Kyborgi 009

Animee

Tuli äsken telkkarista. Oli hyvä. Kattoko kukaan?

21

2088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • propelli

      kyllä ne kakkaa osaa näyttää...ei juma!!! miks tollasii kökkö sarjoja hankitaan? eikö ole varaa parempaan? itse en tykännyt yhtään!!!

      • voit

        sanoa yhden jakson perusteella?


      • propelli
        voit kirjoitti:

        sanoa yhden jakson perusteella?

        vuosien kokemuksella voin sanoa...eka jakso antaa aina ensivaikutelman ja ei ole menny vielä kertaakaan pieleen. makuasiahen se on ja mielipiteitähän tässä kyseltiinkin!


    • Nekka

      Oli ihan mielenkiintoinen, vaikka en tommosia animesarjoja ihan olekkaan katellut... vähä kököltä tuntu ensin mut kyl se sit oli ihan jees. Millos aina tätä sit tulee? ei kai viikon välein?

      • evt

        Ma-pe klo 15:15


      • ichigo-79
        evt kirjoitti:

        Ma-pe klo 15:15

        ja millon alkanut?


      • evt
        ichigo-79 kirjoitti:

        ja millon alkanut?

        Neloselta, tänään alko.


    • chaos

      iha hemmetin hyvä sarja aion kattoo kaikki jaksot XD

      • Yoshi.

        Jeps! Niin mäkin ;>


    • evt

      Vihdoinkin muistin katsoa tän. Valitettavasti sarjassa ei ollut muuta hyvää kuin vanhanaikainen piirrostyyli :/

      • joku vaan

        Olen katsonut sarjaa muutaman jakson verran ja pidin sen juonesta. Itse en pidä vanhasta piirrostyylistä. Ihan pyöreät nenät antaa päänsärkyä. Muuten sarja on hyvä.


    • L'Arc~en~Ciel

      Se loppu musiikki on ihana

    • Ew-san

      Minusta oli ihan mukiinmenevä...^^ Ekan kerran Cyborgia kuitenkin näin jo kun olin 4 luokalla, kaverilla sattuu olemaan sitä videolla, kun sitä joskus suomessa myytiin...^^ Joten, olen "fanittanut" sarjaa jo lähes 5 vuotta...^^ Kiva kun tuli suomen TV:seen, mutta sääli että se on enkuksi...

    • Fenrer

      ...nyt kuitenkin toivon etten olisi vilkaissukaan.

      =_=

      • Oon unohtanu itse katsoo sitä... Ajattelin ny vilkaista ku alkaa...


    • Eräs, joka aamulla heräs.

      On se hyvä ainakin jos tähän pokemoniin ja digimoniin vertaa. itse asiassa pidän jonkin verran myös pokemonista ja digimonista. Digimon tulee katotuu kun se tulee sitä ennen...
      "Alkuperäiset" (eli ne ekat) jaksot on aina paempia varsinkin pokemonissa. Digimonissa on kiva juoni... tavallaan...
      oho. hups. pomppasin aiheesta
      kyborgi 009 on oikein hyvä... niin... hyvä.

    • A-Kisu

      aikamoist shittii...piirustusjäli kaameaa...
      Yks hyvä puoli kuitenkin on. Siin oli tummaihoisia. Ainoo anime jossa mä oon nähny tumma ihoisii!!!

    • Tigerwolf

      tänään katsoin ja rupesin miettimään.. Nehän on niinku 100-sarjaa? Eli kolmen nollan sarjaa(001, 002, jne.) niin miksi siinä tulee tyyppejä jotka on 1000-sarjaa?? Tänään oli tyyppi nimelt 0011!! Senhä pitäis olla 011!!
      Ne o ne pikku asiat ku on tärkeitä..

    • Blade^E

      Joo eli sarja on todella hyvä... varmaan on jotain tärkeitä juttuja lähtenyt ku on dubannu ton enkuks... mielellään katon aina japaniks ja enkku/suomisubeilla jos mahdollista.... joo missasin tän maanantain jakson... tuli nukuttua vähän ylipitkään loman takia... eli jos joku tietää mistä mahdollisesti vois löytää näitä jaksoja netistä tai jostakin kaupasta olisin kiitollinen :D

      • Mustikkatutti

        Tämä animehan on jo monta vuotta vanha, kun muistan että katsoin sitä mummun ja ukin talossa.(about 5 vuotta sitten)


    • Muistot

      Jälkeenpäin onkin näin 10 vuoden jälkeen metkaa lukea näitä juttuja. Oon nyt 22v ja tolloin 12v ja Kyborgi 009 oli silloin lempi sarjani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe