miten sitä röökiä oikein vedetään henkeen? :D siis olen tähän mennessä vaan polttanut poskareita mutta halusaisin siirtyä vetämään henkeen..osaan tehä niin et avaan suun ja sit hengitän sisään mut miten vedetää henkeen suu kiinni? nielastaanko vai?
henkeen veto
14
6361
Vastaukset
- sdafsa
suu kiinni ja sit tavallaan vedät nenän kautta ilmaa sisään tai jotenki tollee en osaa selittää noin ite teen ja toimii.... suu auki saa paremmin ne savut sisää.. mut ei kannata polttaa...
- ...
Sytytä ensin tupakka. Sitten hengitä ulos niin, että keuhkot ovat mahdollisimman tyhjät. Tämän jälkeen ime savua suuhusi mahdollisimman paljon. Sitten hengität sisään suun kautta nopeasti ja vedät keuhkosi täyteen ilmaa. Näin savut pääsevät keuhkoihisi. Nauti savuista ja puhalla ne ulos vasta jonkin ajan kuluttua. Tämän jälkeen voit ottaa uudet henkoset.
Ensimmäisillä kerroilla yskittää vähän ja tunnet selvästi, kun tupakka "menee päähän". Näin kuuluu ollakin. Jos harjoittelet ahkerasti, pystyt parin päivän päästä vetämään savut joka kerta keuhkoihin ilman ongelmia.
Ja siitä se säännöllinen tupakointi sitten alkaakin. Muista polttaa säännöllisesti äläkä pidä yli kolmen tunnin taukoja. Jonkin ajan kuluttua huomaat, että tupakkaa alkaa oikein tehdä mieli. Silloin tupakasta alkaakin olla oikein hyötyä, siitä nimittäin tulee hyvä olo! Kun tämän huomaat, polttaminen jatkuu itsestään ilman, että asiaa tarvitsisi edes ajatella. Muista vain ostaa tarpeeksi tupakkaa, ettei se pääse loppumaan.
Tervetuloa joukkoon!- Yhhhm
Jotenkin huvittavaa lukea tällaisia isällisiä ohjeistuksia varsinkin kun kyseessä on hengenvaarallinen myrkky, josta eroon pääseminen on noin 100 kertaa vaikeampaa kuin sen aloittaminen :)
En siis tue tällaisia ohjeistuksia, mutta kiitokset ja pisteet ironisesta huumoripläjäyksestä. :D - 78686
Yhhhm kirjoitti:
Jotenkin huvittavaa lukea tällaisia isällisiä ohjeistuksia varsinkin kun kyseessä on hengenvaarallinen myrkky, josta eroon pääseminen on noin 100 kertaa vaikeampaa kuin sen aloittaminen :)
En siis tue tällaisia ohjeistuksia, mutta kiitokset ja pisteet ironisesta huumoripläjäyksestä. :DPitäähän kaveria auttaa hädässä, lähenpä tästä röökille mmm
- autenttinen
kuvaus ko. tapahtumasta:) Vaikka olen ollut jo tovin polttamatta niin alkoipa tehdä mieli sitä tunnetta, kun nikotiini valtaa mielen. Hetkellisesti aika hieno fiilis.
- vidvelle sodvekka
mä oon koittanu jo kaikkea, mut siin meinaa vaan tul yrjö. millasta se on, jos koittaa nenän kautta? onks se vaikeeta?
- amk-tupakoija
vidvelle sodvekka kirjoitti:
mä oon koittanu jo kaikkea, mut siin meinaa vaan tul yrjö. millasta se on, jos koittaa nenän kautta? onks se vaikeeta?
Nenän kautta menee ihan itsestään ainakin kauemmin tupakoineilla, ei kai siinä muuta voi kuin opetella, nenässä ne maut vasta tunteekin paljon voimakkaammin kuin suussa henkeen vedettäessä mausta ei ole tietoakaa.
- huoh
kannattaako sun ees ruveta tupakkaa polttamaan, jos pitää jo netistä kysyy ohjeita et mite homma toimii.. :D ehkä se ei oo sun homma..!
- Hullumies
Mulle kaveri opetti, et sytytä rööki, imase savut suuhu, se jälkee maistele savua ja sen jälkeen puhalla nenän kautta ulos. Näin sen pitäisi sujua itsestään, silloin sun on melkein pakko vetää henkeen.
- kyll ittellä
Hullumies kirjoitti:
Mulle kaveri opetti, et sytytä rööki, imase savut suuhu, se jälkee maistele savua ja sen jälkeen puhalla nenän kautta ulos. Näin sen pitäisi sujua itsestään, silloin sun on melkein pakko vetää henkeen.
savut saa nenän kautta ulos ilman keuhkoihin vetämistä.
- RÖÖKIPASKAVITTUPELLO
ite poltan takaapäinkerien ja siitä tulee mahtava olotila
- heevoonen
kannattaa sanoa että heevoonen ainakin alussa koska kun se onnistuu ni se tulee automaattisesti se henkeen veto. ekoilla kerroilla voi yskittää pahasti ja ehkä pyöryttää mutta kyl se siitä
- RI-PULIUKKO
https://www.youtube.com/watch?v=bT88w2TPGm0
Tälleesti vaan. - 13veevee
Meikä veti heti ekan röökin suoraa henkee eikä mitää ongelmii etteikö ois osannu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4968658Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1275950Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3214995Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli594667Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s744216Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1643982SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1723818- 911778
- 991312
- 47919