Brigitte Bardot

suzy

heips, kuka tietää BB:n mitat, kolusin nettiä läpi ja sain selville vain pituuden eli 162 cm mutta tietääkö joku muut mitat (mielellään siis nuoruusaikojen sellaset...)Uskomattoman vaikeeta löytää tietoja ko. daamista, useimmat ranskankielisiä tiedostoja ja kun ei oikein tuo ranskan kieli suju en löydä tietojakaan.

8

1743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hilppe...

      Niin BB ei ole kovin pidetty ihminen nykyään kun naisen todellinen luonto selvisi siitä sivustojen mahdollinen vähyys, sillä hän on aika kylmä ihmisenä, oikeus määräsi hänet esim. maksamaan pojalleen korvauksia äidinrakkaudettomuudesta ja siitä kun BB oli myös kirjoittanut lapsestaan hyvin loukkaavasti.
      BB käytännössä hylkäsi poikansa koska se toukka pilasi hänen vartalonsa jne.... Rakastaa koiria ja inhoaa lastaan.

      Mutta 60-luvulla seisotti puolta euroopan miehistä tötteröhuulillaan ja nöpöttävillä nänneillään.

      Ennen oli ennen...
      http://www.born-today.com/Today/pix/bardot_b.jpg
      ja nyt on nyt...
      http://sportsmed.starwave.com/media/pg2/2002/0712/photo/bardot.jpg

      • BB-fani myös

        ...että BB olisi joutunut maksamaan korvauksia pojalleen "äidinrakkaudettomuudesta"? En väitä, että se olisi tuulestatemmattu väite, mutta en itse ole tuohon törmännyt.

        BB kyllä kirjoitti aika häijysti raskaudestaan ja syntyneestä lapsestaan omaelämänkerrassaan. Kieltämättä varsin suoraa ja järkyttävää kerrontaa häneltä. Joka tapauksessa heitteille hän ei lastaan jättänyt vaan pojan kasvattivat tämän isän sisar ja mies, koska he eivät saaneet koskaan omaa lasta. BB maksoi erittäin suuret elarit ex-kälylleen, joten missään puutteessa pojan ei tarvinnut elää ja Brigitte tapaili silloin tällöin poikaansa.


      • Hilppe...
        BB-fani myös kirjoitti:

        ...että BB olisi joutunut maksamaan korvauksia pojalleen "äidinrakkaudettomuudesta"? En väitä, että se olisi tuulestatemmattu väite, mutta en itse ole tuohon törmännyt.

        BB kyllä kirjoitti aika häijysti raskaudestaan ja syntyneestä lapsestaan omaelämänkerrassaan. Kieltämättä varsin suoraa ja järkyttävää kerrontaa häneltä. Joka tapauksessa heitteille hän ei lastaan jättänyt vaan pojan kasvattivat tämän isän sisar ja mies, koska he eivät saaneet koskaan omaa lasta. BB maksoi erittäin suuret elarit ex-kälylleen, joten missään puutteessa pojan ei tarvinnut elää ja Brigitte tapaili silloin tällöin poikaansa.

        Aikoinaan tuosta tuli uutisissa, itse kuulin siitä radiossa ja olihan siitä mainintoja lehdissäkin. Eihän tuo nyt kovin iso uutinen silloin ollut. Se kirja joka on julkaistu on riisuttu versio, pahimmat kohdat BB joutui poistamaan oikeuden päätöksestä. Luultavasti Ranskassa myytiin jonkin aikaa sitä alkuperäistä.

        "BB maksoi erittäin suuret elarit ex-kälylleen, joten missään puutteessa pojan ei tarvinnut elää ja Brigitte tapaili silloin tällöin poikaansa."
        Juu ai niin... kyllähän se raha sitten äidinrakkauden voittaa. Kunpihan on parempi lapselle, äidinrakkaus vai raha?


      • BB-fani myös
        Hilppe... kirjoitti:

        Aikoinaan tuosta tuli uutisissa, itse kuulin siitä radiossa ja olihan siitä mainintoja lehdissäkin. Eihän tuo nyt kovin iso uutinen silloin ollut. Se kirja joka on julkaistu on riisuttu versio, pahimmat kohdat BB joutui poistamaan oikeuden päätöksestä. Luultavasti Ranskassa myytiin jonkin aikaa sitä alkuperäistä.

        "BB maksoi erittäin suuret elarit ex-kälylleen, joten missään puutteessa pojan ei tarvinnut elää ja Brigitte tapaili silloin tällöin poikaansa."
        Juu ai niin... kyllähän se raha sitten äidinrakkauden voittaa. Kunpihan on parempi lapselle, äidinrakkaus vai raha?

        ...äidinrakkauden lisäksi myös materiaalisia tarpeita, joten upea asia, että BB:n lapsi sai kälyltään äidinrakkauden, ja BB:ltä kaiken mahdollisen materiaalisen avun.


    • BB-fani myös

      löytyy netistä kotisivuja ja gallerioita ym. enemmän kuin kenestäkään muusta tähdestä, ehkä Marilyn vie voiton.

      Celebrity Sleuth magazinen mukaan BB:n strategiset mitat olivat v.1956 "...ja Jumala loi naisen"-leffan aikoihin (22-vuotiaana) 36B-20-35, eli siitä kun muutat tuumat senteiksi: rinnat 92 cm ja B-kuppi, vyötärö 51 cm (taatusti korsetilla kiristettynä) ja lantio 89 cm. Kannattaa suhtautua todellakin varauksella noihin ympärysmittoihin.

      BB:n pituudeksi olen aina nähnyt ilmoitettavan 170 cm ja painoksi 50-52 kg. Elämänkerrassaan BB itse kertoo, että kiloakaan ei ole tullut lisää sitten kulta-aikojen jälkeen, mutta kuvat kertovat muuta. Upea nainen hän yhä silti on.

      Ja ihan kaikki vastaavat perustiedot löydät linkkeineen muistakin tähdistä ja näyttelijöistä ympäri maailman osoitteesta: http://akas.imdb.com.

      Kannattaa laittaa tuo "akas" väliin, koska pääset Imdb:n englantilaisille sivustoille, joissa esim. kaikkien leffojen suomenkieliset nimet. Uskon, että tuo sivusto onkin varmaan tuttu sinulle.

      Googlettamalla: Brigitte Bardot home page, fan site, galleries, Brigitte Bardot images jne. Tietoa löytyy ja varmaan taruakin seassa.

      Saanko kysyä, mitkä ovat sinun henkilökohtaiset suosikkisi BB-elokuvista?

    • Sulevi

      kurviit oli kohrallansa eikä hullumpi naamakerroinkaan.

    • Anonyymi

      BB ELI KUIN MIES EI KAIKKI NAISET SYNNY TUULI PUKU MARTOIKSI.

      • Anonyymi

        BB jäi mieleen ikuiseksi seksisymbioksi! Nami. Vm 54


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3986
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2151
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1654
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1438
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      21
      1353
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1238
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe