Lupa N:200e/vuosi.Sitten ne viellä retkuttavat meitä uusinnoilla "muka toiveuusinta" voi vittu sentään.Euroviisut nostavat lupamaksuja viellä tästäkin,voihan vitalis.Kyllä nyt ottaa pattiin.
Voihan rähmä
Televisio
6
468
Vastaukset
Euroviisut eivät tule nostamaan TV-luvan hintaa, se on YLE:ltä takuutieto.
Muutoin olen kanssasi samaa mieltä, lupamaksu on tasoon nähden liian korkea ja töllöstä tulee vain paskoja ohjelmia ja uusintoja. Kuka nyt kesällä muutenkaan viitsii TV:tä katsella?- Noin herkkä
Uskoinen,on sitä luvattu isompiakin asioita.Takkia on käännetty viime tipassa,korotus tulee ennen tai jälkeen viisujen.Tämä on takuu tieto.
- siekiin oot jo
selvinnyt!! Oliko koulun päättäjäiset juhlava hetki??
- x.xx.xxx...xxx.xx.x
x.xxx.x...xxx..x..x
- ------------------
----------------------------
- kirnupiimä..
mulla ei oo tv:tä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 111655
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574