitään tiedät. uhri ei olis ikinä uhkaillut ketään joten pidähän se suusi kiinni kun et kumpaakaan tuntenu.


      • ....
        Jaajo kirjoitti:

        Totuus on, että uhri ja hänen kaverinsa olivat antaneet ampujalle tappotuomion, ja tätä varten ampuja oli hankkinut aseen turvakseen. Ja nyt kävi valitettavasti näin, ammu tai tule ammutuksi.

        juurikin näin!!!


      • ,--,
        säkin kirjoitti:

        mitään tiedät. uhri ei olis ikinä uhkaillut ketään joten pidähän se suusi kiinni kun et kumpaakaan tuntenu.

        jos et huomannut niin aiemmin mainittiin että uhri JA hänen kaverinsa olivat uhkailleet..


    • Huumeetko taas

      Ensin poltettiin kirkko ja sitten tapettiin, mitähän seuraavaksi?

      Miksi paha leviää myös siisteihin pikkukaupunkeihin?

      Taas yksi yrittäjäparka sai liikaa mainosta. Suren niitä Porvoon yrittäjiä jotka Remun linnan liepeillä ovat keksineet tosi hyvän Brändin.

    • -anzu-

      Ei ois kyl uskon et suomessa kävis tollasta... mä asun nyt kotkas mut ennen asuin hämeenlinnassa ja käyn siel usein! mut en ois kummiskaa luullu et tollasta tapahtuu! No löytyhän keväällä Haminasta kuollut mies hangkien alta.... Eikä kukaa tienny miten se oli kuollu =D

      • hohhoh..

        se on vain elämää!!
        mitenkäs suomi sen kummosempi maa kuin muukaan.


      • rautaa rajalle

        Asuin myös HML ja nyt Kotkassa, ja samanlaiset hörhötyypit löytyy molemmista kaupungeist.
        Hyvä vaan kun harventavat keskenään porukkaansa..


    • roskaväelläkin

      Hieno juttu, että roskaväki listii toisiaan itsepalveluna. Ei tarvitse tavallisten kansalaisten vaivautua ja myös verorahoja säästyy.

      • asiaa.

        That's it.

        Hymyilyttää toi, että ei ollu muka poliisin vanhoja tuttuja...Ketäköhän ne poliisit sit tuntee, jos ei noita kavereita??? Tuskin ketään.


      • Vernie.PRO

        KUOLE POIS VITUN VERONMAKSAJA...tavallista kansalaista on niin vaikee määrittää!


      • helvetistä

        sä päättelet et ne oli roskaväkee??


      • tuota
        helvetistä kirjoitti:

        sä päättelet et ne oli roskaväkee??

        Mitas luulisit? Taidat olla hivenen yksinkertainen, kun et selkeastikkaan ymmarra etta normaalit ihmiset eivat mene ravintolaan aseen kanssa, lahinna tulee mieleen roskasakki, alin mahdollinen ihmissaasta joka on ihan ok saada pois kadulta, vaikka sitten listisivat toisensa yksitellen.


      • ja normaalit
        tuota kirjoitti:

        Mitas luulisit? Taidat olla hivenen yksinkertainen, kun et selkeastikkaan ymmarra etta normaalit ihmiset eivat mene ravintolaan aseen kanssa, lahinna tulee mieleen roskasakki, alin mahdollinen ihmissaasta joka on ihan ok saada pois kadulta, vaikka sitten listisivat toisensa yksitellen.

        Kyllä se on kuule sellanen juttu että ei todellakaan tarvi olla alamaailman ihmisiä näin paskoissa asioissa.Ei tarvi kun ihmisen masentua tarpeex (eikä osaa/kehtaa ajoissa hakea apua) niin elämä voi mennä vaikka kuinka huonolle tolalle.ITE OOT VITUN YKSINKERTAINEN!!!


      • oikein siis
        ja normaalit kirjoitti:

        Kyllä se on kuule sellanen juttu että ei todellakaan tarvi olla alamaailman ihmisiä näin paskoissa asioissa.Ei tarvi kun ihmisen masentua tarpeex (eikä osaa/kehtaa ajoissa hakea apua) niin elämä voi mennä vaikka kuinka huonolle tolalle.ITE OOT VITUN YKSINKERTAINEN!!!

        Olen kylla todella yksinkertainen kun en moista kasita. Vaan jos tuntuu niin pahalta etta on pakko ammuskella kadulla, niin siita sitten vaan, ihan hyva etta niin masentuneet ihmiset painuvat pari metria mullan alle. Pitaisiko ymmartaa kaikkia helvetin hulluja jotka kay ihmisten paalle mm. kirveen kanssa metrossa? Sori vaan, ei ihan mene ymmarrykseen, loistavaa etta niita kulkee nyt yksi vahemman vaarantamassa katuja, kertakaikkisen hieno homma. Se ampujakin paassee "lepaamaan" ja etsiskeleman itseansa, toivottavasti pitkaksi aikaa, valtion hoivattavaksi. Kylla kivensisalla ja mullan alla toipuu pahemmastakin masennuksesta ja ampumahimosta...


      • vai ni
        oikein siis kirjoitti:

        Olen kylla todella yksinkertainen kun en moista kasita. Vaan jos tuntuu niin pahalta etta on pakko ammuskella kadulla, niin siita sitten vaan, ihan hyva etta niin masentuneet ihmiset painuvat pari metria mullan alle. Pitaisiko ymmartaa kaikkia helvetin hulluja jotka kay ihmisten paalle mm. kirveen kanssa metrossa? Sori vaan, ei ihan mene ymmarrykseen, loistavaa etta niita kulkee nyt yksi vahemman vaarantamassa katuja, kertakaikkisen hieno homma. Se ampujakin paassee "lepaamaan" ja etsiskeleman itseansa, toivottavasti pitkaksi aikaa, valtion hoivattavaksi. Kylla kivensisalla ja mullan alla toipuu pahemmastakin masennuksesta ja ampumahimosta...

        vai kulkee yks vähemmän...mut ampujahan on edelleen hengissä...tiedä sit häntä...jokaisella mielipiteensä...siinä mielessä samaa mieltä,että toivon,et ampuja saa tekoaan vastaavan tuomion!!


      • kodis
        tuota kirjoitti:

        Mitas luulisit? Taidat olla hivenen yksinkertainen, kun et selkeastikkaan ymmarra etta normaalit ihmiset eivat mene ravintolaan aseen kanssa, lahinna tulee mieleen roskasakki, alin mahdollinen ihmissaasta joka on ihan ok saada pois kadulta, vaikka sitten listisivat toisensa yksitellen.

        miettikää aivan pieni hetki. Omaa sulle läheisintä ihmistä. Sen ampuis joku. Hei turvat kiin sit!!


      • tiedät
        oikein siis kirjoitti:

        Olen kylla todella yksinkertainen kun en moista kasita. Vaan jos tuntuu niin pahalta etta on pakko ammuskella kadulla, niin siita sitten vaan, ihan hyva etta niin masentuneet ihmiset painuvat pari metria mullan alle. Pitaisiko ymmartaa kaikkia helvetin hulluja jotka kay ihmisten paalle mm. kirveen kanssa metrossa? Sori vaan, ei ihan mene ymmarrykseen, loistavaa etta niita kulkee nyt yksi vahemman vaarantamassa katuja, kertakaikkisen hieno homma. Se ampujakin paassee "lepaamaan" ja etsiskeleman itseansa, toivottavasti pitkaksi aikaa, valtion hoivattavaksi. Kylla kivensisalla ja mullan alla toipuu pahemmastakin masennuksesta ja ampumahimosta...

        asiasta todella paljon. Ite varmaan tykkäisit jos sun oma veli olis narkki ja se olis ollu se ammuttu!? Olisikko?! Kuule älä sä ala täällä saarnaamaan mtn kun et itsekään ole täydellinen etkä asiasta mtn tiedäkään. Kukaan ei ole täydellinen!


      • ....
        asiaa. kirjoitti:

        That's it.

        Hymyilyttää toi, että ei ollu muka poliisin vanhoja tuttuja...Ketäköhän ne poliisit sit tuntee, jos ei noita kavereita??? Tuskin ketään.

        mutta vaan eipä ollut poliisin tuttuja varsinaisesti..


    • just joo

      Ota asioista parempaa selvää ennenkuin kirjoittelet. Ei ihan sitte pidä paikkaansa !!!

    • nähneen äiti

      on se kumma ku kerran jotain sattuu siit nostetaan kauhee haloo ja se yksinkertaisesti ns, jengitappelu

    • bouhkn

      kuulin kanssa uutisesta viikonloppuna chatista. tekstitv:tä seuratessani ja lehtiä myöhemmin lukiessani en kuitenkaan löytänyt mitään aiheeseen liittyvää. mistä lie sitten johtuu?!

      • löytyi

        Kyllä sunnuntaina sekä YLEN että Maikkarin teksti-tv:ltä ja ne varmat tiedot Drive-By-Shootingista ja kymmenistä uhreista sitten täältä aina luotettavasta suomikaksnepasta.

        Mitä muuten tulee ammuskeluun Suomessa ja muualla niin kannattaa muistaa ettei Suomessa ole aseilla tehty väkivalta mitenkään muita yleisempää vaikka laillisia aseita maassamme on väkilukuun nähden eniten maailmassa Norjan jälkeen.


      • järki päähän
        löytyi kirjoitti:

        Kyllä sunnuntaina sekä YLEN että Maikkarin teksti-tv:ltä ja ne varmat tiedot Drive-By-Shootingista ja kymmenistä uhreista sitten täältä aina luotettavasta suomikaksnepasta.

        Mitä muuten tulee ammuskeluun Suomessa ja muualla niin kannattaa muistaa ettei Suomessa ole aseilla tehty väkivalta mitenkään muita yleisempää vaikka laillisia aseita maassamme on väkilukuun nähden eniten maailmassa Norjan jälkeen.

        Laillisia aseita väkilukuun löytyy paljon enemmän muualta, kun pohjoismaista. Pöljää kirjoitellakin tuommoisia ajattelematta


      • nyt pöljä
        järki päähän kirjoitti:

        Laillisia aseita väkilukuun löytyy paljon enemmän muualta, kun pohjoismaista. Pöljää kirjoitellakin tuommoisia ajattelematta

        Kannattaisi tarkistaa faktoja ennenkun tulee mutu-tuntumalla leijumaan.

        "Suomessa on 2,2 miljoonaa asetta, ja aseet ovat kovia. Keräilijöillä on 10 000 sarjatuliasetta. Asemäärät ovat suuria suhteellisesti ja absoluuttisesti."

        "Britanniassa... aseita on vähän, vain kahdella-kolmella prosentilla väestöstä. Suomessa vastaava luku on noin 50 prosenttia."

        http://www.compart.fi/fsapd/info_turvallisuus9705.html

        "Ampuma-aseiden määrä on Suomessa väkilukuun suhteutettuna Euroopan korkein."

        http://www.controlarms.fi/aseetkodeissa.htm

        I rest my case DUMBASS.


    • ammuskeli

      Eli kuuluiko ammuskelu satanistien rikoksiin. Kuulemma joku paikallaolioita oli huutanut "saatana" ammuskelun aikoihin, joten raskauttavaltahan tuo alkaa jo vaikuttaa. Kaikkea se paholaisen musiikki teettää. Eikö tästä voisi säätää jo lain, etteivät satanistit törkeästi ammu ihan kaikkia. Täytyykö tässä jo alkaa itsekin aseistautua, mikäli niitä hämeenlinnalaisia alkaa valua tänne Helsinkiin. Täällä nuo hevarit ovat sentään jonkinlaisessa nuhteessa, mutta auta armias kun Hämäläiset Willin Lännen Hewarit kaahaavat paikalle pick-upeillaan aseet paukkuen. Sisällissotahan tästä kohta tulee :(

      • sinunkin

        juttujas...


      • selvinnyt

        kännistäsi penska?


      • .-.

        tää ukko tai akka ei kyllä tiedä sitten yhtään mitään koko asiasta, joten oleppa hiljaa!


    • tietää

      ketkä oli tapahtumassa osallisia, niin voitteko laittaa nimien alkukirjaimet... Epäilen että entinen "ystäväni" oli mukana uhrin osassa :(

      • viestejä

        Nimimerkki muuli on jo kirjottanut koko nimen..ostikossa omat poliisit..kurkkaa sieltä.


      • etunimi
        viestejä kirjoitti:

        Nimimerkki muuli on jo kirjottanut koko nimen..ostikossa omat poliisit..kurkkaa sieltä.

        Marko?


      • nimi ei ole
        etunimi kirjoitti:

        Marko?

        marko


      • uhrilla
        nimi ei ole kirjoitti:

        marko

        Marko, muistelen.


    • täällä

      asiasta räyhäätte? Tapahtunu mitä tapahtunu!!! Ei sitä voi muuksi muuttaa!!!

    • lännen malliin

      no ompas hurjaa voi,voi sentään.joka päivä joku saa kuulan kalloonsa katos kun elämä on joskus kovaa ei se kato keltä henki lähtee hulluja riittää aina ja jos hulluja ei olis niin ei taphtuis mitään jännää.kiitos suomen mielnterveyshuollon.

    • adressi

      www.adressit.com/yksimonista

    • ..muitakin

      Tämä on kyllä todella järkyttävä tapaus jokaisen asianomaisen puolesta. Ja koskettaa muitakin. Pahasti.

      Voimia teille, jotka joudutte jutun vuoksi selviämään loppuikänne...toivottavasti pääsette pahimman surun ja järkytyksen yli jatkamaan elämäänne niin hyvin kuin tilanteessa vain mahdollisesti voi.

      Todella traagista, selvähän se. Ei toivois tällaista kellekään, ei edes pahimmalle vihamiehelleen.

      • ROBIN HOOD

        TIETÄÄKÖ JOKU.OLIKO TAAS JOMPIKUMPI OSAPUOLI ROMANI HENKILÖ.MUSTALAINEN AINASKII PUUKKOJA HEILTÄ LÖYTYY.MUTTA EI KAI SENTÄÄN LUVALLISIA KÄSIASEITA??


      • olihan
        ROBIN HOOD kirjoitti:

        TIETÄÄKÖ JOKU.OLIKO TAAS JOMPIKUMPI OSAPUOLI ROMANI HENKILÖ.MUSTALAINEN AINASKII PUUKKOJA HEILTÄ LÖYTYY.MUTTA EI KAI SENTÄÄN LUVALLISIA KÄSIASEITA??

        ampuja henkiseltä kehitykseltään mustalaiseen verrattavissa.


      • sitten olla
        olihan kirjoitti:

        ampuja henkiseltä kehitykseltään mustalaiseen verrattavissa.

        niin vitun helppoa puhua kun itsellä kaikki asiat on hyvin...


    • lehden lukija

      KUKAAN EI OLE TEHOLLA!
      YKSI KUOLI JA YKSI AMPUI! KAHDEN MIEHEN VÄLINEN VÄLIEN SELVITTELY SAI TRAAGISEN LOPUN! EI HUOLTA! NÄITÄ SATTUU JA TAPAHTUU! OMAN KÄDEN OIKEUDEN KAUTTA KÄYTY TAISTELU!

    • -...-----...-----

      mä tapon sen!

    • ..ja seinäjoki

      on nykyään tuollaisia huumehörhö kaupunkeja. ei voisi vähempää kiinnostaa jos narkkarit ammuskelee toisiaan,ei niitä kukaan jää kaipaamaan!!!

      • Kaipaamaan jään :(

        Sinulle...Koskaan en enää voi sanoa kasvokkain, et olet hyvä tyyppi. En pitkään sua tuntenut, mutta kohtelit mua hyvin ja kunnioittavasti. Muistan ikuisesti sun sanat, mitä musta sanoit ilman mitään taka-ajatuksia. Niitä tyyppejä on harvassa! Sussa oli miestä enemmän kuin 1:1000000. Toivottavasti olet paremmassa paikassa. Omaisille syvä osanotto (ikävä kyllä näin internetin välityksellä), - olette ajatuksissani.

        Kukaan ei ole niin suuri Jumala, et saa riistää toiselta hengen tai edes väittää sen olevan oikein. Lakatkaa miettimästä syitä tai syyttelemästä, harva tietää totuuden. Yksi turha kuolema, eikä häntä enää takaisin saada.:( Ihmisiä tässä ollaan ja jokaisella toivottavasti tunteet.

        Kaivaten:ystävä


      • ....

        toivottavasti sua jää edes joskus joku kaipaamaan, vaikka oletkin tyhmä ja kylmä ihminen!!!


      • kyllä jää

        Mitä sä ite sanoisit jos vaikka sun veli olis narkki ja se ammuttais?! Kuule kyllä uhriakin jäi moni kaipaamaan! Sä sit varmaan olet ihminen joka ei välitä läheisistä tai ylipäätään kenestäkään. Voisit miettiä asioita omallekin kohdalles ennen kun alat saarnata! Kukaan ei ole täydellinen!


      • JÄI<3
        Kaipaamaan jään :( kirjoitti:

        Sinulle...Koskaan en enää voi sanoa kasvokkain, et olet hyvä tyyppi. En pitkään sua tuntenut, mutta kohtelit mua hyvin ja kunnioittavasti. Muistan ikuisesti sun sanat, mitä musta sanoit ilman mitään taka-ajatuksia. Niitä tyyppejä on harvassa! Sussa oli miestä enemmän kuin 1:1000000. Toivottavasti olet paremmassa paikassa. Omaisille syvä osanotto (ikävä kyllä näin internetin välityksellä), - olette ajatuksissani.

        Kukaan ei ole niin suuri Jumala, et saa riistää toiselta hengen tai edes väittää sen olevan oikein. Lakatkaa miettimästä syitä tai syyttelemästä, harva tietää totuuden. Yksi turha kuolema, eikä häntä enää takaisin saada.:( Ihmisiä tässä ollaan ja jokaisella toivottavasti tunteet.

        Kaivaten:ystävä

        Kamala ikävä sua jäi, enkä koskaan saanut sulle sanottua että rakastin sua kuin omaa veljeä. Lähdit ihan liian aikasin enkä olisi koskaan halunnut menettää sua. Olisin niin halunnut hyvästellä sut jos olisin tiennyt. Tai suojellut sua. Mutta, nyt sulla on parempi olla. Onnistuit monessa asiassa ja kaksi niistä on iitu ja siiri. Ne on maailman ihanimmat lapset ja ikävöi sua kovasti, kuten kaikki jotka sut tunsi. Haluisin niin kovasti vielä rutistaa ja halata ja sanoa sulle hyvästi. Hyvästi, veli! T. Tyttöjen täti


    • mestarimurhaaja

      Nimittäin saksalais-venäläinen superagentti Assmann, koodinimeltään A.R.S.E.

      Hän ampui uhrin kuoliaaksi epäillyn kengissä ja roiski verta epäillyn vaatteille. Sitten hän raahaili ruumista ympäri hämeenlinnan keskustaa, ilman että kukaan huomasi mitään. Aika kova jätkä tuo Assmann.

    • peritään

      raa'asti. Ikävää vain on se että sivullisiakin saattaa joskus kuolla kun hörhöt perivät toistensa velkoja ja ratkovat reviirikiistojaan.

      • pay & carry

        Oliko hän joku liiteri hahmo ?


      • sami21
        pay & carry kirjoitti:

        Oliko hän joku liiteri hahmo ?

        no ei ollut saatana. mukava mies oli ampuja.


      • Jurpotin
        sami21 kirjoitti:

        no ei ollut saatana. mukava mies oli ampuja.

        Mukava mies oli ampuja. Tiedätkö että se oli oikeesti nyt niin mukava että taitaa elinkautinen kolkutella ovella. Mukavat miehet eivät riistä toisilta henkeä. Luojan kiitos noin mukavia ihmisiä ei ole maapallolla kuitenkaan kovin paljoa.


      • ljfjhgkv
        Jurpotin kirjoitti:

        Mukava mies oli ampuja. Tiedätkö että se oli oikeesti nyt niin mukava että taitaa elinkautinen kolkutella ovella. Mukavat miehet eivät riistä toisilta henkeä. Luojan kiitos noin mukavia ihmisiä ei ole maapallolla kuitenkaan kovin paljoa.

        Voit työntää sen elinkautisen papanaluukkuuSI!


      • Unski
        ljfjhgkv kirjoitti:

        Voit työntää sen elinkautisen papanaluukkuuSI!

        Kuolemantuomio olis paljon parempi, jos semmonen olis mahdollinen!!! Periaatteella silmä silmästä...


      • samaa mieltä..
        sami21 kirjoitti:

        no ei ollut saatana. mukava mies oli ampuja.

        todella mukava ja reilu tyyppi, ainakin mua kohtaan on ollut aina! Useammankin kerran oltu samas porukas hörpyllä,ja muutenkin oltu kavereita jo useampia vuosia.. Ja aivan ihana isä pojalleen, todella harmi etteivät pääse pitkiin aikoihin puuhasteleen mitään yhdessä.. :( Todella paljon voimia perheelle!!


    • Anonyymi

      Ammuttu oli mun isä ja löysin tänään tän sekoilun täältä...

    • Anonyymi

      Aloituksesta aikaa 18 vuotta. No huh.

    • Anonyymi

      Aika pitkä ketju ilman mitään oikeaa tietoa, ikäviä juttuja kaiken kaikkiaan.
      Tekijästä on murhainfossa tietoa, sai äskettäin taas väkivaltarikoksesta tuomion. Huumeita ja väkivaltaa käyttää edelleen. Muualla maailmassa olisi edelleen telkien takana, meillä nämä on rikoksenuusijoita

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe