Gallup...

hecate72

Ihan uteliaisuuttani haluaisin tietää täällä kirjoittelijoista muutaman asian...

1. Ikäsi?
2. Ammattisi?
3. Siviilisäätysi?
4. Monennettako lasta odotat?
5. Milloin laskettu aika?

Omat vastaukset:

1. 34 v. (isä 33 v.)
2. Atk-opettaja
3. Reilu 1/2 v. avoliitossa & 5 v. kihloissa
4. Ensimmäistä :)
5. 7.10.

Kiitos vastauksista ja mukavaa odotusta! :)

Rv 23 (22 1)

44

3539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***

      1. 31 v.
      2. Lähihoitaja
      3. Naimisissa
      4. Toista
      5. 5.2.-07

    • mamma-83

      1. 22 kohta 23
      2. Peruskoulun olen käynyt ja merkonomi opinnot kesken
      3. avioliitossa
      4. kolmatta (neljättä km rv 19 6)
      5. 16.10.06

    • annuli81

      1. 25-v.
      2. mielenterveyshoitaja
      3. kihloissa
      4. toista
      5. 31.7.

    • Tuik

      1. 29v.
      2. Lähihoitaja opiskelija
      3. Avioliitto
      4. Esikoista
      5. 2.1.2007

    • eve1985

      1. Ikäsi?
      21
      2. Ammattisi?
      maaseutuyrittäjä=)
      3. Siviilisäätysi?
      avoliitossa
      4. Monennettako lasta odotat?
      ensimmäistä=)
      5. Milloin laskettu aika?
      19.10

      • olla utelias

        missä opiskelit maaseutuyrittäjäksi? Sillä minä olen myös maaseutuyrittäjä!! =)
        -L.A 13.6


      • eve1985
        olla utelias kirjoitti:

        missä opiskelit maaseutuyrittäjäksi? Sillä minä olen myös maaseutuyrittäjä!! =)
        -L.A 13.6

        kajaanissahan minä=)


      • L.A 13.6
        eve1985 kirjoitti:

        kajaanissahan minä=)

        Samassa paikassa minäkin!! =)
        Kaksilla synnytetään.. Olin jo eilen käyrissä kun supisteli.. Mutta sain sit viel lähtee kotiin!
        Ihanaa saada oma pieni käärö..


      • L.A 13.6
        eve1985 kirjoitti:

        kajaanissahan minä=)

        Samassa paikassa minäkin!! =)
        Kaksilla synnytetään.. Olin jo eilen käyrissä kun supisteli.. Mutta sain sit viel lähtee kotiin!
        Ihanaa saada oma pieni käärö..


    • raisuli85

      1. 20
      2. Merkonomiksi opiskelen
      3. Avoliitossa
      4. Ensimmäistä
      5. 30.7

    • tässä:

      Tässäpä nämä:

      1.25

      2.Päiväkotiavustaja

      3.rekisteröidyssä parisuhteessa

      4.ensimmäistä

      5.heinäkuun alussa

    • tuleva mamma

      1.35-vuotias
      2.Catering-työntekijä
      3.3 vuotta avoliitossa
      4.neljättä ja viidettä,kaksoset tulossa(keskeytynyt keskenmeno 09/2005)
      5.29.9.06

      • ilona06

        1. 30v
        2. tuleva kotiäiti :) (ent.investointipankki)
        3. avioliitossa
        4. ensimmäistä
        5. 28.6.06


    • äiti 78

      1. 28v
      2. kosmetologi
      3. avioliitossa
      4. kolmatta
      5. 19.8.06 (rv 29 2)

    • pöllölöllö

      1. 35v
      2.opettaja
      3.avoliitto
      4.eka
      5.7.10

    • mjs

      1. Ikäsi? 28
      2. Ammattisi? kotiäiti
      3. Siviilisäätysi? naimaton
      4. Monennettako lasta odotat? kuudetta
      5. Milloin laskettu aika? syyskuussa

    • piip

      1.24 v.
      2.opiskelija
      3.avioliitossa
      4.ensimmäinen
      5.27.11.

    • 22+6

      1. 18 vuotias ( isä 22 vuotias)
      2. lähihoitaja-opiskelija
      3. avoliitossa
      4. ensimmäistä
      5. 3.10-06

    • Elmeri

      1. 29v. (mies 28v.)
      2.Terveydenhoitaja
      3.Avoliitto
      4.3:tta
      5.15.7

    • minun vastaukseni

      1. 36
      2. FM/biokemisti
      3. Avioliitto
      4. Ensimmäistä
      5. Oli jo 27.5.

    • Jihuuu

      Ivatkoon joku jos tahtoo, tässä nämä tulee:

      1. 22, odottava isä 25
      2. Ensihoidon koulutusohjelmaa vaille lähihoitaja (jatko-opintoja en uskalla paljastaa :P )
      3. Avoliitossa, kolmatta vuotta kihloissa ja häät suunnitteilla
      4. Ensimmäistä
      5. 28.8, ultran mukaan 4.9

      rv28

    • 27n

      1. 27v (isä 37v)
      2. Hoitajana vanh.kodissa
      3. Kihloissa
      4. Ekaa...
      5. 23.12

      rv 12(11 2)

    • vastausta

      1. Ikäsi?
      2. Ammattisi?
      3. Siviilisäätysi?
      4. Monennettako lasta odotat?
      5. Milloin laskettu aika?

