Tiedän että kummi tai vanhemmat yleensä ostavat ristin rippilahjaksi.
Olen kummi mutta minulla on ihan muita lahjasuunnitelmia. Pitäisikö ilmoittaa vanhemmille että ei ole aikomusta ostaa ristiä..... pettyykö nuori jos ei saa sitä ollenkaan?!?!?
Rippiristi
6
1009
Vastaukset
- ajoissa
Ilman muuta sinun pitää vanhemmille ilmoittaa ja ajoissa että ehtivät itse ostaa.
Rippilapsen puolesta en osaa sanoa pettyykö. Mutta hän voi tykätä kun saa lahjasi, että niin olikin parempi sillä äiti ja isä kumminkin osti ristin ja sinä toit jotain muuta mukavaa mitä ei oisi tullut jos olisit ostanut ristin. - Perinteet kunniaan
Toivottavasti kaikesta, mutta tässä tapauksessa lahjoista, voi jutella kummipojan vanhempien kanssa. Kyllä se kuuluisi ripille pääsyn perinteisiin saada ja toivottasti myös pitää ristiä kaulassa. Monella miehellä risti saattaa olla ainut koru, jota he pitävät. Mutta tärkeää on tietysti löytää sellainen ns. trendikäs risti, joka olisi saajan mieleen. Tästä olisi hyvä jutella vanhempien kanssa ja ehkäpä he kokevatkin omaksi tehtäväkseen sen hankkimisen ja kummitäti "vapautuu" hankkimaan jotain muuta.
- allamara
Minä en oikein ymmärrä, miksi jokaisen pitäisi saada risti, kun pääsee ripille. Itse en kyllä aikoinaan saanut, enkä muista että olisin ollut pettynyt tai että olisin edes kaivannut ristiä. Sain muunlaisia koruja kummeilta ja ne olivat mieleisiä. Nyt olen kyllä ostamassa ristikorua omalle kummilapselle, kun hän sitä nimenomaan toivoi. Olisin ehkä muuten ostanut jotain muuta korua.
- äiti ja kummitäti
meillä kumpikaan tytöistä ei ole halunnut omaa rippiristiä vaan ovat käyttäneet äidin vanhaa juhlissa ja niin kauan kuin on tuntunut tärkeältä. Kummityttöni taas oli sopinut mummonsa kanssa ristin ostosta joten hänellekkään emme ole hankkineet.
Et voi tietää ellet kysy kummilapseltasi - kirkosta eronnut
kannatta kysyä kummilapselta, toivooko hän ristiä. itse ilmoitin vanhemmilleni ja kummeille, etten ristiä halua enkä sitä myöskään saanut enkä ole sitä hetkeäkään kaivannut.
- PETTYY VANHEMPANA
ebay.com tai google.com ja hakee kuvahaulla!! ja käyttää hakusanoina gold cross necklace tai silver cross necklace.
klikkailee ristin kuvista liikkeen sivuille ja monesta voi visalla tilata.
Valikoima USAssa laaja ja tulevat yleensä sieltä edullisia ja hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263078
- 681497
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761083Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135756