1. Pörssiyhtiön toimitusjohtaja
2. Erikoislääkäri/tutkija
3. Asianajaja
Kaikki muu on pelkkää paskaa.
top 3 ammatit
18
3338
Vastaukset
- Lollotar
1. Astronautti
2. Hävittäjälentäjä
3. Vuorikiipeilijä
Näillä pääsee korkeeseen asemaan. Kaikki muu on pelkkää paskatasolla puuhastelua. - lälly
Olisipa mukava nähdä maailma, jossa ei muita ammatteja olisikaan. Se vasta tosipaskaa olisikin.
- Lollotar
Kuinkahan monta "johtajaa" tai "suunnittelijaa" nykyisin on töissä julkisella sektorilla verrattuna alaisten määrään? Kuinka monen yksityissektorin kehonolla englannilla kirjoitettu työnimike viittaa johtoasemaan vaikka ei sitä olisikaan?
Lollotar kirjoitti:
Kuinkahan monta "johtajaa" tai "suunnittelijaa" nykyisin on töissä julkisella sektorilla verrattuna alaisten määrään? Kuinka monen yksityissektorin kehonolla englannilla kirjoitettu työnimike viittaa johtoasemaan vaikka ei sitä olisikaan?
Wittu, ei juuri naurettavampaa teinikeskustelua voisi olla!
- tässä_
1. Astronautti / kosmonautti / taikonautti
2. Lentokapteeni
3. Lääkäri- lollo
ensimmäiset astronautit olivat koiria ja apinoita, ja nykyään avaruuteen ammutaan pelkästään rikkaita eläkeläisiä. Se vielä, että koko rumba ei ole tuottanut mitään hyödyllistä ihmiskunnalle tekee siitä varmaan kaikkien aikojen naurettavin ammatti.
- lollolle vain
lollo kirjoitti:
ensimmäiset astronautit olivat koiria ja apinoita, ja nykyään avaruuteen ammutaan pelkästään rikkaita eläkeläisiä. Se vielä, että koko rumba ei ole tuottanut mitään hyödyllistä ihmiskunnalle tekee siitä varmaan kaikkien aikojen naurettavin ammatti.
Taidat olla unohtunut, että astronauttien mukana ollaan saatu arvokasta tietoa esimerkiksi Kuun geologiasta sekä astronautit ovat olleet erittäin hyvä apua kun on pitänyt korjata satelliitteja (niin siellä avaruudessa).
- jhanna
Hårologi l. kampausdesigner
Spårologi l. joukkoliikennejohtaja
Kårvologi l. peruselintarvikeasiantuntija - asiallinen_tuntija
Kuka laittaa mun tukan, myy mulle ne kårvit, korjaa mun auton ja rakentaa mun uuden kelohirsisaunan jos kaikki on vaa lääkärei ja jotai pörssimeklarei hei???
- paavo
3. Panomies
- lollo
on pullollaan idiootteja jotka myyvät makkaraa ja korjaavat toistensa röörejä paremman tekemisen puutteessa. Kysymyksessä on nollasummapeli koska nälkäisiä vatsoja ja rikkinäsiä putkia ei olisi olemassa, jos nämä ihmiset eivät olisi syntyneet. Toista on, jos pystyy luomaan työpaikkoja tyhjästä, pelastamaan ihmisiä ennenaikaiselta kuolemalta tai puolustaa puolustuskyvyttömiä.
Terveyskeskuslääkärit ja pörssimeklarit kuuluvat ehdottomaan pohjasakkaan, koska ovat kyvyiltään kykeneviä olemaan hyödyksi muille, mutta ajavat silti laiskuudesta ja ahneudesta pelkästään omia etujaan. - järkeä päähän
lollo kirjoitti:
on pullollaan idiootteja jotka myyvät makkaraa ja korjaavat toistensa röörejä paremman tekemisen puutteessa. Kysymyksessä on nollasummapeli koska nälkäisiä vatsoja ja rikkinäsiä putkia ei olisi olemassa, jos nämä ihmiset eivät olisi syntyneet. Toista on, jos pystyy luomaan työpaikkoja tyhjästä, pelastamaan ihmisiä ennenaikaiselta kuolemalta tai puolustaa puolustuskyvyttömiä.
Terveyskeskuslääkärit ja pörssimeklarit kuuluvat ehdottomaan pohjasakkaan, koska ovat kyvyiltään kykeneviä olemaan hyödyksi muille, mutta ajavat silti laiskuudesta ja ahneudesta pelkästään omia etujaan.Miten niin tk-lääkärit ajavat pelkästään omia etujaan, mutta yritysjohtajat, erikoislääkärit ja asianajajat eivät ?
"nälkäisiä vatsoja ja rikkinäsiä putkia ei olisi olemassa, jos nämä ihmiset eivät olisi syntyneet". Siis että mitä ? ! - lollo
järkeä päähän kirjoitti:
Miten niin tk-lääkärit ajavat pelkästään omia etujaan, mutta yritysjohtajat, erikoislääkärit ja asianajajat eivät ?
"nälkäisiä vatsoja ja rikkinäsiä putkia ei olisi olemassa, jos nämä ihmiset eivät olisi syntyneet". Siis että mitä ? !suurin köyhyyden aiheuttaja on köyhiä ihmisiä, jotka synnyttävät maailmaan lisää köyhiä ihmisiä. Samaa koskee taviksia, jotka yrittävät epätoivoisesti tarjota toisilleen turhia palveluita. Nämä palvelut ei olisi olemassa ilman tekijöitä, eikä kukaan niitä kaipaisikaan. Tosiasia on, että jokainen pystyy itse leikkaamaan oman tukkansa ja paistaa omat makkaransa, jos tarve sitä vaatii. Mutta pystyykö jokainen suorittamaan kirurgisia toimenpiteitä aivokasvaimen poistamiseksi? Enpä usko.
Terveyskeskuslääkäri on pelkkä pullanmössö, joka toteaa saman asian joka potilas on jo todennut, ja lähettää hänet erikoislääkärille, joka tekee ne asianmukaiset tutkimukset.
Kirurgi tekee hyvää vaikka motiivi olisikin pelkästään rahaa. Tk-lääkäri ei tee mitään, vaikka tarkoittaisikin pelkkää hyvää. Toimitusjohtajat ja asianajajat ovat myös hyviä riippumatta omista paheistaan, koska ne pitävät yhteiskunnan koossa ja luovat työpaikkoja.
Erikoisosaamisella varustetut ihmiset pitää siis palvoa herkeämättä koska ovat nyky-yhteiskunnan jumalia.
Näin puhui lollo. Profeetta ja yli-ihminen.
Onneksi MM-skabat alkavat kohta, niin nettirunkkaaminen jää vähän vähemmälle. - asiallinen_tuntija
lollo kirjoitti:
on pullollaan idiootteja jotka myyvät makkaraa ja korjaavat toistensa röörejä paremman tekemisen puutteessa. Kysymyksessä on nollasummapeli koska nälkäisiä vatsoja ja rikkinäsiä putkia ei olisi olemassa, jos nämä ihmiset eivät olisi syntyneet. Toista on, jos pystyy luomaan työpaikkoja tyhjästä, pelastamaan ihmisiä ennenaikaiselta kuolemalta tai puolustaa puolustuskyvyttömiä.
Terveyskeskuslääkärit ja pörssimeklarit kuuluvat ehdottomaan pohjasakkaan, koska ovat kyvyiltään kykeneviä olemaan hyödyksi muille, mutta ajavat silti laiskuudesta ja ahneudesta pelkästään omia etujaan.Jos haetaan epäitsekkäimpiä, ylikuormitetuimpia, aliarvostetuimpia ja vaikeinta mahdollista työtä tekeviä ihmisiä, niin tk-lääkärit ne ovat.
Kukaan, joka tk-lääkäriksi hakeutuu ei jo lähtökohtaisesti voi hakea omia etujaan. Suuret rahat ja helppo duuni aina mukavien ja sivistyneiden potilaiden parissa on jossain IHAN MUUALLA. - Kerhis1
lollo kirjoitti:
suurin köyhyyden aiheuttaja on köyhiä ihmisiä, jotka synnyttävät maailmaan lisää köyhiä ihmisiä. Samaa koskee taviksia, jotka yrittävät epätoivoisesti tarjota toisilleen turhia palveluita. Nämä palvelut ei olisi olemassa ilman tekijöitä, eikä kukaan niitä kaipaisikaan. Tosiasia on, että jokainen pystyy itse leikkaamaan oman tukkansa ja paistaa omat makkaransa, jos tarve sitä vaatii. Mutta pystyykö jokainen suorittamaan kirurgisia toimenpiteitä aivokasvaimen poistamiseksi? Enpä usko.
Terveyskeskuslääkäri on pelkkä pullanmössö, joka toteaa saman asian joka potilas on jo todennut, ja lähettää hänet erikoislääkärille, joka tekee ne asianmukaiset tutkimukset.
Kirurgi tekee hyvää vaikka motiivi olisikin pelkästään rahaa. Tk-lääkäri ei tee mitään, vaikka tarkoittaisikin pelkkää hyvää. Toimitusjohtajat ja asianajajat ovat myös hyviä riippumatta omista paheistaan, koska ne pitävät yhteiskunnan koossa ja luovat työpaikkoja.
Erikoisosaamisella varustetut ihmiset pitää siis palvoa herkeämättä koska ovat nyky-yhteiskunnan jumalia.
Näin puhui lollo. Profeetta ja yli-ihminen.
Onneksi MM-skabat alkavat kohta, niin nettirunkkaaminen jää vähän vähemmälle.Lollo, sinun viestisi ovat aika karussa ristiriidasssa. Ensinnäkin, moni tk-lääkäri on erikoislääkäri (yleislääketieteen erl). Toiseksi, ilman tk-lääkäriä kirurgilla ei ole potilaita. Tk-lääkäri on siis eräänlainen seula, joka poimii potilaat sairaaloihin.
Toisaalta, mitä minä tätä viesti muutenkaan sinulle kirjoitan, kun nuo sinun viestisi ovat muutenkin niin heikkoja, että et varmaan ole edes ymmärtänyt puoliakaan tämän palstan kirjoitetusta materiaalista. - Riksu
lollo kirjoitti:
suurin köyhyyden aiheuttaja on köyhiä ihmisiä, jotka synnyttävät maailmaan lisää köyhiä ihmisiä. Samaa koskee taviksia, jotka yrittävät epätoivoisesti tarjota toisilleen turhia palveluita. Nämä palvelut ei olisi olemassa ilman tekijöitä, eikä kukaan niitä kaipaisikaan. Tosiasia on, että jokainen pystyy itse leikkaamaan oman tukkansa ja paistaa omat makkaransa, jos tarve sitä vaatii. Mutta pystyykö jokainen suorittamaan kirurgisia toimenpiteitä aivokasvaimen poistamiseksi? Enpä usko.
Terveyskeskuslääkäri on pelkkä pullanmössö, joka toteaa saman asian joka potilas on jo todennut, ja lähettää hänet erikoislääkärille, joka tekee ne asianmukaiset tutkimukset.
Kirurgi tekee hyvää vaikka motiivi olisikin pelkästään rahaa. Tk-lääkäri ei tee mitään, vaikka tarkoittaisikin pelkkää hyvää. Toimitusjohtajat ja asianajajat ovat myös hyviä riippumatta omista paheistaan, koska ne pitävät yhteiskunnan koossa ja luovat työpaikkoja.
Erikoisosaamisella varustetut ihmiset pitää siis palvoa herkeämättä koska ovat nyky-yhteiskunnan jumalia.
Näin puhui lollo. Profeetta ja yli-ihminen.
Onneksi MM-skabat alkavat kohta, niin nettirunkkaaminen jää vähän vähemmälle.Käännä kalenteri 2000-luvulle. Meistä jokainen saisi myös itse tehtyä vaatteensa, metsästettyä ruokansa, ruokakin voitaisiin maksaa oravannahoilla. Miksi emme siis tee näin? Siksi, että emme elä vuodessa 1920, vaan modernissa yhteiskunnassa, jossa palvelut ovat yksi keskeinen funktio hyvinvoinnin kartuttamisen osalta.
Hyväksy siis se tosiasia tai kaiva itsellesi syvä kuoppa. Kyllä me tulemme sen peittelemään.
- Kalle Kiiltokuvapoika
Tässä teille listaa:
1. Rokkitähti
2. Pornotähti
3. Tähti eli seiskajulkkis
Miksi ihminen haluaisi tehdä jotakin, kun voi vain olla tähti? - Patrick Bateman
Oma suosikkiammattini olisi ehdottomasti varakas sijoittaja. Mikä olisikaan upeampaa, kuin vain kuluttaa osinkotuloja ja vuokratuottoja. Elämään sisältöä voisi hakea matkustelemalla ympäri maailman ja nauttimalla ylellisyyksistä. Kuka kaipaa oikeasti jotain työtä, jos on mahdollisuus elää nautinnollista elämää tekemättä mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644