siinähän toi otsikossa "seisoo" toi kysymys
onko tullut sivuoireita cialiksesta
jaska jokunen
61639
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Turvaa tilisi vahvistamalla puhelinnumerosi. Voit silloin palauttaa unohtuneen salasanan tekstiviestillä.
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 6
Vanhimmat
päänsärkyä, mutta ihme kyllä ei seuraavilla. Sama ilmiö näyttää toistuvan muillakin po. lääkkeillä.
kannattaa ottaa vaan ainakin se paketti loppuun ennenkuin päättää mitä tekee. ne sivarit kyllä lievittyy.
Alussa varsinkin joka napin jälkeen oli ristiselkä monta päivää helvetin kipeä, nyttemmin helpottanut.
Pieni vaiva on selvä nenän tukkoisuus joitakin tunteja pillerin oton jälkeen.
Ja vaikka peli seisoo noilla hyvin, niin mälli ei tahdo lähteä ollenkaan niin helposti kuin ilman.
että menee selkä kipeäksi. Helvetin ärsyttävä vaiva! Ja ei kyllä olisi uskonut että tuosta johtui! Mutta kuulema niin vaan on. Vaihdoin Levitraan. Ja säryt hävisivät.
Mulla myös sama vaiva: mälli ei irtoa ja kulli epäherkkä.
Auttaako mällin irtoamiseen vaihto johonkin toiseen lääkkeeseen? Onko kukaan kokeillut?
kokeile vaikka levitraa tai viagraa niin tiedät. kai ne kaikki hieman estää sitä laukeamista?