Olen ihan raskauden alussa. Pahoinvointi on tänään yhtäkkiä vähemmän ja rinnatkaan eivät ole niin kipeät kuin viime päivinä. Vaihtelevatko raskauden alkuoireet niin että toisena päivänä tuntuu voimakkaammilta kuin toisena? Onko syytä huoleen?
raskauden merkit
4
1893
Vastaukset
- ...
Rinnat oli vaan alussa vähän arat, joskus rv 8 ei enään ollenkaan, mutta pahoinvointi alko pahempana rv 8 ja kesti jonnekki rv11 asti jonka jälkeen ei enään oo ollut pahoinvointia. Kyllä miun mielestä ne voi vaihdella päivittäin, ainakin miulla tuo rintojen arkuus hävis kokonaan jo ihan alussa ja kaikki silti mennyt hyvin, nyt rv 24. Varmaan ihan yksilöllisiä nuo oireetkin.
Onnea siulle odotukseen :) - paljon!
Minulla ainakin vaihtelee päivittäin, eikä noudata mitään kellontarkkaa aikataulua ;) En siis pysty sanomaan, onko aamu- vai iltakuvotusta. Sitä voi olla yöllä, iltapäivällä, aamupäivällä, tai ei ole ollenkaan. Nyt rv 6 menossa.
Ei varmasti ole syytä huoleen. Käy alkuraskauden ultrassa tsekkaamassa, jos huolettaa. - Hippu-75
Olen itsekin miettinyt outoja ja erilaisia olojani.
Rinnat kipeytyi jo viikkoa ennen kun kuukautisten aika ois ollut ja ovat olleet kipeet ja turvonneet toissapäivään asti, nyt normaalimmat siis. Olen myös raskauden alussa vasta, rv 6 2 ja ensimmäinen.
Ja tuosta aamupahoinvoinnista, sellaista ei ole ollut ollenkaan, minulla se tuntuu olevan iltapahoinvointia, nyt muutamana iltana ollut vasta. Juuri äsken alkoi taas tuntumaan niin ällöltä, oksulle ei sentään ole tarvinnut mennä kertaakaan.
Onko tämä normaalia? Ensimmäinen neuvola 13.6 vasta. ...välillä on täysin oireettomia kausia ja välillä tuntuu taas kaikenlaisia oireita oikein urakalla! :)
Tämä tietenkin yksilöllistä...
Rv 23 (22 2)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803