Heips!
Olen jostain kuullut että jumppapallolla voisi auttaa vauvaa laskeutumaan? Palloahan käytetään suppareita lieventämään (alkuvaiheessa) mitä meinaan itse toki kokeilla jos vaan on mahollista.
Mietin tuota jumppapallon hyötyä ennen synnytystä, eli olisko teillä kellään kokemusta tai tietoa?
Kiitos :-)
Jumppapallo kokemuksia? :-)
5
6138
Vastaukset
- meni
yli la:n ja neuvolassa kehotti kyykkimään ja hytkymään jotta vauva laskeutuisi ja paikat pehmenisi. Kyykkiminen oli vaikeaa ison mahan kanssa joten istuin jalat levällään ja pyörittelin lantiota ja hytkyin. Tein parina päivänä näin ja johan alkoi tapahtumaan. En tiedä johtuiko pallosta, mutta oli jo melkein 2vko:a yli la:n eikä merkkejä synnytyksen käynnistymisestä ja käynnistys aikakin oli jo varattu. :)
- rv37+
vastauksestasi :))
- luin
rv37+ kirjoitti:
vastauksestasi :))
viestini, olipas epäselvä. Toivottavasti ymmärsit mitä koitin sanoa :) Vaikea kirjoittaa kun pikkainen kiemurtelee sylissä
- rv37+
luin kirjoitti:
viestini, olipas epäselvä. Toivottavasti ymmärsit mitä koitin sanoa :) Vaikea kirjoittaa kun pikkainen kiemurtelee sylissä
sait siitä apua, sen tajusin taatusti...ja sen halusin kuulla :)) yritän rohkaista vaavia alas itse, ja valmistautumaan ulos tuloon!
onnea ihanan vauvan johdosta! - perässä tullaan..
- ja voihan
palloa sitten hyödyntää synnytyksen jälkeen jos haluaa jumpata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110