arvokas aku ankka?

akuankka.

mitään arvoa akulla missä vasemmassa yläkulmassa lukee N:o 45B 2001,alareunassa N:o 1 (näytenumero)- JOULUKUU 1951 - 1. vsk. - 5o mk,takana on pieni teksi jonka otsikkona on " Hyvää päivää ! Tässä minä tulen ! Tekstin alla Näkemiin kerran kuukaudessa!
ja aivan ala-reunassa HELSINKI 1951 SANOMA OY LAAKAPAINO. Etusivussa on osikkona Walt Disney Aku Ankka ja kummpanit etusivulla on myös kuva missä mikki,aku ja hessu kantavat joulupukkia. Onko tällä lehdelle minkä moinen arvo? Vastatkaa jos tiedätte!

15

3636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akuankkaukko

Kyseessä on näköispainos vuoden -51 Aku Ankasta. Suomeen Aku Ankka rantautui joulukuussa -51. Jos lehtesi on hyvässä kunnossa eikä selaillun näköinen niin sen arvo lienee divarissa 2,50-3,50€.

• efektimies69

Älä usko tuota puoskaria! Mokomakin ruoja. Lehtesi on vähintään tuhansien arvoinen!

• puoskari.....
        efektimies69 kirjoitti:

Älä usko tuota puoskaria! Mokomakin ruoja. Lehtesi on vähintään tuhansien arvoinen!

Käytäppäs divarissa ja kerro meille mitä sanoivat.....

• kettunen
        efektimies69 kirjoitti:

hei efektimies69, mä voisin myydä sulle oman näytenumeroni parilla tonnilla? :D

• Somari
        efektimies69 kirjoitti:

efektimies69 on väärässä ittelläni noita n. 3kpl vuonna 2001 tehty näköispäiva akuankkaukko on oikeassa

• näytenumero
        Somari kirjoitti:

efektimies69 on väärässä ittelläni noita n. 3kpl vuonna 2001 tehty näköispäiva akuankkaukko on oikeassa

Minullakin tuo sama lehti ei kauhean arvokas

• Rami

Pari euroa voit saada (erittäin hyvällä tuurilla), mutta enempää ei kyllä siitä tarjota missään.

• näköispainos

tarjoon kaks erkkiä.

• spirituelli spioni

ehkä' ajan kuluessa sille tulee arvoa.

tuli aku ankan mukana akun juhlavuoden kunniaksi.
      se on toinen painos suomen ensimmäisestä aku ankka lehdestä.

• Dmic

Katso lehden toiselle sivulle, siis sille, jossa on Mikki-sarjakuva. Siinä alareunassa on tekstiä. Itselläni lukee näin: "Näköispainos näytenumerosta"

• fddggffgffg

ehkä euron arvoinen

• antti65

itse sain tollasesta 14 €. Kannattaa käyttää divarissa, itse olen keräillyt koko ikäni, lapsena keräilykortteja ja aikuisena lehtiä ja rahoja.

• akuhullu69

tuo ei kyllä ole toinen painos tuosta akun ekasta numerosta vaan ehkä kolmas koska itelläni on sellanen uusintapainos mikä oli 80-luvulta.

• pupunusselo

kts.aku ankka huutonet ni löytyypi alkuperäinen. kas kas.vuasi 1951

• Vuoden -51 Aku Ankka Nro 1 ei ole mitenkään erityisen arvokas, koska se jaettiin ilmaiseksi jokaiseen talouteen, jossa oli kirjoilla lapsia.

Aku Ankka Nro 2 vm -51 olisi kertaluokkia arvokkaampi. Se piti jo ostaa irtomyynnistä tai tilata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      105
      6923
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      483
      5055
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      132
      3029
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      213
      2571
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      18
      2226
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      38
      1237
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      72
      1153
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      6
      1117
    9. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1070
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      107
      1064
    Aihe