Toyota Corolla Ke30 Kannen avarrus!

Corolla

onko kukaan avartanu omista rallipeleistä kantta?ajattelin jos avartasin corollan kannen pirralla!pitäs tietää miten paljon kannatasi avartaa?

7

2767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ke20

siinä pelissä VOIMA riittää ilman avarruksiakin, kun riitti mun ke20:ssäkin....=)

• :)

VOIMA MIKÄ SE ON KU PUHUTAAN KE20 KE30 NO HUH HUH!!!!!!!!!

• masaO

ei kannata mennä sörkkiin jos et oo ennen avartanu! menee vitux! mulla ois siihe kaks valmiiks avarrettua kantta... kiinnostaisko? myyn halvalla. jos laitat avarretun kannen pitää olla myös peltisatsi mielellään kiree nokka jotta teho saataisiin hyödynnettyä kunnolla... hommaa muute ladan kaasari ja imusarja! imusarjasta laippa corollan imusarjaan ja ladan weeberi siihen! mun ke20:ssä autto aikalailla kannen,peltisatsin nokan lisäx...

• Corolla

en tarvitse kantta mulla on yks ylimääränen kansi onko sulla imukanavat ihan kiiltävät?pitääkö pakokanavia avartaa vaan kanavan yläreunasta? entä imukanavia?joka puolelta?

• masaO
        Corolla kirjoitti:

en tarvitse kantta mulla on yks ylimääränen kansi onko sulla imukanavat ihan kiiltävät?pitääkö pakokanavia avartaa vaan kanavan yläreunasta? entä imukanavia?joka puolelta?

koskekkaan pakokanaviin! ei tuu käymään kunnolla... imukanavat ohjarin juuresta jyrsiä molemmin puolin ja kaikki seinämät jyrsiä vaan vähän kookkaammiksi. lopuksi laitat vaikka porakoneeseen hiomanauhaa ja pyörität sillä seinämät sileämmiksi... ei saa kiillottaa!(virtaukset menee pilalle)

• Corolla
        masaO kirjoitti:

koskekkaan pakokanaviin! ei tuu käymään kunnolla... imukanavat ohjarin juuresta jyrsiä molemmin puolin ja kaikki seinämät jyrsiä vaan vähän kookkaammiksi. lopuksi laitat vaikka porakoneeseen hiomanauhaa ja pyörität sillä seinämät sileämmiksi... ei saa kiillottaa!(virtaukset menee pilalle)

ens viikolla varmaan alotan työstämisen lasken sitä 2mm ja pirraan niitä kanavia miten se imukanavat venttiili ohjurille astikko pirraan?kyllä mä niitä pakokanavia ota siitä yläreunasta!

• ke 30

Jätä toi venttiilikoppa kokonaan pois, niin hengittää kaiken parhaiten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3192
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2718
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2548
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1495
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82