arvokas aku ankka?

akuankka.

mitään arvoa akulla missä vasemmassa yläkulmassa lukee N:o 45B 2001,alareunassa N:o 1 (näytenumero)- JOULUKUU 1951 - 1. vsk. - 5o mk,takana on pieni teksi jonka otsikkona on " Hyvää päivää ! Tässä minä tulen ! Tekstin alla Näkemiin kerran kuukaudessa!
ja aivan ala-reunassa HELSINKI 1951 SANOMA OY LAAKAPAINO. Etusivussa on osikkona Walt Disney Aku Ankka ja kummpanit etusivulla on myös kuva missä mikki,aku ja hessu kantavat joulupukkia. Onko tällä lehdelle minkä moinen arvo? Vastatkaa jos tiedätte!

15

3749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akuankkaukko

      Kyseessä on näköispainos vuoden -51 Aku Ankasta. Suomeen Aku Ankka rantautui joulukuussa -51. Jos lehtesi on hyvässä kunnossa eikä selaillun näköinen niin sen arvo lienee divarissa 2,50-3,50€.

      • efektimies69

        Älä usko tuota puoskaria! Mokomakin ruoja. Lehtesi on vähintään tuhansien arvoinen!


      • puoskari.....
        efektimies69 kirjoitti:

        Älä usko tuota puoskaria! Mokomakin ruoja. Lehtesi on vähintään tuhansien arvoinen!

        Käytäppäs divarissa ja kerro meille mitä sanoivat.....


      • kettunen
        efektimies69 kirjoitti:

        Älä usko tuota puoskaria! Mokomakin ruoja. Lehtesi on vähintään tuhansien arvoinen!

        hei efektimies69, mä voisin myydä sulle oman näytenumeroni parilla tonnilla? :D


      • Somari
        efektimies69 kirjoitti:

        Älä usko tuota puoskaria! Mokomakin ruoja. Lehtesi on vähintään tuhansien arvoinen!

        efektimies69 on väärässä ittelläni noita n. 3kpl vuonna 2001 tehty näköispäiva akuankkaukko on oikeassa


      • näytenumero
        Somari kirjoitti:

        efektimies69 on väärässä ittelläni noita n. 3kpl vuonna 2001 tehty näköispäiva akuankkaukko on oikeassa

        Minullakin tuo sama lehti ei kauhean arvokas


    • Rami

      Pari euroa voit saada (erittäin hyvällä tuurilla), mutta enempää ei kyllä siitä tarjota missään.

      • näköispainos

        tarjoon kaks erkkiä.


    • spirituelli spioni

      ehkä' ajan kuluessa sille tulee arvoa.

      tuli aku ankan mukana akun juhlavuoden kunniaksi.
      se on toinen painos suomen ensimmäisestä aku ankka lehdestä.

    • Dmic

      Katso lehden toiselle sivulle, siis sille, jossa on Mikki-sarjakuva. Siinä alareunassa on tekstiä. Itselläni lukee näin: "Näköispainos näytenumerosta"

    • fddggffgffg

      ehkä euron arvoinen

    • antti65

      itse sain tollasesta 14 €. Kannattaa käyttää divarissa, itse olen keräillyt koko ikäni, lapsena keräilykortteja ja aikuisena lehtiä ja rahoja.

    • akuhullu69

      tuo ei kyllä ole toinen painos tuosta akun ekasta numerosta vaan ehkä kolmas koska itelläni on sellanen uusintapainos mikä oli 80-luvulta.

    • pupunusselo

      kts.aku ankka huutonet ni löytyypi alkuperäinen. kas kas.vuasi 1951

    • Vuoden -51 Aku Ankka Nro 1 ei ole mitenkään erityisen arvokas, koska se jaettiin ilmaiseksi jokaiseen talouteen, jossa oli kirjoilla lapsia.

      Aku Ankka Nro 2 vm -51 olisi kertaluokkia arvokkaampi. Se piti jo ostaa irtomyynnistä tai tilata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe