onko kukaan avartanu omista rallipeleistä kantta?ajattelin jos avartasin corollan kannen pirralla!pitäs tietää miten paljon kannatasi avartaa?
Toyota Corolla Ke30 Kannen avarrus!
7
2767
Vastaukset
- ke20
siinä pelissä VOIMA riittää ilman avarruksiakin, kun riitti mun ke20:ssäkin....=)
- :)
VOIMA MIKÄ SE ON KU PUHUTAAN KE20 KE30 NO HUH HUH!!!!!!!!!
- masaO
ei kannata mennä sörkkiin jos et oo ennen avartanu! menee vitux! mulla ois siihe kaks valmiiks avarrettua kantta... kiinnostaisko? myyn halvalla. jos laitat avarretun kannen pitää olla myös peltisatsi mielellään kiree nokka jotta teho saataisiin hyödynnettyä kunnolla... hommaa muute ladan kaasari ja imusarja! imusarjasta laippa corollan imusarjaan ja ladan weeberi siihen! mun ke20:ssä autto aikalailla kannen,peltisatsin nokan lisäx...
- Corolla
en tarvitse kantta mulla on yks ylimääränen kansi onko sulla imukanavat ihan kiiltävät?pitääkö pakokanavia avartaa vaan kanavan yläreunasta? entä imukanavia?joka puolelta?
- masaO
Corolla kirjoitti:
en tarvitse kantta mulla on yks ylimääränen kansi onko sulla imukanavat ihan kiiltävät?pitääkö pakokanavia avartaa vaan kanavan yläreunasta? entä imukanavia?joka puolelta?
koskekkaan pakokanaviin! ei tuu käymään kunnolla... imukanavat ohjarin juuresta jyrsiä molemmin puolin ja kaikki seinämät jyrsiä vaan vähän kookkaammiksi. lopuksi laitat vaikka porakoneeseen hiomanauhaa ja pyörität sillä seinämät sileämmiksi... ei saa kiillottaa!(virtaukset menee pilalle)
- Corolla
masaO kirjoitti:
koskekkaan pakokanaviin! ei tuu käymään kunnolla... imukanavat ohjarin juuresta jyrsiä molemmin puolin ja kaikki seinämät jyrsiä vaan vähän kookkaammiksi. lopuksi laitat vaikka porakoneeseen hiomanauhaa ja pyörität sillä seinämät sileämmiksi... ei saa kiillottaa!(virtaukset menee pilalle)
ens viikolla varmaan alotan työstämisen lasken sitä 2mm ja pirraan niitä kanavia miten se imukanavat venttiili ohjurille astikko pirraan?kyllä mä niitä pakokanavia ota siitä yläreunasta!
- ke 30
Jätä toi venttiilikoppa kokonaan pois, niin hengittää kaiken parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199