      1. Ikä 19
      2. Ammatti lähihoitaja
      3. Avoliitossa/kihloissa
      4. Ensimmäistä lasta odotellaan =)
      5. La 25.5, Eli mennyt jo 10 pvää yli lasketunajan.

    • odottaja-06

      1.29v
      2.lähihoitaja
      3.naimisissa
      4.ensimmäinen
      5.25.10

      • melissa

        1. 20
        2. viime syksyn ylioppilas, ja sen jälkeen olen ollut "äitiyslomalla" ja miettinyt mihin hakisi opiskelemaan.
        3. avoliitossa
        4. ensimmäistä
        5. 7.heinäkuuta

        rv 35 3


    • emilai

      1. 23 v.
      2. opiskelija/ tarjoilija
      3. avoliitossa
      4. Ensimmäistä odotellaan
      5. 29.09.2006

      RV:t 23 3

    • Minde84

      1. 21
      2. Media-assistentti
      3. Avoliitossa viidettä vuotta
      4. esikoista odotellaan
      5. 20.7

    • Mutteri77

      1. Ikäsi?
      2. Ammattisi?
      3. Siviilisäätysi?
      4. Monennettako lasta odotat?
      5. Milloin laskettu aika?

      1. 29.
      2. It-puolella päällikkö
      3. Avoliitto
      4. Ensimmäistä
      5. 31.10

    • mammaliiiini

      1. 26 v.
      2. Tuotekehitys insinööri
      3. Naimisissa 6 vuotta.
      4. Kolmatta ja neljättä
      5. 1.11.2006

    • lokamamma

      1. Ikäsi?
      2. Ammattisi?
      3. Siviilisäätysi?
      4. Monennettako lasta odotat?
      5. Milloin laskettu aika?

      Vastaukset:

      1. 21
      2. Opiskelija
      3. Avoliitossa
      4. Esikoinen.
      5. 12.10

      Lokamamma, rv 21 4

    • Lilja -82

      1. 23v
      2. Sairaanhoitaja
      3. Avoliitossa, heinäkuussa kihloihin:)
      4. Ensimmäistä
      5. 13.10.

    • vastauksia!

      1. Ikäsi?
      Olen 22
      2. Ammattisi?
      Maaseutuyrittäjä
      3. Siviilisäätysi?
      Avoliitossa
      4. Monennettako lasta odotat?
      Ensimmäistä odotan
      5. Milloin laskettu aika?
      13.6 eli pian =)

    • kesämamma83

      1. Minä olen 22, tuleva isukki 34.
      2. Olen toimistotyöntekijä, tavoitteena olisi opiskella terveydenhoitajaksi.
      3. Naimisissa joulukuusta 2004 lähtien.
      4. Esikoinen.
      5. 2.6.2006, eli ohitettu jo...piinaavaa tämä odotus :(

    • näitä..

      1. Minä 21 mies 24
      2. Kampaaja/kotipalv.työntekijä
      3. Avoliitto/kihloissa 2v.
      4. ensimmäistä
      5. 16.9

    • minä vain

      1. 27 v. (isä 31 v.)
      2. metallityöntekijä
      3. avoliitto 7 v. (häät suunnitteilla)
      4. ensimmäistä
      5. la 22.12.06

    • 1. 25, loppuvuodesta 26
      2. Lähihoitaja
      3. Avoliitossa
      4. Ensimmäisiä odotellaan, siis kaksoset tulossa
      5. 8.7.06

      • henki

        ikäsi. 28v(huomenna 29v) mies44v.
        Ammattisi. Metallityöntekijä.
        Siviilisäätysi. Avoliitossa 8vuotta (huomenna naimisiin)
        Monennettako lasta odotat. Ensimmäistä.
        Milloin laskettu aika. 06.09.2006.


    • elomasu85

      1. 20(-85),avomies 23(-82)
      2. Vielä ei ammattia
      3. Kihloissa viidettä vuotta
      4. esikoinen kummallekkin
      5. 14.elokuuta

      Tänää Rv 30

      • tulivuori86

        1. 19 (-86), mies 20(-85)
        2. maatalouslomittaja
        3.kihloissa 2 vuotta
        4. esikoinen
        5. 14. elokuuta =)


    • vastailen tähänkin

      1. 32 vuotta (isä 30v)
      2. matkapuhelinkorjaaja
      3. naimisissa 5 vuotta/avoliitossa 9 vuotta
      4. toinen tulossa, esikoinen 3,5 vuotias
      5. 29.11

      rv 14 6 =)

    • näin..

      1. koht 28v. (isä 35v.)
      2. kuorma-autonkuljettaja
      3. avoliitto
      4. eka taapero
      5. 31.7

    • ellen

      1.25
      2.tällähetkellä kotiäiti
      3.kihloissa "kohta naimisissa"
      4.kolmatta odotellaan
      5.25.1 2007

    • sofia80

      1. 26v.
      2. Lähihoitaja
      3. Naimisissa 2v.
      4. Ensimmäistä
      5. Elokuun alussa

    • 2 lasta

      1. 28v (isä 30v)
      2. Kotiäiti (koulutuksena logistiikan tradenomi)
      3. Avioliitto 4 vuotta (yhdessä 12 vuotta)
      4. Kolmas lapsi
      5. LA 6.12.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe