Tiedän että kummi tai vanhemmat yleensä ostavat ristin rippilahjaksi.
Olen kummi mutta minulla on ihan muita lahjasuunnitelmia. Pitäisikö ilmoittaa vanhemmille että ei ole aikomusta ostaa ristiä..... pettyykö nuori jos ei saa sitä ollenkaan?!?!?
Rippiristi
6
993
Vastaukset
- ajoissa
Ilman muuta sinun pitää vanhemmille ilmoittaa ja ajoissa että ehtivät itse ostaa.
Rippilapsen puolesta en osaa sanoa pettyykö. Mutta hän voi tykätä kun saa lahjasi, että niin olikin parempi sillä äiti ja isä kumminkin osti ristin ja sinä toit jotain muuta mukavaa mitä ei oisi tullut jos olisit ostanut ristin. - Perinteet kunniaan
Toivottavasti kaikesta, mutta tässä tapauksessa lahjoista, voi jutella kummipojan vanhempien kanssa. Kyllä se kuuluisi ripille pääsyn perinteisiin saada ja toivottasti myös pitää ristiä kaulassa. Monella miehellä risti saattaa olla ainut koru, jota he pitävät. Mutta tärkeää on tietysti löytää sellainen ns. trendikäs risti, joka olisi saajan mieleen. Tästä olisi hyvä jutella vanhempien kanssa ja ehkäpä he kokevatkin omaksi tehtäväkseen sen hankkimisen ja kummitäti "vapautuu" hankkimaan jotain muuta.
- allamara
Minä en oikein ymmärrä, miksi jokaisen pitäisi saada risti, kun pääsee ripille. Itse en kyllä aikoinaan saanut, enkä muista että olisin ollut pettynyt tai että olisin edes kaivannut ristiä. Sain muunlaisia koruja kummeilta ja ne olivat mieleisiä. Nyt olen kyllä ostamassa ristikorua omalle kummilapselle, kun hän sitä nimenomaan toivoi. Olisin ehkä muuten ostanut jotain muuta korua.
- äiti ja kummitäti
meillä kumpikaan tytöistä ei ole halunnut omaa rippiristiä vaan ovat käyttäneet äidin vanhaa juhlissa ja niin kauan kuin on tuntunut tärkeältä. Kummityttöni taas oli sopinut mummonsa kanssa ristin ostosta joten hänellekkään emme ole hankkineet.
Et voi tietää ellet kysy kummilapseltasi - kirkosta eronnut
kannatta kysyä kummilapselta, toivooko hän ristiä. itse ilmoitin vanhemmilleni ja kummeille, etten ristiä halua enkä sitä myöskään saanut enkä ole sitä hetkeäkään kaivannut.
- PETTYY VANHEMPANA
ebay.com tai google.com ja hakee kuvahaulla!! ja käyttää hakusanoina gold cross necklace tai silver cross necklace.
klikkailee ristin kuvista liikkeen sivuille ja monesta voi visalla tilata.
Valikoima USAssa laaja ja tulevat yleensä sieltä edullisia ja hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812