Rippiristi

kummitäti1122

Tiedän että kummi tai vanhemmat yleensä ostavat ristin rippilahjaksi.
Olen kummi mutta minulla on ihan muita lahjasuunnitelmia. Pitäisikö ilmoittaa vanhemmille että ei ole aikomusta ostaa ristiä..... pettyykö nuori jos ei saa sitä ollenkaan?!?!?

6

1028

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajoissa

Ilman muuta sinun pitää vanhemmille ilmoittaa ja ajoissa että ehtivät itse ostaa.
      Rippilapsen puolesta en osaa sanoa pettyykö. Mutta hän voi tykätä kun saa lahjasi, että niin olikin parempi sillä äiti ja isä kumminkin osti ristin ja sinä toit jotain muuta mukavaa mitä ei oisi tullut jos olisit ostanut ristin.

• Perinteet kunniaan

Toivottavasti kaikesta, mutta tässä tapauksessa lahjoista, voi jutella kummipojan vanhempien kanssa. Kyllä se kuuluisi ripille pääsyn perinteisiin saada ja toivottasti myös pitää ristiä kaulassa. Monella miehellä risti saattaa olla ainut koru, jota he pitävät. Mutta tärkeää on tietysti löytää sellainen ns. trendikäs risti, joka olisi saajan mieleen. Tästä olisi hyvä jutella vanhempien kanssa ja ehkäpä he kokevatkin omaksi tehtäväkseen sen hankkimisen ja kummitäti "vapautuu" hankkimaan jotain muuta.

• allamara

Minä en oikein ymmärrä, miksi jokaisen pitäisi saada risti, kun pääsee ripille. Itse en kyllä aikoinaan saanut, enkä muista että olisin ollut pettynyt tai että olisin edes kaivannut ristiä. Sain muunlaisia koruja kummeilta ja ne olivat mieleisiä. Nyt olen kyllä ostamassa ristikorua omalle kummilapselle, kun hän sitä nimenomaan toivoi. Olisin ehkä muuten ostanut jotain muuta korua.

• äiti ja kummitäti

meillä kumpikaan tytöistä ei ole halunnut omaa rippiristiä vaan ovat käyttäneet äidin vanhaa juhlissa ja niin kauan kuin on tuntunut tärkeältä. Kummityttöni taas oli sopinut mummonsa kanssa ristin ostosta joten hänellekkään emme ole hankkineet.

Et voi tietää ellet kysy kummilapseltasi

• kirkosta eronnut

kannatta kysyä kummilapselta, toivooko hän ristiä. itse ilmoitin vanhemmilleni ja kummeille, etten ristiä halua enkä sitä myöskään saanut enkä ole sitä hetkeäkään kaivannut.

• PETTYY VANHEMPANA

ebay.com tai google.com ja hakee kuvahaulla!! ja käyttää hakusanoina gold cross necklace tai silver cross necklace.
      klikkailee ristin kuvista liikkeen sivuille ja monesta voi visalla tilata.
      Valikoima USAssa laaja ja tulevat yleensä sieltä edullisia ja hyviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      93
      7577
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4027
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      47
      3576
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      2961
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2702
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2532
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2461
    8. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2454
    9. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2399
    10. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      25
      2195
    Aihe